En hij herhaalde het ook nog 10 keer zodat het net een soort bedreiging werdquote:Op zondag 9 september 2012 21:24 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind het serieus ook gewoon onbeschoft van aad om te zeggen ik ken je hele levensverhaal
Je kent haar voor geen meter!
Ja, en dan Jurjen er uit wantquote:
Is ook een beetje het contrast in de montage, dat enthousiaste van die Kadootjes-boer en dan ineens die reactie van Willem, na de date.quote:Op zondag 9 september 2012 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat fragment waar hij vertelt wat hij van die tas met spulletjes vond, hij schoot bijna uit zijn stoelDoodstil de hele tijd en dan ineens VOL in het smoelwerk en ongenoegen
Zegt wel iets natuurlijk, die was te vrolijk en leuk voor hemquote:
Welnee, hij zat zelf doodstilquote:Op zondag 9 september 2012 21:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Is ook een beetje het contrast in de montage, dat enthousiaste van die Kadootjes-boer en dan ineens die reactie van Willem, na de date.
Ik weet niet wat je nu zegt, maar ik heb teveel gemistquote:
Ja precies dat bedoelde ik eikquote:Op zondag 9 september 2012 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hmmz, niet alles gezien want zat ook te druk hier te posten, maar mwah vond het wel meevallen. Die zijn dan al 40-50 enzoVond de grietjes van Henk het ergste, die zijn nog jong, en allemaal kittige bloemetjes op de sjaal, sowieso sjaaltjes
En dan rode broek, groene broek, blauwe broek
Was reclame vanquote:Op zondag 9 september 2012 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je nu zegt, maar ik heb teveel gemist
Ga morgen misschien nog eens terugkieken naar de kleding
Dat hoort bij het programma, heb je elk seizoen bij de jonge jongens, meisjes met sjaaltjesquote:
Hahaaaquote:Op zondag 9 september 2012 21:29 schreef Leandra het volgende:
Wat is die Aad vreselijk, hij denkt dat hij een Jos is maar heeft nog niet de suave van Jos in z'n pink.
Ik zie het echt niet.quote:Op zondag 9 september 2012 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welnee, hij zat zelf doodstilZo'n kerel die zich nooit uit, altijd de grijze muis en dan BAM als hij zijn dag niet heeft, het bokje
Snorremans wilde hij ook niet, zeker te vrolijk
Wat zeg je dat pakkend.quote:Op zondag 9 september 2012 21:29 schreef Leandra het volgende:
Wat is die Aad vreselijk, hij denkt dat hij een Jos is maar heeft nog niet de suave van Jos in z'n pink.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |