Timmer en De Cler.twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 07-09-2012 om 15:43:56De laatste keer dat 3 #Feyenoord spelers in de basis stonden, was in maart 2008 (Nederland-Oostenrijk): Timmer, De Cler en Van Bronckhorst. reageer retweet
Gesneuveldquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:46 schreef Muto het volgende:
Helpmefok zou terug moeten komen. Maar leuke statistieken
Ik weet het. Maar het heeft nu lang genoeg geduurd.quote:
Beter dat hij weg isquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een begrip was het, nooit tevree'n
Dit jaar haal ik je inquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:52 schreef Grifte het volgende:
Nummertje 15, niets mis mee.
Dat HMF maar spoedig hier weer komt.
Seizoensoverzicht?quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:57 schreef Caland het volgende:
Wel geinig trouwens, dat DVD'tje van Feyenoord. Ben hem nu aan het kijken.
Als je tijdens wedstrijden post wel, daarbuiten gaat het volgens mij wel aardig opquote:
bronquote:Vandaar dat de verhuizing naar het Emirates Stadium een logische was. In het nieuwe stadion konden de commerciële belangen veel meer uitgediept worden, het zou maarliefst dubbel zoveel inkomsten opleveren als het oude Highbury. Voor de bouw van het nieuwe stadion moest wel een recordbedrag van ruim 400 miljoen euro aan schuld aangenomen worden. De prognoses waren echter rooskleurig, zo stelden clubofficials. Het nieuwe stadion zou zich in een mum van tijd terugbetalen, helemaal als het oude Highbury omgetoverd werd tot een gebied met chique appartementen, die men zeker aan de man kon brengen.
Door de economische crisis is geen van beide scenarios uitgekomen. Sinds de opening in 2006 heeft Arsenal te maken gehad met vervelende randverschijnselen, zoals de ineengestorte huizenmarkt en de daling van koopkracht, niet alleen bij supporters, maar ook bij sponsoren. Daardoor zijn de begrotingen die voor 2006 opgesteld waren, nooit uitgekomen. De inkomsten, hoewel nog steeds goed voor een positief winstsaldo, waren daardoor veel lager dan verwacht.
Overname
Indirect hebben deze randverschijnselen ertoe geleid dat bestuursleden binnen Arsenal ontvankelijk werden voor overnamegesprekken. De Londense club, die andere teams vervloekte omdat zij de ziel verkochten aan vermogenden die niets met de voetbalclub hadden, zat plots zelf in die positie. Geruchten omtrent een mogelijke overname zijn door supporters altijd verafschuwd en door trainer Arsène Wenger altijd keihard de kop in gedrukt. Tevergeefs.
Vorig jaar nam de Amerikaanse zakenman Stan Kroenke zoveel aandelen over dat hij een meerderheidsbelang kreeg in de firma Arsenal, en dus clubeigenaar werd. De vrees van Arsenal-supporters, dat de club zou veranderen in een bedrijf dat puur op winst gericht is, wordt vanaf die dag steeds meer bewaarheid.
De huidige directie zit er niet om sportieve successen na te streven, maar om de bouwcontracten binnen te halen voor hun respectievelijke bevriende/eigen ondernemingen. (m.u.v. Yellow)quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:08 schreef E.H. het volgende:
Arsenal na het nieuwe stadion, zomaar een stukje...
[..]
Een en al positiviteit, ook toen al.quote:
A.M.A.B....quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:23 schreef E.H. het volgende:
Topic nummer 1 (?) door onze Ritmo: [Centraal] Feyenoord
Mooi topic van Luni: Feyenoord heeft het niet nodig
Mijn eerste post daarin.
[..]
Een en al positiviteit, ook toen al.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:28 schreef Tito_Makani het volgende:
Lees net dat de architect van Rotterdam CS betrokken is bij het nieuwe stadion.
Nu ben ik zelfs tegen
Nee, naast Pelle hebben we ook de mogelijkheid om Guyon Fernandez, Achahbar, Te Vrede Schaken, Cisse, Immers en BMI in de spits te zetten.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:26 schreef De_kromme het volgende:
In dit legendarische topic moet ik gepost hebben. Hoe staat het met jullie spits? Gaat er nog ergens transfervrij iemand opgepikt worden, of is Pelle serieus de enige optie?
Haha, met daaronder een post van LoekBquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:23 schreef E.H. het volgende:
Topic nummer 1 (?) door onze Ritmo: [Centraal] Feyenoord
[quote]Mijn eerste post daarin.
[..]
Een en al positiviteit, ook toen al.
Hahahaha mooi man!quote:Mooi topic van Luni: Feyenoord heeft het niet nodig
Guidetti een am*dammer?quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Top 100 voor reeks "Het grote Feijenoordtopic #637: Met nog een vleugje hoop.." van 01-01-2012 t/m 07-09-2012
nr / aantal posts / gebruiker
020 0921 Guidetti
De rest zit er toch buiten.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:52 schreef Teis91 het volgende:
Maar 500 kaarten voor NEC uit, erg weinig..
En Rubinho op rechtsbuitenquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:34 schreef Robus het volgende:
Straks de Vrij nog in oranje als hij fit is. Komen goede tijden aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |