quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:12 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Gelukkig in de eerste wedstrijd van deze hinderlijke onderbrekingen niemand geblesseerd geraakt van ons, nu woensdag zonder kleerscheuren door komen.
Moet er niet aan denken dat 1 van onze jongens geblesseerd raakt...
Dan kunnen we ons weer richten op voetbal wat er wel toe doet, namelijk Feijenoord.
Speelde vorige week in de eredivisie gewoon weer een puike pot hoor zuigjong.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:40 schreef tammepiet het volgende:
Mathijssen kan het nu al niet meer bijbenen. Hoe zien jullie dat over 2 jaar dan? Gast is passé.
Hij heeft gelijk, het heeft gewoon wat treurigs. Of je nu Bouma van PSV neemt of Mathijsen bij Feyenoord. Allebei belichamen ze de treurnis van de hype om een ouwe, trage 'leider' centraal te hebben staan. Wisgerhof gaat naar mijn idee ook die kant op.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:41 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Speelde vorige week in de eredivisie gewoon weer een puike pot hoor zuigjong.
Mathijsen was de beste man tegen Vitesse.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk, het heeft gewoon wat treurigs. Of je nu Bouma van PSV neemt of Mathijsen bij Feyenoord. Allebei belichamen ze de treurnis van de hype om een ouwe, trage 'leider' centraal te hebben staan. Wisgerhof gaat naar mijn idee ook die kant op.
Mathijsen krijgt nog een wedstrijdje of 6 respijt. Immers nog 3 voordat we de i told you so story op kunnen gaan hangen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk, het heeft gewoon wat treurigs. Of je nu Bouma van PSV neemt of Mathijsen bij Feyenoord. Allebei belichamen ze de treurnis van de hype om een ouwe, trage 'leider' centraal te hebben staan. Wisgerhof gaat naar mijn idee ook die kant op.
Voorlopig heeft ie dat nog niet laten zien. Nu moeten we hem natuurlijk de tijd gunnen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mathijsen is een bruikbare kracht voor in de Eredivisie, ook voor Feyenoord.
Ja, maar op 1 wedstrijd vervalt mijn mening niet. Ze kunnen altijd een goeie wedstrijd spelen, maar de basiskenmerken verander je niet en die is bij oude spelers vaak negatief.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mathijsen was de beste man tegen Vitesse.
Tegen Vitesse vond ik hem één van de betere op het veld. Tegen Heerenveen ging het ook wel, jammer van die rode kaart en die penalty, daar wordt ie juist op afgerekend. Tegen PSV krijgt hij zijn eerste volgende echte test wat mij betreft, tegen PEC lijkt me dit niet echt relevant.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voorlopig heeft ie dat nog niet laten zien. Nu moeten we hem natuurlijk de tijd gunnen.
Wat ergens ook weer vreemd is, want hij is immers een dikke international & zo ervaren?
Tegen PEC mag ie juist laten zien dat hij een beetje de lijnen uit kan zetten. Daar is ie toch mede voor gehaald?quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Tegen Vitesse vond ik hem één van de betere op het veld. Tegen Heerenveen ging het ook wel, jammer van die rode kaart en die penalty, daar wordt ie juist op afgerekend. Tegen PSV krijgt hij zijn eerste volgende echte test wat mij betreft, tegen PEC lijkt me dit niet echt relevant.
Mathijsen voegt, dit seizoen zeker, gewoon wat toe aan Feyenoord. Het is (nog) geen Bouma.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, maar op 1 wedstrijd vervalt mijn mening niet. Ze kunnen altijd een goeie wedstrijd spelen, maar de basiskenmerken verander je niet en die is bij oude spelers vaak negatief.
Ja maar wat ie precies toevoegt moet ik nog zien. En geloof me, dat wil ik graagquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mathijsen voegt, dit seizoen zeker, gewoon wat toe aan Feyenoord. Het is (nog) geen Bouma.
Is geen vooringenomen gelul, na een paar eredivisiewedstrijden kun je voorzichtig een balans opmeten.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:57 schreef Gert het volgende:
Mathijssen speelde een uitstekende pot tegen Vitesse. Gewoon kijken hoe hij speelt. Dat vooringenomen gelul.
Klopt. Van Janmaat twijfel ik zelfs of hij ooit écht NL11 materie wordt. Misschien zal hij wel spelen, maar dan toch vooral bij gebrek aan beter. Rhijn is natuurlijk wel 2 of 3 jaar jonger, maar vindt ik verder wel simpelweg kut. Denk dat wiel nog de minst slechte is, al hoop ik uiteraard dat Janmaat zich nog verder zal ontwikkelen nu hij bij Feyenoord toch weer een niveautje hoger speelt.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:26 schreef Typisch het volgende:
Van Rhijn (in potentie misschien wel een topper) en Janmaat zijn gewoon beide nog niet goed genoeg voor Oranje. Waren alle twee niet al te best.
Ga toch fietsen, jandoedel.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Is geen vooringenomen gelul, na een paar eredivisiewedstrijden kun je voorzichtig een balans opmeten.
Janmaat is 23 en speelt nu voor het eerst op niveau bij een club metbwat niveau. Die heeft tijd nodig om zich aan te passen. Niet iedereen kan zo,aar op elk niveau mee.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:13 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Klopt. Van Janmaat twijfel ik zelfs of hij ooit écht NL11 materie wordt. Misschien zal hij wel spelen, maar dan toch vooral bij gebrek aan beter. Rhijn is natuurlijk wel 2 of 3 jaar jonger, maar vindt ik verder wel simpelweg kut. Denk dat wiel nog de minst slechte is, al hoop ik uiteraard dat Janmaat zich nog verder zal ontwikkelen nu hij bij Feyenoord toch weer een niveautje hoger speelt.
Eredivisie, europees, het is hetzelfde want de kwaliteiten van hem blijven hetzelfde. Het blijft een trage en stille.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:46 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ga toch fietsen, jandoedel.
Mathijsen heeft welgeteld twee eredivisiewedstrijden gespeeld. Dat kun je omschrijven als 1 paar ja. Maar tegen Heerenveen speelde hij helemaal niet zo slecht als sommigen dat willen zien, en tegen vitesse was hij gewoon erg goed.
Kortom, vooringenomen gelul.
Je 5000e post maken in het 1000ste topic is baasquote:
Wow... Mag ik je nu aanraken?quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:50 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Je 5000e post maken in het 1000ste topic is baas
met dit account dan![]()
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |