Ik denk dat het Robin wordt. De voetballer.quote:Op maandag 10 september 2012 10:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tom is die kerel met dat oorbelletje toch, die ook wel van de schuurfeesten was? Die wordt het gewoon denk ik.
Ja, óf die ene die we vorige week ook in het voorstukje zagen, die haar zo leuk spontaan vond.quote:Op maandag 10 september 2012 10:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tom is die kerel met dat oorbelletje toch, die ook wel van de schuurfeesten was? Die wordt het gewoon denk ik.
Mijn radar gaat afquote:Op maandag 10 september 2012 10:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk dat het Robin wordt. De voetballer.
Nee dat vond ik toch een beetje een nerd eigenlijk. Zijn bril stond 'm ook totaal niet, zijn bovenrand liep gelijk met zijn wenkbrauwen waardoor hij op Bert leek.quote:Op maandag 10 september 2012 10:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk dat het Robin wordt. De voetballer.
Oh hij was leuker op TVquote:Op maandag 10 september 2012 10:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn radar gaat afEn die geknepen ogen en dat lokje, nee...
[ afbeelding ]
quote:Wat heb jij met het boerenleven?
Helemaal niks, dat had ik Henrieke eerlijk geschreven.
Ik vond het gister ook 3 keer niks, net zo homo en die ogen... dan vond ik Brillemans tofferquote:
Misschien was dat wat me aansprakquote:Op maandag 10 september 2012 10:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond het gister ook 3 keer niks, net zo homo en die ogen... dan vond ik Brillemans toffer
Geen radar hier.quote:Op maandag 10 september 2012 10:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn radar gaat afEn die geknepen ogen en dat lokje, nee...
[ afbeelding ]
Hoezo? ik ben momenteel vegetariėr, maar ik wil eigenlijk weer vlees gaan eten, maar dan wel alleen het vlees van onze eigen dieren.quote:Op maandag 10 september 2012 10:37 schreef Viking84 het volgende:
Ik vond Willem en die vegetariėr ook wel humor. Willem: ik eet m'n eigen koeien op.
Nee, dat zou niks zijn geworden.
Welnee, daarom ook mijn opmerking over de Brillemansquote:Op maandag 10 september 2012 10:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien was dat wat me aansprak.
Daar zit het verschilquote:Op maandag 10 september 2012 10:38 schreef Chai het volgende:
maar ik wil eigenlijk weer vlees gaan eten
Ik vond haar mannen ook niet eens zo slecht nee!quote:Op maandag 10 september 2012 10:38 schreef lunapuella het volgende:
Ik vond die bril Robin juist leuk staan.En Barrie vond ik ook leuk inderdaad. Ze kiest in elk geval leukere mannen dan Annemarie vorig jaar.
(met uitzondering van Bert dan, dat vind ik maar een rare vent)
Scrol nog eens terug Vaduschka! Die outfit alleen al. Of eigenlijk het kapselquote:
De meeste vega's eten nog liever 1 stal vol met koeien dan 1 eigen dier dat ze jarenlang verzorgd hebben.quote:Op maandag 10 september 2012 10:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar als ik geen eigen dieren had voor het vlees, dus sowieso niet.
Hij was echt leuk, ik denk dat veel mannen nog een gokje gaan wagen en een brief gaan schrijvenquote:Op maandag 10 september 2012 10:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat Krulsnor eruit ligt. Al denk ik niet dat hij goed bij die boer zou passen, te vrolijk en te flierefluiter.
Denk ik niet. Iig dat zie ik niet terug bij de vega's die ik ken.quote:Op maandag 10 september 2012 10:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De meeste vega's eten nog liever 1 stal vol met koeien dan 1 eigen dier dat ze jarenlang verzorgd hebben.
Ik heb geen idee wat betreft cijfers, maar maak precies het omgekeerde meequote:Op maandag 10 september 2012 10:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk ik niet. Iig dat zie ik niet terug bij de vega's die ik ken.
Ik zie het niet. Niet zo charmant dit, maar geen klokken en klepels.quote:Op maandag 10 september 2012 10:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Scrol nog eens terug Vaduschka! Die outfit alleen al. Of eigenlijk het kapsel
Ik wil een spin off, "Krulsnor zoekt baard" oid.quote:Op maandag 10 september 2012 10:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij was echt leuk, ik denk dat veel mannen nog een gokje gaan wagen en een brief gaan schrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |