SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6
Boer zoekt vrouw # 83 - Tulpjes plukken
Boer zoekt vrouw # 84 - Ik zie dubbel!
Boer zoekt vrouw # 85 - Ik zie dubbel!
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
Dat fragment waar hij vertelt wat hij van die tas met spulletjes vond, hij schoot bijna uit zijn stoelquote:Op zondag 9 september 2012 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waar je dat chagerijnige in 'm ziet, Kuiken.Doodstil de hele tijd en dan ineens VOL in het smoelwerk en ongenoegen
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Goed voor hem, dies toch te leuk en vrolijkquote:
Snorremans moet er zelf aan trekken voorlopig.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zondag 9 september 2012 21:23 schreef vuvuzela het volgende:
ik wil de chicks van henk in bikini zien![]()
Ik ook, als dat Henk in zwembroek betekentquote:Op zondag 9 september 2012 21:23 schreef vuvuzela het volgende:
ik wil de chicks van henk in bikini zien
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.![]()
Mannen en vrouwenquote:Op zondag 9 september 2012 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alle mannen en vrouwen of de boeren zelf?![]()
![]()
Nou voorruit dan maarquote:Op zondag 9 september 2012 21:24 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ik ook, als dat Henk in zwembroek betekent![]()
![]()
Ik vind het serieus ook gewoon onbeschoft van aad om te zeggen ik ken je hele levensverhaal
Je kent haar voor geen meter!He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die![]()
MWoah, er waren nog 5 mannen afgevallen die hebben vast nummers uitgewisseldquote:Op zondag 9 september 2012 21:24 schreef Pedroso het volgende:
Snorremans moet er zelf aan trekken voorlopig.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Pfff geen krulsnor.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Die aad is echt een dikke mongool door dat te zeggenquote:Op zondag 9 september 2012 21:24 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind het serieus ook gewoon onbeschoft van aad om te zeggen ik ken je hele levensverhaal
Je kent haar voor geen meter!![]()
![]()
![]()
Hmmz, niet alles gezien want zat ook te druk hier te posten, maar mwah vond het wel meevallen. Die zijn dan al 40-50 enzoquote:Vond de grietjes van Henk het ergste, die zijn nog jong, en allemaal kittige bloemetjes op de sjaal, sowieso sjaaltjes
En dan rode broek, groene broek, blauwe broek
En hij herhaalde het ook nog 10 keer zodat het net een soort bedreiging werdquote:Op zondag 9 september 2012 21:24 schreef rhubarbje het volgende:
Je kent haar voor geen meter!
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ja, en dan Jurjen er uit wantquote:oooo....
Hoogachtend,
Erik.![]()
Is ook een beetje het contrast in de montage, dat enthousiaste van die Kadootjes-boer en dan ineens die reactie van Willem, na de date.quote:Op zondag 9 september 2012 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat fragment waar hij vertelt wat hij van die tas met spulletjes vond, hij schoot bijna uit zijn stoelDoodstil de hele tijd en dan ineens VOL in het smoelwerk en ongenoegen
![]()
"Kijk nu op internet, voor de boer zoekt vrouw homogangbang. Kijk hoe snorremans de overige afvallers pijpt en zie ook wat de man met de kadootjes nu van Willem vindt".Haters everywhere but I don't really care.![]()
Zegt wel iets natuurlijk, die was te vrolijk en leuk voor hemquote:
Welnee, hij zat zelf doodstilquote:Op zondag 9 september 2012 21:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Is ook een beetje het contrast in de montage, dat enthousiaste van die Kadootjes-boer en dan ineens die reactie van Willem, na de date.Zo'n kerel die zich nooit uit, altijd de grijze muis en dan BAM als hij zijn dag niet heeft, het bokje
Snorremans wilde hij ook niet, zeker te vrolijk
en nu over naar Alberrrrrtooo!The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Ik weet niet wat je nu zegt, maar ik heb teveel gemistquote:
Ga morgen misschien nog eens terugkieken naar de kleding
Ja precies dat bedoelde ik eikquote:Op zondag 9 september 2012 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hmmz, niet alles gezien want zat ook te druk hier te posten, maar mwah vond het wel meevallen. Die zijn dan al 40-50 enzoVond de grietjes van Henk het ergste, die zijn nog jong, en allemaal kittige bloemetjes op de sjaal, sowieso sjaaltjes
En dan rode broek, groene broek, blauwe broek
![]()
![]()
Heerlijke aflevering dit, zo leuk die eerste reacties op elkaar
Was reclame vanquote:Op zondag 9 september 2012 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je nu zegt, maar ik heb teveel gemist
Ga morgen misschien nog eens terugkieken naar de kleding![]()
![]()
Dat hoort bij het programma, heb je elk seizoen bij de jonge jongens, meisjes met sjaaltjesquote:
Je kijkt voor het eerst hè Lut, bevalt het?
Wat had Henrieke een rare selectie.![]()
Met een cowboyhoed naar een date, ik vind het lef hebben.That's all folks!![]()
Ik vond het zo leuk hoe Henk telkens een hele zin maakte met wie hij graag nog eens wilde zien. Geen idee of de anderen het ook deden, maar het viel op
Hahaaaquote:Op zondag 9 september 2012 21:29 schreef Leandra het volgende:
Wat is die Aad vreselijk, hij denkt dat hij een Jos is maar heeft nog niet de suave van Jos in z'n pink.![]()
Ik zie het echt niet.quote:Op zondag 9 september 2012 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welnee, hij zat zelf doodstilZo'n kerel die zich nooit uit, altijd de grijze muis en dan BAM als hij zijn dag niet heeft, het bokje
Snorremans wilde hij ook niet, zeker te vrolijk
Vind hem vrolijk en eerlijk over komen. Dat je dan even verbouwereerd bent vanwege die stortvloed aan slijm-kado's en dat niet recht in z'n gezicht zegt maar na afloop, logisch. Hij wijst 'm toch af dus dan moet het voor hem duidelijk zijn.
![]()
Wat zeg je dat pakkend.quote:Op zondag 9 september 2012 21:29 schreef Leandra het volgende:
Wat is die Aad vreselijk, hij denkt dat hij een Jos is maar heeft nog niet de suave van Jos in z'n pink.
That's all folks!![]()
Henk is gewoon tof.quote:Op zondag 9 september 2012 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vond het zo leuk hoe Henk telkens een hele zin maakte met wie hij graag nog eens wilde zien. Geen idee of de anderen het ook deden, maar het viel opEigenlijk moet Henk een harem.
![]()
quote:Op zondag 9 september 2012 21:29 schreef Leandra het volgende:
Wat is die Aad vreselijk, hij denkt dat hij een Jos is maar heeft nog niet de suave van Jos in z'n pink.
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Ik vond het ook een rare vraag, naast wie wil je wakker worden/mee zoenen.quote:Op zondag 9 september 2012 21:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Henk is gewoon tof.Eigenlijk moet Henk een harem.
Ja naast alle tien wel?!![]()
Ja, dan is het ook niet zo erg als ie er eentje dood rijdtquote:Op zondag 9 september 2012 21:30 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oh ik word er zo warm en pluizig vanquote:Op zondag 9 september 2012 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat hoort bij het programma, heb je elk seizoen bij de jonge jongens, meisjes met sjaaltjes
Je kijkt voor het eerst hè Lut, bevalt het?Ik ben echt gek op dat stuntelige
![]()
![]()
Ja maar zo vol van irritatie, je kunt toch ook op een gewone manier zeggen 'sjee, wat een cadeautjes, ik vond het opdringerigquote:Op zondag 9 september 2012 21:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zie het echt niet.Vind hem vrolijk en eerlijk over komen. Dat je dan even verbouwereerd bent vanwege die stortvloed aan slijm-kado's en dat niet recht in z'n gezicht zegt maar na afloop, logisch. Hij wijst 'm toch af dus dan moet het voor hem duidelijk zijn.
'. Hij kon er ook niet om lachen. Zulks een irritatie
Ik zou keihard lachen om zo'n tas
Jos vind ik een leuke man en Dycke ookquote:Op zondag 9 september 2012 21:29 schreef Leandra het volgende:
Wat is die Aad vreselijk, hij denkt dat hij een Jos is maar heeft nog niet de suave van Jos in z'n pink.![]()
![]()
Ja Henk is een schatjequote:Op zondag 9 september 2012 21:30 schreef Cee het volgende:
[..]
jaja je bent gewoon hoteldebotel op henkquote:Op zondag 9 september 2012 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vond het zo leuk hoe Henk telkens een hele zin maakte met wie hij graag nog eens wilde zien. Geen idee of de anderen het ook deden, maar het viel op
Snel! Wat voor kleur broek heb je aan?He said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Hoe kan het dat we je niet een jaar eerder hierheen gelokt hebben?quote:Op zondag 9 september 2012 21:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh ik word er zo warm en pluizig vanIk ben echt gek op dat stuntelige
quote:Op zondag 9 september 2012 21:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
![]()
That's all folks!![]()
Ik ben al voorzienquote:Op zondag 9 september 2012 21:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jaja je bent gewoon hoteldebotel op henk
Snel! Wat voor kleur broek heb je aan?En geen kleuren voor mij
Zo ja, waarschijnlijk zou ik het bij de volgende kandidaat meteen opvreten, heb je ook wat om handen.quote:Op zondag 9 september 2012 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar zo vol van irritatie, je kunt toch ook op een gewone manier zeggen 'sjee, wat een cadeautjes, ik vond het opdringerig'. Hij kon er ook niet om lachen. Zulks een irritatie
![]()
![]()
Ben ik veeul te koppig voorquote:Op zondag 9 september 2012 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe kan het dat we je niet een jaar eerder hierheen gelokt hebben?Stom is stom en dan kijk ik niet en aan het eind van het liedje.. Was bij Glee ook
![]()
![]()
quote:Op zondag 9 september 2012 21:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die kerel 'dat wijntje, alleen VOOR JOU'quote:Op zondag 9 september 2012 21:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo ja, waarschijnlijk zou ik het bij de volgende kandidaat meteen opvreten, heb je ook wat om handen.![]()
Ik zou ook lekker eten
Hoe heet die ene creep van vorig jaar ook alweer, met die hysterisch grote stal?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
En dan die volgende tevoorschijn halen, een grotere. En er zo zeker van zijn dat ie wordt gekozen.quote:Op zondag 9 september 2012 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die kerel 'dat wijntje, alleen VOOR JOU'![]()
Ik zou ook lekker eten
![]()
![]()
Hij heeft niemand doodgereden. Kneus.quote:Op zondag 9 september 2012 21:31 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Ja, dan is het ook niet zo erg als ie er eentje dood rijdt![]()
Dat was idd zwaar onbeschoft, alsof zij het zwarte schaap van haar familie was en hij haar wel even ging redden uit haar situatie, het liefst een zelf veroorzaakte situatie natuurlijk met drama en spijt, en nu met hangende pootjes terug naar de heimat, en Aad gaat dat wel even mogelijk maken als ze zich goed genoeg gedraagt.quote:Op zondag 9 september 2012 21:24 schreef rhubarbje het volgende:
Je kent haar voor geen meter!
Ik had half om half verwacht dat ze door de speeddate zou zeggen dat ze niet meer hoefde, en dat hij een ander mocht uitzoeken.![]()
Wat leuk, dit komt elke week terug hierquote:Op zondag 9 september 2012 21:31 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Ja, dan is het ook niet zo erg als ie er eentje dood rijdt![]()
Richard.quote:Op zondag 9 september 2012 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe heet die ene creep van vorig jaar ook alweer, met die hysterisch grote stal?![]()
Ah ja, dawast! Dank!quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
gvd, heb het moeten missen vanavond, en de uitzending wil het via internet niet doen.nerovetsrethca![]()
Die was idd leukquote:Op zondag 9 september 2012 21:39 schreef Cardozo het volgende:
Hoe kan je nou in hemelsnaam niet voor Snor kiezen?
Cee, kunnen we nog een column verwachten, morgen?
Ik ben de eerste zin al aan het tikken, misschien dat ik 'm vanavond afmaak en anders zeker morgen.quote:Op zondag 9 september 2012 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
Cee, kunnen we nog een column verwachten, morgen?![]()
![]()
Alrighty!quote:Op zondag 9 september 2012 21:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben de eerste zin al aan het tikken, misschien dat ik 'm vanavond afmaak en anders zeker morgen.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
quote:Op zondag 9 september 2012 21:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben de eerste zin al aan het tikken, misschien dat ik 'm vanavond afmaak en anders zeker morgen.
nerovetsrethca![]()
Er zaten bij Martin ook een paar van die Richard-vrouwen bij maar die heeft hij gelukkig niet gekozen.quote:Op zondag 9 september 2012 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe heet die ene creep van vorig jaar ook alweer, met die hysterisch grote stal?
Ik had Aad wel een paar van zulke vrouwen gegund, was goed voor hem geweest.![]()
Ik leg alvast een wedje dat die homo ook een keer boos de keuken uit gaat wandelen, ala Jan, maar we zullen zien, wie weet zit ik er volledig naast
Wie van de vier?quote:Op zondag 9 september 2012 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ik leg alvast een wedje dat die homo ook een keer boos de keuken uit gaat wandelen, ala Jan, maar we zullen zien, wie weet zit ik er volledig naast![]()
![]()
Jaaaa, die dames bij Martin, daar zaten idd van die Richard-vrouwen bij, was zeker leuk voor Aad geweest, scherpquote:Op zondag 9 september 2012 21:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zaten bij Martin ook een paar van die Richard-vrouwen bij maar die heeft hij gelukkig niet gekozen.
Ik had Aad wel een paar van zulke vrouwen gegund, was goed voor hem geweest.
Is die ene vrouw bij Aad nou door, die hij al zooooo goed kende?
Tuurlijk. Die wil hij lekker verder grillen.quote:Op zondag 9 september 2012 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
Is die ene vrouw bij Aad nou door, die hij al zooooo goed kende?![]()
Volgens mij wel... vind hem niet zo sympathiek overkomen, en knap dat hij al bij de eerste speeddate een vrouw aan het janken krijgtquote:Op zondag 9 september 2012 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
![]()
Dat was zo freakyquote:Op zondag 9 september 2012 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
![]()
Ik denk dat Aad nog brieven gaat krijgen als zij telkens moet huilenquote:Op zondag 9 september 2012 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Tuurlijk. Die wil hij lekker verder grillen.
Henk heeft zijn keus al gemaakt geloof ik. Die eerste, definitely
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ik vind Aad niks aan.
Henrieke vind ik ook niet al te boeiend. Komt tot nu toe volgens mij niets anders uit dan Ja, Nee en Hihihi.
Martin en Willem zijn denk ik het leukst om te volgen. Ik denk dat Martin er met Swaen vandoor gaat.
Die gast die een wagonlading cadeaus voor Willem had, die daar kriegel van werd.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Denk ik ookquote:Op zondag 9 september 2012 22:00 schreef SonicVolcano het volgende:
Henk heeft zijn keus al gemaakt geloof ik. Die eerste, definitelyEn anders het meisje dat hij als eerste koos vanavond.
Aad kijkt heel vaak alsof hij in tranen gaat uitbarsten.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Overigens behoorlijk hypocriet van Aad dat hij tegen de een wit te vertellen dat je op je 48ste niet meer aan kinderen moet willen beginnen (nee Aad, dat moet jij zeker niet doen) want dan zit je met pubers als je 65 bent, en hij vervolgens wel de enige kandidate in de vruchtbare leeftijd kiest, die nota bene ook nog eens een kinderwens heeft.
Nou maar hopen dan de oma en de wensmoeder samen nog een beetje babbelen....![]()
Ja, die 2 kleine gastjes zag ik in gedachten al ergens platgedrukt in de stal teruggevonden worden.quote:Op zondag 9 september 2012 23:44 schreef Leandra het volgende:
Die veearts vind ik idd wel wat voor Henrieke... beetje lomp en stug, maar beduidend groter dan zij en op een boerderij is een veearts wel handig.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Aad is echt een dildo, ik snap niet dat vrouwen zo'n irritant mannetje aantrekkelijk kunnen vinden
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Aad..wat een figuur.
Als dit niet lukt kan hij nog rector worden op de plaatselijke VMBO.
In alles wat hij zegt zit een 'levensles'.
10000 keer 'stukje dit en stukje dat'..
Moeimaker.![]()
En vooral dat : "Ik ken jouw hele levensverhaal, ik ken jouw hele levensverhaal, ik ken jouw hele levensverhaal... kotsvent.quote:Op zondag 9 september 2012 23:53 schreef DUK het volgende:
Aad..wat een figuur.
Als dit niet lukt kan hij nog rector worden op de plaatselijke VMBO.
In alles wat hij zegt zit een 'levensles'.
10000 keer 'stukje dit en stukje dat'..
Moeimaker."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Aad is een enge lul, de tweede date van Henk (die blonde met parels) is een stuk en Martin is een toffe gast. 25 minuten onderweg,"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Haar haar zat alleen wat té.quote:Op maandag 10 september 2012 01:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Goh, Yvon leek wel een volwassen vrouw met die make-up! Staat haar goed.sig verwijderd door FA![]()
Hoeveel brieven had hij ook alweer?quote:Op maandag 10 september 2012 00:53 schreef zeebeschuit het volgende:
Jammer dat die man allemaal van die vage foute mannen krijgt ipv leuke toffe gast.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Heerlijk hoe Aad niet geheel serieus lijkt te worden genomen door Martin en Henk."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Die Sharon van Henk was lekker.Verder had ie alleen lelijke vrouwen.
Aad is wel baas.
Bedankt Hans.![]()
Moet het vanwege mijn gebrekkige treurbuis helaas via uitzendinggemist terugkijken. De topics met plezier doorgelezen, oh en als Cee daardwerkelijk een dame is ben ik verliefd. Op slag.![]()
![]()
Niet de cadeautjes waren het probleem maar "samen met jou eten", "tijdens de logeerweek". Ik zou denken: uh, je moet nog uitgekozen worden uit tien mannen en ík bepaal wel of jij meegaat naar de logeerweekquote:Op zondag 9 september 2012 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar zo vol van irritatie, je kunt toch ook op een gewone manier zeggen 'sjee, wat een cadeautjes, ik vond het opdringerig'. Hij kon er ook niet om lachen. Zulks een irritatie
.
Heel terecht dus dat Willem er geen trek in had.
Niet meer actief op Fok!![]()
Twijfel je nu aan Cee d'r vrouwelijkheidquote:Op maandag 10 september 2012 05:53 schreef VanKuikeren het volgende:
Moet het vanwege mijn gebrekkige treurbuis helaas via uitzendinggemist terugkijken. De topics met plezier doorgelezen, oh en als Cee daardwerkelijk een dame is ben ik verliefd. Op slag.?
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik zou er ook geen trek in hebben hoorquote:Op maandag 10 september 2012 08:07 schreef Viking84 het volgende:
Heel terecht dus dat Willem er geen trek in had.
Aad, wat een moeizame idioot.
Elk gesprek leek wel een sollicitatie, de tering zeg.
Kan niet begrijpen waarom er dan nog vrouwen zijn die zeggen : "ja op hem zou ik wel verliefd kunnen worden". Hoe dan?<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Die vrouwen hebben de uitzending van vorige week niet gezien hè, toen viel hij door de mand en is de basis van de andere blik die bijna iedereen op hem heeft.
Nu vooral benieuwd hoe snel hij bij de dames door de mand valt.![]()
Mediageilheid.quote:Op maandag 10 september 2012 08:27 schreef kaos- het volgende:
Aad, wat een moeizame idioot.
Elk gesprek leek wel een sollicitatie, de tering zeg.
Kan niet begrijpen waarom er dan nog vrouwen zijn die zeggen : "ja op hem zou ik wel verliefd kunnen worden". Hoe dan?heitieh![]()
9 september 2012
pos titel abs 6+
1 BOER ZOEKT VROUW 3.054.000
2 JOURNAAL 20 UUR 1.845.000
3 EEN TEGEN 100 1.766.000
4 HART VAN NEDERLAND 1.241.000
5 RED MIJN VAKANTIE 1.188.000.
![]()
3 miljoen, damn
Moet zeggen, ze hebben ook echt de perfecte formule gemaakt hoor. Het is gewoonweg puur leedvermaak. Sommige shots zijn expres zó geschoten dat ze beste meneer/mevrouw er niet al te lekker opstaat. Daarnaast is het edit werk gedaan door pure sadisten.
Tenenkrommende plaatsvervangende schaamte gisteravond hoor, meerdere malen.
(die kerel die dat bakje soep met een noodgang naar binnen werkte bijv.)<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Wat mij altijd opvalt, is dat er nooit iemand afknapt na de speeddate. Nooit iemand die zegT: Nah, hij viel tegen.
Dat snap ik niet. Tijdens een normale date kan iemand toch ook tegenvallen? Of zijn ze eerder verliefd op het gevoel van verliefd-zijn, op tv komen etc.Niet meer actief op Fok!![]()
Klopt, maar het is gek dat het niet veel vaker gebeurt.quote:Op maandag 10 september 2012 08:54 schreef Leandra het volgende:
Bij Jos of Richard was dat toch een keer gebeurd?
Ik denk bij Jos, maar ik weet het niet zeker.Niet meer actief op Fok!![]()
Bij die homo vroeg Yvon aan 1 man of hij er verliefd op kon worden, toen kwam er een hele lange stilte, toen dacht ik even 'yes eindelijk een tegenvaller', maar neequote:Op maandag 10 september 2012 08:52 schreef Viking84 het volgende:
Wat mij altijd opvalt, is dat er nooit iemand afknapt na de speeddate. Nooit iemand die zegT: Nah, hij viel tegen.
Dat snap ik niet. Tijdens een normale date kan iemand toch ook tegenvallen? Of zijn ze eerder verliefd op het gevoel van verliefd-zijn, op tv komen etc.
Die dames bij Jan, ander seizoen, daarvan wilde eentje weg, toch?
En eentje bij eh die Friese geile kerel, 2 (3?) seizoenen terug...Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ik denk dat je op zo'n dag met circus aan tv/camera's/Yvon/regie/uren reistijd niet eens meer na kunt denkenquote:Op maandag 10 september 2012 08:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klopt, maar het is gek dat het niet veel vaker gebeurt.En dan 'rol' je maar mee in het hele gebeuren.
Als het zo lang duurt voor "ja" kunt zeggen, begin ik al sceptisch te worden.quote:Op maandag 10 september 2012 09:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij die homo vroeg Yvon aan 1 man of hij er verliefd op kon worden, toen kwam er een hele lange stilte, toen dacht ik even 'yes eindelijk een tegenvaller', maar nee
Die dames bij Jan, ander seizoen, daarvan wilde eentje weg, toch?
En eentje bij eh die Friese geile kerel, 2 (3?) seizoenen terug...Niet meer actief op Fok!![]()
Er zijn ook vrouwen geweest die bij dat 'wie gaat mee op de dagdate' moment al zeiden "ik trek me terug" (ik weet alleen niet meer bij wie), dus het gebeurt weleens.quote:Op maandag 10 september 2012 08:52 schreef Viking84 het volgende:
Dat snap ik niet. Tijdens een normale date kan iemand toch ook tegenvallen? Of zijn ze eerder verliefd op het gevoel van verliefd-zijn, op tv komen etc.![]()
Bert!quote:Op zondag 9 september 2012 23:34 schreef Jojoke het volgende:
Eerste gok:
Willem & Ed
Henrieke & Bert
Aad & Jeannet
Henk & Fiona
Martin & Swaen![]()
![]()
Wel 1,2 miljoen minder dan dezelfde aflevering in het vorige seizoen. Oke, het was heel mooi weer, maar toch...
01 05-09-2010 3.328.000 (dit jaar 3.455.000)
02 12-12-2010 3.754.000 (dit jaar 3.729.000)
03 19-12-2010 4.230.000 (dit jaar 3.054.000)[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]![]()
Ja, en ik denk ook dat veel vrouwen (en mannen) zo graag willen dat ze hem (of haar) leuk vinden, dat ze in die 5 minuten dat ze die persoon zien nog door een roze bril kijken. Sowieso is 5 minuten maar kort om iemand echt te leren kennen.quote:Op maandag 10 september 2012 09:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat je op zo'n dag met circus aan tv/camera's/Yvon/regie/uren reistijd niet eens meer na kunt denkenEn dan 'rol' je maar mee in het hele gebeuren.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ja ook datquote:Op maandag 10 september 2012 09:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en ik denk ook dat veel vrouwen (en mannen) zo graag willen dat ze hem (of haar) leuk vinden, dat ze in die 5 minuten dat ze die persoon zien nog door een roze bril kijken. Sowieso is 5 minuten maar kort om iemand echt te leren kennen.En dan wacht je uren en uren tot je die 5 minuten krijgt, en dan ben je te hyper en alles. Ik denk dat je je tijdens die minuten ook erg bewust bent dat je gefilmd wordt, je weet dat er een paar miljoen mensen naar je gaan kijken
Even ter verdediging van tomatensoepman, ik snap best dat je honger hebt na zo'n dagWaarschijnlijk vroeg op, spannend, veel wachten, zestien keer klapshots over doen
![]()
![]()
Dat vooral.quote:Op maandag 10 september 2012 09:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en ik denk ook dat veel vrouwen (en mannen) zo graag willen dat ze hem (of haar) leuk vinden, dat ze in die 5 minuten dat ze die persoon zien nog door een roze bril kijken. Sowieso is 5 minuten maar kort om iemand echt te leren kennen.![]()
Wat is Willem een schat zeg!![]()
Aadwat een vogel!
♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."![]()
Eens. Aanvullende opmerking: de krulsnor was ook een held, en Sharon (ok ze sprak haar naam niet heel geil uit) is zooooo mooi. Althans, in dat busje was ze mooier dan uit het busje. Maar wauw he, wat een ogen.quote:Op maandag 10 september 2012 09:44 schreef Miam het volgende:
Aadwat een vogel!
En ik ging helemaal stuk toen dat kind van 12 op speeddate kwam bij Henrieke.Stel je eens voor dat zij wilde porno hebben, dat overleeft 'ie nooit.
Gourmetten of steengrillen?![]()
Aad is een enge manquote:Op maandag 10 september 2012 09:44 schreef Miam het volgende:
Aadwat een vogel!
Willem is wel lief
![]()
![]()
Ja, die man met het snorretje was enig!quote:Op maandag 10 september 2012 09:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
Eens. Aanvullende opmerking: de krulsnor was ook een held, en Sharon (ok ze sprak haar naam niet heel geil uit) is zooooo mooi. Althans, in dat busje was ze mooier dan uit het busje. Maar wauw he, wat een ogen.
En ik ging helemaal stuk toen dat kind van 12 op speeddate kwam bij Henrieke.Stel je eens voor dat zij wilde porno hebben, dat overleeft 'ie nooit.
Willem verdiend een echte leukert
♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."![]()
Ik moest toen idd ook een beetje lachenquote:Op maandag 10 september 2012 08:51 schreef kaos- het volgende:
3 miljoen, damn
Moet zeggen, ze hebben ook echt de perfecte formule gemaakt hoor. Het is gewoonweg puur leedvermaak. Sommige shots zijn expres zó geschoten dat ze beste meneer/mevrouw er niet al te lekker opstaat. Daarnaast is het edit werk gedaan door pure sadisten.
Tenenkrommende plaatsvervangende schaamte gisteravond hoor, meerdere malen.
(die kerel die dat bakje soep met een noodgang naar binnen werkte bijv.)![]()
![]()
quote:Op maandag 10 september 2012 09:51 schreef Silenus het volgende:
.
Ze zal zich zelf ook kapot geschrokken zijn. Hij had vast een goeie foto gestuurd
.
Ik heb gisteravond het begin gemist en wil het nu terugkijken, echter krijg ik op uitzendinggemist steeds een amber alert melding in beeld die ik niet weg kan klikken?
Iemand anders hier nog meer last van?
Ik zit in London momenteel, ik weet niet of dat er mee te maken kan hebben.♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."![]()
Ik zat me af te vragen, zou ze niet geweten hebben dat hij 1.60m was?quote:Op maandag 10 september 2012 09:51 schreef Silenus het volgende:
stond vast geen referentie (prullenbak, bed, fiets etc.) op de foto om een betere schatting van zijn lengte te kunnen doen..quote:Op maandag 10 september 2012 10:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat me af te vragen, zou ze niet geweten hebben dat hij 1.60m was?Hope is the first step on the road to dissapointment![]()
Die hij als eerste koos bij het kiesmoment was toch ook niet lelijk?quote:Op maandag 10 september 2012 02:20 schreef bascross het volgende:
![]()
En zelf is hij ook maar gewoon een leuke gewone jongen, dus och
Ik vind dus Tom heel goed bij Henrieke passenze praten ook een beetje op dezelfde
manier![]()
En wat is Martin een leuke spontane kerel
Joahquote:Op maandag 10 september 2012 10:26 schreef Miam het volgende:
En wat is Martin een leuke spontane kerel
Is er nog iemand zo lief om de gekozen mannen en vrouwen in de OP te plaatsen?
Jouw vriendin is uiteraard the hottest chick in townquote:Op maandag 10 september 2012 02:20 schreef bascross het volgende:
Aad is wel baas.
.
Niks mis met de dames van Henk.
Tom is die kerel met dat oorbelletje toch, die ook wel van de schuurfeesten was? Die wordt het gewoon denk ik.quote:Op maandag 10 september 2012 10:26 schreef Miam het volgende:
Ik vind dus Tom heel goed bij Henrieke passenze praten ook een beetje op dezelfde
manier![]()
En wat is Martin een leuke spontane kerelGourmetten of steengrillen?![]()
Ik denk dat het Robin wordt. De voetballer.quote:Op maandag 10 september 2012 10:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tom is die kerel met dat oorbelletje toch, die ook wel van de schuurfeesten was? Die wordt het gewoon denk ik.Niet meer actief op Fok!![]()
Ja, óf die ene die we vorige week ook in het voorstukje zagen, die haar zo leuk spontaan vond.quote:Op maandag 10 september 2012 10:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tom is die kerel met dat oorbelletje toch, die ook wel van de schuurfeesten was? Die wordt het gewoon denk ik.
-edit-
Barrie!
Ik vind Robin eigenlijk wel te leuk voor Henrieke.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Mijn radar gaat afquote:Op maandag 10 september 2012 10:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk dat het Robin wordt. De voetballer.En die geknepen ogen en dat lokje, nee...
Nee dat vond ik toch een beetje een nerd eigenlijk. Zijn bril stond 'm ook totaal niet, zijn bovenrand liep gelijk met zijn wenkbrauwen waardoor hij op Bert leek.quote:Op maandag 10 september 2012 10:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk dat het Robin wordt. De voetballer.(Van Ernie.)
Oh hij was leuker op TVquote:Op maandag 10 september 2012 10:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn radar gaat afEn die geknepen ogen en dat lokje, nee...
[ afbeelding ].
Hoogachtend,
Erik.![]()
Robin:quote:Wat heb jij met het boerenleven?
Helemaal niks, dat had ik Henrieke eerlijk geschreven.
Ik vond het gister ook 3 keer niks, net zo homo en die ogen... dan vond ik Brillemans tofferquote:
Ik vond Willem en die vegetariër ook wel humor. Willem: ik eet m'n eigen koeien op.
Nee, dat zou niks zijn geworden.
Misschien was dat wat me aansprakquote:Op maandag 10 september 2012 10:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond het gister ook 3 keer niks, net zo homo en die ogen... dan vond ik Brillemans toffer.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Geen radar hier.quote:Op maandag 10 september 2012 10:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
That's all folks!![]()
Ik vond die bril Robin juist leuk staan.En Barrie vond ik ook leuk inderdaad. Ze kiest in elk geval leukere mannen dan Annemarie vorig jaar.
(met uitzondering van Bert dan, dat vind ik maar een rare vent)
![]()
Hoezo? ik ben momenteel vegetariër, maar ik wil eigenlijk weer vlees gaan eten, maar dan wel alleen het vlees van onze eigen dieren.quote:Op maandag 10 september 2012 10:37 schreef Viking84 het volgende:
Ik vond Willem en die vegetariër ook wel humor. Willem: ik eet m'n eigen koeien op.
Nee, dat zou niks zijn geworden.
![]()
Welnee, daarom ook mijn opmerking over de Brillemansquote:Op maandag 10 september 2012 10:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien was dat wat me aansprak.
Ik zou jou ook liever daten
Daar zit het verschilquote:Op maandag 10 september 2012 10:38 schreef Chai het volgende:
maar ik wil eigenlijk weer vlees gaan eten
Ik vond haar mannen ook niet eens zo slecht nee!quote:Op maandag 10 september 2012 10:38 schreef lunapuella het volgende:
Ik vond die bril Robin juist leuk staan.En Barrie vond ik ook leuk inderdaad. Ze kiest in elk geval leukere mannen dan Annemarie vorig jaar.
(met uitzondering van Bert dan, dat vind ik maar een rare vent)
Scrol nog eens terug Vaduschka! Die outfit alleen al. Of eigenlijk het kapselquote:
De meeste vega's eten nog liever 1 stal vol met koeien dan 1 eigen dier dat ze jarenlang verzorgd hebben.quote:Op maandag 10 september 2012 10:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar als ik geen eigen dieren had voor het vlees, dus sowieso niet.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat Krulsnor eruit ligt. Al denk ik niet dat hij goed bij die boer zou passen, te vrolijk en te flierefluiter.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Hij was echt leuk, ik denk dat veel mannen nog een gokje gaan wagen en een brief gaan schrijvenquote:Op maandag 10 september 2012 10:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat Krulsnor eruit ligt. Al denk ik niet dat hij goed bij die boer zou passen, te vrolijk en te flierefluiter.
Denk ik niet. Iig dat zie ik niet terug bij de vega's die ik ken.quote:Op maandag 10 september 2012 10:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De meeste vega's eten nog liever 1 stal vol met koeien dan 1 eigen dier dat ze jarenlang verzorgd hebben.![]()
Ik heb geen idee wat betreft cijfers, maar maak precies het omgekeerde meequote:Op maandag 10 september 2012 10:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk ik niet. Iig dat zie ik niet terug bij de vega's die ik ken.
Ik zie het niet. Niet zo charmant dit, maar geen klokken en klepels.quote:Op maandag 10 september 2012 10:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Scrol nog eens terug Vaduschka! Die outfit alleen al. Of eigenlijk het kapsel
Henrieke mag blij zijn met zo'n kerel erbij. Ze had verder een hoop rare vlegels.That's all folks!![]()
Ik wil een spin off, "Krulsnor zoekt baard" oid.quote:Op maandag 10 september 2012 10:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij was echt leuk, ik denk dat veel mannen nog een gokje gaan wagen en een brief gaan schrijven![]()
![]()
Die met die hoedquote:Op maandag 10 september 2012 10:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zie het niet. Niet zo charmant dit, maar geen klokken en klepels.
Henrieke mag blij zijn met zo'n kerel erbij. Ze had verder een hoop rare vlegels..
Hoogachtend,
Erik.![]()
Haha, ja!quote:Op maandag 10 september 2012 10:45 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ik wil een spin off, "Krulsnor zoekt baard" oid.
Die was wel meteen helemaal verliefd en zat ook te stralen toen ze kerels ging kiezenquote:.
Ik ga nog even kijken vanavond, ik heb het gemistquote:Op maandag 10 september 2012 01:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Goh, Yvon leek wel een volwassen vrouw met die make-up! Staat haar goed.
Ik vind wel dat Henrieke heel goed 'schalks' kan kijken. Ze heeft een bepaald soort 'ondeugende pretoogjes' waarbij ze de hele tijd kijkt of ze haar speeddate-partner elk moment op de bek gaat pakken.Gourmetten of steengrillen?![]()
Naaaah, ze is gewoon op dreef en ready-to-go, die is veeeeul te lang singlequote:Op maandag 10 september 2012 10:49 schreef Silenus het volgende:
Ik vind wel dat Henrieke heel goed 'schalks' kan kijken. Ze heeft een bepaald soort 'ondeugende pretoogjes' waarbij ze de hele tijd kijkt of ze haar speeddate-partner elk moment op de bek gaat pakken.
Ze kijkt tenminste wel of ze de jongens ook echt leuk vindt en niet alleen maar een hulpje voor in de stal zoekt (*kuch*Annemarie*kuch*).![]()
Ik ging trouwens wel stuk toen er bij Henrieke over tentfeesten/schuurfeesten (één van die twee) gesproken werd.
Annemarie all over again.
Haha inderdaad. En die koos niet eens voor Harrie-schuurfeest-Tiramisu-wat-is-dat?quote:Op maandag 10 september 2012 11:05 schreef Fascination het volgende:
Ik ging trouwens wel stuk toen er bij Henrieke over tentfeesten/schuurfeesten (één van die twee) gesproken werd.
Annemarie all over again.
Dus het is geen garantie op succes.
Mijn radar ging ook afquote:Op maandag 10 september 2012 10:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu vindt ze hem volgens mij nog het leukste, maar ik denk dat het uiteindelijk iemand anders wordt.All she wants and needs is just a little taste..![]()
Zo gezellig, toen ze samen een weekendje weggingen. Liefdequote:Op maandag 10 september 2012 11:23 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Hahaha, handige Harrie die in de friendzone belandde doordat Annemarie koos voor horkige Adriaan..
?? Die hadden elkaar toch bijna vermoord op dat weekend?quote:Op maandag 10 september 2012 11:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo gezellig, toen ze samen een weekendje weggingen. Liefde.
![]()
Nou, echt heel erg gezellig was het inderdaad niet. Maar geef toe, Annemarie en Aadriaantje waren überhaupt niet gezellig.quote:Op maandag 10 september 2012 11:26 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
?? Die hadden elkaar toch bijna vermoord op dat weekend?<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Ja dat dacht ik eigenlijk ook wel, maar ik was in verwarring gebracht door dat hartje....quote:Op maandag 10 september 2012 11:26 schreef Silenus het volgende:
Vicky de Viking was ook sarcastisch geloof ik.![]()
Ja klopt. het past precies. het moet raar lopen mocht hij het niet worden.quote:Op maandag 10 september 2012 10:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tom is die kerel met dat oorbelletje toch, die ook wel van de schuurfeesten was? Die wordt het gewoon denk ik.
quote:Op maandag 10 september 2012 11:26 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
?? Die hadden elkaar toch bijna vermoord op dat weekend?.
Hartjes kunnen ook sarcastisch zijnquote:Op maandag 10 september 2012 11:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik eigenlijk ook wel, maar ik was in verwarring gebracht door dat hartje.....
Ik zag dat nog niet zo.quote:Op maandag 10 september 2012 11:34 schreef Miam het volgende:
[..]
Ja klopt. het past precies. het moet raar lopen mocht hij het niet worden.
That's all folks!![]()
Onbegrijpelijk dat die Henk (broertje van Coen Swijnenberg?) voor Yoni koos.Minste van de tien, met een heeeeele brede nek. Kies dan Sharon 2.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ja dat van die nek zei ik ook al gisteravond, het zag er een beetje eng uit. Een soort dinosaurus.quote:Op maandag 10 september 2012 11:39 schreef marcodej het volgende:
Onbegrijpelijk dat die Henk (broertje van Coen Swijnenberg?) voor Yoni koos.Minste van de tien, met een heeeeele brede nek. Kies dan Sharon 2.
Ik vind haar op Rumer Willis lijken (de dochter van Demi en Bruce) en dat is geen compliment...quote:Op maandag 10 september 2012 11:39 schreef marcodej het volgende:
know'm sayin?
word? word.![]()
misschien verwacht hij dat ze heel goed is in boodschappen doen, afwassen en alle andere huishoudelijk taken?quote:Op maandag 10 september 2012 11:39 schreef marcodej het volgende:
![]()
Mijn gevoel zegt dat .. ik kan het mis hebben uiteraard, maar ik vind het een perfect stelquote:
Eigenlijk moeten we een soort pooltje maken, waarin we de (door ons verwachte) stelletjes naar één iemand pm'en. En na de laatste uitzending kijken we wie er het meest goed had.
Barrie en Robin zijn inderdaad misschien wel iets te hoog gegrepen, te stads. Maar die hebben denk ik nog even de voorkeur. Ben benieuwd, ik vlak hem inderdaad niet uit.quote:Op maandag 10 september 2012 11:42 schreef Miam het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat .. ik kan het mis hebben uiteraard, maar ik vind het een perfect stelThat's all folks!![]()
Ja, goed idee. We sturen het naar jou.quote:Op maandag 10 september 2012 11:45 schreef Silenus het volgende:
Eigenlijk moeten we een soort pooltje maken, waarin we de (door ons verwachte) stelletjes naar één iemand pm'en. En na de laatste uitzending kijken we wie er het meest goed had.
Ik doe al aan zoiets mee.quote:Op maandag 10 september 2012 11:45 schreef Silenus het volgende:
Eigenlijk moeten we een soort pooltje maken, waarin we de (door ons verwachte) stelletjes naar één iemand pm'en. En na de laatste uitzending kijken we wie er het meest goed had.Dus ik kijk met extra aandacht naar jullie denkwijzen.
Yoni bij Henk zag ik ergens wel. Ze is anders.That's all folks!![]()
En ik weet nu dat een zusje van een vriendin op boer Henk heeft geschreven. Dan komt het allemaal wel erg dichtbij...."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ja, Yoni?quote:Op maandag 10 september 2012 11:48 schreef marcodej het volgende:
En ik weet nu dat een zusje van een vriendin op boer Henk heeft geschreven. Dan komt het allemaal wel erg dichtbij....Niet meer actief op Fok!![]()
"Dan komt het allemaal wel erg dichtbij" klinkt ook alsof je twee familieleden in een oorlogssituatie ergens ver weg hebt.quote:Op maandag 10 september 2012 11:48 schreef marcodej het volgende:
En ik weet nu dat een zusje van een vriendin op boer Henk heeft geschreven. Dan komt het allemaal wel erg dichtbij....Gourmetten of steengrillen?![]()
Ok, bedankt Aad. Maar het was ook niet geheel serieus.quote:Op maandag 10 september 2012 11:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
"Dan komt het allemaal wel erg dichtbij" klinkt ook alsof je twee familieleden in een oorlogssituatie ergens ver weg hebt.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
quote:Op maandag 10 september 2012 11:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
"Dan komt het allemaal wel erg dichtbij" klinkt ook alsof je twee familieleden in een oorlogssituatie ergens ver weg hebt.
That's all folks!![]()
quote:Op maandag 10 september 2012 11:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Check dit dan in het profiel van Rick-Janquote:Favoriete website?
Boer zoekt Vrouw, Hotmail.
Lievelingseten?
Balkenbrij.
Ik heb die Rick-Jan niet eens gezien gister, het nadeel van hier posten is wel dat ik teveel mis
Hij viel bij mij op door zijn neus. Zaten rode plekken op van een bril/neusklemmetje leek het. Ze hebben hem netjes opgepoetst voor bovenstaande foto.
That's all folks!![]()
quote:Op maandag 10 september 2012 12:33 schreef Pisces29 het volgende:
Check dit dan in het profiel van Rick-JanKan iemand Rick-Jan even de betekenis van het woord 'motto' uitleggenquote:Wat is je motto?
Boer worden.
quote:Op maandag 10 september 2012 12:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
[..]
Kan iemand Rick-Jan even de betekenis van het woord 'motto' uitleggen
Hahaha die interviewtjes zijn fucking geniaal. Zo zien we dat Tom een zeer belezen en erudiet figuur is:quote:Mooiste boek?
Ooit één boek moeten lezen, Jip en Janneke.
Robin heeft niks met het boerenleven, die kiest Henrieke dus nooit.Of hij moet dagenlang hard werken tijdens een logeerpartij.
Ik denk ook dat ze helemaal niet van zo'n hipster houdt, met zijn schoentjes en bril en lokje
Ik ergerde me wel aan de devaluatie van het begrip 'emotionele achtbaan'.
Willem had er echt een dramaqueen bijzitten hoor. "Ik ben anderhalve week bezig geweest met het schrijven van een brief. Ik had op een gegeven moment echt een stapel papier. Ik zat op m'n werk en dacht...nee dit moet er nog bij, of dat. Soms werd ik snachts wakker en bedacht ik me iets wat in de brief moest. Je kon wel zeggen..dat het een emotionele achtbaan was."
Arghhhh, nee homo, een emotionele achtbaan is het moment waarop je moeder onder de bus komt, je net een tweeling krijgt en hoort dat je je baan verliest. DAT is een emotionele achtbaan, maar dit toch niet. Schei toch gauw uit.
Als ik kijk naar de 5 foto's bij Willem, hij heeft allemaal van die serieuze bekkies gekozen, zit geen lol of spontaniteit in. Maar ja, hij liet Snorremans ook gaan, enough saidquote:Op maandag 10 september 2012 12:49 schreef Silenus het volgende:
Ik ergerde me wel aan de devaluatie van het begrip 'emotionele achtbaan'.
Willem had er echt een dramaqueen bijzitten hoor. "Ik ben anderhalve week bezig geweest met het schrijven van een brief. Ik had op een gegeven moment echt een stapel papier. Ik zat op m'n werk en dacht...nee dit moet er nog bij, of dat. Soms werd ik snachts wakker en bedacht ik me iets wat in de brief moest. Je kon wel zeggen..dat het een emotionele achtbaan was."
Arghhhh, nee homo, een emotionele achtbaan is het moment waarop je moeder onder de bus komt, je net een tweeling krijgt en hoort dat je je baan verliest. DAT is een emotionele achtbaan, maar dit toch niet. Schei toch gauw uit.
Beetje de jonge versie van Alan Rickman zo!quote:Op maandag 10 september 2012 12:33 schreef Pisces29 het volgende:
Check dit dan in het profiel van Rick-Jan
[..]
[ afbeelding ]♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."![]()
Ik denk dat Snorremans iets te outgoing is voor Willem. Willem is gewoon een rustige lieve vent die lekker wil knuffelen voor het haardvuur in plaats van zich anaal te laten vernederen door de zoveelste leren gaylord.quote:Op maandag 10 september 2012 12:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ik kijk naar de 5 foto's bij Willem, hij heeft allemaal van die serieuze bekkies gekozen, zit geen lol of spontaniteit in. Maar ja, hij liet Snorremans ook gaan, enough said
Snorremans is wel zo'n iets te natte tosti, waarschijnlijk heeft hij zelfs zijn schaamhaar in een Salvador Dali-motiefje. Allemaal veel te wild voor Boer Willem. Net als de reden waarom hij die Amsterdamse cafebaas (althans zo kwam ie over) niet koos, dat was ook zo'n kerel die de halve Reguliersdwarsstraat al heeft afgewerkt. Zo is Willem niet. Willem wil liefkozen.Gourmetten of steengrillen?![]()
Ja, daaaaaar moest ik aan denken, aan Dali iddquote:Op maandag 10 september 2012 12:55 schreef Silenus het volgende:
Snorremans is wel zo'n iets te natte tosti, waarschijnlijk heeft hij zelfs zijn schaamhaar in een Salvador Dali-motiefje.
Willem wil wel liefkozen, maar heeft wel ruiiiiiimte nodig, ik ben benieuwd hoe blij hij met 3 kerels in de nek gaat worden tijdens de logeerpartij.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
De homostereotypering viert weer hoogtij.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Alsof dit hele programma niet al jaren leeft van stereotyperingen van boeren.quote:Op maandag 10 september 2012 12:58 schreef Tha_Erik het volgende:
De homostereotypering viert weer hoogtij.Gourmetten of steengrillen?![]()
mooi verwoordquote:Op maandag 10 september 2012 12:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik denk dat Snorremans iets te outgoing is voor Willem. Willem is gewoon een rustige lieve vent die lekker wil knuffelen voor het haardvuur in plaats van zich anaal te laten vernederen door de zoveelste leren gaylord.
Snorremans is wel zo'n iets te natte tosti, waarschijnlijk heeft hij zelfs zijn schaamhaar in een Salvador Dali-motiefje. Allemaal veel te wild voor Boer Willem. Net als de reden waarom hij die Amsterdamse cafebaas (althans zo kwam ie over) niet koos, dat was ook zo'n kerel die de halve Reguliersdwarsstraat al heeft afgewerkt. Zo is Willem niet. Willem wil liefkozen.![]()
Ik kijk dit jaar voor net eerst en wat een leuk programma!
Heerlijk ook het contrast tussen een Henk en een Aad maar ook weer een Willem. Hoe die vrouwen naar Henk kijken, wow![]()
Sharon en Lisa keken echt zwaaaaaar verliefd idd. Sharon is de knapste van het stel, maar hij vindt haar too much denk ik.quote:Op maandag 10 september 2012 13:14 schreef opgebaarde het volgende:
Ik kijk dit jaar voor net eerst en wat een leuk programma!
Heerlijk ook het contrast tussen een Henk en een Aad maar ook weer een Willem. Hoe die vrouwen naar Henk kijken, wow<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Sharon was idd wel heel heel heel enthousiast. Ik vond het ook net ff teveel van het goede, maar misschien waren het bij haar ook zenuwen?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Zou kunnen, maar Sharonnetje heeft de zaken al flink voor elkaar wat betreft baan enzo. Zij is verbaal en qua houding een stuk sterker dan Henk heb ik de indruk. Dat gaat wrijving geven gok ik zoquote:Op maandag 10 september 2012 13:35 schreef Pisces29 het volgende:
Sharon was idd wel heel heel heel enthousiast. Ik vond het ook net ff teveel van het goede, maar misschien waren het bij haar ook zenuwen?
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
wat voor waanzinnige baan/carriere heeft ze dan wel niet?quote:Op maandag 10 september 2012 13:37 schreef kaos- het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar Sharonnetje heeft de zaken al flink voor elkaar wat betreft baan enzo. Zij is verbaal en qua houding een stuk sterker dan Henk heb ik de indruk. Dat gaat wrijving geven gok ik zoHope is the first step on the road to dissapointment![]()
Geen idee, maar ze zei dat ze haar baan geweldig vond en dat ze al wel vrij succesvol was. (of iets van die strekking)quote:Op maandag 10 september 2012 13:38 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
wat voor waanzinnige baan/carriere heeft ze dan wel niet?<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Ow en ik dacht dat het aan mijzelf lag dat ik niet hoorde wat haar carrière wasquote:Op maandag 10 september 2012 13:43 schreef kaos- het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze zei dat ze haar baan geweldig vond en dat ze al wel vrij succesvol was. (of iets van die strekking)![]()
De cliffhanger voor de komende afleveringen![]()
![]()
Wat is die Charissa trouwens megalelijk zeg! Dat is die bij Aad die 36 is maar 56 lijkt. Ze houdt van op de bank zitten bij kaarslicht. Ja dat snap ik, onder een TL-bak lijkt me niet zo'n succes bij haar.![]()
Ik moest gisteren iedere keer aan Blackadder denken als zij in beeld was...quote:Op maandag 10 september 2012 13:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat is die Charissa trouwens megalelijk zeg! Dat is die bij Aad die 36 is maar 56 lijkt. Ze houdt van op de bank zitten bij kaarslicht. Ja dat snap ik, onder een TL-bak lijkt me niet zo'n succes bij haar.Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.![]()
Ze heeft ook niet bepaald een verfijnd gebitje. Je zal maar snachts in het donker naast haar in bed liggen. Om twaalf uur snachts ineens het kaarslicht aan, haar 'lachende' gezichtje voor je en je denkt in een split-second echt even dat Dracula himself in je nek komt bijten.quote:Op maandag 10 september 2012 13:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat is die Charissa trouwens megalelijk zeg! Dat is die bij Aad die 36 is maar 56 lijkt. Ze houdt van op de bank zitten bij kaarslicht. Ja dat snap ik, onder een TL-bak lijkt me niet zo'n succes bij haar.
Volgens mij ook ja. ik zie haar eerlijk gezegd ook nog niet snel op een boerderij werken ..quote:Op maandag 10 september 2012 13:37 schreef kaos- het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar Sharonnetje heeft de zaken al flink voor elkaar wat betreft baan enzo. Zij is verbaal en qua houding een stuk sterker dan Henk heb ik de indruk. Dat gaat wrijving geven gok ik zo
kan het mis hebben natuurlijk
quote:Op maandag 10 september 2012 13:50 schreef ejiraM het volgende:
http://www.recensiekoning.nl/2012/09/55962/boer-zoekt-vrouw-afl-2
Heerlijk dit ook
Mwa, vind dat recensiekoning niet zo sterk. Dan vind ik de omschrijvingen van Silenius stukken beter!![]()
Ja Sileniusquote:Op maandag 10 september 2012 13:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Mwa, vind dat recensiekoning niet zo sterk. Dan vind ik de omschrijvingen van Silenius stukken beter!
Hmmz, ik heb even op haar profiel gekeken, maar niks over haar werk helaas...quote:Op maandag 10 september 2012 13:37 schreef kaos- het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar Sharonnetje heeft de zaken al flink voor elkaar wat betreft baan enzo. Zij is verbaal en qua houding een stuk sterker dan Henk heb ik de indruk. Dat gaat wrijving geven gok ik zo
Volgens mij maken ze ook van iedereen de foto op die dag die we gister dus zagen, ik herken alle outfits, dan is de dag nog drukker dan we al denken
Of nee misschien niet, Sharon haar haar is ineens veel blonder op die foto.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
dat betekent dat die ene van Henrieke op twee dagen het een goed plan vond om een blauwe bodywarmer aan te gaan doenquote:Op maandag 10 september 2012 14:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hmmz, ik heb even op haar profiel gekeken, maar niks over haar werk helaas...
Volgens mij maken ze ook van iedereen de foto op die dag die we gister dus zagen, ik herken alle outfits, dan is de dag nog drukker dan we al denken
Of nee misschien niet, Sharon haar haar is ineens veel blonder op die foto.
Hope is the first step on the road to dissapointment![]()
Profiel van Tom (die met oorbel):quote:Wat vind jij romantisch?
’s Avonds keer lekker uit eten, leuke film nadien en de avond zijn werk laten doen.
Wehehe.quote:Op maandag 10 september 2012 14:16 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
dat betekent dat die ene van Henrieke op twee dagen het een goed plan vond om een blauwe bodywarmer aan te gaan doenNee het moet haast wel van die dag zijn, maar beetje gek, ze is haske blond en gister gewoon brunette.
quote:Op maandag 10 september 2012 14:17 schreef Pisces29 het volgende:
Profiel van Tom (die met oorbel):
[..]
[ afbeelding ]
know'm sayin?
word? word.![]()
Haha, die poëtische omschrijving had ik nooit achter Tom gezocht. Ouwe geilneef.
Ik vond hem al iets vlots hebbenquote:Op maandag 10 september 2012 14:20 schreef Silenus het volgende:
Haha, die poëtische omschrijving had ik nooit achter Tom gezocht. Ouwe geilneef.Ondanks dat oorbelletje uit 1993
het zou me niets verbazen als ze je gewoon verzoeken terug te komen m4et dezelfde klerenquote:Op maandag 10 september 2012 14:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hmmz, ik heb even op haar profiel gekeken, maar niks over haar werk helaas...
Of nee misschien niet, Sharon haar haar is ineens veel blonder op die foto.
maar ik denk eigenlijk dat het op de dag zelf is hoor
anders is het voor hun alleen weer een extra dag waarop van alles moet gebeurenHe said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Misschien belichting? Maar dezelfde kleren is ook wel logisch voor de kijker thuisquote:Op maandag 10 september 2012 14:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het zou me niets verbazen als ze je gewoon verzoeken terug te komen m4et dezelfde kleren
anders is het voor hun alleen weer een extra dag waarop van alles moet gebeuren
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.![]()
Nee joh, dat is gewoon op dezelfde dag. Waarom zouden ze dat niet doen. Scheelt weer tijd, organisatie en reiskostenvergoeding.![]()
![]()
Aldus Charissa.quote:Hoe snel heb je gereageerd?
Snel."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Aldus Charissa.quote:Wat zoek je in een man?
Precies wat Aad heeft gezegd."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
zaad dusquote:
wat een combi made in heaven
He said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
quote:Op maandag 10 september 2012 14:58 schreef opgebaarde het volgende:
ze wil gewoon piemel zaad maar durft dat niet te zeggen en dan kiest ze Aad
know'm sayin?
word? word.![]()
quote:quote:
He said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
bloembollenquote:Op maandag 10 september 2012 15:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
sorry![]()
Zit Aad in de paardenfokkerij toevallig?![]()
![]()
Haha, dat omschreven wij vroeger altijd als: van het een komt het ander.quote:Op maandag 10 september 2012 14:17 schreef Pisces29 het volgende:
Profiel van Tom (die met oorbel):
[..]
[ afbeelding ]![]()
die vrouwen met Aad leuken het niet zo leuk te vinden.quote:Op maandag 10 september 2012 08:52 schreef Viking84 het volgende:
Dat snap ik niet. Tijdens een normale date kan iemand toch ook tegenvallen? Of zijn ze eerder verliefd op het gevoel van verliefd-zijn, op tv komen etc.![]()
quote:
Ja het zou ook teveel moeite zijn om het op een andere dag te doen.quote:Op maandag 10 september 2012 14:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het zou me niets verbazen als ze je gewoon verzoeken terug te komen m4et dezelfde kleren
anders is het voor hun alleen weer een extra dag waarop van alles moet gebeuren
Maar nu begrijp ik nog meer hoe sommigen soms wat apatisch aan zo'n 'bar' hangen als Yvon vraagt hoe de man/vrouw in kwestie nu in het eggie was
Heeft Cee al een stuk geschreven?
Ik dacht hetzelfde maar het kan best zijn dat wat van de genodigden de boer vonden tegenvallen, maar waarom zou je de boer geen tweede kans geven? En wij zien niet alles dus misschien is het al voorgekomen, het is nu ook nog neit zo dat er grote stappen genomen zijn.quote:Op maandag 10 september 2012 08:52 schreef Viking84 het volgende:
Dat snap ik niet. Tijdens een normale date kan iemand toch ook tegenvallen? Of zijn ze eerder verliefd op het gevoel van verliefd-zijn, op tv komen etc.
Dit itt bijvoorbeeld de bachelor, waarbij ik van de Belgische variant weet dat 1 van de 2 finalisten niet verder wilde met de bachelor en het nu leek alsof hij vrijwillig voor de andere chick gekozen had![]()
Heel toevallig dat ik gisteren de Tv aanzette en zag dat dit programma was begonnen. Ik denk dat dit het enige NL programma is wat ik bekijk.
Maar juist het op fok meelezen maakt het zo leuk. Wat heb ik gelachen toen ik fok opende, programma was net begonnen en ik 10 posts zag met ja ja ja.![]()
Wat had die homosexuele man een leijke mannen gekozen.Gelukkig bleken sommige wel uitstraling te hebben. (Ik had liever gehad dat hij die kleine kale eerste man niet had gekozen, en ipv die kale, snorremans. Die vond ik wel leuk!
Die Aad. Wat een creep. getverderrie.Hij is zo vol van zichzelf. maar goed heerlijke TV. :
![]()
Die jonge boer zal wel voor de mooiste Sharon gaan.Aad eindigt met de 36 jarige (ze lijkt 50)
O en de boerenvrouw. henrietta? Wat een leuke griet zeg. Met haar rode appel wangetjes en stralende lach.![]()
Volgende week probeer ik live te kijken , Dan kan ik mee fokken. ja ja ja.![]()
Ze waren niet allemaal spuuglelijk, maar vergeleken met Sharon was het niet veel. Volgens mij zat er bij die 1100 brieven wel wat beters. Die Yoni was ook nog eens fucking irritant.quote:Op maandag 10 september 2012 10:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die hij als eerste koos bij het kiesmoment was toch ook niet lelijk?
En zelf is hij ook maar gewoon een leuke gewone jongen, dus och
Bedankt Hans.![]()
ze zoeken iets langdurigs he en niet the hottest piece of ass
als iemand die wat minder knap is maar nog steeds voor jou aantrekkelijk is beter bij je past dan ga je daar toch voor?He said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Dus met mooie vrouwen kan je niets langdurigs opbouwen? Henk heeft gewoon geen smaak, op Sharon na dan, maar die zal hij vast gekozen hebben om haar goede brief.quote:Op maandag 10 september 2012 16:57 schreef rhubarbje het volgende:
ze zoeken iets langdurigs he en niet the hottest piece of ass
als iemand die wat minder knap is maar nog steeds voor jou aantrekkelijk is beter bij je past dan ga je daar toch voor?Bedankt Hans.![]()
..beter bij je past dan ga je daar toch voor?quote:Op maandag 10 september 2012 17:35 schreef bascross het volgende:
[..]
Dus met mooie vrouwen kan je niets langdurigs opbouwen? Henk heeft gewoon geen smaak, op Sharon na dan, maar die zal hij vast gekozen hebben om haar goede brief.![]()
waar zeg ik dat?quote:Op maandag 10 september 2012 17:35 schreef bascross het volgende:
[..]
Dus met mooie vrouwen kan je niets langdurigs opbouwen? Henk heeft gewoon geen smaak, op Sharon na dan, maar die zal hij vast gekozen hebben om haar goede brief.
stel je hebt 10 vrouwen om uit te kiezen
5 zijn enorm mooi maar dom, prinsesjes, hebben een chiuaua, zeiken als je porno kijkt en bellen per dag 8 keer met hun moeder
5 zijn er aantrekkelijk, slim, zelfstandig en allerlei andere geweldige eigenschappen
welke kies jij dan voor de dagdate als je opzoek bent naar een langdurige relatie?
lijkt me duidelijkHe said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Hij is gewoon op zoek naar het leuke buurmeisje. En gelijk heeft ie, leuke buurmeisjes zijn vaak leuker dan dat onbereikbare lekkere wijf.
Behalve Yoni waren ze ook gewoon niet lelijk btw. Verre van zelfs."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ah, daarom kwam ze me zo bekend voorquote:Op maandag 10 september 2012 13:47 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Ik moest gisteren iedere keer aan Blackadder denken als zij in beeld was...![]()
![]()
Het probleem is dat die 4 vrouwen van Henk niet ''aantrekkelijk'' zijn, integendeel. Ik heb het idee dat er bij de 1100 brieven Henk vast nog wat knappere vrouwen zaten die ook prima bij hem passen, daarom concludeer ik dat hij geen smaak heeft.quote:Op maandag 10 september 2012 17:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waar zeg ik dat?
stel je hebt 10 vrouwen om uit te kiezen
5 zijn enorm mooi maar dom, prinsesjes, hebben een chiuaua, zeiken als je porno kijkt en bellen per dag 8 keer met hun moeder
5 zijn er aantrekkelijk, slim, zelfstandig en allerlei andere geweldige eigenschappen
welke kies jij dan voor de dagdate als je opzoek bent naar een langdurige relatie?
lijkt me duidelijkBedankt Hans.![]()
Niet iedereen valt op dezelfde vrouwen, het gaat hier om de vrouwen van Henk dus hij zal zelf heus wel weten wat ie lekker en aantrekkelijk vindt.Gourmetten of steengrillen?![]()
Hier ben ik het wel mee eens. Sharon was echt een uitschieter van die vijf meiden die hij koos.quote:Op maandag 10 september 2012 17:46 schreef marcodej het volgende:
Hij is gewoon op zoek naar het leuke buurmeisje. En gelijk heeft ie, leuke buurmeisjes zijn vaak leuker dan dat onbereikbare lekkere wijf.
Behalve Yoni waren ze ook gewoon niet lelijk btw. Verre van zelfs.![]()
Die Suzanne koos hij als eerste, op de foto valt het ietwat tegen, maar op beeld vond ik haar wel leukquote:Op maandag 10 september 2012 18:08 schreef bascross het volgende:
[..]
Het probleem is dat die 4 vrouwen van Henk niet ''aantrekkelijk'' zijn, integendeel. Ik heb het idee dat er bij de 1100 brieven Henk vast nog wat knappere vrouwen zaten die ook prima bij hem passen, daarom concludeer ik dat hij geen smaak heeft.
En ik herhaal het maar weer even, Henk is ook maar gewoon Henk
Geen Brad Pitt ofzo.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Overigens staat haar groene broek enig op de groene achtergrond, die aangeeft welke posts van mij zijn op Fok!
En ja bij de 1100 zaten misschien wel iets meer mooie vrouwen, maar ja hoeveel dan werkelijk? En Sharon was zo blij-blij-blij-enig-geweldig-alles-is-prachtig-aan-Henk-ja-ik-wil-echt-echt-een-gezin, daar moet je ook trek in hebben, zo'n blije puppy.quote:Op maandag 10 september 2012 18:08 schreef bascross het volgende:
[..]
Het probleem is dat die 4 vrouwen van Henk niet ''aantrekkelijk'' zijn, integendeel. Ik heb het idee dat er bij de 1100 brieven Henk vast nog wat knappere vrouwen zaten die ook prima bij hem passen, daarom concludeer ik dat hij geen smaak heeft.
Maar iemand had al een voorbeeld gegeven van mooi-dom-chihuahua
In Sjarron heeft elke man wel trek.quote:Op maandag 10 september 2012 18:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En ja bij de 1100 zaten misschien wel iets meer mooie vrouwen, maar ja hoeveel dan werkelijk? En Sharon was zo blij-blij-blij-enig-geweldig-alles-is-prachtig-aan-Henk-ja-ik-wil-echt-echt-een-gezin, daar moet je ook trek in hebben, zo'n blije puppy."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Als je op een miepje met bloemetjes valt wel ja. Leuke meid hoor, maar moet je wel van houdenquote:Op maandag 10 september 2012 18:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
In Sjerrun heeft elke man wel trek.Maar als elke man daar trek in had en haar karakter niet belangrijk was, dan zat ze al vast in een relatie, niet?
Sex en een relatie zijn twee dingen.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
True that.quote:Op maandag 10 september 2012 18:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je op een miepje met bloemetjes valt wel ja. Leuke meid hoor, maar moet je wel van houdenMaar als elke man daar trek in had en haar karakter niet belangrijk was, dan zat ze al vast in een relatie, niet?
Sex en een relatie zijn twee dingen."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
maar ze is succesvol ondernemer...dan heb je geen tijd voor relaties toch?quote:Op maandag 10 september 2012 18:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je op een miepje met bloemetjes valt wel ja. Leuke meid hoor, maar moet je wel van houdenMaar als elke man daar trek in had en haar karakter niet belangrijk was, dan zat ze al vast in een relatie, niet?
Sex en een relatie zijn twee dingen.Hope is the first step on the road to dissapointment![]()
Elke man mag in z'n fucking handjes knijpen als ie elke ochtend wakker wordt naast een chick als sharon.Gourmetten of steengrillen?![]()
Ben bezig, net thuis, m'n zalm is aan 't ontdooien, heb honger, ben er nog lang niet, 't is wat.quote:Op maandag 10 september 2012 15:34 schreef Fascination het volgende:
Heeft Cee al een stuk geschreven?
Uurtje of 9?![]()
Ah, dat beroep zochten we dus!quote:Op maandag 10 september 2012 18:32 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
maar ze is succesvol ondernemer...dan heb je geen tijd voor relaties toch?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Das goe, kalm ôan, anders gewoon morgen hoor!quote:Op maandag 10 september 2012 18:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ben bezig, net thuis, m'n zalm is aan 't ontdooien, heb honger, ben er nog lang niet, 't is wat.
Uurtje of 9?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Nee, vandaog, het ijzer smeden als 't heet is! First work then play! Wie zaait moet oogsten!quote:Op maandag 10 september 2012 18:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Das goe, kalm ôan, anders gewoon morgen hoor!
Maar eerst eten.![]()
Vergeet je hamster ook niet te voerenquote:Op maandag 10 september 2012 18:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, vandaog, het ijzer smeden als 't heet is! First work then play! Wie zaait moet oogsten!
Maar eerst eten.
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: