De hoeveelheid one-liners die ik heb gezien in de richting van "met de SP/PvdA wordt het bezitten van een huis / meer dan 30000 euro bruto per jaar verdienen / gezond zijn / een auto hebben bestraft" is zeker net zo groot als het gedeelte "VVD/CDA/PVV willen terug naar de jaren 50 / laten de arme Nederlander creperen / zorgen voor de 1 % (quote:Op woensdag 12 september 2012 09:59 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Vrienden met iemand zijn is wat anders dan iemands stemgedrag beoordelen en veroordelen.
Het valt me vaker op dat mensen die op linkse partijen stemmen een gevoel hebben van morele superioriteit. Het is toch best arrogant dat jij even wilt bepalen welke partijen kunnen en welke partijen "not done" zijn. Dat moet iedereen voor zichzelf uit kunnen maken.
Waarschijnlijk rond 11 uur vanavond, als ik het goed gelezen heb. Er moeten dan nog wel een goede 15k stemmen gedaan worden in Bonaire, dacht ik.quote:
Huh maar om 21 uur gaat de stembus dicht, hoe kan je dan al een uitslag hebben?quote:
Aan de hand van de eerste tellingen/polls denk ik.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Huh maar om 21 uur gaat de stembus dicht, hoe kan je dan al een uitslag hebben?
Over paar jaar is het een grote chaos als we zo doorgaan. Op zeker dat de euro klapt en dat er behoorlijk wat onrust zal ontstaan. Eens kijken of hij, zijn partij (en zn achterban) er dan nog steeds dezelfde standpunten op na houden.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:10 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Natuurlijk! Pechtold slaapt 's avonds onder een blauw dekbed met gouden sterretjes. Als het aan hem ligt vormen we liever vandaag dan morgen de Verenigde Staten van Europa. Die vent vertrekt over een paar jaar zelf naar Brussel. Mark my words.
Via de exit poll dusquote:Op woensdag 12 september 2012 10:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Huh maar om 21 uur gaat de stembus dicht, hoe kan je dan al een uitslag hebben?
Dat de euro instort staat voor mij vast. De ruggengraat van de euro is rot en dit kan niet opgelost worden. Daarom moet men onmiddellijk stoppen met het vernietigen van nog meer welvaart. Uit de euro stappen zal een zeer pijnlijk proces zijn, maar liever nu de consequenties dan nog zwaardere consequenties over een paar jaar. De meeste politici zijn alleen goed in praten en heb geen enkele economische kennis. Dat tuig heeft onze welvaart naar de Brusselse slachtbank geleid en laat ons daar nu doodbloeden.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:20 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Over paar jaar is het een grote chaos als we zo doorgaan. Op zeker dat de euro klapt en dat er behoorlijk wat onrust zal ontstaan. Eens kijken of hij, zijn partij (en zn achterban) er dan nog steeds dezelfde standpunten op na houden.
Ik ben alles behalve een doemdenker, maar dat het mis gaat met die euro (en het huidige financiele systeem) ben ik heilig van overtuigd.
Maar goed, na regen komt zonneschijn, om het naar even positief af te sluiten..
Je zal binnenkort wel een bedank kaartje toegestuurd krijgen van de internetgestapo vrienden van Teevenquote:
VPN, proxyquote:Op woensdag 12 september 2012 08:21 schreef Roces18 het volgende:
Wat als je drie keer mag stemmen, omdat sommige hun stempas niet wilden gebruiken? Mijn IP laat het maar 1x toe.
quote:Op woensdag 12 september 2012 10:26 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Je zal binnenkort wel een bedank kaartje toegestuurd krijgen van de internetgestapo vrienden van Teeven
Vooral veel mensen met autistische trekjes die zichzelf herkennen in het gehakketak van Dirkje Poot.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:35 schreef b2py het volgende:
Moet zeggen dat de piratenpartij hier wel een hoop stemmen krijgt. Veel internet en privacy rebellen hier?
Blijkbaar wel; alsof er niets belangrijkers is.....quote:Op woensdag 12 september 2012 10:35 schreef b2py het volgende:
Moet zeggen dat de piratenpartij hier wel een hoop stemmen krijgt. Veel internet en privacy rebellen hier?
Lekker het geld verdelen van een ander, zo sociaal en helemaal geen pure diefstal ookquote:
Aah.... een schuldslaaf die nog een paar ton moet aflossen bij de bankquote:
Gelukkig mag ik zelf weten op wie ik stem en ben ik jou geen verantwoording schuldigquote:Op woensdag 12 september 2012 10:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker het geld verdelen van een ander, zo sociaal en helemaal geen pure diefstal ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |