Eerlijk voor de boeren en ZZP'ers zekerquote:Op woensdag 12 september 2012 08:44 schreef Paul het volgende:
Stem PvdA voor een eerlijker en sociaal Nederland!
Ook moderator Remlof stemt PvdA! Dus waarom jij niet?quote:Op woensdag 12 september 2012 09:11 schreef remlof het volgende:
Ook gestemd, maar kennelijk is mijn mobiele ip al gebruikt dus ik zal zo op m'n werk hier ook even PvdA kiezen.
Ach, dat zijn een keer 15.000 stemmen geloof ik. Die invloed op de uitslag is marginaal.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:19 schreef lulzy het volgende:
Op de eilanden bonaire etc sluiten de stembureau's in de nacht NL tijd. Dus uitslag komt waarschijnlijk morgen vroeg ergens
Schijnt een kwart zetel te zijn las ik vanochtend.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, dat zijn een keer 15.000 stemmen geloof ik. Die invloed op de uitslag is marginaal.
Maar de overzeese gebieden zijn maar goed voor een vijfde zetel, dus die gaan het verschil niet makenquote:Op woensdag 12 september 2012 09:19 schreef lulzy het volgende:
Op de eilanden bonaire etc sluiten de stembureau's in de nacht NL tijd. Dus uitslag komt waarschijnlijk morgen vroeg ergens
Neem aan dat ze daar wel op wachten?quote:Op woensdag 12 september 2012 09:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, dat zijn een keer 15.000 stemmen geloof ik. Die invloed op de uitslag is marginaal.
Hooguit. Je hebt richting de 70.000 nodig maar voor een restzetel e.d. kan het net wat verschil maken.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Schijnt een kwart zetel te zijn las ik vanochtend.
De echte officiele uitslag komt altijd pas een paar dagen later.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:21 schreef lulzy het volgende:
[..]
Neem aan dat ze daar wel op wachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |