SGP meldt.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:28 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Mijn inschatting is dat de SGP hier oververtegenwoordigd is
Aha daar begint het gebash alweer op PVV stemmers. Moeilijkk he andere in hun eigen waarde laten omdat ze anders kiezen?quote:Op woensdag 12 september 2012 08:56 schreef Phone het volgende:
[..]
je eigen simpelheid toegeven is wel erg sneu
Mwah.. een partij valt of staat wel bij de mensen die het moeten gaan uitvoeren.. Als ik weinig vertrouwen heb in de personen die het moeten gaan doen, gaat mijn stem toch naar een andere partij.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:58 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik stem niet op een partij vanwege de lijsttrekker, ik stem op een partij vanwege de standpunten.
Van 21 tot 7 zit jij in een andere vorm van de bijstand?quote:Op woensdag 12 september 2012 09:20 schreef Netsplitter het volgende:
VVD
Heb even pauze in mijn zeer drukke baan welke van 07:00 tot 21:00 is.
Toch wel ironisch: lekker politiek correct doen ('iedereen in z'n waarde laten') terwijl men op een partij stemt alles verafschuwt wat met politieke correctheid te maken heeft.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Aha daar begint het gebash alweer op PVV stemmers. Moeilijkk he andere in hun eigen waarde laten omdat ze anders kiezen?
Jup, bij m'n vriendin.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Van 21 tot 7 zit jij in een andere vorm van de bijstand?
Daar zit zeker wat in, maar ik stem niet op een partij omdat de lijsttrekker "zo'n sympathieke man is".quote:Op woensdag 12 september 2012 09:28 schreef MarMar het volgende:
[..]
Mwah.. een partij valt of staat wel bij de mensen die het moeten gaan uitvoeren.. Als ik weinig vertrouwen heb in de personen die het moeten gaan doen, gaat mijn stem toch naar een andere partij.
Het gaat erom dat je andermans politieke keuzes niet hoeft te veroordelen.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Toch wel ironisch: lekker politiek correct doen ('iedereen in z'n waarde laten') terwijl men op een partij stemt alles verafschuwt wat met politieke correctheid te maken heeft.
Hoezo niet? Als iemand op een dictatoriale partij stemt die een deel van de bevolking niet erkent in hun godsdienst heb je mij serieus wat uit te leggen. Ik veroordeel mensen zeker om hun (politieke) mening.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:36 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je andermans politieke keuzes niet hoeft te veroordelen.
Eens..quote:Op woensdag 12 september 2012 09:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Toch wel ironisch: lekker politiek correct doen ('iedereen in z'n waarde laten') terwijl men op een partij stemt alles verafschuwt wat met politieke correctheid te maken heeft.
Misschien is beoordelen een beter woord dan veroordelen.. maar politieke keuze hoort zeker ook bij levensvisie en persoonlijkheid..quote:Op woensdag 12 september 2012 09:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hoezo niet? Als iemand op een dictatoriale partij stemt die een deel van de bevolking niet erkent in hun godsdienst heb je mij serieus wat uit te leggen. Ik veroordeel mensen zeker om hun (politieke) mening.
Omdat we in een "vrij" land leven waar iedereen die mag stemmen, mag stemmen op wie hij/zij/het wil.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hoezo niet? Als iemand op een dictatoriale partij stemt die een deel van de bevolking niet erkent in hun godsdienst heb je mij serieus wat uit te leggen. Ik veroordeel mensen zeker om hun (politieke) mening.
Arrogante klootzak much? JOU iets uit te leggen? neem je pillen vent...quote:Op woensdag 12 september 2012 09:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die mensen zullen hun moverende redenen daarvoor hebben. Ik ga hen hier niet verdedigen.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |