quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:06 schreef charmed_angel het volgende:
Die tekst
Of ben ik weer spuit 11? Ben op vakantie geweest namelijk![]()
HAND IN HAND
Ga je mee naar de evenementenhal?
Naar de club, van rood en wit.
Je zoekt een plaatsje in de zon!
Als dak eens niet dicht zit.
Kijk ze komen op het kunstgrasveld.
Een gejuich uit duizend business seats.
Ja, je staat er van versteld… Als de sterrenploeg gaat speeeeelen…..
Als een doelpunt wordt gescoord.
Dan brult er niemand meer.
Hand in Hand, Kameraden.
Hand in Hand. Met witte wijn.
Geen supporters die zingen…
Dit wordt Feyenoord één!
En dat is ook gewoon terecht, Nelom kan niet en daarom Indi op de back.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:04 schreef Siyara het volgende:
Ik hoop alleen niet dat Clasie en Janmaat nu meteen al hun krediet verspeeld hebben. Dat ze in ieder geval geselecteerd blijven worden.
Vraag me wel af hoe BMI nu terugkomt. In het NL elftal heeft hij Mathijsen als CV uit de basis gespeeld, maar bij Feyenoord zal hij moeten accepteren linksback te spelen zodra de Vrij weer terug is.
Maar Indi is echt wel beter als CV dan als back.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dat is ook gewoon terecht, Nelom kan niet en daarom Indi op de back.
Ja, maar Janmaat-De Vrij-Mathijsen-Indi is beter dan Janmaat-De Vrij-Indi-Nelom.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:05 schreef Siyara het volgende:
[..]
Maar Indi is echt wel beter als CV dan als back.
True, hopen dat Nelom zich nog een beetje kan ontwikkelen, doet het best aardig laatste tijd.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, maar Janmaat-De Vrij-Mathijsen-Indi is beter dan Janmaat-De Vrij-Indi-Nelom.
Zou mooi zijn, maar ik ben bang van niet.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:06 schreef Siyara het volgende:
[..]
True, hopen dat Nelom zich nog een beetje kan ontwikkelen, doet het best aardig laatste tijd.
Probleem is wel een beetje dat Van Gaal zijn conclusies kan trekken als BMI structureel linksback gaat spelen bij Feyenoord, mochten De Vrij en Mathijsen na de blessure van De Vrij fit blijven. Het is te hopen dat Koeman dat een beetje met Van Gaal kortsluit of dat al heeft gedaan, want BMI zou best eens moeite met een rol als linksback kunnen krijgen als daarmee z'n positie als international in gevaar komt.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:05 schreef Siyara het volgende:
[..]
Maar Indi is echt wel beter als CV dan als back.
Voordeel is wel dat BMI als linksback ook beter is dan Willems. Denk ook dat de Vrij een basisplaats krijgt op het moment dat hij weer fit is.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:15 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Probleem is wel een beetje dat Van Gaal zijn conclusies kan trekken als BMI structureel linksback gaat spelen bij Feyenoord, mochten De Vrij en Mathijsen na de blessure van De Vrij fit blijven. Het is te hopen dat Koeman dat een beetje met Van Gaal kortsluit of dat al heeft gedaan, want BMI zou best eens moeite met een rol als linksback kunnen krijgen als daarmee z'n positie als international in gevaar komt.
En stiekem juichen toch Nederland Brazilië versloeg op het WK 2010 hequote:Op zaterdag 8 september 2012 13:12 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Gelukkig in de eerste wedstrijd van deze hinderlijke onderbrekingen niemand geblesseerd geraakt van ons, nu woensdag zonder kleerscheuren door komen.
Moet er niet aan denken dat 1 van onze jongens geblesseerd raakt...
Dan kunnen we ons weer richten op voetbal wat er wel toe doet, namelijk Feijenoord.
En dat slaat op?quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
En stiekem juichen toch Nederland Brazilië versloeg op het WK 2010 he
Ik denk niet dat Mitchell te Vrede ouder is dan ik. Moet 1991 zijnquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:06 schreef E.H. het volgende:
[..]
Yo, pas de OP even aan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mathijsen word er dan juist aan iedere kant voorbij gelopen, datgene wat hij nu juist met zijn inzicht/ervaring (gedeeltelijk) goed kan maken.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:57 schreef Niesl het volgende:
Speelde Mathijssen vroeger niet linksback bij het Nederlands Elftal? Is anders een Janmaat, De Vrij, BMI, Mathijssen geen goede verdediging? Doet BMI meer recht toekomen.
Oke, apartquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:40 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
En dat slaat op?
Ik vind het niet meer dan logisch dat ik het belang van Feyenoord boven het NL-elftal stel. Feyenoord is voor mij persoonlijk veel belangrijker. Nederland mag best winnen, maar de Feyenoorders moeten fit blijven.
Daarbij, heb je gelijk, geef ik geen drol om het NL-elftal. Vind het enkel leuk dat er nu meer Feyenoorders mee doen, zolang ze maar niet geblesseerd raken. Dat zou zomaar ons eens punten kunnen kosten.
Wat is er apart aan als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oke, apartMaak kennis met de persoon onder je
Ik vind het mooi als het land waar ik de nationaliteit van heb het goed doet en successen behaald. Zeker met ons land spelen daar gewoon een aantal topspelers in en dat vind ik mooi om te zien. Daarnaast zie ik het Nederlands elftal helemaal los van het clubvoetbal.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:41 schreef E.H. het volgende:
[..]
Wat is er apart aan als ik vragen mag?
Ken heel veel mensen die hetzelfde denken en dat is niet alleen onder Feijenoordsupporters het geval.
Kansloze post zeg.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
En stiekem juichen toch Nederland Brazilië versloeg op het WK 2010 he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |