Tja, de betreffende partij roept dan wel in een debat op TV dingen over Partij voor de Arabieren. Daarmee toont men ook niet echt een goed voorbeeld...quote:Op woensdag 12 september 2012 09:40 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Omdat we in een "vrij" land leven waar iedereen die mag stemmen, mag stemmen op wie hij/zij/het wil.
Ongeacht wat anderen daar van vinden.
En het gewoon goed fatsoen om elkaar in elkaars waarde te laten daar omtrent.
Nee idd, niet omdat iemand zo "sympathiek" is maar dan omdat iemand daadkrachtig is, of zichzelf al bewezen heeft in de politiek en goede dingen voor elkaar heeft gekregen.. of juist niet op diegene (en zijnhaar partij dan dus) stemmen omdat iemand in het verleden incompetent bleek..quote:Op woensdag 12 september 2012 09:35 schreef mstx het volgende:
[..]
Daar zit zeker wat in, maar ik stem niet op een partij omdat de lijsttrekker "zo'n sympathieke man is".
Onbetrouwbare personen stem ik sowieso niet op daarom valt het grootste deel van de traditionele partijen af. Dat iemand soms een beetje stottert vind ik geen argument om er niet op te stemmen, anders kun je nog wel 100 redenen bedenken, bijvoorbeeld dat iemand linkshandig is, een tand mist of een konijn als huisdier heeft.
Je bent in het verkeerde land geboren/gaan wonen.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hoezo niet? Als iemand op een dictatoriale partij stemt die een deel van de bevolking niet erkent in hun godsdienst heb je mij serieus wat uit te leggen. Ik veroordeel mensen zeker om hun (politieke) mening.
Ik wel..quote:Op woensdag 12 september 2012 09:41 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Die mensen zullen hun moverende redenen daarvoor hebben. Ik ga hen hier niet verdedigen.
Maar in een democratie mogen we nog altijd stemmen waar we op willen. Als mensen op de SGP stemmen, een partij die vrouwen discrimineert op grond van hun geloofsovertuiging, heb ik daar ook geen problemen mee.
Hoe kun je iemand in iemands waarde laten als hij zelf op een partij stemt die daar juist tegen is? Vind het maar een bijzonder vreemde en absurde stellingname. Dat het jou vrij staat om te stemmen op wie je wilt is voor mij evident, maar dat betekent niet dat we elkaar niet kunnen be- of veroordelen.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:40 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Omdat we in een "vrij" land leven waar iedereen die mag stemmen, mag stemmen op wie hij/zij/het wil.
Niemand vraagt je om daar vrienden mee te zijn hoor.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:44 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik wel..
Met dergelijke mensen kan/wil ik geen vrienden zijn.
Goed en hoe is selecteren met wie je wel en niet vrienden wil zijn niet hetzelfde als beoordelen dan? Iedereen beoordeelt mensen om de standpunten die ze hebben..quote:Op woensdag 12 september 2012 09:46 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Niemand vraagt je om daar vrienden mee te zijn hoor.
Wat een arrogantiequote:Op woensdag 12 september 2012 09:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hoezo niet? Als iemand op een dictatoriale partij stemt die een deel van de bevolking niet erkent in hun godsdienst heb je mij serieus wat uit te leggen. Ik veroordeel mensen zeker om hun (politieke) mening.
dat moet je allemaal zelf weten, maar het is wel gewoon je eigen simpelheid weergeven, niet omdat ik dat vind.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Aha daar begint het gebash alweer op PVV stemmers. Moeilijkk he andere in hun eigen waarde laten omdat ze anders kiezen?
Net voor mijn werk 2x op VVD gestemd trouwens
FPquote:Op woensdag 12 september 2012 09:52 schreef _The_General_ het volgende:
Op de frontpage durven wel toe te geven dat ze PVV ? VVD stemmen:
http://frontpage.fok.nl/p(...)zingen-exitpoll.html
Die is natuurlijk altijd al een stuk populairder onder 'simpel rechts'quote:Op woensdag 12 september 2012 09:52 schreef _The_General_ het volgende:
Over simpelheid gesprokenquote:Op woensdag 12 september 2012 09:51 schreef Phone het volgende:
[..]
dat moet je allemaal zelf weten, maar het is wel gewoon je eigen simpelheid weergeven, niet omdat ik dat vindt.
Vrienden met iemand zijn is wat anders dan iemands stemgedrag beoordelen en veroordelen.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:49 schreef MarMar het volgende:
[..]
Goed en hoe is selecteren met wie je wel en niet vrienden wil zijn niet hetzelfde als beoordelen dan? Iedereen beoordeelt mensen om de standpunten die ze hebben..
Thx for underlining my statement
Toch heb ik ook mijn bedenkingen bij mensen die op een partij stemmen die een bepaalde groep landgenoten hun vrijheid wil inperken...quote:Op woensdag 12 september 2012 09:40 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Verstandige mensen die VVD stemmenquote:Op woensdag 12 september 2012 09:52 schreef _The_General_ het volgende:
En voor de stijging van de staatsschuld is Pechtold verantwoordelijkquote:Op woensdag 12 september 2012 10:03 schreef Dvm86 het volgende:
En alle D66-stemmers, bedankt voor het mede mogelijk maken van een torenhoge staatsschuld. Opperkabouter Alexander zal u dankbaar zijn voor het toedienen van de kruiwagen waarin hij weer vele miljarden aan zuurverdiende Nederlandse centen naar Brussel kan brengen.
[ afbeelding ]
Ja, aan de rechterzijde komt dat idd totaal niet voorquote:Op woensdag 12 september 2012 09:59 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Vrienden met iemand zijn is wat anders dan iemands stemgedrag beoordelen en veroordelen.
Het valt me vaker op dat mensen die op linkse partijen stemmen een gevoel hebben van morele superioriteit. Het is toch best arrogant dat jij even wilt bepalen welke partijen kunnen en welke partijen "not done" zijn. Dat moet iedereen voor zichzelf uit kunnen maken.
VVD stemmers hebben EN geen hart EN geen verstandquote:Op woensdag 12 september 2012 10:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Verstandige mensen die VVD stemmen
Paars is anders zo ongeveer de enige periode waarin de staatschuld niet is gestegenquote:Op woensdag 12 september 2012 10:03 schreef Dvm86 het volgende:
En alle D66-stemmers, bedankt voor het mede mogelijk maken van een torenhoge staatsschuld. Opperkabouter Alexander zal u dankbaar zijn voor het toedienen van de kruiwagen waarin hij weer vele miljarden aan zuurverdiende Nederlandse centen naar Brussel kan brengen.
[ afbeelding ]
Komt door die f#cking bankstersquote:Op woensdag 12 september 2012 10:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En voor de stijging van de staatsschuld is Pechtold verantwoordelijk?
Maar wel geld en daar gaat het omquote:Op woensdag 12 september 2012 10:07 schreef xenobinol het volgende:
[..]
VVD stemmers hebben EN geen hart EN geen verstand
quote:Op woensdag 12 september 2012 10:06 schreef Mani89 het volgende:
Al dagen besloten om op Rutte stemmen (strategisch want liever geen PVDA) maar op het moment supreme dacht ik, krijg allemaal maar de tering. Piratenpartij it is!
Filmpje van ruim 2 jaar geleden, er is veel veranderd ondertussen..quote:Op woensdag 12 september 2012 10:08 schreef _The_General_ het volgende:
Voor diegene die op de Piraten partij willen stemmen. Na het zien van dit filmpje piep je wel anders:
http://www.geenstijl.tv/2(...)ij_de_piratenpa.html
Natuurlijk! Pechtold slaapt 's avonds onder een blauw dekbed met gouden sterretjes. Als het aan hem ligt vormen we liever vandaag dan morgen de Verenigde Staten van Europa. Die vent vertrekt over een paar jaar zelf naar Brussel. Mark my words.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En voor de stijging van de staatsschuld is Pechtold verantwoordelijk?
Wat een onzin, iedereen vindt zijn eigen standpunt het beste, anders veranderde je wel van standpunt. Dat heeft weinig met links of rechts te maken.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:59 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Vrienden met iemand zijn is wat anders dan iemands stemgedrag beoordelen en veroordelen.
Het valt me vaker op dat mensen die op linkse partijen stemmen een gevoel hebben van morele superioriteit. Het is toch best arrogant dat jij even wilt bepalen welke partijen kunnen en welke partijen "not done" zijn. Dat moet iedereen voor zichzelf uit kunnen maken.
Post dan een recent filmpjequote:Op woensdag 12 september 2012 10:08 schreef _The_General_ het volgende:
Voor diegene die op de Piraten partij willen stemmen. Na het zien van dit filmpje piep je wel anders:
http://www.geenstijl.tv/2(...)ij_de_piratenpa.html
Daarom scoort de PVV ook zo goed op het FP, daar zit het domme deel van fok.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:07 schreef xenobinol het volgende:
[..]
VVD stemmers hebben EN geen hart EN geen verstand
Je komt met een grafiekje aanzetten dat helemaal niet relevant is.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:10 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Natuurlijk! Pechtold slaapt 's avonds onder een blauw dekbed met gouden sterretjes. Als het aan hem ligt vormen we liever vandaag dan morgen de Verenigde Staten van Europa. Die vent vertrekt over een paar jaar zelf naar Brussel. Mark my words.
Eigenlijk is het "roemer doesn't have it and whines about the unfairness of it all"quote:
Versplintering op linksquote:Op woensdag 12 september 2012 10:14 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Roemer will have it, and not the baked pears, you will have those.
I meant, he 'got' my vote.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |