Henk is gewoon tof.quote:Op zondag 9 september 2012 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vond het zo leuk hoe Henk telkens een hele zin maakte met wie hij graag nog eens wilde zien. Geen idee of de anderen het ook deden, maar het viel op
quote:Op zondag 9 september 2012 21:29 schreef Leandra het volgende:
Wat is die Aad vreselijk, hij denkt dat hij een Jos is maar heeft nog niet de suave van Jos in z'n pink.
Ik vond het ook een rare vraag, naast wie wil je wakker worden/mee zoenen.quote:Op zondag 9 september 2012 21:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Henk is gewoon tof.Eigenlijk moet Henk een harem.
Ja, dan is het ook niet zo erg als ie er eentje dood rijdtquote:Op zondag 9 september 2012 21:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ik word er zo warm en pluizig vanquote:Op zondag 9 september 2012 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat hoort bij het programma, heb je elk seizoen bij de jonge jongens, meisjes met sjaaltjes
Je kijkt voor het eerst hè Lut, bevalt het?
Ja maar zo vol van irritatie, je kunt toch ook op een gewone manier zeggen 'sjee, wat een cadeautjes, ik vond het opdringerigquote:Op zondag 9 september 2012 21:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zie het echt niet.Vind hem vrolijk en eerlijk over komen. Dat je dan even verbouwereerd bent vanwege die stortvloed aan slijm-kado's en dat niet recht in z'n gezicht zegt maar na afloop, logisch. Hij wijst 'm toch af dus dan moet het voor hem duidelijk zijn.
Jos vind ik een leuke man en Dycke ookquote:Op zondag 9 september 2012 21:29 schreef Leandra het volgende:
Wat is die Aad vreselijk, hij denkt dat hij een Jos is maar heeft nog niet de suave van Jos in z'n pink.
Ja Henk is een schatjequote:Op zondag 9 september 2012 21:30 schreef Cee het volgende:
[..]
jaja je bent gewoon hoteldebotel op henkquote:Op zondag 9 september 2012 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vond het zo leuk hoe Henk telkens een hele zin maakte met wie hij graag nog eens wilde zien. Geen idee of de anderen het ook deden, maar het viel op
Hoe kan het dat we je niet een jaar eerder hierheen gelokt hebben?quote:Op zondag 9 september 2012 21:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh ik word er zo warm en pluizig vanIk ben echt gek op dat stuntelige
quote:Op zondag 9 september 2012 21:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben al voorzienquote:Op zondag 9 september 2012 21:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jaja je bent gewoon hoteldebotel op henk
Snel! Wat voor kleur broek heb je aan?
Zo ja, waarschijnlijk zou ik het bij de volgende kandidaat meteen opvreten, heb je ook wat om handen.quote:Op zondag 9 september 2012 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar zo vol van irritatie, je kunt toch ook op een gewone manier zeggen 'sjee, wat een cadeautjes, ik vond het opdringerig'. Hij kon er ook niet om lachen. Zulks een irritatie
Ik zou keihard lachen om zo'n tas
Ben ik veeul te koppig voorquote:Op zondag 9 september 2012 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe kan het dat we je niet een jaar eerder hierheen gelokt hebben?
quote:Op zondag 9 september 2012 21:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die kerel 'dat wijntje, alleen VOOR JOU'quote:Op zondag 9 september 2012 21:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo ja, waarschijnlijk zou ik het bij de volgende kandidaat meteen opvreten, heb je ook wat om handen.
En dan die volgende tevoorschijn halen, een grotere. En er zo zeker van zijn dat ie wordt gekozen.quote:Op zondag 9 september 2012 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die kerel 'dat wijntje, alleen VOOR JOU'![]()
Ik zou ook lekker eten
Hij heeft niemand doodgereden. Kneus.quote:Op zondag 9 september 2012 21:31 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Ja, dan is het ook niet zo erg als ie er eentje dood rijdt
Dat was idd zwaar onbeschoft, alsof zij het zwarte schaap van haar familie was en hij haar wel even ging redden uit haar situatie, het liefst een zelf veroorzaakte situatie natuurlijk met drama en spijt, en nu met hangende pootjes terug naar de heimat, en Aad gaat dat wel even mogelijk maken als ze zich goed genoeg gedraagt.quote:Op zondag 9 september 2012 21:24 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind het serieus ook gewoon onbeschoft van aad om te zeggen ik ken je hele levensverhaal
Je kent haar voor geen meter!
Wat leuk, dit komt elke week terug hierquote:Op zondag 9 september 2012 21:31 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Ja, dan is het ook niet zo erg als ie er eentje dood rijdt
Richard.quote:Op zondag 9 september 2012 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe heet die ene creep van vorig jaar ook alweer, met die hysterisch grote stal?
Ah ja, dawast! Dank!quote:
Die was idd leukquote:Op zondag 9 september 2012 21:39 schreef Cardozo het volgende:
Hoe kan je nou in hemelsnaam niet voor Snor kiezen?
Ik ben de eerste zin al aan het tikken, misschien dat ik 'm vanavond afmaak en anders zeker morgen.quote:Op zondag 9 september 2012 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
Cee, kunnen we nog een column verwachten, morgen?
Alrighty!quote:Op zondag 9 september 2012 21:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben de eerste zin al aan het tikken, misschien dat ik 'm vanavond afmaak en anders zeker morgen.
quote:Op zondag 9 september 2012 21:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben de eerste zin al aan het tikken, misschien dat ik 'm vanavond afmaak en anders zeker morgen.
Er zaten bij Martin ook een paar van die Richard-vrouwen bij maar die heeft hij gelukkig niet gekozen.quote:Op zondag 9 september 2012 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe heet die ene creep van vorig jaar ook alweer, met die hysterisch grote stal?
Wie van de vier?quote:Op zondag 9 september 2012 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ik leg alvast een wedje dat die homo ook een keer boos de keuken uit gaat wandelen, ala Jan, maar we zullen zien, wie weet zit ik er volledig naast
Jaaaa, die dames bij Martin, daar zaten idd van die Richard-vrouwen bij, was zeker leuk voor Aad geweest, scherpquote:Op zondag 9 september 2012 21:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zaten bij Martin ook een paar van die Richard-vrouwen bij maar die heeft hij gelukkig niet gekozen.
Ik had Aad wel een paar van zulke vrouwen gegund, was goed voor hem geweest.
Tuurlijk. Die wil hij lekker verder grillen.quote:Op zondag 9 september 2012 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
Is die ene vrouw bij Aad nou door, die hij al zooooo goed kende?
Volgens mij wel... vind hem niet zo sympathiek overkomen, en knap dat hij al bij de eerste speeddate een vrouw aan het janken krijgtquote:Op zondag 9 september 2012 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
Dat was zo freakyquote:Op zondag 9 september 2012 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat Aad nog brieven gaat krijgen als zij telkens moet huilenquote:Op zondag 9 september 2012 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Tuurlijk. Die wil hij lekker verder grillen.
Denk ik ookquote:Op zondag 9 september 2012 22:00 schreef SonicVolcano het volgende:
Henk heeft zijn keus al gemaakt geloof ik. Die eerste, definitely
Ja, die 2 kleine gastjes zag ik in gedachten al ergens platgedrukt in de stal teruggevonden worden.quote:Op zondag 9 september 2012 23:44 schreef Leandra het volgende:
Die veearts vind ik idd wel wat voor Henrieke... beetje lomp en stug, maar beduidend groter dan zij en op een boerderij is een veearts wel handig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |