Op het station zijn ze om 6 uur open.quote:Op woensdag 12 september 2012 06:19 schreef Mestras het volgende:
[..]
De stembureaus zijn toch nog niet open dus hoe kan je al gestemd hebben?
Datquote:Op woensdag 12 september 2012 06:20 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Op het station zijn ze om 6 uur open.
Nee, daarvoor is het andere topic, dit is de exitpoll, hier dus alleen zeggen wat je werkelijk gestemd hebt. Als je nog niet mag stemmen moet je dit dus aangevenquote:Op woensdag 12 september 2012 06:56 schreef sonnyspek het volgende:
Mag je hier ook zeggen op wie je stemt als e nog niet mag stemmen?
quote:Op woensdag 12 september 2012 06:56 schreef sonnyspek het volgende:
Mag je hier ook zeggen op wie je stemt als e nog niet mag stemmen?
quote:• Ik mag (nog) niet stemmen
Mja, hier ook een half uurtje geleden.quote:Op woensdag 12 september 2012 07:54 schreef Legatus het volgende:
Vrolijke sfeer was het bij mijn stemlokaal. Alsof mensen blij waren dat ze weer konden stemmen na dit kabinet.
VVD-ers zal je hier nu niet zoveel zien hoor, die zijn allemaal al aan het werk.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:06 schreef OeJ het volgende:
Niet zoveel PvdA gaan stemmen hoor.![]()
Zelf D66.
Toch al 10 stemmen.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
VVD-ers zal je hier nu niet zoveel zien hoor, die zijn allemaal al aan het werk.
Ja, dat zal het zijn. Ik heb wel liever Rutte als MP.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
VVD-ers zal je hier nu niet zoveel zien hoor, die zijn allemaal al aan het werk.
Klopt, sommige beginnen pas om 09:00quote:
21.00 voor een echt goed beeldquote:Op woensdag 12 september 2012 08:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat we gewoon moeten wachten tot 18:00Dan zijn de meeste werkers weer thuis
Dat sowiesoquote:
Dan zitten we allemaal met chips en nootjes voor de buis. Herman van der Zandt met zijn spannende uitslagenscherm. Laat gaanquote:
Ik denk dat fok een selecte steekproef isquote:
Ietsjes maarquote:Op woensdag 12 september 2012 08:22 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik denk dat fok een selecte steekproef is
Mijn inschatting is dat de SGP hier oververtegenwoordigd isquote:
Ik heb net voor ik naar het werk ging gestemd.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:29 schreef _The_General_ het volgende:
Veel PVDA en SP stemmen, maar dat is ook logisch want de mensen met een baan zijn aan het werk!
En ik heb wel een baan, maar werk niet op woensdag.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:31 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ik heb net voor ik naar het werk ging gestemd.
Jaja en degenen zonder werk zijn nu al wakker ;D?quote:Op woensdag 12 september 2012 08:29 schreef _The_General_ het volgende:
Veel PVDA en SP stemmen, maar dat is ook logisch want de mensen met een baan zijn aan het werk!
En ik denk dat je linkser stemt als je nog scholier/student bent en dat er relatief veel jongeren op fok zitten.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:29 schreef _The_General_ het volgende:
ik heb van 23 tot 7 gewerkt. Daarna gestemd en ga nu slapen.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:29 schreef _The_General_ het volgende:
VVD, Mark Rutte (2x)quote:Op woensdag 12 september 2012 08:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 september 2012 08:44 schreef Paul het volgende:
Stem PvdA voor een eerlijker en sociaal Nederland!
volslagen zinloos, en heb je die lijsttrekker gisteravond bij RTL4 gezien, die stotteraar is kansloos in de politiekquote:
je eigen simpelheid toegeven is wel erg sneuquote:Op woensdag 12 september 2012 08:54 schreef Aventura het volgende:
Wie durft hier toe te geven dat-ie pvv heeft gestemd
Ik stem niet op een partij vanwege de lijsttrekker, ik stem op een partij vanwege de standpunten.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:56 schreef Phone het volgende:
[..]
volslagen zinloos, en heb je die lijsttrekker gisteravond bij RTL4 gezien, die stotteraar is kansloos in de politiek
Eerlijk voor de boeren en ZZP'ers zekerquote:Op woensdag 12 september 2012 08:44 schreef Paul het volgende:
Stem PvdA voor een eerlijker en sociaal Nederland!
Ook moderator Remlof stemt PvdA! Dus waarom jij niet?quote:Op woensdag 12 september 2012 09:11 schreef remlof het volgende:
Ook gestemd, maar kennelijk is mijn mobiele ip al gebruikt dus ik zal zo op m'n werk hier ook even PvdA kiezen.
Ach, dat zijn een keer 15.000 stemmen geloof ik. Die invloed op de uitslag is marginaal.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:19 schreef lulzy het volgende:
Op de eilanden bonaire etc sluiten de stembureau's in de nacht NL tijd. Dus uitslag komt waarschijnlijk morgen vroeg ergens
Schijnt een kwart zetel te zijn las ik vanochtend.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, dat zijn een keer 15.000 stemmen geloof ik. Die invloed op de uitslag is marginaal.
Maar de overzeese gebieden zijn maar goed voor een vijfde zetel, dus die gaan het verschil niet makenquote:Op woensdag 12 september 2012 09:19 schreef lulzy het volgende:
Op de eilanden bonaire etc sluiten de stembureau's in de nacht NL tijd. Dus uitslag komt waarschijnlijk morgen vroeg ergens
Neem aan dat ze daar wel op wachten?quote:Op woensdag 12 september 2012 09:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, dat zijn een keer 15.000 stemmen geloof ik. Die invloed op de uitslag is marginaal.
Hooguit. Je hebt richting de 70.000 nodig maar voor een restzetel e.d. kan het net wat verschil maken.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Schijnt een kwart zetel te zijn las ik vanochtend.
De echte officiele uitslag komt altijd pas een paar dagen later.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:21 schreef lulzy het volgende:
[..]
Neem aan dat ze daar wel op wachten?
SGP meldt.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:28 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Mijn inschatting is dat de SGP hier oververtegenwoordigd is
Aha daar begint het gebash alweer op PVV stemmers. Moeilijkk he andere in hun eigen waarde laten omdat ze anders kiezen?quote:Op woensdag 12 september 2012 08:56 schreef Phone het volgende:
[..]
je eigen simpelheid toegeven is wel erg sneu
Mwah.. een partij valt of staat wel bij de mensen die het moeten gaan uitvoeren.. Als ik weinig vertrouwen heb in de personen die het moeten gaan doen, gaat mijn stem toch naar een andere partij.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:58 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik stem niet op een partij vanwege de lijsttrekker, ik stem op een partij vanwege de standpunten.
Van 21 tot 7 zit jij in een andere vorm van de bijstand?quote:Op woensdag 12 september 2012 09:20 schreef Netsplitter het volgende:
VVD
Heb even pauze in mijn zeer drukke baan welke van 07:00 tot 21:00 is.
Toch wel ironisch: lekker politiek correct doen ('iedereen in z'n waarde laten') terwijl men op een partij stemt alles verafschuwt wat met politieke correctheid te maken heeft.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Aha daar begint het gebash alweer op PVV stemmers. Moeilijkk he andere in hun eigen waarde laten omdat ze anders kiezen?
Jup, bij m'n vriendin.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Van 21 tot 7 zit jij in een andere vorm van de bijstand?
Daar zit zeker wat in, maar ik stem niet op een partij omdat de lijsttrekker "zo'n sympathieke man is".quote:Op woensdag 12 september 2012 09:28 schreef MarMar het volgende:
[..]
Mwah.. een partij valt of staat wel bij de mensen die het moeten gaan uitvoeren.. Als ik weinig vertrouwen heb in de personen die het moeten gaan doen, gaat mijn stem toch naar een andere partij.
Het gaat erom dat je andermans politieke keuzes niet hoeft te veroordelen.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Toch wel ironisch: lekker politiek correct doen ('iedereen in z'n waarde laten') terwijl men op een partij stemt alles verafschuwt wat met politieke correctheid te maken heeft.
Hoezo niet? Als iemand op een dictatoriale partij stemt die een deel van de bevolking niet erkent in hun godsdienst heb je mij serieus wat uit te leggen. Ik veroordeel mensen zeker om hun (politieke) mening.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:36 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je andermans politieke keuzes niet hoeft te veroordelen.
Eens..quote:Op woensdag 12 september 2012 09:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Toch wel ironisch: lekker politiek correct doen ('iedereen in z'n waarde laten') terwijl men op een partij stemt alles verafschuwt wat met politieke correctheid te maken heeft.
Misschien is beoordelen een beter woord dan veroordelen.. maar politieke keuze hoort zeker ook bij levensvisie en persoonlijkheid..quote:Op woensdag 12 september 2012 09:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hoezo niet? Als iemand op een dictatoriale partij stemt die een deel van de bevolking niet erkent in hun godsdienst heb je mij serieus wat uit te leggen. Ik veroordeel mensen zeker om hun (politieke) mening.
Omdat we in een "vrij" land leven waar iedereen die mag stemmen, mag stemmen op wie hij/zij/het wil.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hoezo niet? Als iemand op een dictatoriale partij stemt die een deel van de bevolking niet erkent in hun godsdienst heb je mij serieus wat uit te leggen. Ik veroordeel mensen zeker om hun (politieke) mening.
Arrogante klootzak much? JOU iets uit te leggen? neem je pillen vent...quote:Op woensdag 12 september 2012 09:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die mensen zullen hun moverende redenen daarvoor hebben. Ik ga hen hier niet verdedigen.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |