Daar kwam wel mijn stemwijzer op uitquote:Op donderdag 13 september 2012 15:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent van de Libertarische Partij
Ik had ze per ongeluk geliked op fb tijdens het scrollenquote:Op donderdag 13 september 2012 16:23 schreef dawg het volgende:
[..]
gelukkig, ik schat jou wel ietsje hoger in dan lp-lid.
quote:Op donderdag 13 september 2012 16:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik had ze per ongeluk geliked op fb tijdens het scrollen
Heb je al in gedachten wat voor een?quote:Op donderdag 13 september 2012 16:19 schreef missbehavin het volgende:
Zaterdag met de schoonouders shoppen, voor heelsAlvast voor mijn verjaardag
Ik like weleens per ongeluk hele dramatische berichten van mensenquote:Op donderdag 13 september 2012 16:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat gebeurt alleen jou he meisjequote:Op donderdag 13 september 2012 16:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik like weleens per ongeluk hele dramatische berichten van mensen
*kuch*dikkeworstenvingers*kuch*quote:Op donderdag 13 september 2012 16:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moeten ze zulke verhalen maar niet op FB zetten.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat gebeurt alleen jou he meisje
Ik like niet zo veel op FBquote:Op donderdag 13 september 2012 16:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moeten ze zulke verhalen maar niet op FB zetten.
Uhuh, zwarte Steve Maddensquote:Op donderdag 13 september 2012 16:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb je al in gedachten wat voor een?
Ja ik ben weer aan de man he, meteen aan het uitdijenquote:Op donderdag 13 september 2012 16:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
*kuch*dikkeworstenvingers*kuch*
Ik ook niet, maar dan heeft iemand er een dramatisch verhaal over bijv een miskraam neergezet en dan like ik het per ongeluk tijdens het scrollen. Dan kan ik het wel weer weghalen maar die persoon krijgt dan wel de melding dat ik het heb gelikedquote:
Ja is dat zo?quote:Op donderdag 13 september 2012 16:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dan heeft iemand er een dramatisch verhaal over bijv een miskraam neergezet en dan like ik het per ongeluk tijdens het scrollen. Dan kan ik het wel weer weghalen maar die persoon krijgt dan wel de melding dat ik het heb geliked
Ja, liked niemand bij jou ooit ietsquote:Op donderdag 13 september 2012 16:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja is dat zo?Dat men een berichtje krijgt dus
O vast wel maar alles van Facebook verdwijnt automagisch in de prullenbakquote:Op donderdag 13 september 2012 16:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, liked niemand bij jou ooit iets
daar is het bij mij nooit uit gekomenquote:Op donderdag 13 september 2012 16:56 schreef MissMSX het volgende:
Heel FB is bij mij in de prullenbak verdwenen
Baasje boven baasquote:Op donderdag 13 september 2012 17:01 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
daar is het bij mij nooit uit gekomen
quote:Op donderdag 13 september 2012 16:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dan heeft iemand er een dramatisch verhaal over bijv een miskraam neergezet en dan like ik het per ongeluk tijdens het scrollen. Dan kan ik het wel weer weghalen maar die persoon krijgt dan wel de melding dat ik het heb geliked
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |