En ik vind liegen over mensen die VVD stemmen, dat ze alleen om hun eigen hachje denken bijv, nogal kwalijk. Maar goedquote:Op woensdag 12 september 2012 10:46 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dat vind jij dan...ik vind weer andere dingen niet sociaal. Bijvoorbeeld enkel aan je eigen hachje denken. Maar goed.
Oh jouw baas mag mij ook best betalen wanneer ik Fok, maar nee ik ben niet jaloersquote:Op woensdag 12 september 2012 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jaloers? En een dikke baan, en ook nog mijn eigen tijd kunnen indelen.
Moet zeker socialer?.
Exit poll is gewoon zeer betrouwbaar, de meest betrouwbare peiling die er is en dat hebben we de vorige verkiezingen ook duidelijk gezien. Als ze echt dicht bij elkaar zitten kunnen we weinig zeggen over het tijdstip, dat kan evengoed 4:00 worden dan.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor.
Een echt betrouwbare uitslag heb je rond 01:00 uur meestal.
Wat zij zegt. Onderhand werk ik van de 4 weken per maand er zowat 2 om in de belastingpot te kunnen (lees: moeten) gooien. Van elke euro die ik verdien gaat zowat de helft naar de staat. Ik ben het zat.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker het geld verdelen van een ander, zo sociaal en helemaal geen pure diefstal ook.
Want dat zegt natuurlijk alles over die persoon, net zoals het feit dat jij in een rolstoel zit en je dus vakantie viert. Zie de parallelen.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:48 schreef MarMar het volgende:
Ik vind het een beetje apart als mensen zichzelf helemaal serieus nemen omdat ze een goed loonstrookje krijgen terwijl ze ook maar gewoon wat loos zitten te internetten.
Ik zit idd alleen maar loos te internettten idd, die mensen hebben echt nog nooit van multitasken gehoordquote:Op woensdag 12 september 2012 10:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Want dat zegt natuurlijk alles over die persoon, net zoals het feit dat jij in een rolstoel zit en je dus vakantie viert. Zie de parallelen.
Het moet socialer, jij moet NOG meer inleveren. MEER, altijd MEER zal je inleveren aan die overheid die wel weet wat goed voor ons domme plebs is. Hoe bedoel je sociaal?quote:Op woensdag 12 september 2012 10:49 schreef static het volgende:
[..]
Wat zij zegt. Onderhand werk ik van de 4 weken per maand er zowat 2 om in de belastingpot te kunnen (lees: moeten) gooien. Van elke euro die ik verdien gaat zowat de helft naar de staat. Ik ben het zat.
Nee joh, ik vier pas vakantie als ik lekker in het ziekenhuis lig en mijn eigen boterham niet hoef te smeren.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Want dat zegt natuurlijk alles over die persoon, net zoals het feit dat jij in een rolstoel zit en je dus vakantie viert. Zie de parallelen.
Joh laat gaan, ze roepen wel dat het geen afgunst is maar ze zou bij wijze van spreken haar rolstoel inleveren om op jouw positie te kunnen Fokken.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zit idd alleen maar loos te internettten idd, die mensen hebben echt nog nooit van multitasken gehoord.
Goede trollquote:Op woensdag 12 september 2012 10:51 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ben uiteindelijk toch maar voor D66 gegaan. Ook al ben ik VVD-lid.
Waarom blijf je lid dan?quote:Op woensdag 12 september 2012 10:51 schreef TweeGrolsch het volgende:
Don't feed the trollquote:
Goedzoquote:Op woensdag 12 september 2012 10:51 schreef TweeGrolsch het volgende:
De tering..quote:Op woensdag 12 september 2012 10:51 schreef TweeGrolsch het volgende:
Daarom ben ik lid van de SPquote:Op woensdag 12 september 2012 10:52 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Zodat ik ze naar liberaler kan sturen.
Om dit soort reacties:quote:
quote:
quote:
...uit te lokken.quote:
In hun hart weten ze het stiekem welquote:Op woensdag 12 september 2012 10:53 schreef De_Guidance het volgende:
Triest hoe nerveus en licht-ontvlambaar de VVD'ers hier zijn.
Nja ook wel weer vermakelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |