Op het station zijn ze om 6 uur open.quote:Op woensdag 12 september 2012 06:19 schreef Mestras het volgende:
[..]
De stembureaus zijn toch nog niet open dus hoe kan je al gestemd hebben?
Datquote:Op woensdag 12 september 2012 06:20 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Op het station zijn ze om 6 uur open.
Nee, daarvoor is het andere topic, dit is de exitpoll, hier dus alleen zeggen wat je werkelijk gestemd hebt. Als je nog niet mag stemmen moet je dit dus aangevenquote:Op woensdag 12 september 2012 06:56 schreef sonnyspek het volgende:
Mag je hier ook zeggen op wie je stemt als e nog niet mag stemmen?
quote:Op woensdag 12 september 2012 06:56 schreef sonnyspek het volgende:
Mag je hier ook zeggen op wie je stemt als e nog niet mag stemmen?
quote:• Ik mag (nog) niet stemmen
Mja, hier ook een half uurtje geleden.quote:Op woensdag 12 september 2012 07:54 schreef Legatus het volgende:
Vrolijke sfeer was het bij mijn stemlokaal. Alsof mensen blij waren dat ze weer konden stemmen na dit kabinet.
VVD-ers zal je hier nu niet zoveel zien hoor, die zijn allemaal al aan het werk.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:06 schreef OeJ het volgende:
Niet zoveel PvdA gaan stemmen hoor.![]()
Zelf D66.
Toch al 10 stemmen.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
VVD-ers zal je hier nu niet zoveel zien hoor, die zijn allemaal al aan het werk.
Ja, dat zal het zijn. Ik heb wel liever Rutte als MP.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
VVD-ers zal je hier nu niet zoveel zien hoor, die zijn allemaal al aan het werk.
Klopt, sommige beginnen pas om 09:00quote:
21.00 voor een echt goed beeldquote:Op woensdag 12 september 2012 08:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat we gewoon moeten wachten tot 18:00Dan zijn de meeste werkers weer thuis
Dat sowiesoquote:
Dan zitten we allemaal met chips en nootjes voor de buis. Herman van der Zandt met zijn spannende uitslagenscherm. Laat gaanquote:
Ik denk dat fok een selecte steekproef isquote:
Ietsjes maarquote:Op woensdag 12 september 2012 08:22 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik denk dat fok een selecte steekproef is
Mijn inschatting is dat de SGP hier oververtegenwoordigd isquote:
Ik heb net voor ik naar het werk ging gestemd.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:29 schreef _The_General_ het volgende:
Veel PVDA en SP stemmen, maar dat is ook logisch want de mensen met een baan zijn aan het werk!
En ik heb wel een baan, maar werk niet op woensdag.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:31 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ik heb net voor ik naar het werk ging gestemd.
Jaja en degenen zonder werk zijn nu al wakker ;D?quote:Op woensdag 12 september 2012 08:29 schreef _The_General_ het volgende:
Veel PVDA en SP stemmen, maar dat is ook logisch want de mensen met een baan zijn aan het werk!
En ik denk dat je linkser stemt als je nog scholier/student bent en dat er relatief veel jongeren op fok zitten.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:29 schreef _The_General_ het volgende:
ik heb van 23 tot 7 gewerkt. Daarna gestemd en ga nu slapen.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:29 schreef _The_General_ het volgende:
VVD, Mark Rutte (2x)quote:Op woensdag 12 september 2012 08:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 september 2012 08:44 schreef Paul het volgende:
Stem PvdA voor een eerlijker en sociaal Nederland!
volslagen zinloos, en heb je die lijsttrekker gisteravond bij RTL4 gezien, die stotteraar is kansloos in de politiekquote:
je eigen simpelheid toegeven is wel erg sneuquote:Op woensdag 12 september 2012 08:54 schreef Aventura het volgende:
Wie durft hier toe te geven dat-ie pvv heeft gestemd
Ik stem niet op een partij vanwege de lijsttrekker, ik stem op een partij vanwege de standpunten.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:56 schreef Phone het volgende:
[..]
volslagen zinloos, en heb je die lijsttrekker gisteravond bij RTL4 gezien, die stotteraar is kansloos in de politiek
Eerlijk voor de boeren en ZZP'ers zekerquote:Op woensdag 12 september 2012 08:44 schreef Paul het volgende:
Stem PvdA voor een eerlijker en sociaal Nederland!
Ook moderator Remlof stemt PvdA! Dus waarom jij niet?quote:Op woensdag 12 september 2012 09:11 schreef remlof het volgende:
Ook gestemd, maar kennelijk is mijn mobiele ip al gebruikt dus ik zal zo op m'n werk hier ook even PvdA kiezen.
Ach, dat zijn een keer 15.000 stemmen geloof ik. Die invloed op de uitslag is marginaal.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:19 schreef lulzy het volgende:
Op de eilanden bonaire etc sluiten de stembureau's in de nacht NL tijd. Dus uitslag komt waarschijnlijk morgen vroeg ergens
Schijnt een kwart zetel te zijn las ik vanochtend.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, dat zijn een keer 15.000 stemmen geloof ik. Die invloed op de uitslag is marginaal.
Maar de overzeese gebieden zijn maar goed voor een vijfde zetel, dus die gaan het verschil niet makenquote:Op woensdag 12 september 2012 09:19 schreef lulzy het volgende:
Op de eilanden bonaire etc sluiten de stembureau's in de nacht NL tijd. Dus uitslag komt waarschijnlijk morgen vroeg ergens
Neem aan dat ze daar wel op wachten?quote:Op woensdag 12 september 2012 09:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, dat zijn een keer 15.000 stemmen geloof ik. Die invloed op de uitslag is marginaal.
Hooguit. Je hebt richting de 70.000 nodig maar voor een restzetel e.d. kan het net wat verschil maken.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Schijnt een kwart zetel te zijn las ik vanochtend.
De echte officiele uitslag komt altijd pas een paar dagen later.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:21 schreef lulzy het volgende:
[..]
Neem aan dat ze daar wel op wachten?
SGP meldt.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:28 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Mijn inschatting is dat de SGP hier oververtegenwoordigd is
Aha daar begint het gebash alweer op PVV stemmers. Moeilijkk he andere in hun eigen waarde laten omdat ze anders kiezen?quote:Op woensdag 12 september 2012 08:56 schreef Phone het volgende:
[..]
je eigen simpelheid toegeven is wel erg sneu
Mwah.. een partij valt of staat wel bij de mensen die het moeten gaan uitvoeren.. Als ik weinig vertrouwen heb in de personen die het moeten gaan doen, gaat mijn stem toch naar een andere partij.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:58 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik stem niet op een partij vanwege de lijsttrekker, ik stem op een partij vanwege de standpunten.
Van 21 tot 7 zit jij in een andere vorm van de bijstand?quote:Op woensdag 12 september 2012 09:20 schreef Netsplitter het volgende:
VVD
Heb even pauze in mijn zeer drukke baan welke van 07:00 tot 21:00 is.
Toch wel ironisch: lekker politiek correct doen ('iedereen in z'n waarde laten') terwijl men op een partij stemt alles verafschuwt wat met politieke correctheid te maken heeft.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Aha daar begint het gebash alweer op PVV stemmers. Moeilijkk he andere in hun eigen waarde laten omdat ze anders kiezen?
Jup, bij m'n vriendin.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Van 21 tot 7 zit jij in een andere vorm van de bijstand?
Daar zit zeker wat in, maar ik stem niet op een partij omdat de lijsttrekker "zo'n sympathieke man is".quote:Op woensdag 12 september 2012 09:28 schreef MarMar het volgende:
[..]
Mwah.. een partij valt of staat wel bij de mensen die het moeten gaan uitvoeren.. Als ik weinig vertrouwen heb in de personen die het moeten gaan doen, gaat mijn stem toch naar een andere partij.
Het gaat erom dat je andermans politieke keuzes niet hoeft te veroordelen.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Toch wel ironisch: lekker politiek correct doen ('iedereen in z'n waarde laten') terwijl men op een partij stemt alles verafschuwt wat met politieke correctheid te maken heeft.
Hoezo niet? Als iemand op een dictatoriale partij stemt die een deel van de bevolking niet erkent in hun godsdienst heb je mij serieus wat uit te leggen. Ik veroordeel mensen zeker om hun (politieke) mening.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:36 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je andermans politieke keuzes niet hoeft te veroordelen.
Eens..quote:Op woensdag 12 september 2012 09:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Toch wel ironisch: lekker politiek correct doen ('iedereen in z'n waarde laten') terwijl men op een partij stemt alles verafschuwt wat met politieke correctheid te maken heeft.
Misschien is beoordelen een beter woord dan veroordelen.. maar politieke keuze hoort zeker ook bij levensvisie en persoonlijkheid..quote:Op woensdag 12 september 2012 09:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hoezo niet? Als iemand op een dictatoriale partij stemt die een deel van de bevolking niet erkent in hun godsdienst heb je mij serieus wat uit te leggen. Ik veroordeel mensen zeker om hun (politieke) mening.
Omdat we in een "vrij" land leven waar iedereen die mag stemmen, mag stemmen op wie hij/zij/het wil.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hoezo niet? Als iemand op een dictatoriale partij stemt die een deel van de bevolking niet erkent in hun godsdienst heb je mij serieus wat uit te leggen. Ik veroordeel mensen zeker om hun (politieke) mening.
Arrogante klootzak much? JOU iets uit te leggen? neem je pillen vent...quote:Op woensdag 12 september 2012 09:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die mensen zullen hun moverende redenen daarvoor hebben. Ik ga hen hier niet verdedigen.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
quote:
Tja, de betreffende partij roept dan wel in een debat op TV dingen over Partij voor de Arabieren. Daarmee toont men ook niet echt een goed voorbeeld...quote:Op woensdag 12 september 2012 09:40 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Omdat we in een "vrij" land leven waar iedereen die mag stemmen, mag stemmen op wie hij/zij/het wil.
Ongeacht wat anderen daar van vinden.
En het gewoon goed fatsoen om elkaar in elkaars waarde te laten daar omtrent.
Nee idd, niet omdat iemand zo "sympathiek" is maar dan omdat iemand daadkrachtig is, of zichzelf al bewezen heeft in de politiek en goede dingen voor elkaar heeft gekregen.. of juist niet op diegene (en zijnhaar partij dan dus) stemmen omdat iemand in het verleden incompetent bleek..quote:Op woensdag 12 september 2012 09:35 schreef mstx het volgende:
[..]
Daar zit zeker wat in, maar ik stem niet op een partij omdat de lijsttrekker "zo'n sympathieke man is".
Onbetrouwbare personen stem ik sowieso niet op daarom valt het grootste deel van de traditionele partijen af. Dat iemand soms een beetje stottert vind ik geen argument om er niet op te stemmen, anders kun je nog wel 100 redenen bedenken, bijvoorbeeld dat iemand linkshandig is, een tand mist of een konijn als huisdier heeft.
Je bent in het verkeerde land geboren/gaan wonen.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik wel..quote:Op woensdag 12 september 2012 09:41 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Die mensen zullen hun moverende redenen daarvoor hebben. Ik ga hen hier niet verdedigen.
Maar in een democratie mogen we nog altijd stemmen waar we op willen. Als mensen op de SGP stemmen, een partij die vrouwen discrimineert op grond van hun geloofsovertuiging, heb ik daar ook geen problemen mee.
Hoe kun je iemand in iemands waarde laten als hij zelf op een partij stemt die daar juist tegen is? Vind het maar een bijzonder vreemde en absurde stellingname. Dat het jou vrij staat om te stemmen op wie je wilt is voor mij evident, maar dat betekent niet dat we elkaar niet kunnen be- of veroordelen.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:40 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Omdat we in een "vrij" land leven waar iedereen die mag stemmen, mag stemmen op wie hij/zij/het wil.
Niemand vraagt je om daar vrienden mee te zijn hoor.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:44 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik wel..
Met dergelijke mensen kan/wil ik geen vrienden zijn.
Goed en hoe is selecteren met wie je wel en niet vrienden wil zijn niet hetzelfde als beoordelen dan? Iedereen beoordeelt mensen om de standpunten die ze hebben..quote:Op woensdag 12 september 2012 09:46 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Niemand vraagt je om daar vrienden mee te zijn hoor.
Wat een arrogantiequote:Op woensdag 12 september 2012 09:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
dat moet je allemaal zelf weten, maar het is wel gewoon je eigen simpelheid weergeven, niet omdat ik dat vind.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Aha daar begint het gebash alweer op PVV stemmers. Moeilijkk he andere in hun eigen waarde laten omdat ze anders kiezen?
Net voor mijn werk 2x op VVD gestemd trouwens
FPquote:Op woensdag 12 september 2012 09:52 schreef _The_General_ het volgende:
Op de frontpage durven wel toe te geven dat ze PVV ? VVD stemmen:
http://frontpage.fok.nl/p(...)zingen-exitpoll.html
Die is natuurlijk altijd al een stuk populairder onder 'simpel rechts'quote:Op woensdag 12 september 2012 09:52 schreef _The_General_ het volgende:
Over simpelheid gesprokenquote:Op woensdag 12 september 2012 09:51 schreef Phone het volgende:
[..]
dat moet je allemaal zelf weten, maar het is wel gewoon je eigen simpelheid weergeven, niet omdat ik dat vindt.
Vrienden met iemand zijn is wat anders dan iemands stemgedrag beoordelen en veroordelen.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:49 schreef MarMar het volgende:
[..]
Goed en hoe is selecteren met wie je wel en niet vrienden wil zijn niet hetzelfde als beoordelen dan? Iedereen beoordeelt mensen om de standpunten die ze hebben..
Thx for underlining my statement
Toch heb ik ook mijn bedenkingen bij mensen die op een partij stemmen die een bepaalde groep landgenoten hun vrijheid wil inperken...quote:Op woensdag 12 september 2012 09:40 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Verstandige mensen die VVD stemmenquote:Op woensdag 12 september 2012 09:52 schreef _The_General_ het volgende:
En voor de stijging van de staatsschuld is Pechtold verantwoordelijkquote:Op woensdag 12 september 2012 10:03 schreef Dvm86 het volgende:
En alle D66-stemmers, bedankt voor het mede mogelijk maken van een torenhoge staatsschuld. Opperkabouter Alexander zal u dankbaar zijn voor het toedienen van de kruiwagen waarin hij weer vele miljarden aan zuurverdiende Nederlandse centen naar Brussel kan brengen.
[ afbeelding ]
Ja, aan de rechterzijde komt dat idd totaal niet voorquote:Op woensdag 12 september 2012 09:59 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Vrienden met iemand zijn is wat anders dan iemands stemgedrag beoordelen en veroordelen.
Het valt me vaker op dat mensen die op linkse partijen stemmen een gevoel hebben van morele superioriteit. Het is toch best arrogant dat jij even wilt bepalen welke partijen kunnen en welke partijen "not done" zijn. Dat moet iedereen voor zichzelf uit kunnen maken.
VVD stemmers hebben EN geen hart EN geen verstandquote:Op woensdag 12 september 2012 10:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Verstandige mensen die VVD stemmen
Paars is anders zo ongeveer de enige periode waarin de staatschuld niet is gestegenquote:Op woensdag 12 september 2012 10:03 schreef Dvm86 het volgende:
En alle D66-stemmers, bedankt voor het mede mogelijk maken van een torenhoge staatsschuld. Opperkabouter Alexander zal u dankbaar zijn voor het toedienen van de kruiwagen waarin hij weer vele miljarden aan zuurverdiende Nederlandse centen naar Brussel kan brengen.
[ afbeelding ]
Komt door die f#cking bankstersquote:Op woensdag 12 september 2012 10:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En voor de stijging van de staatsschuld is Pechtold verantwoordelijk?
Maar wel geld en daar gaat het omquote:Op woensdag 12 september 2012 10:07 schreef xenobinol het volgende:
[..]
VVD stemmers hebben EN geen hart EN geen verstand
quote:Op woensdag 12 september 2012 10:06 schreef Mani89 het volgende:
Al dagen besloten om op Rutte stemmen (strategisch want liever geen PVDA) maar op het moment supreme dacht ik, krijg allemaal maar de tering. Piratenpartij it is!
Filmpje van ruim 2 jaar geleden, er is veel veranderd ondertussen..quote:Op woensdag 12 september 2012 10:08 schreef _The_General_ het volgende:
Voor diegene die op de Piraten partij willen stemmen. Na het zien van dit filmpje piep je wel anders:
http://www.geenstijl.tv/2(...)ij_de_piratenpa.html
Natuurlijk! Pechtold slaapt 's avonds onder een blauw dekbed met gouden sterretjes. Als het aan hem ligt vormen we liever vandaag dan morgen de Verenigde Staten van Europa. Die vent vertrekt over een paar jaar zelf naar Brussel. Mark my words.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En voor de stijging van de staatsschuld is Pechtold verantwoordelijk?
Wat een onzin, iedereen vindt zijn eigen standpunt het beste, anders veranderde je wel van standpunt. Dat heeft weinig met links of rechts te maken.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:59 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Vrienden met iemand zijn is wat anders dan iemands stemgedrag beoordelen en veroordelen.
Het valt me vaker op dat mensen die op linkse partijen stemmen een gevoel hebben van morele superioriteit. Het is toch best arrogant dat jij even wilt bepalen welke partijen kunnen en welke partijen "not done" zijn. Dat moet iedereen voor zichzelf uit kunnen maken.
Post dan een recent filmpjequote:Op woensdag 12 september 2012 10:08 schreef _The_General_ het volgende:
Voor diegene die op de Piraten partij willen stemmen. Na het zien van dit filmpje piep je wel anders:
http://www.geenstijl.tv/2(...)ij_de_piratenpa.html
Daarom scoort de PVV ook zo goed op het FP, daar zit het domme deel van fok.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:07 schreef xenobinol het volgende:
[..]
VVD stemmers hebben EN geen hart EN geen verstand
Je komt met een grafiekje aanzetten dat helemaal niet relevant is.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:10 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Natuurlijk! Pechtold slaapt 's avonds onder een blauw dekbed met gouden sterretjes. Als het aan hem ligt vormen we liever vandaag dan morgen de Verenigde Staten van Europa. Die vent vertrekt over een paar jaar zelf naar Brussel. Mark my words.
Eigenlijk is het "roemer doesn't have it and whines about the unfairness of it all"quote:
Versplintering op linksquote:Op woensdag 12 september 2012 10:14 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Roemer will have it, and not the baked pears, you will have those.
I meant, he 'got' my vote.
Vanavond al, de exit poll zal om 21:00 duidelijk laten zien dat hij verre van de grootste is gewordenquote:
De hoeveelheid one-liners die ik heb gezien in de richting van "met de SP/PvdA wordt het bezitten van een huis / meer dan 30000 euro bruto per jaar verdienen / gezond zijn / een auto hebben bestraft" is zeker net zo groot als het gedeelte "VVD/CDA/PVV willen terug naar de jaren 50 / laten de arme Nederlander creperen / zorgen voor de 1 % (quote:Op woensdag 12 september 2012 09:59 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Waarschijnlijk rond 11 uur vanavond, als ik het goed gelezen heb. Er moeten dan nog wel een goede 15k stemmen gedaan worden in Bonaire, dacht ik.quote:
Huh maar om 21 uur gaat de stembus dicht, hoe kan je dan al een uitslag hebben?quote:
Aan de hand van de eerste tellingen/polls denk ik.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Huh maar om 21 uur gaat de stembus dicht, hoe kan je dan al een uitslag hebben?
Over paar jaar is het een grote chaos als we zo doorgaan. Op zeker dat de euro klapt en dat er behoorlijk wat onrust zal ontstaan. Eens kijken of hij, zijn partij (en zn achterban) er dan nog steeds dezelfde standpunten op na houden.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:10 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Natuurlijk! Pechtold slaapt 's avonds onder een blauw dekbed met gouden sterretjes. Als het aan hem ligt vormen we liever vandaag dan morgen de Verenigde Staten van Europa. Die vent vertrekt over een paar jaar zelf naar Brussel. Mark my words.
Via de exit poll dusquote:Op woensdag 12 september 2012 10:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Huh maar om 21 uur gaat de stembus dicht, hoe kan je dan al een uitslag hebben?
Dat de euro instort staat voor mij vast. De ruggengraat van de euro is rot en dit kan niet opgelost worden. Daarom moet men onmiddellijk stoppen met het vernietigen van nog meer welvaart. Uit de euro stappen zal een zeer pijnlijk proces zijn, maar liever nu de consequenties dan nog zwaardere consequenties over een paar jaar. De meeste politici zijn alleen goed in praten en heb geen enkele economische kennis. Dat tuig heeft onze welvaart naar de Brusselse slachtbank geleid en laat ons daar nu doodbloeden.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:20 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Over paar jaar is het een grote chaos als we zo doorgaan. Op zeker dat de euro klapt en dat er behoorlijk wat onrust zal ontstaan. Eens kijken of hij, zijn partij (en zn achterban) er dan nog steeds dezelfde standpunten op na houden.
Ik ben alles behalve een doemdenker, maar dat het mis gaat met die euro (en het huidige financiele systeem) ben ik heilig van overtuigd.
Maar goed, na regen komt zonneschijn, om het naar even positief af te sluiten..
Je zal binnenkort wel een bedank kaartje toegestuurd krijgen van de internetgestapo vrienden van Teevenquote:
VPN, proxyquote:Op woensdag 12 september 2012 08:21 schreef Roces18 het volgende:
Wat als je drie keer mag stemmen, omdat sommige hun stempas niet wilden gebruiken? Mijn IP laat het maar 1x toe.
quote:Op woensdag 12 september 2012 10:26 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Je zal binnenkort wel een bedank kaartje toegestuurd krijgen van de internetgestapo vrienden van Teeven
Vooral veel mensen met autistische trekjes die zichzelf herkennen in het gehakketak van Dirkje Poot.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:35 schreef b2py het volgende:
Moet zeggen dat de piratenpartij hier wel een hoop stemmen krijgt. Veel internet en privacy rebellen hier?
Blijkbaar wel; alsof er niets belangrijkers is.....quote:Op woensdag 12 september 2012 10:35 schreef b2py het volgende:
Moet zeggen dat de piratenpartij hier wel een hoop stemmen krijgt. Veel internet en privacy rebellen hier?
Lekker het geld verdelen van een ander, zo sociaal en helemaal geen pure diefstal ookquote:
Aah.... een schuldslaaf die nog een paar ton moet aflossen bij de bankquote:
Gelukkig mag ik zelf weten op wie ik stem en ben ik jou geen verantwoording schuldigquote:Op woensdag 12 september 2012 10:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker het geld verdelen van een ander, zo sociaal en helemaal geen pure diefstal ook.
quote:Op woensdag 12 september 2012 10:40 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Aah.... een schuldslaaf die nog een paar ton moet aflossen bij de bank
Klopt, maar hou je zelf maar lekker voor dat je goed bezig bent hoorquote:Op woensdag 12 september 2012 10:40 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik zelf weten op wie ik stem en ben ik jou geen verantwoording schuldig
Ook daar hoef ik niets over uit te leggen.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, maar hou je zelf maar lekker voor dat je goed bezig bent hoor.
Nee,het is overduidelijk hoorquote:Op woensdag 12 september 2012 10:42 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ook daar hoef ik niets over uit te leggen.
Typisch SP gedrag.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:42 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ook daar hoef ik niets over uit te leggen.
Proest. Jij weer. Waar heb jij op gestemd?quote:Op woensdag 12 september 2012 10:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee,het is overduidelijk hoor.
Dat valt wel mee hoor.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:23 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Via de exit poll duseen peiling die gehouden wordt bij de uitgangen van diverse stembureaus (vandaar 'exit' poll) waar mensen gevraagd wordt wat ze daadwerkelijk gestemd hebben. Dit is een zeer betrouwbare manier van peilen.
Hoeft ook niet, dat doet Vadertje Staat wel voor je, nadenkenquote:Op woensdag 12 september 2012 10:42 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Typisch SP gedrag.
Wel praten, maar niks verantwoorden.
Kijk je hebt uitkeringstrekkers die zitten te azen op het geld van de hard werkende burger en je hebt banksters die zitten te azen op het geld van de hard werkende burger. Beiden hebben zo hun redenen om op de PvdA of de VVD te stemmen maar als je gewoon bent voor een eerlijke verdeling van de lusten en de lasten dan stem je gewoon op de SPquote:Op woensdag 12 september 2012 10:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker het geld verdelen van een ander, zo sociaal en helemaal geen pure diefstal ook.
nog niet, ik ben namelijk aan het WERK, vies woord he?quote:Op woensdag 12 september 2012 10:43 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Proest. Jij weer. Waar heb jij op gestemd?
Niet zo zuur joh.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:40 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik zelf weten op wie ik stem en ben ik jou geen verantwoording schuldig
Ben ook aan het werk hoor. Heb om half acht al gestemd.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nog niet, ik ben namelijk aan het WERK, vies woord he?
Wordt straks uiteraard VVD.
Poeh, beetje fokken in de baas z'n tijd, harde werker ben je!quote:Op woensdag 12 september 2012 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nog niet, ik ben namelijk aan het WERK, vies woord he?
Wordt straks uiteraard VVD.
Niet zo happenquote:Op woensdag 12 september 2012 10:44 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ben ook aan het werk hoor. Heb om half acht al gestemd.
VVD, ja. Prima. Ik geef het goede voorbeeld en zal je er niet op afbranden. Want dat moet je zelf weten.
Jaloers? En een dikke baan, en ook nog mijn eigen tijd kunnen indelenquote:Op woensdag 12 september 2012 10:45 schreef MarMar het volgende:
[..]
Poeh, beetje fokken in de baas z'n tijd, harde werker ben je!
'Het goede voorbeeld', meid toch.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:44 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ben ook aan het werk hoor. Heb om half acht al gestemd.
VVD, ja. Prima. Ik geef het goede voorbeeld en zal je er niet op afbranden. Want dat moet je zelf weten.
Dat vind jij dan...ik vind weer andere dingen niet sociaal. Bijvoorbeeld enkel aan je eigen hachje denken. Maar goed.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niet zo zuur joh.
Hij geeft terecht aan waarom socialisme eigenlijk asociaal is. Als je ergens zegt op wat je stemt (en dan met name partijen als SP en PVV) vind ik het niet raar dat mensen afvragen waarom.
We hebben niet allemaal de luxe om gewoon de hele dag door betaald vakantie te kunnen vieren.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:45 schreef MarMar het volgende:
[..]
Poeh, beetje fokken in de baas z'n tijd, harde werker ben je!
En ik vind liegen over mensen die VVD stemmen, dat ze alleen om hun eigen hachje denken bijv, nogal kwalijk. Maar goedquote:Op woensdag 12 september 2012 10:46 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dat vind jij dan...ik vind weer andere dingen niet sociaal. Bijvoorbeeld enkel aan je eigen hachje denken. Maar goed.
Oh jouw baas mag mij ook best betalen wanneer ik Fok, maar nee ik ben niet jaloersquote:Op woensdag 12 september 2012 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jaloers? En een dikke baan, en ook nog mijn eigen tijd kunnen indelen.
Moet zeker socialer?.
Exit poll is gewoon zeer betrouwbaar, de meest betrouwbare peiling die er is en dat hebben we de vorige verkiezingen ook duidelijk gezien. Als ze echt dicht bij elkaar zitten kunnen we weinig zeggen over het tijdstip, dat kan evengoed 4:00 worden dan.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor.
Een echt betrouwbare uitslag heb je rond 01:00 uur meestal.
Wat zij zegt. Onderhand werk ik van de 4 weken per maand er zowat 2 om in de belastingpot te kunnen (lees: moeten) gooien. Van elke euro die ik verdien gaat zowat de helft naar de staat. Ik ben het zat.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Want dat zegt natuurlijk alles over die persoon, net zoals het feit dat jij in een rolstoel zit en je dus vakantie viert. Zie de parallelen.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:48 schreef MarMar het volgende:
Ik vind het een beetje apart als mensen zichzelf helemaal serieus nemen omdat ze een goed loonstrookje krijgen terwijl ze ook maar gewoon wat loos zitten te internetten.
Ik zit idd alleen maar loos te internettten idd, die mensen hebben echt nog nooit van multitasken gehoordquote:Op woensdag 12 september 2012 10:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Want dat zegt natuurlijk alles over die persoon, net zoals het feit dat jij in een rolstoel zit en je dus vakantie viert. Zie de parallelen.
Het moet socialer, jij moet NOG meer inleveren. MEER, altijd MEER zal je inleveren aan die overheid die wel weet wat goed voor ons domme plebs is. Hoe bedoel je sociaal?quote:Op woensdag 12 september 2012 10:49 schreef static het volgende:
[..]
Wat zij zegt. Onderhand werk ik van de 4 weken per maand er zowat 2 om in de belastingpot te kunnen (lees: moeten) gooien. Van elke euro die ik verdien gaat zowat de helft naar de staat. Ik ben het zat.
Nee joh, ik vier pas vakantie als ik lekker in het ziekenhuis lig en mijn eigen boterham niet hoef te smeren.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Want dat zegt natuurlijk alles over die persoon, net zoals het feit dat jij in een rolstoel zit en je dus vakantie viert. Zie de parallelen.
Joh laat gaan, ze roepen wel dat het geen afgunst is maar ze zou bij wijze van spreken haar rolstoel inleveren om op jouw positie te kunnen Fokken.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zit idd alleen maar loos te internettten idd, die mensen hebben echt nog nooit van multitasken gehoord.
Goede trollquote:Op woensdag 12 september 2012 10:51 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ben uiteindelijk toch maar voor D66 gegaan. Ook al ben ik VVD-lid.
Waarom blijf je lid dan?quote:Op woensdag 12 september 2012 10:51 schreef TweeGrolsch het volgende:
Don't feed the trollquote:
Goedzoquote:Op woensdag 12 september 2012 10:51 schreef TweeGrolsch het volgende:
De tering..quote:Op woensdag 12 september 2012 10:51 schreef TweeGrolsch het volgende:
Daarom ben ik lid van de SPquote:Op woensdag 12 september 2012 10:52 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Zodat ik ze naar liberaler kan sturen.
Om dit soort reacties:quote:
quote:
quote:
...uit te lokken.quote:
In hun hart weten ze het stiekem welquote:Op woensdag 12 september 2012 10:53 schreef De_Guidance het volgende:
Triest hoe nerveus en licht-ontvlambaar de VVD'ers hier zijn.
Nja ook wel weer vermakelijk
Nee.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Om dit soort reacties:
[..]
[..]
[..]
...uit te lokken.
Net als in Frankrijk dus...quote:Op woensdag 12 september 2012 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, dat doet Vadertje Staat wel voor je, nadenken.
Dus mensen welke kei en keihard gewerkt hebben om te komen tot waar ze zijn moeten daar nu extra voor gaan bloeden?quote:Op woensdag 12 september 2012 10:54 schreef Aventura het volgende:
Ik heb altijd gewerkt, fulltime, heb hypotheek etc. Het is erg prettig om niet mijn hand op te hoeven houden en tot op zekere hoogte zelf mijn inkomen en koopkracht te kunnen bepalen. Ik gun anderen ook die zelfredzaamheid, en als ze daar wat hulp bij nodig hebben dan ondersteun ik dat. Groen Links heeft die solidariteit hoog in het vaandel staan. Er is volgens mij sws geen enkele linkse partij die mensen gewoon maar in een uitkeringssituatie te laten hangen. Verder ben ik ook van het principe dat sterke schouders zwaardere lasten mogen hebben. Dan heb ik het wel over de echt zware jongens, inkomen vanaf 150 k. Kindertoeslag en hypotheekrenteaftrek lijken me dan een overbodige luxe.
Ik ookquote:Op woensdag 12 september 2012 09:18 schreef Friek_ het volgende:
Zojuist op Wouter Koolmees van D66 gestemd.
Wat is dat toch met mensen die alsmaar suggereren dat mensen met 150K+ de enigen zijn die hard werken?quote:Op woensdag 12 september 2012 10:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus mensen welke kei en keihard gewerkt hebben om te komen tot waar ze zijn moeten daar nu extra voor gaan bloeden?
En dat is sociaal?
Gefeliciteerd, een beetje ZZP-er zit op dat bedrag.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:54 schreef Aventura het volgende:
Ik heb altijd gewerkt, fulltime, heb hypotheek etc. Het is erg prettig om niet mijn hand op te hoeven houden en tot op zekere hoogte zelf mijn inkomen en koopkracht te kunnen bepalen. Ik gun anderen ook die zelfredzaamheid, en als ze daar wat hulp bij nodig hebben dan ondersteun ik dat. Groen Links heeft die solidariteit hoog in het vaandel staan. Er is volgens mij sws geen enkele linkse partij die mensen gewoon maar in een uitkeringssituatie te laten hangen. Verder ben ik ook van het principe dat sterke schouders zwaardere lasten mogen hebben. Dan heb ik het wel over de echt zware jongens, inkomen vanaf 150 k. Kindertoeslag en hypotheekrenteaftrek lijken me dan een overbodige luxe.
Ook als ze er zelf niet keihard voor willen werken? Dat betekent dus dat andere mensen keihard moeten werken voor hun zelfredzaamheid? Dat is echt solidair jaquote:Op woensdag 12 september 2012 10:54 schreef Aventura het volgende:
Ik heb altijd gewerkt, fulltime, heb hypotheek etc. Het is erg prettig om niet mijn hand op te hoeven houden en tot op zekere hoogte zelf mijn inkomen en koopkracht te kunnen bepalen. Ik gun anderen ook die zelfredzaamheid.
Frankrijk krijgt wat het verdient. Die idioten hebben daar met hun volle verstand op die socialist gestemd en nu zullen ze allemaal bloeden.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Net als in Frankrijk dus...
Brrrr.....
Diegene die een bloeiende eigen zaak hebben opgezet werken harder dan de gemiddelde loonslaaf.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:56 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wat is dat toch met mensen die alsmaar suggereren dat mensen met 150K+ de enigen zijn die hard werken?
V.
Zie ook deze discussie. Goed, zal wel e.e.a. over het hoofd hebben gezien, maar netto komt het er wel op neer.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het moet socialer, jij moet NOG meer inleveren. MEER, altijd MEER zal je inleveren aan die overheid die wel weet wat goed voor ons domme plebs is. Hoe bedoel je sociaal?
En nemen meer risico bovendien.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Diegene die een bloeiende eigen zaak hebben opgezet werken harder dan de gemiddelde loonslaaf.
Is niet zo moeilijk hoor... gewoon een bijstandsuitkering aanvragen en wifi jatten van de burenquote:Op woensdag 12 september 2012 10:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal de luxe om gewoon de hele dag door betaald vakantie te kunnen vieren.
Okéquote:Op woensdag 12 september 2012 10:58 schreef Patje1987 het volgende:
Altijd grappig die beginnen over het redden van eigen hachje terwijl ze een uitkering genieten waar de hardwerkende mens voor op moet draaien en meer voor moet gaan betalen dan dat ze nu al doen.
Wat is dat toch met dat ontkennen? Of je bevestigt het idee dat rechts heeft dat mensen in dit land teveel gratis geld krijgen.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:56 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wat is dat toch met mensen die alsmaar suggereren dat mensen met 150K+ de enigen zijn die hard werken?
V.
Verder respecteer ik iedereen zijn of haar stem hoor. Ik ben juist blij dat we de vrijheid hebben om te stemmen op welke partij we willen.quote:
Liegen en enkel aan je eigen hachje denken? Dat is toch het typische gedrag van VVD-ersquote:Op woensdag 12 september 2012 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ik vind liegen over mensen die VVD stemmen, dat ze alleen om hun eigen hachje denken bijv, nogal kwalijk. Maar goed.
Enige juiste post.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Verder respecteer ik iedereen zijn of haar stem hoor. Ik ben juist blij dat we de vrijheid hebben om te stemmen op welke partij we willen.
quote:Op woensdag 12 september 2012 11:00 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Liegen en enkel aan je eigen hachje denken? Dat is toch het typische gedrag van VVD-ers![]()
Is inderdaad nogal kwalijk gedrag maar goed....
quote:Op woensdag 12 september 2012 10:58 schreef Patje1987 het volgende:
Altijd grappig die beginnen over het redden van eigen hachje terwijl ze een uitkering genieten waar de hardwerkende mens voor op moet draaien en meer voor moet gaan betalen dan dat ze nu al doen.
Ontken ik iets?quote:Op woensdag 12 september 2012 10:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is dat toch met dat ontkennen?
Kan het zijn dat ik je niet begrijp?quote:Of je bevestigt het idee dat rechts heeft dat mensen in dit land teveel gratis geld krijgen.[
Wat is het nou?
Leuk he, dom blaten zonder gehinderd te zijn door enige kennis.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:00 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Liegen en enkel aan je eigen hachje denken? Dat is toch het typische gedrag van VVD-ers![]()
Is inderdaad nogal kwalijk gedrag maar goed....
Ja.... Rutte spant zich echt in om de overheidsbemoeienis naar beneden te brengenquote:Op woensdag 12 september 2012 10:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het moet socialer, jij moet NOG meer inleveren. MEER, altijd MEER zal je inleveren aan die overheid die wel weet wat goed voor ons domme plebs is. Hoe bedoel je sociaal?
Dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Verder respecteer ik iedereen zijn of haar stem hoor. Ik ben juist blij dat we de vrijheid hebben om te stemmen op welke partij we willen.
Mooi , ik ook.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Sooooooooo true.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:00 schreef Maxerazzi het volgende:
Een socialist is iemand die vindt dat een ander te veel verdient
- Willem Frederik Hermans
Bwehehe.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:00 schreef Maxerazzi het volgende:
quote:Op woensdag 12 september 2012 10:52 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Zodat ik ze naar liberaler kan sturen.
Uit respect ga ik De donkere kamer weer lezenquote:Op woensdag 12 september 2012 11:00 schreef Maxerazzi het volgende:
Fijn dat je roddelt over je schoonouders.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:03 schreef MaLo het volgende:
VVD. Ik moet eerlijk zeggen dat er geen een partij is waarvan ik achter alle punten sta. Ik denk wel dat we met de VVD het snelst naar het zoet gaan.
Mijn schoonouders stemmen op de SP omdat ze niet willen dat schoonvader tot zijn 67e door moet werken. 'Is niet eerlijk dat ze dat al zo snel in willen voeren, schoonpa werkt al sinds zijn 18e en dan is het niet eerlijk dat hij nog twee jaar langer door moet!!EINZ!! 'Schoonmoeder is uitkeringstrekker
.
Ja, want iedereen hier kent mij en mijn schoonouders. En wat een dirt vertel ik over ze.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:05 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Fijn dat je roddelt over je schoonouders.
Op 1 Oktober begint je zoet met 21% BTW.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:03 schreef MaLo het volgende:
VVD. Ik moet eerlijk zeggen dat er geen een partij is waarvan ik achter alle punten sta. Ik denk wel dat we met de VVD het snelst naar het zoet gaan.
quote:Op woensdag 12 september 2012 11:05 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Is mijn ogen not done, maar in de jouwe duidelijk niet. Zelf weten.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:05 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ja, want iedereen hier kent mij en mijn schoonouders.
Je wilt gewoon een gratis tablet he?quote:Op woensdag 12 september 2012 10:59 schreef wolfrolf het volgende:
Ik als DPK lid heb toch maar op de Partij van de toekomst gestemd.
Gewoon, omdat het kan.
Zeg Apex (you wishquote:Op woensdag 12 september 2012 11:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leuk he, dom blaten zonder gehinderd te zijn door enige kennis.
Zie wat patje post...
Als haar schoonouders VVD zouden stemmen had je er geen moeite mee gehad, opportunistje.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:06 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Is mijn ogen not done, maar in de jouwe duidelijk niet. Zelf weten.
En goedkoper bier.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je wilt gewoon een gratis tablet he?
Pff je bent een doorgedraaide socialist. Stel je niet zo aan.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:06 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Is mijn ogen not done, maar in de jouwe duidelijk niet. Zelf weten.
Niet meer hoor... beetje ZZP-er heeft flink moeten zakken met zijn tarieven. Er valt flink wat minder taart te verdelen voor de 'ondernemers'. En ja... dan gaan ze klagen in plaats van te innoveren... meer onverheidsinterventie graag!!! wil de VVD even zorgen dat er weer veel geleefd word op de pof en dat er weer goed gegraaid kan worden uit de subsidiepotjes.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, een beetje ZZP-er zit op dat bedrag.
Wat stemmen jouw schoonouders?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:06 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee hoor.... dankzij Mark Rutte die overal zijn handtekening onder zet gaan er miljarden vanuit Nederland naar Frankrijk om daar hun flamboyante levensstijl in stand te houdenquote:Op woensdag 12 september 2012 10:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Frankrijk krijgt wat het verdient. Die idioten hebben daar met hun volle verstand op die socialist gestemd en nu zullen ze allemaal bloeden.
SSSTTTT, daar PRAAT je niet over met mensenquote:
In mijn branche doet een beetje ZZP-er het niet voor minder dan 85 euro per uur. Ik ken er letterlijk tientallen die voor dat bedrag zichzelf volstampen met werk. Dat zijn de mensen die dus als 'zware jongens' worden betiteld, nou nou, poeh poeh, wat een geld.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:08 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Niet meer hoor... beetje ZZP-er heeft flink moeten zakken met zijn tarieven. Er valt flink wat minder taart te verdelen voor de 'ondernemers'. En ja... dan gaan ze klagen in plaats van te innoveren... meer onverheidsinterventie graag!!! wil de VVD even zorgen dat er weer veel geleefd word op de pof en dat er weer goed gegraaid kan worden uit de subsidiepotjes.
De SP wil meer voor minder geld... mooi toch!!! want dan hoef je namelijk ook minder aan belastingen af te dragen
En vorig jaar?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:08 schreef Finland. het volgende:
Ik moet straks voor schooltijd nog even stemmen, maar hier heb ik het al ingevuld. Het wordt ook dit jaar VVD.
Beetje tegenstrijdig met het SP gedachtengoed dit.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:08 schreef xenobinol het volgende:
De SP wil meer voor minder geld... mooi toch!!! want dan hoef je namelijk ook minder aan belastingen af te dragen
Welkom.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:08 schreef Finland. het volgende:
Ik moet straks voor schooltijd nog even stemmen, maar hier heb ik het al ingevuld. Het wordt ook dit jaar VVD.
De VVD wil de belasting van de reiskosten terugdraaien.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:05 schreef klaaskippegaas het volgende:
[..]
Op 1 Oktober begint je zoet met 21% BTW.
En op 1 Januari krijg je de rest met belasting op je reiskosten en 500 eigen risico voor je zorg.
Lijkt de pvvd wel.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:09 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, want dat gaat niemand wat aan hier
"komt wel goed, schatjequote:Op woensdag 12 september 2012 11:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Lijkt de pvvd wel.
We willen 40% meer geld voor ontwikkelingslanden/hulp maar zeggen lekker niet waar dat geld vandaan moet komen.
Rutte zou mij zo als spindoctor kunnen inhurenquote:Op woensdag 12 september 2012 11:01 schreef HeatWave het volgende:
Leuk he, dom blaten zonder gehinderd te zijn door enige kennis.
Zie wat patje post...
Blijft een feit dat iedereen zelf moet weten waar ie op stemt, ook al wordt er hier op andermans keuzes afgegeven. Leef en laat leven joh, ooit van gehoord?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Lijkt de pvvd wel.
We willen 40% meer geld voor ontwikkelingslanden/hulp maar zeggen lekker niet waar dat geld vandaan moet komen.
Uhuhh.quote:
Een nepliberaal is iemand die vindt dat hij teveel belasting betaald maar ondertussen zich wel rond en vet wil vreten uit de schatkistquote:Op woensdag 12 september 2012 11:00 schreef Maxerazzi het volgende:
Vorige keer bedoel ik. Toen heb ik inderdaad ook VVD gestemd.quote:
het blijft een feit dat dit een discussieforum is, als je geen kritiek/commentaar wil op je keuze, dan moet je die hier niet postenquote:Op woensdag 12 september 2012 11:12 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Blijft een feit dat iedereen zelf moet weten waar ie op stemt, ook al wordt er hier op andermans keuzes afgegeven. Leef en laat leven joh, ooit van gehoord?
Kwaad spreken over mensen die het minder hebben is typisch VVD gedragquote:Op woensdag 12 september 2012 11:05 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |