In hoeverre je nog een leven hebt met een kind uiteraard.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:17 schreef Litpho het volgende:
Die leeft niet alleen, de kans is zelfs heel redelijk dat ze weer de kamer in komt.
Geen begrotingstekort in Huize Vos inderdaad.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
In hoeverre je nog een leven hebt met een kind uiteraard.
Dus die heeft op kosten van de staat (wachtgeld) een kind uitgepoept. Twee jaar doorbetaald ouderschapsverlof. Na 1 dag in de kamer heeft ze weer recht op 4 jaar wachtgeld?
Daar mogen ze wel eens kamervragen over stellen.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Geen begrotingstekort in Huize Vos inderdaad.
Gewoon onbetaald je zetel inleveren als je zwanger raakt. Politiek bedrijven of kinderen uitpoepen. Niet allebei.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar mogen ze wel eens kamervragen over stellen.
Als ze over 2 maanden weer zwanger is....
Nee alleen als je verkracht wordt he!quote:Op donderdag 13 september 2012 14:40 schreef stbabylon het volgende:
150 zetels voor de SGP, problem solved
Dan moet je trouwen met je verkrachter.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee alleen als je verkracht wordt he!
Sinds wanneer straffen we de verkrachter?quote:Op donderdag 13 september 2012 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan moet je trouwen met je verkrachter.
quote:Op donderdag 13 september 2012 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan moet je trouwen met je verkrachter.
Man-man verkrachting betekend uiteraard steniging van beide.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sinds wanneer straffen we de verkrachter?.
denk dat dat niet bij iedereen gebeurd.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee dan krijg je het stockholm effect
Dat denk ik ook niet, maar wou je gewoon even tegensprekenquote:Op donderdag 13 september 2012 15:09 schreef Evie het volgende:
[..]
denk dat dat niet bij iedereen gebeurd.
omdat je pvv stemt zeker?!quote:Op donderdag 13 september 2012 15:09 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, maar wou je gewoon even tegenspreken![]()
Ja als pvv'er praat ik graag meiden tegen. Dat is onderdeel van hun standpunten ook trolololoquote:
Echt ga verstand kweken ergens snotjong!quote:Op donderdag 13 september 2012 15:11 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja als pvv'er praat ik graag meiden tegen. Dat is onderdeel van hun standpunten ook trolololo
Meen je dit echt of?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Echt ga verstand kweken ergens snotjong!
je stemt pvv.. Dit zegt genoeg over je intellect..quote:Op donderdag 13 september 2012 15:14 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Meen je dit echt of?zit je mij nu te trollen?
Pepernoten al in de winkel, kerstava's op FOK!. Has the world gone mad?!quote:Op donderdag 13 september 2012 15:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Echt ga verstand kweken ergens snotjong!
Vlak voor kersttijd verander ik hem terugquote:Op donderdag 13 september 2012 15:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pepernoten al in de winkel, kerstava's op FOK!. Has the world gone mad?!
Oke je bent serieusquote:Op donderdag 13 september 2012 15:14 schreef Evie het volgende:
[..]
je stemt pvv.. Dit zegt genoeg over je intellect..
Domme mensen zijn ook heel snel vrolijk, maar jammer genoeg niet snel tevreden gezien de stemmenquote:Op donderdag 13 september 2012 15:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke je bent serieusNou ik blijf vrolijk, beat that
Welk ander?quote:
Zo'n opmerking klopt dan wel weer prima met mijn idee dat dat andere topic een koninginnetopic is.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:26 schreef Evie het volgende:
[..]weigerende mannen.. Wat heb je daar nu aan?
Het andere topic is idd niet al te serieusquote:Op donderdag 13 september 2012 15:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo'n opmerking klopt dan wel weer prima met mijn idee dat dat andere topic een koninginnetopic is.
Dat zal me een zorg zijn. Ik heb het idee (maar ben er eerlijk gezegd al lang niet meer geweest), dat de dames het daar voor het zeggen hebben. What they say, goes. En ze zijn het met elkaar uiteraard eens. De mannen die er komen, lopen hijgend achter de teefjes aan, dus zullen ook hun object van affectie met hand en tand white knighten. Dus oh wee dat je eens iets negatiefs zegt jegens één van de koninginnen.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:34 schreef Evie het volgende:
[..]
Het andere topic is idd niet al te serieus
Mag wel hoor!quote:Op donderdag 13 september 2012 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zal me een zorg zijn. Ik heb het idee (maar ben er eerlijk gezegd al lang niet meer geweest), dat de dames het daar voor het zeggen hebben. What they say, goes. En ze zijn het met elkaar uiteraard eens. De mannen die er komen, lopen hijgend achter de teefjes aan, dus zullen ook hun object van affectie met hand en tand white knighten. Dus oh wee dat je eens iets negatiefs zegt jegens één van de koninginnen.
Dat topic hoeft niet in MyATquote:Op donderdag 13 september 2012 15:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Mag wel hoor!Doe eens? Mannen die hijgend achter je aan lopen
![]()
Hoe voelt dat nou? Voel je je nu niet schuldig? Al ben je meer dan welkom daar hoor tussen de slaafse mannenquote:Op donderdag 13 september 2012 15:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben even aan het vreemdgaan daar.
Dat verklaart wel waarom rival daar zitquote:Op donderdag 13 september 2012 15:40 schreef Evie het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou? Voel je je nu niet schuldig? Al ben je meer dan welkom daar hoor tussen de slaafse mannen
Ja, maar jij bent van de Libertarische Partijquote:Op donderdag 13 september 2012 15:55 schreef missbehavin het volgende:
Ik kom ook alleen hier hoor babs
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent van de Libertarische Partij
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bedankt voor je televaag/PVV topic, ik moet er hartelijk om lachen, Babsquote:Op donderdag 13 september 2012 15:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat verklaart wel waarom rival daar zit
Dat heb je fout. Maar niemand dwingt je daar te postenquote:Op donderdag 13 september 2012 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zal me een zorg zijn. Ik heb het idee (maar ben er eerlijk gezegd al lang niet meer geweest), dat de dames het daar voor het zeggen hebben. What they say, goes. En ze zijn het met elkaar uiteraard eens. De mannen die er komen, lopen hijgend achter de teefjes aan, dus zullen ook hun object van affectie met hand en tand white knighten. Dus oh wee dat je eens iets negatiefs zegt jegens één van de koninginnen.
Babs plaagtquote:
Zoals ik zei, ik heb er al een tijd niet meer gekeken, dus ik kan me vergissen. Baseer het op een paar maand geleden en een paar vaste posters die ik daar ziequote:Op donderdag 13 september 2012 16:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb je fout. Maar niemand dwingt je daar te posten.
Ik kan het hebben van je hequote:
Ja, dat lukt je welquote:Op donderdag 13 september 2012 16:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan het hebben van je he
Daar kwam wel mijn stemwijzer op uitquote:Op donderdag 13 september 2012 15:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |