misschien verwacht hij dat ze heel goed is in boodschappen doen, afwassen en alle andere huishoudelijk taken?quote:Op maandag 10 september 2012 11:39 schreef marcodej het volgende:
Onbegrijpelijk dat die Henk (broertje van Coen Swijnenberg?) voor Yoni koos.Minste van de tien, met een heeeeele brede nek. Kies dan Sharon 2.
Mijn gevoel zegt dat .. ik kan het mis hebben uiteraard, maar ik vind het een perfect stelquote:
Barrie en Robin zijn inderdaad misschien wel iets te hoog gegrepen, te stads. Maar die hebben denk ik nog even de voorkeur. Ben benieuwd, ik vlak hem inderdaad niet uit.quote:Op maandag 10 september 2012 11:42 schreef Miam het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat .. ik kan het mis hebben uiteraard, maar ik vind het een perfect stel
Ja, goed idee. We sturen het naar jou.quote:Op maandag 10 september 2012 11:45 schreef Silenus het volgende:
Eigenlijk moeten we een soort pooltje maken, waarin we de (door ons verwachte) stelletjes naar één iemand pm'en. En na de laatste uitzending kijken we wie er het meest goed had.
Ik doe al aan zoiets mee.quote:Op maandag 10 september 2012 11:45 schreef Silenus het volgende:
Eigenlijk moeten we een soort pooltje maken, waarin we de (door ons verwachte) stelletjes naar één iemand pm'en. En na de laatste uitzending kijken we wie er het meest goed had.
Ja, Yoni?quote:Op maandag 10 september 2012 11:48 schreef marcodej het volgende:
En ik weet nu dat een zusje van een vriendin op boer Henk heeft geschreven. Dan komt het allemaal wel erg dichtbij....
"Dan komt het allemaal wel erg dichtbij" klinkt ook alsof je twee familieleden in een oorlogssituatie ergens ver weg hebt.quote:Op maandag 10 september 2012 11:48 schreef marcodej het volgende:
En ik weet nu dat een zusje van een vriendin op boer Henk heeft geschreven. Dan komt het allemaal wel erg dichtbij....
Ok, bedankt Aad. Maar het was ook niet geheel serieus.quote:Op maandag 10 september 2012 11:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
"Dan komt het allemaal wel erg dichtbij" klinkt ook alsof je twee familieleden in een oorlogssituatie ergens ver weg hebt.
quote:Op maandag 10 september 2012 11:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
"Dan komt het allemaal wel erg dichtbij" klinkt ook alsof je twee familieleden in een oorlogssituatie ergens ver weg hebt.
quote:Op maandag 10 september 2012 11:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
quote:Favoriete website?
Boer zoekt Vrouw, Hotmail.
Lievelingseten?
Balkenbrij.
quote:Op maandag 10 september 2012 12:33 schreef Pisces29 het volgende:
Check dit dan in het profiel van Rick-Jan
Kan iemand Rick-Jan even de betekenis van het woord 'motto' uitleggenquote:Wat is je motto?
Boer worden.
quote:Op maandag 10 september 2012 12:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
[..]
Kan iemand Rick-Jan even de betekenis van het woord 'motto' uitleggen
quote:Mooiste boek?
Ooit één boek moeten lezen, Jip en Janneke.
Als ik kijk naar de 5 foto's bij Willem, hij heeft allemaal van die serieuze bekkies gekozen, zit geen lol of spontaniteit in. Maar ja, hij liet Snorremans ook gaan, enough saidquote:Op maandag 10 september 2012 12:49 schreef Silenus het volgende:
Ik ergerde me wel aan de devaluatie van het begrip 'emotionele achtbaan'.
Willem had er echt een dramaqueen bijzitten hoor. "Ik ben anderhalve week bezig geweest met het schrijven van een brief. Ik had op een gegeven moment echt een stapel papier. Ik zat op m'n werk en dacht...nee dit moet er nog bij, of dat. Soms werd ik snachts wakker en bedacht ik me iets wat in de brief moest. Je kon wel zeggen..dat het een emotionele achtbaan was."
Arghhhh, nee homo, een emotionele achtbaan is het moment waarop je moeder onder de bus komt, je net een tweeling krijgt en hoort dat je je baan verliest. DAT is een emotionele achtbaan, maar dit toch niet. Schei toch gauw uit.
Beetje de jonge versie van Alan Rickman zo!quote:Op maandag 10 september 2012 12:33 schreef Pisces29 het volgende:
Check dit dan in het profiel van Rick-Jan
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |