SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6
Boer zoekt vrouw # 83 - Tulpjes plukken
Boer zoekt vrouw # 84 - Ik zie dubbel!
Boer zoekt vrouw # 85 - Ik zie dubbel!
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
Dat fragment waar hij vertelt wat hij van die tas met spulletjes vond, hij schoot bijna uit zijn stoelquote:Op zondag 9 september 2012 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waar je dat chagerijnige in 'm ziet, Kuiken.Doodstil de hele tijd en dan ineens VOL in het smoelwerk en ongenoegen
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Goed voor hem, dies toch te leuk en vrolijkquote:
Snorremans moet er zelf aan trekken voorlopig.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zondag 9 september 2012 21:23 schreef vuvuzela het volgende:
ik wil de chicks van henk in bikini zien![]()
Ik ook, als dat Henk in zwembroek betekentquote:Op zondag 9 september 2012 21:23 schreef vuvuzela het volgende:
ik wil de chicks van henk in bikini zien
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.![]()
Mannen en vrouwenquote:Op zondag 9 september 2012 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alle mannen en vrouwen of de boeren zelf?![]()
![]()
Nou voorruit dan maarquote:Op zondag 9 september 2012 21:24 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ik ook, als dat Henk in zwembroek betekent![]()
![]()
Ik vind het serieus ook gewoon onbeschoft van aad om te zeggen ik ken je hele levensverhaal
Je kent haar voor geen meter!He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die![]()
MWoah, er waren nog 5 mannen afgevallen die hebben vast nummers uitgewisseldquote:Op zondag 9 september 2012 21:24 schreef Pedroso het volgende:
Snorremans moet er zelf aan trekken voorlopig.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Pfff geen krulsnor.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Die aad is echt een dikke mongool door dat te zeggenquote:Op zondag 9 september 2012 21:24 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind het serieus ook gewoon onbeschoft van aad om te zeggen ik ken je hele levensverhaal
Je kent haar voor geen meter!![]()
![]()
![]()
Hmmz, niet alles gezien want zat ook te druk hier te posten, maar mwah vond het wel meevallen. Die zijn dan al 40-50 enzoquote:Vond de grietjes van Henk het ergste, die zijn nog jong, en allemaal kittige bloemetjes op de sjaal, sowieso sjaaltjes
En dan rode broek, groene broek, blauwe broek
En hij herhaalde het ook nog 10 keer zodat het net een soort bedreiging werdquote:Op zondag 9 september 2012 21:24 schreef rhubarbje het volgende:
Je kent haar voor geen meter!
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ja, en dan Jurjen er uit wantquote:oooo....
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Is ook een beetje het contrast in de montage, dat enthousiaste van die Kadootjes-boer en dan ineens die reactie van Willem, na de date.quote:Op zondag 9 september 2012 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat fragment waar hij vertelt wat hij van die tas met spulletjes vond, hij schoot bijna uit zijn stoelDoodstil de hele tijd en dan ineens VOL in het smoelwerk en ongenoegen
![]()
"Kijk nu op internet, voor de boer zoekt vrouw homogangbang. Kijk hoe snorremans de overige afvallers pijpt en zie ook wat de man met de kadootjes nu van Willem vindt".Haters everywhere but I don't really care.![]()
Zegt wel iets natuurlijk, die was te vrolijk en leuk voor hemquote:
Welnee, hij zat zelf doodstilquote:Op zondag 9 september 2012 21:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Is ook een beetje het contrast in de montage, dat enthousiaste van die Kadootjes-boer en dan ineens die reactie van Willem, na de date.Zo'n kerel die zich nooit uit, altijd de grijze muis en dan BAM als hij zijn dag niet heeft, het bokje
Snorremans wilde hij ook niet, zeker te vrolijk
en nu over naar Alberrrrrtooo!The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Ik weet niet wat je nu zegt, maar ik heb teveel gemistquote:
Ga morgen misschien nog eens terugkieken naar de kleding
Ja precies dat bedoelde ik eikquote:Op zondag 9 september 2012 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hmmz, niet alles gezien want zat ook te druk hier te posten, maar mwah vond het wel meevallen. Die zijn dan al 40-50 enzoVond de grietjes van Henk het ergste, die zijn nog jong, en allemaal kittige bloemetjes op de sjaal, sowieso sjaaltjes
En dan rode broek, groene broek, blauwe broek
![]()
![]()
Heerlijke aflevering dit, zo leuk die eerste reacties op elkaar
Was reclame vanquote:Op zondag 9 september 2012 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je nu zegt, maar ik heb teveel gemist
Ga morgen misschien nog eens terugkieken naar de kleding![]()
![]()
Dat hoort bij het programma, heb je elk seizoen bij de jonge jongens, meisjes met sjaaltjesquote:
Je kijkt voor het eerst hè Lut, bevalt het?
Wat had Henrieke een rare selectie.![]()
Met een cowboyhoed naar een date, ik vind het lef hebben.That's all folks!![]()
Ik vond het zo leuk hoe Henk telkens een hele zin maakte met wie hij graag nog eens wilde zien. Geen idee of de anderen het ook deden, maar het viel op
Hahaaaquote:Op zondag 9 september 2012 21:29 schreef Leandra het volgende:
Wat is die Aad vreselijk, hij denkt dat hij een Jos is maar heeft nog niet de suave van Jos in z'n pink.![]()
Ik zie het echt niet.quote:Op zondag 9 september 2012 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welnee, hij zat zelf doodstilZo'n kerel die zich nooit uit, altijd de grijze muis en dan BAM als hij zijn dag niet heeft, het bokje
Snorremans wilde hij ook niet, zeker te vrolijk
Vind hem vrolijk en eerlijk over komen. Dat je dan even verbouwereerd bent vanwege die stortvloed aan slijm-kado's en dat niet recht in z'n gezicht zegt maar na afloop, logisch. Hij wijst 'm toch af dus dan moet het voor hem duidelijk zijn.
![]()
Wat zeg je dat pakkend.quote:Op zondag 9 september 2012 21:29 schreef Leandra het volgende:
Wat is die Aad vreselijk, hij denkt dat hij een Jos is maar heeft nog niet de suave van Jos in z'n pink.
That's all folks!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: