Dat heb ik ooit een keer gedaan geloof ik een hele tijd terug voor die pot. Inclusief iemand die 12 kaarten ofzo wou.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:22 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Jij ging toch voor iedereen kaarten regelen?
quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee. Zat pal naast het uitvak. Was nog een paar keer in beeld achter Hansie Hansie blijkbaar.
Daar zat ik ja, moet je me wel gezien hebben. Ook nog op de foto geweest met Hansiequote:Op vrijdag 7 september 2012 13:25 schreef E.H. het volgende:
[..]
Dan zat je echt vlak naast me.
[ afbeelding ]
niet gezien, anders was ik met jullie beide op de foto gegaan. Met Hansie en Matsoe Matsoe in een shot. Geniaal toch.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar zat ik ja, moet je me wel gezien hebben. Ook nog op de foto geweest met Hansie
quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:28 schreef E.H. het volgende:
[..]
niet gezien, anders was ik met jullie beide op de foto gegaan. Met Hansie en Matsoe Matsoe in een shot. Geniaal toch.
Dat wou ik zeggen, ja.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:28 schreef E.H. het volgende:
[..]
niet gezien, anders was ik met jullie beide op de foto gegaan. Met Hansie en Matsoe Matsoe in een shot. Geniaal toch.
Was ik, waren er dacht ik 14. We willen dit jaar weer komenquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heb ik ooit een keer gedaan geloof ik een hele tijd terug voor die pot. Inclusief iemand die 12 kaarten ofzo wou.
Kan wel wat regelen, gok alleen geen 14. Moet zelf ook nog voor eigen bekenden halen morgen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:31 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Was ik, waren er dacht ik 14. We willen dit jaar weer komen
Hehe top!quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan wel wat regelen, gok alleen geen 14. Moet zelf ook nog voor eigen bekenden halen morgen.
Laat eventueel maar weten per PM ofzo.
Bekerwedstrijd. Woensdagavond 26 september, 18.45quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:43 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Hehe top!
Maar weet eigenlijk niet eens welk weekend het preciesvalt. Zal thuis wel ff kijken hoe en wat, hou je op de hoogte!
Fer mag van mij een blessure oplopen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:48 schreef Toekito het volgende:
1000
Vandaag is bijzonder want Janmaat en Clasie gaan debuteren en verder speelt natuurlijk BMI mee. Tevens zag ik Fer en Van Persie in de basis.
Niet meer, gewoon een zware verkoudheid is al genoeg.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:52 schreef elCholo het volgende:
[..]
Fer mag van mij een blessure oplopen.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:57 schreef stevenmac26 het volgende:
gefeliciteerd met topic 1000 boys
of een goede voedselvergiftiging... dat schijnt je ook bezig te houdenquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:52 schreef elCholo het volgende:
[..]
Neuh..doe dan maar zo een Guidetti virus.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:11 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
of een goede voedselvergiftiging... dat schijnt je ook bezig te houden
duh... daar was het mee begonnen..quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:14 schreef elCholo het volgende:
[..]
Neuh..doe dan maar zo een Guidetti virus.
Twente niet. Ook al worden ze nog tien keer kampioen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fer: "Feyenoord is in de beleving van de mensen een grote club"
Over 2012 gezien wel ja.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:58 schreef Typisch het volgende:
Op naar de 2000
Gaat dit clubtopic eigenlijk het hardste?
Die komt helemaal niet meer terug dus? Happel is er zeker ook niet meer?quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Over 2012 gezien wel ja.
Al zal dat wel weer rechttrekken zonder HMF
Fer moet zijn muil houden.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fer: "Feyenoord is in de beleving van de mensen een grote club"
Happel post onder een andere naam.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:06 schreef satecl het volgende:
[..]
Die komt helemaal niet meer terug dus? Happel is er zeker ook niet meer?
zal ik even opzoekenquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:42 schreef Muto het volgende:
1000
Op naar de 1908
Volgens mij gaan de topics dit jaar (2012) sneller dan ooit?
Timmer en De Cler.twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 07-09-2012 om 15:43:56De laatste keer dat 3 #Feyenoord spelers in de basis stonden, was in maart 2008 (Nederland-Oostenrijk): Timmer, De Cler en Van Bronckhorst. reageer retweet
Gesneuveldquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:46 schreef Muto het volgende:
Helpmefok zou terug moeten komen. Maar leuke statistieken
Ik weet het. Maar het heeft nu lang genoeg geduurd.quote:
Beter dat hij weg isquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een begrip was het, nooit tevree'n
Dit jaar haal ik je inquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:52 schreef Grifte het volgende:
Nummertje 15, niets mis mee.
Dat HMF maar spoedig hier weer komt.
Seizoensoverzicht?quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:57 schreef Caland het volgende:
Wel geinig trouwens, dat DVD'tje van Feyenoord. Ben hem nu aan het kijken.
Als je tijdens wedstrijden post wel, daarbuiten gaat het volgens mij wel aardig opquote:
bronquote:Vandaar dat de verhuizing naar het Emirates Stadium een logische was. In het nieuwe stadion konden de commerciële belangen veel meer uitgediept worden, het zou maarliefst dubbel zoveel inkomsten opleveren als het oude Highbury. Voor de bouw van het nieuwe stadion moest wel een recordbedrag van ruim 400 miljoen euro aan schuld aangenomen worden. De prognoses waren echter rooskleurig, zo stelden clubofficials. Het nieuwe stadion zou zich in een mum van tijd terugbetalen, helemaal als het oude Highbury omgetoverd werd tot een gebied met chique appartementen, die men zeker aan de man kon brengen.
Door de economische crisis is geen van beide scenarios uitgekomen. Sinds de opening in 2006 heeft Arsenal te maken gehad met vervelende randverschijnselen, zoals de ineengestorte huizenmarkt en de daling van koopkracht, niet alleen bij supporters, maar ook bij sponsoren. Daardoor zijn de begrotingen die voor 2006 opgesteld waren, nooit uitgekomen. De inkomsten, hoewel nog steeds goed voor een positief winstsaldo, waren daardoor veel lager dan verwacht.
Overname
Indirect hebben deze randverschijnselen ertoe geleid dat bestuursleden binnen Arsenal ontvankelijk werden voor overnamegesprekken. De Londense club, die andere teams vervloekte omdat zij de ziel verkochten aan vermogenden die niets met de voetbalclub hadden, zat plots zelf in die positie. Geruchten omtrent een mogelijke overname zijn door supporters altijd verafschuwd en door trainer Arsčne Wenger altijd keihard de kop in gedrukt. Tevergeefs.
Vorig jaar nam de Amerikaanse zakenman Stan Kroenke zoveel aandelen over dat hij een meerderheidsbelang kreeg in de firma Arsenal, en dus clubeigenaar werd. De vrees van Arsenal-supporters, dat de club zou veranderen in een bedrijf dat puur op winst gericht is, wordt vanaf die dag steeds meer bewaarheid.
De huidige directie zit er niet om sportieve successen na te streven, maar om de bouwcontracten binnen te halen voor hun respectievelijke bevriende/eigen ondernemingen. (m.u.v. Yellow)quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:08 schreef E.H. het volgende:
Arsenal na het nieuwe stadion, zomaar een stukje...
[..]
Een en al positiviteit, ook toen al.quote:
A.M.A.B....quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:23 schreef E.H. het volgende:
Topic nummer 1 (?) door onze Ritmo: [Centraal] Feyenoord
Mooi topic van Luni: Feyenoord heeft het niet nodig
Mijn eerste post daarin.
[..]
Een en al positiviteit, ook toen al.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:28 schreef Tito_Makani het volgende:
Lees net dat de architect van Rotterdam CS betrokken is bij het nieuwe stadion.
Nu ben ik zelfs tegen
Nee, naast Pelle hebben we ook de mogelijkheid om Guyon Fernandez, Achahbar, Te Vrede Schaken, Cisse, Immers en BMI in de spits te zetten.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:26 schreef De_kromme het volgende:
In dit legendarische topic moet ik gepost hebben. Hoe staat het met jullie spits? Gaat er nog ergens transfervrij iemand opgepikt worden, of is Pelle serieus de enige optie?
Haha, met daaronder een post van LoekBquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:23 schreef E.H. het volgende:
[quote]Mijn eerste post daarin.
[..]
Hahahaha mooi man!quote:Mooi topic van Luni: Feyenoord heeft het niet nodig
Guidetti een am*dammer?quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Top 100 voor reeks "Het grote Feijenoordtopic #637: Met nog een vleugje hoop.." van 01-01-2012 t/m 07-09-2012
nr / aantal posts / gebruiker
020 0921 Guidetti
De rest zit er toch buiten.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:52 schreef Teis91 het volgende:
Maar 500 kaarten voor NEC uit, erg weinig..
En Rubinho op rechtsbuitenquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:34 schreef Robus het volgende:
Straks de Vrij nog in oranje als hij fit is. Komen goede tijden aan
Snap ik, maar toch een van de weinige wedstrijden die ik altijd meepak in het uitvak (vrij vervoer namelijkquote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Top 100 posts per reeks van 01-01-2012 t/m 07-09-2012
nr / aantal posts / reeks
001 346039 Abo SC
002 288642 KLB SC
003 264342 [FIFA 12] #1
004 263545 X-Raydio
005 244254 VBL Slowchat, voor internethooligans en andere debielen
006 242855 POL Cafe
007 218368 UDOWU
008 208570 Versieren op latere leeftijd
009 191884 Koffie slowchat
010 175209 SHJN SlowChat
011 112527 Nachtbagger 10-05-'12 chicks
012 107328 F&F Slowchat
013 079119 Gezond Slank
014 074155 Hardlopen voor beginners
015 073598 ARG7
016 073152 AKQ - Algemene Kennis Quiz
017 070397 3FM Slowchat Reeks
018 065636 Geen reet te doen
019 065407 Het grote Feijenoordtopic #637: Met nog een vleugje hoop..
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Wat klopt hier nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Top 100 voor reeks "Het grote Feijenoordtopic #637: Met nog een vleugje hoop.." van 01-01-2012 t/m 07-09-2012
nr / aantal posts / gebruiker
018 1052 Ajacied422
029 0648 Chewbalhaar
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Daar zitten echt veel mensen en die topics gaan er zo snel doorheen af en toe. Vraag daar iets en het wordt onder gesneeuwd.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:25 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wordt er nou serieus meer gepraat over hardlopen voor beginners
Dafuqquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Daar zitten echt veel mensen en die topics gaan er zo snel doorheen af en toe. Vraag daar iets en het wordt onder gesneeuwd.
En zo lekker jezelf gebleven door de jaren heenquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:23 schreef E.H. het volgende:
Mijn eerste post daarin.
[..]
Mooi topic van Luni: Feyenoord heeft het niet nodig
Teringfilter op de zaak weerhoudt mij van fokquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:43 schreef Siyara het volgende:
Toch maar eens op werk ook inloggen, dat ik ipv lurken ook gewoon mee kan posten
quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Teringfilter op de zaak weerhoudt mij van fok
Idd. Maar laat het maar weer volgende week zaterdag zijn, veel interessanter.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:32 schreef Maastoren het volgende:
Janmaat, Clasie en BMI in de basis bij Oranje
Inderdaad. Maar wel belangrijk voor de club dit. Zowel qua aanzien als qua financiën, hopelijk.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Idd. Maar laat het maar weer volgende week zaterdag zijn, veel interessanter.
Zeg dat nou niet te hard......quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:33 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik ben wel blij dat Ritmo eindelijk eens opgedonderd is
Jaren aan de stok gehad met die kerel en al z'n kloons
Clasie deed niet echt veel verkeerd maar hij speelde wel erg zouteloos en voorzichtig, voegde niets toe. Maar ik denk dan, laat die jongen lekker staan en geef hem vertrouwen. En dat dacht ik bij Janmaat ook. Van Gaal moet weer zo nodig overal een statement van maken. Clasie/Fer/Sneijder lijkt mij juist zo'n mooi middenveld.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Janmaat viel me flink tegen, maar waarom ging Clasie er nou weer uit? Vond hem niet slecht, grindtegelkop vind ik daarentegen wel heel erg matig....
BMI speelt wel als een baas op die fout na
Heb je gelijk in, maar Janmaat vond ik wel matig hoor. En dat kan niet echt op dit niveau natuurlijk..quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Clasie deed niet echt veel verkeerd maar hij speelde wel erg zouteloos en voorzichtig, voegde niets toe. Maar ik denk dan, laat die jongen lekker staan en geef hem vertrouwen. En dat dacht ik bij Janmaat ook. Van Gaal moet weer zo nodig overal een statement van maken. Clasie/Fer/Sneijder lijkt mij juist zo'n mooi middenveld.
Die Willems is trouwens echt een prutser, en wat een irritant hoofd heeft dat ventje.
Robben vind ik wel meevallen, hij staat vaak op de goede plek, verovert zelf ballen waar iets uit komt, is dreigend. Maar het is het allemaal net niet hoor.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:56 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar Janmaat vond ik wel matig hoor. En dat kan niet echt op dit niveau natuurlijk..
Clasie was idd niet dwingend aanwezig maar die Strootman bakt er al helemaal geen reet van.
Willems is wel drama ja, net als Robben en Narsingh. Schaken lijkt me een prima optie. Bless.
Je kan veel zeggen maar Strootman speelde erg goed. Ik ben blij dat hij het in de eredivisie niet zo speelt. Van Rhijn is ook duidelijk niet beter dan Janmaat.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Janmaat viel me flink tegen, maar waarom ging Clasie er nou weer uit? Vond hem niet slecht, grindtegelkop vind ik daarentegen wel heel erg matig....
BMI speelt wel als een baas op die fout na
Strootman was erg sterk, vond Clasie erg voorzichtig. Hoop wel dat Janmaat en Clasie het niet meteen verneukt hebben bij von Gaal.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen maar Strootman speelde erg goed. Ik ben blij dat hij het in de eredivisie niet zo speelt. Van Rhijn is ook duidelijk niet beter dan Janmaat.
Ik vind het belangrijker als ze voor Feyenoord goed spelen. Indi is erg goed, zo sterk, snel, voetballend ook beter en beter.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:33 schreef Siyara het volgende:
[..]
Strootman was erg sterk, vond Clasie erg voorzichtig. Hoop wel dat Janmaat en Clasie het niet meteen verneukt hebben bij von Gaal.
Die verslaggever faalde trouwens. Geeft ie aan dat de linkerkant een stuk sterker is met Robben, Sneijder en ook Van Persie, vergeet ie de beste speler op te noemen aan de linkerkant van het veld en de reden dat het meeste van het spel over de linkerkant gingquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:50 schreef heiden6 het volgende:
Ik denk dat BMI voorlopig gewoon vast bij Oranje zit, hij is de beste linker centrale verdediger die NL heeft, en de eennabeste linksback (en de beste speelt waarschijnlijk bijna nooit bij Man U).
Mwa, door in deze wedstrijden te spelen word je ook beter bij Feyenoord. Wat dat betreft is het jammer dat Clasie niet helemaal goed uit de verf kwam, want ik denk dat Van Gaal volgende wedstrijd voor Strootman, Fer en Sneijder zal gaan. En ook Van Rijn trouwens. Hij had voor Janmaat gekozen vanwege diens opkomend vermogen, maar daar kwam door de spanning niet veel van terecht. Bovendien zag je bij alle spelhervattingen van Turkije dat hij in de mandekking (nog) niet top is.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind het belangrijker als ze voor Feyenoord goed spelen. Indi is erg goed, zo sterk, snel, voetballend ook beter en beter.
Het lijkt bijna verboden te zijn als clubliefhebber, maar ik ben ook extreem groot fan van het NL elftal, en ik ervaar het nog veel intenser als onze Feyenoord bazen ook meespelenquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind het belangrijker als ze voor Feyenoord goed spelen. Indi is erg goed, zo sterk, snel, voetballend ook beter en beter.
Matig, maar toen Clasie eraf ging en Strootman op zijn plek ging spelen, speelde hij ineens een stuk beter. Hij durfde wel open te draaien en vooruit te spelen in plaats van het veilige tikkie terug. Jammer, omdat Clasie dat ook kan en beter zelfs, maar vandaag durfde hij het gewoon niet.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Strootman goed? Heb ik een andere wedstrijd gekeken dan?? Ik vond het helemaal niks..
Clasie moet verder naar voren spelen. Strootman speelt 10 meter hoger en dat zie je gelijk. Spel verloopt wat strakker, minder grote loopafstanden.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:41 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Matig, maar toen Clasie eraf ging en Strootman op zijn plek ging spelen, speelde hij ineens een stuk beter. Hij durfde wel open te draaien en vooruit te spelen in plaats van het veilige tikkie terug. Jammer, omdat Clasie dat ook kan en beter zelfs, maar vandaag durfde hij het gewoon niet.
Wat is daar nou mis mee?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:59 schreef tammepiet het volgende:
Zum kotsen van die spelertjes die de coach opzoeken.
René zal het maandag hopelijk zeggen.
Opzoeken en neerhoekenquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:59 schreef tammepiet het volgende:
Zum kotsen van die spelertjes die de coach opzoeken.
René zal het maandag hopelijk zeggen.
Wat wil je met twee backs die de hele tijd naar voren rennen, en dan Willems nog zonder op te letten wanneer het kan.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Clasie moet verder naar voren spelen. Strootman speelt 10 meter hoger en dat zie je gelijk. Spel verloopt wat strakker, minder grote loopafstanden.
Die Willems is zo godsvergeten matig dat zelfs Nelom nog wel een kans maakt om opgeroepen te worden.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:01 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat wil je met twee backs die de hele tijd naar voren rennen, en dan Willems nog zonder op te letten wanneer het kan.
BMI - Mathijsen - De Vrij - Janmaatquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Willems is zo godsvergeten matig dat zelfs Nelom nog wel een kans maakt om opgeroepen te worden.
Zowel Janmaat als die Van Rhijn hebben daar ook nog niks te zoeken.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:09 schreef heiden6 het volgende:
[..]
BMI - Mathijsen - De Vrij - Janmaat
Van der Wiel doet het ook niet goed en gaat nauwelijks spelen bij PSG. Je moet toch een rechtsback hebben.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Zowel Janmaat als die Van Rhijn hebben daar ook nog niks te zoeken
En een linksback. Zet Mattijssen er weer in en schuif BMI naar links. Willemsen kan echt niet.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Van der Wiel doet het ook niet goed en gaat nauwelijks spelen bij PSG. Je moet toch een rechtsback hebben.
Urby Emanuelson. Op lange termijn?quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
En een linksback. Zet Mattijssen er weer in en schuif BMI naar links. Willemsen kan echt niet.
Drenthe natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:25 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Urby Emanuelson. Op lange termijn?
Roystonquote:
Van Gaal geeft hem tenminste een kans. Hij is van gaal gewoon dankbaarquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:30 schreef Caland het volgende:
Jammer dat 'ie Van Gahl niet gewoon vol met zijn ijzeren noppen op zijn muil raakt. Had ik veel leuker gevonden.
Die wedstrijd opzich interesseert me echt geen kont, al verliezen we hem, dat WK halen we toch wel. Maar nu er 3 Feyenoorders in de basis staan vind ik dit toch wel zo interessant. Dit kan hun transferwaarde in een jaartje echt verdubbelen. Ik ben wél verdomd benieuwd of we Brazilië straks ingaan met het duo BMI-Vrij in het centrum, dat zou écht WIN zijn.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Idd. Maar laat het maar weer volgende week zaterdag zijn, veel interessanter.
En wereldkampioen worden. Kassa!quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:54 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Die wedstrijd opzich interesseert me echt geen kont, al verliezen we hem, dat WK halen we toch wel. Maar nu er 3 Feyenoorders in de basis staan vind ik dit toch wel zo interessant. Dit kan hun transferwaarde in een jaartje echt verdubbelen. Ik ben wél verdomd benieuwd of we Brazilië straks ingaan met het duo BMI-Vrij in het centrum, dat zou écht WIN zijn.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:30 schreef Caland het volgende:
Jammer dat 'ie Van Gahl niet gewoon vol met zijn ijzeren noppen op zijn muil raakt. Had ik veel leuker gevonden.
Stel je haalt "gewoon" minstens de kwartfinale en je speelt heel aardig voetbal met Vrij, BMI en Clasie in de basis, en ze hebben nog een leuk contractje, moet je daar natuurlijk gewoon gelijk 30-40 miljoen voor cashen. Wat dat betreft is het voor Feyenoord op de langere termijn net zo belangrijk wat die jongens in Oranje doen als bij Feyenoord zelf.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
En wereldkampioen worden. Kassa!
Die legden al 8,5 neer voor Anita. Als BMI deze lijn doortrekt is hij zo natuurlijk wel een stukje meer waard. Newcastle heeft volgens mij ook centen zat, en ik vind het een hele aardige club voor die jongen. Als hij eerst ons nog even een tijdje helpt en daarna goed geld oplevert ben ik wel voor, zijn opvolger staat toch al klaarquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:04 schreef Guidetti het volgende:
BMI zal wel zo weg zijn naar een club als New Castle
quote:De schrik sloeg bondscoach Louis van Gaal om het hart toen hij vrijdag na het tweede doelpunt van Oranje verdediger Bruno Martins Indi juichend op zich af zag rennen.
'Ik zag hem aankomen en dacht: dat is een zware jongen, die ga ik niet houden', zei de winnende trainer glimlachend. 'Ik heb een heupoperatie achter de rug, dan is dit niet zo prettig.'
De jonge verdediger van Feyenoord wilde Van Gaal in de armen springen, maar beiden vielen daarbij op de grond. Van Gaal kwam uiteindelijk met de schrik vrij. 'Fantastisch dat zo'n jongen weet dat we het met z'n allen hebben gedaan. Ik hoop dat het meevalt met mijn heup, al moet je dat altijd afwachten', zo sloot Van Gaal af met een kwinkslag.
Zei ik ook al.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:04 schreef Guidetti het volgende:
BMI zal wel zo weg zijn naar een club als New Castle
Als we er de hoofdprijs voor pakken, alleen maar goed. Voor het LCV hebben we genoeg jongens lopen, met mathijsen en Kongolo die volgend jaar weer een stukje verder is. Die jongen blijven misbruiken op LB is ook zonde, kunnen we hem beter voor een klein kapitaal verkopen om dat te investeren in een LB, spits en aflossing.quote:
Zal me benieuwen. Ik denk dat BMI de beste kans maakt op dit moment.quote:Bondscoach Louis van Gaal was vrijdagavond niet helemaal tevreden over de zege van Oranje op Turkije (2-0). "We waren onzorgvuldig in balbezit", zei hij. "Ook hadden we het eerder moeten afmaken. Maar ik ben wel blij met de uitslag."
De opvolger van Bert van Marwijk gaf toe dat zijn ploeg enkele goede kansen aan de tegenstander gunde. "Maar dat kwam wel door persoonlijke fouten", zei hij. "En we hadden het moeilijk met spelhervattingen. We speelden ook met kleine jongens."
Van Gaal was ontevreden over Daryl Janmaat en Jordy Clasie. "Daarom heb ik ze na rust gewisseld", zei hij. "Janmaat was Janmaat niet. Clasie kan juist goed vooruit spelen. Maar dat deed hij niet. Ik was in de eerste helft ook niet tevreden over Martins Indi en Willems. Zij hebben zich in de tweede helft knap hersteld."
Van Gaal had naar eigen zeggen ook enkele "geweldenaren" aan het werk gezien. "Maar ik hoef geen namen te noemen, want dat heeft iedereen kunnen zien. Fer en Van Rhijn vielen ook erg goed in. Deze zege geeft vertrouwen. We hebben twee stappen vooruit gezet. Op naar Hongarije."
"Tijdens mijn eerste periode als bondscoach heb ik de fout gemaakt om te lang voor de vertrouwde spelers te kiezen", vervolgde Van Gaal. "Dat moest ook wel, omdat er zich in mijn ogen toen nog geen grote talenten aandienden. Ik zie nu wel veel goede jonge spelers doorbreken. Die jongens maken soms een foutje, maar van zulke duels leren ze snel. Ik geloof in hen."
John Heitinga viel in de slotfase overigens uit met kramp. Van Gaal verwacht dat de verdediger dinsdag gewoon kan spelen tegen Hongarije. "Hij kon niet verder. Hij had kramp. Maar volgens mij was dat het enige. Hij is dus niet geblesseerd."
Je bent in ieder geval eerlijkquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:44 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Eerlijk is eerlijk, wat Van Gaal zegt klopt op zich.
Alleen vond ik BMI voor rust ook best redelijk, maar het is mij nog onduidelijk of dat ene misverstand aan Krul of BMI lag. Na rust speelde BMI in ieder geval top en durfde hij ook meer (instappen).
Clasie zou ik ook gtraag zien met Sneijder en Fer en zonder die kutkkop, maar eerlijk is eerlijk, toen Clasie eruit ging werd het wel een stuk beter. Fer is trouwens echt top, eerlijk is eerlijk, laten we hopen dat daar in de toekomst nog wat geld mee te verdienen valt.
Ach, daar zijn het jonge jongens voor. Nederland haalt het WK toch wel, Gahl zorgt gewoon dat tegen die tijd de nieuwe lichting er echt klaar voor staat lijkt mij. Twente gaat natuurlijk niet naast 5 miljoen ook nog een flink doorverkooppercentage aan Feyenoord afstaan voor een speler met 1 jaar contract, dus daar gaan we nooit meer wat voor vangen behalve een opleidingsvergoeding. Dat is zo weinig dat ik nog altijd hoop dat die jongen ebola ofzo oploopt.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:44 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Eerlijk is eerlijk, wat Van Gaal zegt klopt op zich.
Alleen vond ik BMI voor rust ook best redelijk, maar het is mij nog onduidelijk of dat ene misverstand aan Krul of BMI lag. Na rust speelde BMI in ieder geval top en durfde hij ook meer (instappen).
Clasie zou ik ook gtraag zien met Sneijder en Fer en zonder die kutkkop, maar eerlijk is eerlijk, toen Clasie eruit ging werd het wel een stuk beter. Fer is trouwens echt top, eerlijk is eerlijk, laten we hopen dat daar in de toekomst nog wat geld mee te verdienen valt.
Ditquote:Op zaterdag 8 september 2012 02:57 schreef Hamilcar het volgende:
Je kan veel van Van Gaal vinden, maar hij is toch wel een held om zo de jeugd een kans te geven. Hij gebruikt het Nederlands elftal als springplank voor die gasten en ze worden er alleen maar beter van. Onder de meeste coaches hadden ze leuk een paar dagen mogen meetrainen voordat ze weer naar huis werden gestuurd. En wie weet levert het Feyenoord nog flink wat geld op~
quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:06 schreef charmed_angel het volgende:
Die tekst
Of ben ik weer spuit 11? Ben op vakantie geweest namelijk![]()
HAND IN HAND
Ga je mee naar de evenementenhal?
Naar de club, van rood en wit.
Je zoekt een plaatsje in de zon!
Als dak eens niet dicht zit.
Kijk ze komen op het kunstgrasveld.
Een gejuich uit duizend business seats.
Ja, je staat er van versteld… Als de sterrenploeg gaat speeeeelen…..
Als een doelpunt wordt gescoord.
Dan brult er niemand meer.
Hand in Hand, Kameraden.
Hand in Hand. Met witte wijn.
Geen supporters die zingen…
Dit wordt Feyenoord één!
En dat is ook gewoon terecht, Nelom kan niet en daarom Indi op de back.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:04 schreef Siyara het volgende:
Ik hoop alleen niet dat Clasie en Janmaat nu meteen al hun krediet verspeeld hebben. Dat ze in ieder geval geselecteerd blijven worden.
Vraag me wel af hoe BMI nu terugkomt. In het NL elftal heeft hij Mathijsen als CV uit de basis gespeeld, maar bij Feyenoord zal hij moeten accepteren linksback te spelen zodra de Vrij weer terug is.
Maar Indi is echt wel beter als CV dan als back.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dat is ook gewoon terecht, Nelom kan niet en daarom Indi op de back.
Ja, maar Janmaat-De Vrij-Mathijsen-Indi is beter dan Janmaat-De Vrij-Indi-Nelom.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:05 schreef Siyara het volgende:
[..]
Maar Indi is echt wel beter als CV dan als back.
True, hopen dat Nelom zich nog een beetje kan ontwikkelen, doet het best aardig laatste tijd.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, maar Janmaat-De Vrij-Mathijsen-Indi is beter dan Janmaat-De Vrij-Indi-Nelom.
Zou mooi zijn, maar ik ben bang van niet.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:06 schreef Siyara het volgende:
[..]
True, hopen dat Nelom zich nog een beetje kan ontwikkelen, doet het best aardig laatste tijd.
Probleem is wel een beetje dat Van Gaal zijn conclusies kan trekken als BMI structureel linksback gaat spelen bij Feyenoord, mochten De Vrij en Mathijsen na de blessure van De Vrij fit blijven. Het is te hopen dat Koeman dat een beetje met Van Gaal kortsluit of dat al heeft gedaan, want BMI zou best eens moeite met een rol als linksback kunnen krijgen als daarmee z'n positie als international in gevaar komt.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:05 schreef Siyara het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat BMI als linksback ook beter is dan Willems. Denk ook dat de Vrij een basisplaats krijgt op het moment dat hij weer fit is.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:15 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Probleem is wel een beetje dat Van Gaal zijn conclusies kan trekken als BMI structureel linksback gaat spelen bij Feyenoord, mochten De Vrij en Mathijsen na de blessure van De Vrij fit blijven. Het is te hopen dat Koeman dat een beetje met Van Gaal kortsluit of dat al heeft gedaan, want BMI zou best eens moeite met een rol als linksback kunnen krijgen als daarmee z'n positie als international in gevaar komt.
En stiekem juichen toch Nederland Brazilië versloeg op het WK 2010 hequote:Op zaterdag 8 september 2012 13:12 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Gelukkig in de eerste wedstrijd van deze hinderlijke onderbrekingen niemand geblesseerd geraakt van ons, nu woensdag zonder kleerscheuren door komen.
Moet er niet aan denken dat 1 van onze jongens geblesseerd raakt...
Dan kunnen we ons weer richten op voetbal wat er wel toe doet, namelijk Feijenoord.
En dat slaat op?quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
En stiekem juichen toch Nederland Brazilië versloeg op het WK 2010 he
Ik denk niet dat Mitchell te Vrede ouder is dan ik. Moet 1991 zijnquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:06 schreef E.H. het volgende:
[..]
Yo, pas de OP even aan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mathijsen word er dan juist aan iedere kant voorbij gelopen, datgene wat hij nu juist met zijn inzicht/ervaring (gedeeltelijk) goed kan maken.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:57 schreef Niesl het volgende:
Speelde Mathijssen vroeger niet linksback bij het Nederlands Elftal? Is anders een Janmaat, De Vrij, BMI, Mathijssen geen goede verdediging? Doet BMI meer recht toekomen.
Oke, apartquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:40 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
En dat slaat op?
Ik vind het niet meer dan logisch dat ik het belang van Feyenoord boven het NL-elftal stel. Feyenoord is voor mij persoonlijk veel belangrijker. Nederland mag best winnen, maar de Feyenoorders moeten fit blijven.
Daarbij, heb je gelijk, geef ik geen drol om het NL-elftal. Vind het enkel leuk dat er nu meer Feyenoorders mee doen, zolang ze maar niet geblesseerd raken. Dat zou zomaar ons eens punten kunnen kosten.
Wat is er apart aan als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oke, apartMaak kennis met de persoon onder je
Ik vind het mooi als het land waar ik de nationaliteit van heb het goed doet en successen behaald. Zeker met ons land spelen daar gewoon een aantal topspelers in en dat vind ik mooi om te zien. Daarnaast zie ik het Nederlands elftal helemaal los van het clubvoetbal.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:41 schreef E.H. het volgende:
[..]
Wat is er apart aan als ik vragen mag?
Ken heel veel mensen die hetzelfde denken en dat is niet alleen onder Feijenoordsupporters het geval.
Kansloze post zeg.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
En stiekem juichen toch Nederland Brazilië versloeg op het WK 2010 he
Done.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:06 schreef E.H. het volgende:
[..]
Yo, pas de OP even aan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad. Feijenoord, want Rotterdammer. Nederlands elftal, want Nederlander. Maar ik snap wel dat het mensen niet boeit, maar sommigen moeten dat elke interland weer overal even vermelden om een of andere reden.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vind het mooi als het land waar ik de nationaliteit van heb het goed doet en successen behaald. Zeker met ons land spelen daar gewoon een aantal topspelers in en dat vind ik mooi om te zien. Daarnaast zie ik het Nederlands elftal helemaal los van het clubvoetbal.
Ehm loop die data nog eens na.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:06 schreef E.H. het volgende:
[..]
Yo, pas de OP even aan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je vond van Rhijn beter? Die leek wel een vrije rol te willen invullen maar was 45 minuten lang zijn man kwijt en deed het ook vrij matig. Hij had mazzel dat Fer er op het middenveld bij kwam, iemand die alles kan belopen en een hoop zorgen voor de verdedigers weghaalt. Dat mag ook wel als je backs WIllems en Janmaat/van Rhijn zijn. Verdedigend zijn ze gewoon niet sterk.quote:Op zaterdag 8 september 2012 01:43 schreef Rubberen_Robin het volgende:
Zo! Was die Janmaat slecht?!![]()
Hij heeft niks goed gedaan; alle gevaar van de Turken kwam over zijn kant, afgezien van de kadootjes van BMI en Wilhelmson. Ik ben in de tweede helft lekker iets anders gaan doen. Mijn held Janmaat was gewisseld, dus waarom doorkijken?
Mijn post quoten, prima, maar lees hem ook even (helemaal) door. Dan had je gelezen dat ik de tweede helft gemist heb.quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je vond van Rhijn beter? Die leek wel een vrije rol te willen invullen maar was 45 minuten lang zijn man kwijt en deed het ook vrij matig. Hij had mazzel dat Fer er op het middenveld bij kwam, iemand die alles kan belopen en een hoop zorgen voor de verdedigers weghaalt. Dat mag ook wel als je backs WIllems en Janmaat/van Rhijn zijn. Verdedigend zijn ze gewoon niet sterk.
Ik kan er prima een oordeel over vellen en van Rhijn was niet beter. Misschien gelijkwaardig maar zeker niet beter! Die kon geen bal normaal raken, liep een paar keer op 10 terwijl Turkije in de aanval was en was continue zijn man kwijt. Ik zou nog eerder Breuer erin doen dan van Rhijn. Net zo overhyped als Gouweleeuw die centraal achterin staat maar niet kan verdedigen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:52 schreef Rubberen_Robin het volgende:
[..]
Mijn post quoten, prima, maar lees hem ook even (helemaal) door. Dan had je gelezen dat ik de tweede helft gemist heb.![]()
Maar ik kan me trouwens niet voorstellen dat van Rhijn het minder deed dan Daryl. Janmaat is simpelweg geen Nederlands Elftal-materiaal, in tegenstelling tot Clasie en de Vrij.
Het grote voordeel van Van Rhijn zat hem in de spelhervattingen. Janmaat zijn mannetje was in de eerste minuut al heel dicht bij een goal en ook bij die bal op de lat (toen Janmaat in de rebound een trap in z'n gezicht kreeg) was het het de persoon die Janmaat dekte die voor het gevaar zorgde. Er was ook nog een kans bij de tweede paal waar Janmaat het kopduel verloor.quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kan er prima een oordeel over vellen en van Rhijn was niet beter. Misschien gelijkwaardig maar zeker niet beter! Die kon geen bal normaal raken, liep een paar keer op 10 terwijl Turkije in de aanval was en was continue zijn man kwijt. Ik zou nog eerder Breuer erin doen dan van Rhijn. Net zo overhyped als Gouweleeuw die centraal achterin staat maar niet kan verdedigen.
Van Rhijn verloor zijn kopduels ookquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:18 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Het grote voordeel van Van Rhijn zat hem in de spelhervattingen. Janmaat zijn mannetje was in de eerste minuut al heel dicht bij een goal en ook bij die bal op de lat (toen Janmaat in de rebound een trap in z'n gezicht kreeg) was het het de persoon die Janmaat dekte die voor het gevaar zorgde. Er was ook nog een kans bij de tweede paal waar Janmaat het kopduel verloor.
Dat zijn misschien niet echt fouten, maar meer een teken dat er te weinig mensen met kopduelkracht in het veld staan. Wat dat betreft was de wissel logisch en in dat opzicht deed Van Rhijn het gewoon beter.
Schijnt bij Villa wel wat indruk te maken, o.a te zien aan dit artikeltje.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:26 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Over Vlaar gesproken, die vond ik wel goed invallen al was het maar voor een paar minuten.
quote:‘Ik luister altijd naar ‘big man’ Ron, ik wil hem zeker niet kwaad maken’
Zaterdag, 8 september 2012 om 11:24
Een paar weken na zijn entree bij Aston Villa heeft Ron Vlaar zich bij zijn nieuwe werkgever al ontwikkeld tot de baas van de defensie. Rechtsback Matt Lowton is blij met zijn van Feyenoord overgekomen ploeggenoot, en stelt de coaching van de Nederlandse centrumverdediger zeer op prijs.
Vlaar bemoeit zich bij de Premier League-club nadrukkelijk met zijn medespelers, en de imposante gestalte van de Nederlander zorgt ervoor dat Lowton de aanwijzingen van Vlaar opvolgt. “Ron vertelt me waar ik heen moet en wat ik moet doen”, vertelt de rechtervleugelverdediger op de officiële website van the Villans. “Om eerlijk te zijn heb ik dat maar gewoon geaccepteerd, want hij is een big man en ik wil hem zeker niet kwaad maken”, zegt Lowton met een knipoog.
“Maar hij is een fantastische verdediger”, vervolgt de 23-jarige Engelsman serieus. “Hij heeft zich meteen aangepast hier. Hij spreekt de taal erg goed en is altijd aan het praten, omdat hij een ervaren international is. Hij is hier nog niet lang, maar bij een speler met zijn ervaring gaat dat automatisch, hij stuurt de achterhoede aan. Ik coach zelf ook veel en ik help hem graag met de organisatie. Ik denk dat het moment dat we ‘de nul’ gaan houden zeker kom.
En MtV dus wel...quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:57 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Ehm loop die data nog eens na.
Goossens is van 88 niet 91.
Zoals ik al zei, de grootste kans van de wedstrijd kwam voort uit een kopduel waar Van Rhijn zijn man volledig kwijt was. Hij sprong niet eens mee. Op dit moment gewoon lood om oud ijzer.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:18 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Dat zijn misschien niet echt fouten, maar meer een teken dat er te weinig mensen met kopduelkracht in het veld staan. Wat dat betreft was de wissel logisch en in dat opzicht deed Van Rhijn het gewoon beter.
SWAGGquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:02 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk die swag van Kongolo dan.
Is die rechter niet Ebecillio van Arsenal? De middelste is zeker Böetius??quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:02 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk die swag van Kongolo dan.
En zo geschieddequote:Op vrijdag 7 september 2012 13:52 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje bedroevend eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:06 schreef charmed_angel het volgende:
Die tekst
Of ben ik weer spuit 11? Ben op vakantie geweest namelijk![]()
HAND IN HAND
Ga je mee naar de evenementenhal?
Naar de club, van rood en wit.
Je zoekt een plaatsje in de zon!
Als dak eens niet dicht zit.
Kijk ze komen op het kunstgrasveld.
Een gejuich uit duizend business seats.
Ja, je staat er van versteld… Als de sterrenploeg gaat speeeeelen…..
Als een doelpunt wordt gescoord.
Dan brult er niemand meer.
Hand in Hand, Kameraden.
Hand in Hand. Met witte wijn.
Geen supporters die zingen…
Dit wordt Feyenoord één!
Tja. Fer is bezig aan zijn zesde seizoen in de Eredivisie, waarin hij met alle turbulentie veel heeft meegemaakt, terwijl Clasie net een jaartje komt kijken. Daarbij kwakkelt Clasie al een aantal potjes dit seizoen, terwijl Fer juist in de vorm van zijn leven is. Vind het allemaal zo gek niet, het is gewoon wel erg snel. Hoop wel dat Clasie zo af en toe wat kansjes blijft krijgen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
BMI was goed gister. Janmaat kan, hoe jammer ook, het niveau (nog) niet aan. Toen van Rhijn er speelde ging het beter. Clasie moet nog wennen denk ik, die durfde niet naar voren te voetballen. Fer is dan toch net wat slimmer op dit moment..
Teambelang voor eigenbelang...quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:05 schreef Siyara het volgende:
[..]
True, truequote:Op zaterdag 8 september 2012 20:36 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Teambelang voor eigenbelang...
quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:12 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Gelukkig in de eerste wedstrijd van deze hinderlijke onderbrekingen niemand geblesseerd geraakt van ons, nu woensdag zonder kleerscheuren door komen.
Moet er niet aan denken dat 1 van onze jongens geblesseerd raakt...
Dan kunnen we ons weer richten op voetbal wat er wel toe doet, namelijk Feijenoord.
Speelde vorige week in de eredivisie gewoon weer een puike pot hoor zuigjong.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:40 schreef tammepiet het volgende:
Mathijssen kan het nu al niet meer bijbenen. Hoe zien jullie dat over 2 jaar dan? Gast is passé.
Hij heeft gelijk, het heeft gewoon wat treurigs. Of je nu Bouma van PSV neemt of Mathijsen bij Feyenoord. Allebei belichamen ze de treurnis van de hype om een ouwe, trage 'leider' centraal te hebben staan. Wisgerhof gaat naar mijn idee ook die kant op.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:41 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Speelde vorige week in de eredivisie gewoon weer een puike pot hoor zuigjong.
Mathijsen was de beste man tegen Vitesse.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk, het heeft gewoon wat treurigs. Of je nu Bouma van PSV neemt of Mathijsen bij Feyenoord. Allebei belichamen ze de treurnis van de hype om een ouwe, trage 'leider' centraal te hebben staan. Wisgerhof gaat naar mijn idee ook die kant op.
Mathijsen krijgt nog een wedstrijdje of 6 respijt. Immers nog 3 voordat we de i told you so story op kunnen gaan hangen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk, het heeft gewoon wat treurigs. Of je nu Bouma van PSV neemt of Mathijsen bij Feyenoord. Allebei belichamen ze de treurnis van de hype om een ouwe, trage 'leider' centraal te hebben staan. Wisgerhof gaat naar mijn idee ook die kant op.
Voorlopig heeft ie dat nog niet laten zien. Nu moeten we hem natuurlijk de tijd gunnen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mathijsen is een bruikbare kracht voor in de Eredivisie, ook voor Feyenoord.
Ja, maar op 1 wedstrijd vervalt mijn mening niet. Ze kunnen altijd een goeie wedstrijd spelen, maar de basiskenmerken verander je niet en die is bij oude spelers vaak negatief.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mathijsen was de beste man tegen Vitesse.
Tegen Vitesse vond ik hem één van de betere op het veld. Tegen Heerenveen ging het ook wel, jammer van die rode kaart en die penalty, daar wordt ie juist op afgerekend. Tegen PSV krijgt hij zijn eerste volgende echte test wat mij betreft, tegen PEC lijkt me dit niet echt relevant.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voorlopig heeft ie dat nog niet laten zien. Nu moeten we hem natuurlijk de tijd gunnen.
Wat ergens ook weer vreemd is, want hij is immers een dikke international & zo ervaren?
Tegen PEC mag ie juist laten zien dat hij een beetje de lijnen uit kan zetten. Daar is ie toch mede voor gehaald?quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Tegen Vitesse vond ik hem één van de betere op het veld. Tegen Heerenveen ging het ook wel, jammer van die rode kaart en die penalty, daar wordt ie juist op afgerekend. Tegen PSV krijgt hij zijn eerste volgende echte test wat mij betreft, tegen PEC lijkt me dit niet echt relevant.
Mathijsen voegt, dit seizoen zeker, gewoon wat toe aan Feyenoord. Het is (nog) geen Bouma.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, maar op 1 wedstrijd vervalt mijn mening niet. Ze kunnen altijd een goeie wedstrijd spelen, maar de basiskenmerken verander je niet en die is bij oude spelers vaak negatief.
Ja maar wat ie precies toevoegt moet ik nog zien. En geloof me, dat wil ik graagquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mathijsen voegt, dit seizoen zeker, gewoon wat toe aan Feyenoord. Het is (nog) geen Bouma.
Is geen vooringenomen gelul, na een paar eredivisiewedstrijden kun je voorzichtig een balans opmeten.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:57 schreef Gert het volgende:
Mathijssen speelde een uitstekende pot tegen Vitesse. Gewoon kijken hoe hij speelt. Dat vooringenomen gelul.
Klopt. Van Janmaat twijfel ik zelfs of hij ooit écht NL11 materie wordt. Misschien zal hij wel spelen, maar dan toch vooral bij gebrek aan beter. Rhijn is natuurlijk wel 2 of 3 jaar jonger, maar vindt ik verder wel simpelweg kut. Denk dat wiel nog de minst slechte is, al hoop ik uiteraard dat Janmaat zich nog verder zal ontwikkelen nu hij bij Feyenoord toch weer een niveautje hoger speelt.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:26 schreef Typisch het volgende:
Van Rhijn (in potentie misschien wel een topper) en Janmaat zijn gewoon beide nog niet goed genoeg voor Oranje. Waren alle twee niet al te best.
Ga toch fietsen, jandoedel.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Is geen vooringenomen gelul, na een paar eredivisiewedstrijden kun je voorzichtig een balans opmeten.
Janmaat is 23 en speelt nu voor het eerst op niveau bij een club metbwat niveau. Die heeft tijd nodig om zich aan te passen. Niet iedereen kan zo,aar op elk niveau mee.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:13 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Klopt. Van Janmaat twijfel ik zelfs of hij ooit écht NL11 materie wordt. Misschien zal hij wel spelen, maar dan toch vooral bij gebrek aan beter. Rhijn is natuurlijk wel 2 of 3 jaar jonger, maar vindt ik verder wel simpelweg kut. Denk dat wiel nog de minst slechte is, al hoop ik uiteraard dat Janmaat zich nog verder zal ontwikkelen nu hij bij Feyenoord toch weer een niveautje hoger speelt.
Eredivisie, europees, het is hetzelfde want de kwaliteiten van hem blijven hetzelfde. Het blijft een trage en stille.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:46 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ga toch fietsen, jandoedel.
Mathijsen heeft welgeteld twee eredivisiewedstrijden gespeeld. Dat kun je omschrijven als 1 paar ja. Maar tegen Heerenveen speelde hij helemaal niet zo slecht als sommigen dat willen zien, en tegen vitesse was hij gewoon erg goed.
Kortom, vooringenomen gelul.
Je 5000e post maken in het 1000ste topic is baasquote:
Wow... Mag ik je nu aanraken?quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:50 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Je 5000e post maken in het 1000ste topic is baas
met dit account dan![]()
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
Ernstquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:00 schreef Chewbalhaar het volgende:
Wie kon ik ook weer PMen om zo'n zootje tribute-filmpjes te downloaden
Binnenkort ook eens dat legioenDVDtje bekijken, is 't wat?
quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:15 schreef Siyara het volgende:
Valt me tegen dat niemand mij wilt aanraken als opener van het 1000e topic. Ga denk ik maar even huilen in een hoekje van m'n kamer
quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:15 schreef Siyara het volgende:
Valt me tegen dat niemand mij wilt aanraken als opener van het 1000e topic. Ga denk ik maar even huilen in een hoekje van m'n kamer
Dit jaar wel ja, de volgende 2 jaar ws niet meer.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mathijsen is een bruikbare kracht voor in de Eredivisie, ook voor Feyenoord.
Ok. Omdat jij het zegt zal ik het gelijk geloven. Ik zorg wel dat ze hem in de zomer overdoen aan Willem 2.quote:Op zondag 9 september 2012 00:18 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dit jaar wel ja, de volgende 2 jaar ws niet meer.
klote he zo'n weekend zonder Feyenoord.quote:Op zondag 9 september 2012 01:53 schreef Euribob het volgende:
Boh, nog wachten tot de 15e voordat Feyenoord weer speelt.
Helemaal mooi dat vaak diezelfde mensen die het hardste commentaar hebben dan roepen dat mensen met échte clubliefde op tijd terugkomen en niet om af te bouwen, zoals van Bommel want die is gelukkig geen 3 jaar ouderquote:Op zondag 9 september 2012 00:59 schreef Gert het volgende:
Er waren ook zat lui hier die Kuyt nú al te oud vonden. Had hem er graag bij gehad. Speelden we nu CL.
Mathijssen is een slimme voetballer en dáárom heeft hij 80 interlands gespeeld, niet omdat hij zo snel is. En ja hij zal over twee jaar misschien te veel slijtage gaan vertonen. Maar zo'n ervaren speler voor relatief weinig geld terwijl Vlaar net verkocht was: buitenkans.
En Pelle gaat er ook 15 inschoppen. Van Geel![]()
62 competitiewedstrijden, 12 goals, 7 assists. En lang niet altijd in de basis, daar zitten ook wedstrijden bij waarin hij 10 of 15 minuten heeft gespeeld, dat geeft een vertekend beeld. Hij is niet heel dramatisch slecht. Anders had Parma hem ook niet gekocht denk ik.quote:Op zondag 9 september 2012 00:59 schreef Gert het volgende:
Er waren ook zat lui hier die Kuyt nú al te oud vonden. Had hem er graag bij gehad. Speelden we nu CL.
Mathijssen is een slimme voetballer en dáárom heeft hij 80 interlands gespeeld, niet omdat hij zo snel is. En ja hij zal over twee jaar misschien te veel slijtage gaan vertonen. Maar zo'n ervaren speler voor relatief weinig geld terwijl Vlaar net verkocht was: buitenkans.
En Pelle gaat er ook 15 inschoppen. Van Geel![]()
Laten we het hopen. Denk dat Clasie er ook wel van geleerd heeft.quote:Op zondag 9 september 2012 10:46 schreef Gert het volgende:
Fer niet mee naar Hongarije wegens blessure. Maher vervangt 'm.
Tweede kans voor Clasie?
Pellé ramt er gewoon eerst 2 in tegen PEC en vanaf dan legt Verhoek ze gewoon lekker op de stropdas waar zelfs Pelle alleen maar het hoofd tegen de bal hoeft te leggen. Als Verhoek Bulykin topscorer kan maken, moet hij Pelle er ook op z'n minst 10 in laten leggen.quote:Op zondag 9 september 2012 03:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
62 competitiewedstrijden, 12 goals, 7 assists. En lang niet altijd in de basis, daar zitten ook wedstrijden bij waarin hij 10 of 15 minuten heeft gespeeld, dat geeft een vertekend beeld. Hij is niet heel dramatisch slecht. Anders had Parma hem ook niet gekocht denk ik.Maar het is natuurlijk ook geen topspeler, dus een echte gok. Wat mij wel vertrouwen heeft, is dat Koeman hem graag wilde hebben, en die heeft een jaar met hem gewerkt.
We zien het wel.
Maar goed, het is wel een gokje
quote:Elke start bij een nieuwe club is wennen. Ook voor Karim El Ahmadi bij Aston Villa. De voormalige middenvelder van Feyenoord en FC Twente bekende gisteren in de Birmingham Mail dat hij na het eerste duel van zijn nieuwe club, thuis tegen Everton, de weg was kwijtgeraakt.
El Ahmadi raakte in de war, nadat hij in de hectiek van de mensenmassa buiten Villa Park, na de nederlaag van 3-1 tegen de club uit Liverpool, bijna letterlijk de weg kwijtraakte.
'Toen ik in een trainingspak van Villa het stadion had verlaten, zag ik plots een heleboel mensen. Ik wist niet meer hoe ik thuis moest komen. Ik heb toen maar aan iemand gevraagd of hij de weg naar mijn huis wist', laat de 27-jarige Marokkaan optekenen door de Birmingham Mail.
'Mijn navigatiesysteem deed het niet. Toen ik iemand benaderde, wilde hij me helpen. Ik vermoed dat het een supporter van ons was. Hij pakte zijn auto en ik mocht achter hem aan rijden. Dat was erg aardig van hem.'
El Ahmadi speelt vandaag met Marokko de Afrika Cup-kwalificatiewedstrijd tegen Mozambique.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |