abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116529017
quote:
17s.gif Op zaterdag 8 september 2012 10:06 schreef charmed_angel het volgende:
Die tekst _O-
Of ben ik weer spuit 11? Ben op vakantie geweest namelijk :@

HAND IN HAND
Ga je mee naar de evenementenhal?
Naar de club, van rood en wit.

Je zoekt een plaatsje in de zon!
Als dak eens niet dicht zit.

Kijk ze komen op het kunstgrasveld.
Een gejuich uit duizend business seats.
Ja, je staat er van versteld… Als de sterrenploeg gaat speeeeelen…..

Als een doelpunt wordt gescoord.
Dan brult er niemand meer.

Hand in Hand, Kameraden.
Hand in Hand. Met witte wijn.
Geen supporters die zingen…
Dit wordt Feyenoord één!

:D
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_116530446
Als gif:

"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
pi_116531239
BMI deed het gewoon goed naar mijn mening. Die 'fout' zou ik niet alleen op zijn conto schrijven. Tweede helft erg sterk centraal achterin en ook doorstappen soms. Afentoe moet hij wat meer rust/overzicht bewaren maar dat komt vanzelf en met de wedstrijden. Ik ben ervan overtuigd dat hij als CV snel gevolgd gaat worden door buitenlandse clubs. Ideale sterke, beestachtige, verdediger. Topmentaliteit en doorzettingsvermogen. En speelt ook met lef. In de PL volstaat dit al bij veel middenmoters. En BMI is in de persoonlijke duels sterk maar kan en gaat daarin groeien naar gelang hij meer ervaring opdoet. Denk ook dat Louis positief over hem is en hem er zeker bij houdt als hij zijn minuten bij Feyenoord maakt.

Clasie was clasie niet. Janmaat vond ik vanaf begin al te vroeg voor Nederlands elftal.

Ben het helemaals eens met de thumbsup voor Louis dat hij verjongd. Een verfrissing niet weer dezelfde koppen te zien in basis van Kuyt, De Jong, Van der Vaart etc. Dooie boel die al jaren met elkaar spelen en waarvan je van tevoren al jaren 10 dezelfde namen op papier kan zetten.

Vooral BMI zie ik na een goed seizoen echt snel doorgroeien bij Oranje en grotere interesse wekken.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  zaterdag 8 september 2012 @ 12:39:40 #204
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_116531297
BMI was goed gister. Janmaat kan, hoe jammer ook, het niveau (nog) niet aan. Toen van Rhijn er speelde ging het beter. Clasie moet nog wennen denk ik, die durfde niet naar voren te voetballen. Fer is dan toch net wat slimmer op dit moment..
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_116531310
Van gaal is ook een mooie. Eerst zeggen dat hij ze wisselde omdat hij kopkracht in zijn team wilde en ze daarna afbranden in de media. :N
Feyenoord Rotterdam
pi_116531761
Ik hoop alleen niet dat Clasie en Janmaat nu meteen al hun krediet verspeeld hebben. Dat ze in ieder geval geselecteerd blijven worden.

Vraag me wel af hoe BMI nu terugkomt. In het NL elftal heeft hij Mathijsen als CV uit de basis gespeeld, maar bij Feyenoord zal hij moeten accepteren linksback te spelen zodra de Vrij weer terug is.
Niets is sterker dan dat ene woord...
pi_116531776
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 13:04 schreef Siyara het volgende:
Ik hoop alleen niet dat Clasie en Janmaat nu meteen al hun krediet verspeeld hebben. Dat ze in ieder geval geselecteerd blijven worden.

Vraag me wel af hoe BMI nu terugkomt. In het NL elftal heeft hij Mathijsen als CV uit de basis gespeeld, maar bij Feyenoord zal hij moeten accepteren linksback te spelen zodra de Vrij weer terug is.
En dat is ook gewoon terecht, Nelom kan niet en daarom Indi op de back. :Y
pi_116531780
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 september 2012 13:05 schreef Typisch het volgende:

[..]

En dat is ook gewoon terecht, Nelom kan niet en daarom Indi op de back. :Y
Maar Indi is echt wel beter als CV dan als back.
pi_116531794
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 13:05 schreef Siyara het volgende:

[..]

Ja, maar Janmaat-De Vrij-Mathijsen-Indi is beter dan Janmaat-De Vrij-Indi-Nelom.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2012 13:06:26 ]
pi_116531799
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 september 2012 13:06 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja, maar Janmaat-De Vrij-Mathijsen-Indi is beter dan Janmaat-De Vrij-Indi-Nelom.
True, hopen dat Nelom zich nog een beetje kan ontwikkelen, doet het best aardig laatste tijd.
pi_116531855
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 13:06 schreef Siyara het volgende:

[..]

True, hopen dat Nelom zich nog een beetje kan ontwikkelen, doet het best aardig laatste tijd.
Zou mooi zijn, maar ik ben bang van niet.
pi_116531894
Gelukkig in de eerste wedstrijd van deze hinderlijke onderbrekingen niemand geblesseerd geraakt van ons, nu woensdag zonder kleerscheuren door komen.
Moet er niet aan denken dat 1 van onze jongens geblesseerd raakt...

Dan kunnen we ons weer richten op voetbal wat er wel toe doet, namelijk Feijenoord. :)
pi_116531942
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 13:05 schreef Siyara het volgende:

[..]

Probleem is wel een beetje dat Van Gaal zijn conclusies kan trekken als BMI structureel linksback gaat spelen bij Feyenoord, mochten De Vrij en Mathijsen na de blessure van De Vrij fit blijven. Het is te hopen dat Koeman dat een beetje met Van Gaal kortsluit of dat al heeft gedaan, want BMI zou best eens moeite met een rol als linksback kunnen krijgen als daarmee z'n positie als international in gevaar komt.
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
pi_116531999
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 13:15 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

Probleem is wel een beetje dat Van Gaal zijn conclusies kan trekken als BMI structureel linksback gaat spelen bij Feyenoord, mochten De Vrij en Mathijsen na de blessure van De Vrij fit blijven. Het is te hopen dat Koeman dat een beetje met Van Gaal kortsluit of dat al heeft gedaan, want BMI zou best eens moeite met een rol als linksback kunnen krijgen als daarmee z'n positie als international in gevaar komt.
Voordeel is wel dat BMI als linksback ook beter is dan Willems. Denk ook dat de Vrij een basisplaats krijgt op het moment dat hij weer fit is.
  zaterdag 8 september 2012 @ 13:33:40 #215
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_116532304
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 13:12 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Gelukkig in de eerste wedstrijd van deze hinderlijke onderbrekingen niemand geblesseerd geraakt van ons, nu woensdag zonder kleerscheuren door komen.
Moet er niet aan denken dat 1 van onze jongens geblesseerd raakt...

Dan kunnen we ons weer richten op voetbal wat er wel toe doet, namelijk Feijenoord. :)
En stiekem juichen toch Nederland Brazilië versloeg op het WK 2010 he :')
pi_116532451
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 13:33 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

En dat slaat op? :')

Ik vind het niet meer dan logisch dat ik het belang van Feyenoord boven het NL-elftal stel. Feyenoord is voor mij persoonlijk veel belangrijker. Nederland mag best winnen, maar de Feyenoorders moeten fit blijven.

Daarbij, heb je gelijk, geef ik geen drol om het NL-elftal. Vind het enkel leuk dat er nu meer Feyenoorders mee doen, zolang ze maar niet geblesseerd raken. Dat zou zomaar ons eens punten kunnen kosten.
pi_116532661
Verstandige gozert, die ene met-de-lange-naam hierboven me.
Pleurt op!
pi_116532807
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 september 2012 23:06 schreef E.H. het volgende:

[..]

Yo, pas de OP even aan.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik denk niet dat Mitchell te Vrede ouder is dan ik. Moet 1991 zijn
pi_116532846
Speelde Mathijssen vroeger niet linksback bij het Nederlands Elftal? Is anders een Janmaat, De Vrij, BMI, Mathijssen geen goede verdediging? Doet BMI meer recht toekomen.
pi_116532913
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 13:57 schreef Niesl het volgende:
Speelde Mathijssen vroeger niet linksback bij het Nederlands Elftal? Is anders een Janmaat, De Vrij, BMI, Mathijssen geen goede verdediging? Doet BMI meer recht toekomen.
Mathijsen word er dan juist aan iedere kant voorbij gelopen, datgene wat hij nu juist met zijn inzicht/ervaring (gedeeltelijk) goed kan maken.
  zaterdag 8 september 2012 @ 14:29:55 #221
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_116533649
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 13:40 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:

[..]

En dat slaat op? :')

Ik vind het niet meer dan logisch dat ik het belang van Feyenoord boven het NL-elftal stel. Feyenoord is voor mij persoonlijk veel belangrijker. Nederland mag best winnen, maar de Feyenoorders moeten fit blijven.

Daarbij, heb je gelijk, geef ik geen drol om het NL-elftal. Vind het enkel leuk dat er nu meer Feyenoorders mee doen, zolang ze maar niet geblesseerd raken. Dat zou zomaar ons eens punten kunnen kosten.

Oke, apart :) Maak kennis met de persoon onder je :D
pi_116533923
Mathijssen kan het nu al niet meer bijbenen. Hoe zien jullie dat over 2 jaar dan? Gast is passé.
pi_116533946
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 14:29 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Oke, apart :) Maak kennis met de persoon onder je :D
Wat is er apart aan als ik vragen mag?

Ken heel veel mensen die hetzelfde denken en dat is niet alleen onder Feijenoordsupporters het geval.
Pleurt op!
  zaterdag 8 september 2012 @ 14:43:08 #224
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_116533993
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 september 2012 14:41 schreef E.H. het volgende:

[..]

Wat is er apart aan als ik vragen mag?

Ken heel veel mensen die hetzelfde denken en dat is niet alleen onder Feijenoordsupporters het geval.
Ik vind het mooi als het land waar ik de nationaliteit van heb het goed doet en successen behaald. Zeker met ons land spelen daar gewoon een aantal topspelers in en dat vind ik mooi om te zien. Daarnaast zie ik het Nederlands elftal helemaal los van het clubvoetbal.
  zaterdag 8 september 2012 @ 14:49:13 #225
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_116534172
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 13:33 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Kansloze post zeg. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')