quote:Wat vind jij romantisch?
’s Avonds keer lekker uit eten, leuke film nadien en de avond zijn werk laten doen.
Wehehe.quote:Op maandag 10 september 2012 14:16 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
dat betekent dat die ene van Henrieke op twee dagen het een goed plan vond om een blauwe bodywarmer aan te gaan doen
quote:Op maandag 10 september 2012 14:17 schreef Pisces29 het volgende:
Profiel van Tom (die met oorbel):
[..]
[ afbeelding ]
Ik vond hem al iets vlots hebbenquote:Op maandag 10 september 2012 14:20 schreef Silenus het volgende:
Haha, die poëtische omschrijving had ik nooit achter Tom gezocht. Ouwe geilneef.
het zou me niets verbazen als ze je gewoon verzoeken terug te komen m4et dezelfde klerenquote:Op maandag 10 september 2012 14:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hmmz, ik heb even op haar profiel gekeken, maar niks over haar werk helaas...
Volgens mij maken ze ook van iedereen de foto op die dag die we gister dus zagen, ik herken alle outfits, dan is de dag nog drukker dan we al denken
Of nee misschien niet, Sharon haar haar is ineens veel blonder op die foto.
Misschien belichting? Maar dezelfde kleren is ook wel logisch voor de kijker thuisquote:Op maandag 10 september 2012 14:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het zou me niets verbazen als ze je gewoon verzoeken terug te komen m4et dezelfde kleren
maar ik denk eigenlijk dat het op de dag zelf is hoor
anders is het voor hun alleen weer een extra dag waarop van alles moet gebeuren
Aldus Charissa.quote:Hoe snel heb je gereageerd?
Snel.
Aldus Charissa.quote:Wat zoek je in een man?
Precies wat Aad heeft gezegd.
zaad dusquote:
quote:Op maandag 10 september 2012 14:58 schreef opgebaarde het volgende:
ze wil gewoon piemel zaad maar durft dat niet te zeggen en dan kiest ze Aad![]()
quote:
quote:
bloembollenquote:Op maandag 10 september 2012 15:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
sorry![]()
Zit Aad in de paardenfokkerij toevallig?
Haha, dat omschreven wij vroeger altijd als: van het een komt het ander.quote:Op maandag 10 september 2012 14:17 schreef Pisces29 het volgende:
Profiel van Tom (die met oorbel):
[..]
[ afbeelding ]
die vrouwen met Aad leuken het niet zo leuk te vinden.quote:Op maandag 10 september 2012 08:52 schreef Viking84 het volgende:
Wat mij altijd opvalt, is dat er nooit iemand afknapt na de speeddate. Nooit iemand die zegT: Nah, hij viel tegen.
Dat snap ik niet. Tijdens een normale date kan iemand toch ook tegenvallen? Of zijn ze eerder verliefd op het gevoel van verliefd-zijn, op tv komen etc.
quote:
Ja het zou ook teveel moeite zijn om het op een andere dag te doen.quote:Op maandag 10 september 2012 14:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het zou me niets verbazen als ze je gewoon verzoeken terug te komen m4et dezelfde kleren
maar ik denk eigenlijk dat het op de dag zelf is hoor
anders is het voor hun alleen weer een extra dag waarop van alles moet gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |