In hoeverre je nog een leven hebt met een kind uiteraard.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:17 schreef Litpho het volgende:
Die leeft niet alleen, de kans is zelfs heel redelijk dat ze weer de kamer in komt.
Geen begrotingstekort in Huize Vos inderdaad.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
In hoeverre je nog een leven hebt met een kind uiteraard.
Dus die heeft op kosten van de staat (wachtgeld) een kind uitgepoept. Twee jaar doorbetaald ouderschapsverlof. Na 1 dag in de kamer heeft ze weer recht op 4 jaar wachtgeld?
Daar mogen ze wel eens kamervragen over stellen.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Geen begrotingstekort in Huize Vos inderdaad.
Gewoon onbetaald je zetel inleveren als je zwanger raakt. Politiek bedrijven of kinderen uitpoepen. Niet allebei.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar mogen ze wel eens kamervragen over stellen.
Als ze over 2 maanden weer zwanger is....
Nee alleen als je verkracht wordt he!quote:Op donderdag 13 september 2012 14:40 schreef stbabylon het volgende:
150 zetels voor de SGP, problem solved
Dan moet je trouwen met je verkrachter.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee alleen als je verkracht wordt he!
Sinds wanneer straffen we de verkrachter?quote:Op donderdag 13 september 2012 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan moet je trouwen met je verkrachter.
quote:Op donderdag 13 september 2012 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan moet je trouwen met je verkrachter.
Man-man verkrachting betekend uiteraard steniging van beide.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sinds wanneer straffen we de verkrachter?.
denk dat dat niet bij iedereen gebeurd.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee dan krijg je het stockholm effect
Dat denk ik ook niet, maar wou je gewoon even tegensprekenquote:Op donderdag 13 september 2012 15:09 schreef Evie het volgende:
[..]
denk dat dat niet bij iedereen gebeurd.
omdat je pvv stemt zeker?!quote:Op donderdag 13 september 2012 15:09 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, maar wou je gewoon even tegenspreken![]()
Ja als pvv'er praat ik graag meiden tegen. Dat is onderdeel van hun standpunten ook trolololoquote:
Echt ga verstand kweken ergens snotjong!quote:Op donderdag 13 september 2012 15:11 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja als pvv'er praat ik graag meiden tegen. Dat is onderdeel van hun standpunten ook trolololo
Meen je dit echt of?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Echt ga verstand kweken ergens snotjong!
je stemt pvv.. Dit zegt genoeg over je intellect..quote:Op donderdag 13 september 2012 15:14 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Meen je dit echt of?zit je mij nu te trollen?
Pepernoten al in de winkel, kerstava's op FOK!. Has the world gone mad?!quote:Op donderdag 13 september 2012 15:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Echt ga verstand kweken ergens snotjong!
Vlak voor kersttijd verander ik hem terugquote:Op donderdag 13 september 2012 15:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pepernoten al in de winkel, kerstava's op FOK!. Has the world gone mad?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |