Wat leuk, dit komt elke week terug hierquote:Op zondag 9 september 2012 21:31 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Ja, dan is het ook niet zo erg als ie er eentje dood rijdt
Richard.quote:Op zondag 9 september 2012 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe heet die ene creep van vorig jaar ook alweer, met die hysterisch grote stal?
Ah ja, dawast! Dank!quote:
Die was idd leukquote:Op zondag 9 september 2012 21:39 schreef Cardozo het volgende:
Hoe kan je nou in hemelsnaam niet voor Snor kiezen?
Ik ben de eerste zin al aan het tikken, misschien dat ik 'm vanavond afmaak en anders zeker morgen.quote:Op zondag 9 september 2012 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
Cee, kunnen we nog een column verwachten, morgen?
Alrighty!quote:Op zondag 9 september 2012 21:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben de eerste zin al aan het tikken, misschien dat ik 'm vanavond afmaak en anders zeker morgen.
quote:Op zondag 9 september 2012 21:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben de eerste zin al aan het tikken, misschien dat ik 'm vanavond afmaak en anders zeker morgen.
Er zaten bij Martin ook een paar van die Richard-vrouwen bij maar die heeft hij gelukkig niet gekozen.quote:Op zondag 9 september 2012 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe heet die ene creep van vorig jaar ook alweer, met die hysterisch grote stal?
Wie van de vier?quote:Op zondag 9 september 2012 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ik leg alvast een wedje dat die homo ook een keer boos de keuken uit gaat wandelen, ala Jan, maar we zullen zien, wie weet zit ik er volledig naast
Jaaaa, die dames bij Martin, daar zaten idd van die Richard-vrouwen bij, was zeker leuk voor Aad geweest, scherpquote:Op zondag 9 september 2012 21:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zaten bij Martin ook een paar van die Richard-vrouwen bij maar die heeft hij gelukkig niet gekozen.
Ik had Aad wel een paar van zulke vrouwen gegund, was goed voor hem geweest.
Tuurlijk. Die wil hij lekker verder grillen.quote:Op zondag 9 september 2012 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
Is die ene vrouw bij Aad nou door, die hij al zooooo goed kende?
Volgens mij wel... vind hem niet zo sympathiek overkomen, en knap dat hij al bij de eerste speeddate een vrouw aan het janken krijgtquote:Op zondag 9 september 2012 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
Dat was zo freakyquote:Op zondag 9 september 2012 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat Aad nog brieven gaat krijgen als zij telkens moet huilenquote:Op zondag 9 september 2012 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Tuurlijk. Die wil hij lekker verder grillen.
Denk ik ookquote:Op zondag 9 september 2012 22:00 schreef SonicVolcano het volgende:
Henk heeft zijn keus al gemaakt geloof ik. Die eerste, definitely
Ja, die 2 kleine gastjes zag ik in gedachten al ergens platgedrukt in de stal teruggevonden worden.quote:Op zondag 9 september 2012 23:44 schreef Leandra het volgende:
Die veearts vind ik idd wel wat voor Henrieke... beetje lomp en stug, maar beduidend groter dan zij en op een boerderij is een veearts wel handig.
En vooral dat : "Ik ken jouw hele levensverhaal, ik ken jouw hele levensverhaal, ik ken jouw hele levensverhaal... kotsvent.quote:Op zondag 9 september 2012 23:53 schreef DUK het volgende:
Aad..wat een figuur.
Als dit niet lukt kan hij nog rector worden op de plaatselijke VMBO.
In alles wat hij zegt zit een 'levensles'.
10000 keer 'stukje dit en stukje dat'..
Moeimaker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |