Die met die hoedquote:Op maandag 10 september 2012 10:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zie het niet. Niet zo charmant dit, maar geen klokken en klepels.
Henrieke mag blij zijn met zo'n kerel erbij. Ze had verder een hoop rare vlegels.
Haha, ja!quote:Op maandag 10 september 2012 10:45 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ik wil een spin off, "Krulsnor zoekt baard" oid.
Die was wel meteen helemaal verliefd en zat ook te stralen toen ze kerels ging kiezenquote:
Ik ga nog even kijken vanavond, ik heb het gemistquote:Op maandag 10 september 2012 01:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Goh, Yvon leek wel een volwassen vrouw met die make-up! Staat haar goed.
Naaaah, ze is gewoon op dreef en ready-to-go, die is veeeeul te lang singlequote:Op maandag 10 september 2012 10:49 schreef Silenus het volgende:
Ik vind wel dat Henrieke heel goed 'schalks' kan kijken. Ze heeft een bepaald soort 'ondeugende pretoogjes' waarbij ze de hele tijd kijkt of ze haar speeddate-partner elk moment op de bek gaat pakken.
Haha inderdaad. En die koos niet eens voor Harrie-schuurfeest-Tiramisu-wat-is-dat?quote:Op maandag 10 september 2012 11:05 schreef Fascination het volgende:
Ik ging trouwens wel stuk toen er bij Henrieke over tentfeesten/schuurfeesten (één van die twee) gesproken werd.
Annemarie all over again.
Mijn radar ging ook afquote:Op maandag 10 september 2012 10:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn radar gaat afEn die geknepen ogen en dat lokje, nee...
[ afbeelding ]
Zo gezellig, toen ze samen een weekendje weggingen. Liefdequote:Op maandag 10 september 2012 11:23 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Hahaha, handige Harrie die in de friendzone belandde doordat Annemarie koos voor horkige Adriaan.
?? Die hadden elkaar toch bijna vermoord op dat weekend?quote:Op maandag 10 september 2012 11:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo gezellig, toen ze samen een weekendje weggingen. Liefde.
Nou, echt heel erg gezellig was het inderdaad niet. Maar geef toe, Annemarie en Aadriaantje waren überhaupt niet gezellig.quote:Op maandag 10 september 2012 11:26 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
?? Die hadden elkaar toch bijna vermoord op dat weekend?
Ja dat dacht ik eigenlijk ook wel, maar ik was in verwarring gebracht door dat hartje....quote:Op maandag 10 september 2012 11:26 schreef Silenus het volgende:
Vicky de Viking was ook sarcastisch geloof ik.
Ja klopt. het past precies. het moet raar lopen mocht hij het niet worden.quote:Op maandag 10 september 2012 10:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tom is die kerel met dat oorbelletje toch, die ook wel van de schuurfeesten was? Die wordt het gewoon denk ik.
quote:Op maandag 10 september 2012 11:26 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
?? Die hadden elkaar toch bijna vermoord op dat weekend?
Hartjes kunnen ook sarcastisch zijnquote:Op maandag 10 september 2012 11:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik eigenlijk ook wel, maar ik was in verwarring gebracht door dat hartje....
Ik zag dat nog niet zo.quote:Op maandag 10 september 2012 11:34 schreef Miam het volgende:
[..]
Ja klopt. het past precies. het moet raar lopen mocht hij het niet worden.
Ja dat van die nek zei ik ook al gisteravond, het zag er een beetje eng uit. Een soort dinosaurus.quote:Op maandag 10 september 2012 11:39 schreef marcodej het volgende:
Onbegrijpelijk dat die Henk (broertje van Coen Swijnenberg?) voor Yoni koos.Minste van de tien, met een heeeeele brede nek. Kies dan Sharon 2.
Ik vind haar op Rumer Willis lijken (de dochter van Demi en Bruce) en dat is geen compliment...quote:Op maandag 10 september 2012 11:39 schreef marcodej het volgende:
Onbegrijpelijk dat die Henk (broertje van Coen Swijnenberg?) voor Yoni koos.Minste van de tien, met een heeeeele brede nek. Kies dan Sharon 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |