Dat heb ik ooit een keer gedaan geloof ik een hele tijd terug voor die pot. Inclusief iemand die 12 kaarten ofzo wou.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:22 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Jij ging toch voor iedereen kaarten regelen?
quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee. Zat pal naast het uitvak. Was nog een paar keer in beeld achter Hansie Hansie blijkbaar.
Daar zat ik ja, moet je me wel gezien hebben. Ook nog op de foto geweest met Hansiequote:Op vrijdag 7 september 2012 13:25 schreef E.H. het volgende:
[..]
Dan zat je echt vlak naast me.
[ afbeelding ]
niet gezien, anders was ik met jullie beide op de foto gegaan. Met Hansie en Matsoe Matsoe in een shot. Geniaal toch.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar zat ik ja, moet je me wel gezien hebben. Ook nog op de foto geweest met Hansie
quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:28 schreef E.H. het volgende:
[..]
niet gezien, anders was ik met jullie beide op de foto gegaan. Met Hansie en Matsoe Matsoe in een shot. Geniaal toch.
Dat wou ik zeggen, ja.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:28 schreef E.H. het volgende:
[..]
niet gezien, anders was ik met jullie beide op de foto gegaan. Met Hansie en Matsoe Matsoe in een shot. Geniaal toch.
Was ik, waren er dacht ik 14. We willen dit jaar weer komenquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heb ik ooit een keer gedaan geloof ik een hele tijd terug voor die pot. Inclusief iemand die 12 kaarten ofzo wou.
Kan wel wat regelen, gok alleen geen 14. Moet zelf ook nog voor eigen bekenden halen morgen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:31 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Was ik, waren er dacht ik 14. We willen dit jaar weer komen
Hehe top!quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan wel wat regelen, gok alleen geen 14. Moet zelf ook nog voor eigen bekenden halen morgen.
Laat eventueel maar weten per PM ofzo.
Bekerwedstrijd. Woensdagavond 26 september, 18.45quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:43 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Hehe top!
Maar weet eigenlijk niet eens welk weekend het preciesvalt. Zal thuis wel ff kijken hoe en wat, hou je op de hoogte!
Fer mag van mij een blessure oplopen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:48 schreef Toekito het volgende:
1000
Vandaag is bijzonder want Janmaat en Clasie gaan debuteren en verder speelt natuurlijk BMI mee. Tevens zag ik Fer en Van Persie in de basis.
Niet meer, gewoon een zware verkoudheid is al genoeg.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:52 schreef elCholo het volgende:
[..]
Fer mag van mij een blessure oplopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |