abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116529017
quote:
17s.gif Op zaterdag 8 september 2012 10:06 schreef charmed_angel het volgende:
Die tekst _O-
Of ben ik weer spuit 11? Ben op vakantie geweest namelijk :@

HAND IN HAND
Ga je mee naar de evenementenhal?
Naar de club, van rood en wit.

Je zoekt een plaatsje in de zon!
Als dak eens niet dicht zit.

Kijk ze komen op het kunstgrasveld.
Een gejuich uit duizend business seats.
Ja, je staat er van versteld… Als de sterrenploeg gaat speeeeelen…..

Als een doelpunt wordt gescoord.
Dan brult er niemand meer.

Hand in Hand, Kameraden.
Hand in Hand. Met witte wijn.
Geen supporters die zingen…
Dit wordt Feyenoord één!

:D
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_116530446
Als gif:

"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
pi_116531239
BMI deed het gewoon goed naar mijn mening. Die 'fout' zou ik niet alleen op zijn conto schrijven. Tweede helft erg sterk centraal achterin en ook doorstappen soms. Afentoe moet hij wat meer rust/overzicht bewaren maar dat komt vanzelf en met de wedstrijden. Ik ben ervan overtuigd dat hij als CV snel gevolgd gaat worden door buitenlandse clubs. Ideale sterke, beestachtige, verdediger. Topmentaliteit en doorzettingsvermogen. En speelt ook met lef. In de PL volstaat dit al bij veel middenmoters. En BMI is in de persoonlijke duels sterk maar kan en gaat daarin groeien naar gelang hij meer ervaring opdoet. Denk ook dat Louis positief over hem is en hem er zeker bij houdt als hij zijn minuten bij Feyenoord maakt.

Clasie was clasie niet. Janmaat vond ik vanaf begin al te vroeg voor Nederlands elftal.

Ben het helemaals eens met de thumbsup voor Louis dat hij verjongd. Een verfrissing niet weer dezelfde koppen te zien in basis van Kuyt, De Jong, Van der Vaart etc. Dooie boel die al jaren met elkaar spelen en waarvan je van tevoren al jaren 10 dezelfde namen op papier kan zetten.

Vooral BMI zie ik na een goed seizoen echt snel doorgroeien bij Oranje en grotere interesse wekken.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  zaterdag 8 september 2012 @ 12:39:40 #204
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_116531297
BMI was goed gister. Janmaat kan, hoe jammer ook, het niveau (nog) niet aan. Toen van Rhijn er speelde ging het beter. Clasie moet nog wennen denk ik, die durfde niet naar voren te voetballen. Fer is dan toch net wat slimmer op dit moment..
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_116531310
Van gaal is ook een mooie. Eerst zeggen dat hij ze wisselde omdat hij kopkracht in zijn team wilde en ze daarna afbranden in de media. :N
Feyenoord Rotterdam
pi_116531761
Ik hoop alleen niet dat Clasie en Janmaat nu meteen al hun krediet verspeeld hebben. Dat ze in ieder geval geselecteerd blijven worden.

Vraag me wel af hoe BMI nu terugkomt. In het NL elftal heeft hij Mathijsen als CV uit de basis gespeeld, maar bij Feyenoord zal hij moeten accepteren linksback te spelen zodra de Vrij weer terug is.
Niets is sterker dan dat ene woord...
pi_116531776
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 13:04 schreef Siyara het volgende:
Ik hoop alleen niet dat Clasie en Janmaat nu meteen al hun krediet verspeeld hebben. Dat ze in ieder geval geselecteerd blijven worden.

Vraag me wel af hoe BMI nu terugkomt. In het NL elftal heeft hij Mathijsen als CV uit de basis gespeeld, maar bij Feyenoord zal hij moeten accepteren linksback te spelen zodra de Vrij weer terug is.
En dat is ook gewoon terecht, Nelom kan niet en daarom Indi op de back. :Y
pi_116531780
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 september 2012 13:05 schreef Typisch het volgende:

[..]

En dat is ook gewoon terecht, Nelom kan niet en daarom Indi op de back. :Y
Maar Indi is echt wel beter als CV dan als back.
pi_116531794
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 13:05 schreef Siyara het volgende:

[..]

Ja, maar Janmaat-De Vrij-Mathijsen-Indi is beter dan Janmaat-De Vrij-Indi-Nelom.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2012 13:06:26 ]
pi_116531799
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 september 2012 13:06 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja, maar Janmaat-De Vrij-Mathijsen-Indi is beter dan Janmaat-De Vrij-Indi-Nelom.
True, hopen dat Nelom zich nog een beetje kan ontwikkelen, doet het best aardig laatste tijd.
pi_116531855
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 13:06 schreef Siyara het volgende:

[..]

True, hopen dat Nelom zich nog een beetje kan ontwikkelen, doet het best aardig laatste tijd.
Zou mooi zijn, maar ik ben bang van niet.
pi_116531894
Gelukkig in de eerste wedstrijd van deze hinderlijke onderbrekingen niemand geblesseerd geraakt van ons, nu woensdag zonder kleerscheuren door komen.
Moet er niet aan denken dat 1 van onze jongens geblesseerd raakt...

Dan kunnen we ons weer richten op voetbal wat er wel toe doet, namelijk Feijenoord. :)
pi_116531942
quote:

[..]

Probleem is wel een beetje dat Van Gaal zijn conclusies kan trekken als BMI structureel linksback gaat spelen bij Feyenoord, mochten De Vrij en Mathijsen na de blessure van De Vrij fit blijven. Het is te hopen dat Koeman dat een beetje met Van Gaal kortsluit of dat al heeft gedaan, want BMI zou best eens moeite met een rol als linksback kunnen krijgen als daarmee z'n positie als international in gevaar komt.
pi_116531999
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 13:15 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

Probleem is wel een beetje dat Van Gaal zijn conclusies kan trekken als BMI structureel linksback gaat spelen bij Feyenoord, mochten De Vrij en Mathijsen na de blessure van De Vrij fit blijven. Het is te hopen dat Koeman dat een beetje met Van Gaal kortsluit of dat al heeft gedaan, want BMI zou best eens moeite met een rol als linksback kunnen krijgen als daarmee z'n positie als international in gevaar komt.
Voordeel is wel dat BMI als linksback ook beter is dan Willems. Denk ook dat de Vrij een basisplaats krijgt op het moment dat hij weer fit is.
  zaterdag 8 september 2012 @ 13:33:40 #215
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_116532304
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 13:12 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Gelukkig in de eerste wedstrijd van deze hinderlijke onderbrekingen niemand geblesseerd geraakt van ons, nu woensdag zonder kleerscheuren door komen.

Dan kunnen we ons weer richten op voetbal wat er wel toe doet, namelijk Feijenoord. :)
En stiekem juichen toch Nederland Brazilië versloeg op het WK 2010 he :')
pi_116532451
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 13:33 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

En dat slaat op? :')

Ik vind het niet meer dan logisch dat ik het belang van Feyenoord boven het NL-elftal stel. Feyenoord is voor mij persoonlijk veel belangrijker. Nederland mag best winnen, maar de Feyenoorders moeten fit blijven.

Daarbij, heb je gelijk, geef ik geen drol om het NL-elftal. Vind het enkel leuk dat er nu meer Feyenoorders mee doen, zolang ze maar niet geblesseerd raken. Dat zou zomaar ons eens punten kunnen kosten.
pi_116532661
Verstandige gozert, die ene met-de-lange-naam hierboven me.
Pleurt op!
pi_116532807
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 september 2012 23:06 schreef E.H. het volgende:

[..]

Yo, pas de OP even aan.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik denk niet dat Mitchell te Vrede ouder is dan ik. Moet 1991 zijn
pi_116532846
Speelde Mathijssen vroeger niet linksback bij het Nederlands Elftal? Is anders een Janmaat, De Vrij, BMI, Mathijssen geen goede verdediging? Doet BMI meer recht toekomen.
pi_116532913
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 13:57 schreef Niesl het volgende:
Speelde Mathijssen vroeger niet linksback bij het Nederlands Elftal? Is anders een Janmaat, De Vrij, BMI, Mathijssen geen goede verdediging? Doet BMI meer recht toekomen.
Mathijsen word er dan juist aan iedere kant voorbij gelopen, datgene wat hij nu juist met zijn inzicht/ervaring (gedeeltelijk) goed kan maken.
  zaterdag 8 september 2012 @ 14:29:55 #221
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_116533649
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 13:40 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:

[..]

En dat slaat op? :')

Ik vind het niet meer dan logisch dat ik het belang van Feyenoord boven het NL-elftal stel. Feyenoord is voor mij persoonlijk veel belangrijker. Nederland mag best winnen, maar de Feyenoorders moeten fit blijven.

Daarbij, heb je gelijk, geef ik geen drol om het NL-elftal. Vind het enkel leuk dat er nu meer Feyenoorders mee doen, zolang ze maar niet geblesseerd raken. Dat zou zomaar ons eens punten kunnen kosten.

Oke, apart :) Maak kennis met de persoon onder je :D
pi_116533923
Mathijssen kan het nu al niet meer bijbenen. Hoe zien jullie dat over 2 jaar dan? Gast is passé.
pi_116533946
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 14:29 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Oke, apart :) Maak kennis met de persoon onder je :D
Wat is er apart aan als ik vragen mag?

Ken heel veel mensen die hetzelfde denken en dat is niet alleen onder Feijenoordsupporters het geval.
Pleurt op!
  zaterdag 8 september 2012 @ 14:43:08 #224
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_116533993
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 september 2012 14:41 schreef E.H. het volgende:

[..]

Wat is er apart aan als ik vragen mag?

Ken heel veel mensen die hetzelfde denken en dat is niet alleen onder Feijenoordsupporters het geval.
Ik vind het mooi als het land waar ik de nationaliteit van heb het goed doet en successen behaald. Zeker met ons land spelen daar gewoon een aantal topspelers in en dat vind ik mooi om te zien. Daarnaast zie ik het Nederlands elftal helemaal los van het clubvoetbal.
  zaterdag 8 september 2012 @ 14:49:13 #225
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_116534172
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 13:33 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Kansloze post zeg. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 8 september 2012 @ 14:52:39 #226
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_116534263
quote:

[..]

Yo, pas de OP even aan.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Done.
  zaterdag 8 september 2012 @ 14:53:33 #227
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_116534291
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 14:43 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Ik vind het mooi als het land waar ik de nationaliteit van heb het goed doet en successen behaald. Zeker met ons land spelen daar gewoon een aantal topspelers in en dat vind ik mooi om te zien. Daarnaast zie ik het Nederlands elftal helemaal los van het clubvoetbal.
Inderdaad. Feijenoord, want Rotterdammer. Nederlands elftal, want Nederlander. Maar ik snap wel dat het mensen niet boeit, maar sommigen moeten dat elke interland weer overal even vermelden om een of andere reden.
pi_116534375
quote:

[..]

Yo, pas de OP even aan.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ehm loop die data nog eens na.

Goossens is van 88 niet 91.
  zaterdag 8 september 2012 @ 15:42:36 #229
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_116535503
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 september 2012 01:43 schreef Rubberen_Robin het volgende:
Zo! Was die Janmaat slecht?! :Y

Hij heeft niks goed gedaan; alle gevaar van de Turken kwam over zijn kant, afgezien van de kadootjes van BMI en Wilhelmson. Ik ben in de tweede helft lekker iets anders gaan doen. Mijn held Janmaat was gewisseld, dus waarom doorkijken?
Je vond van Rhijn beter? Die leek wel een vrije rol te willen invullen maar was 45 minuten lang zijn man kwijt en deed het ook vrij matig. Hij had mazzel dat Fer er op het middenveld bij kwam, iemand die alles kan belopen en een hoop zorgen voor de verdedigers weghaalt. Dat mag ook wel als je backs WIllems en Janmaat/van Rhijn zijn. Verdedigend zijn ze gewoon niet sterk.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
  zaterdag 8 september 2012 @ 15:45:19 #230
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_116535583
Twee grootste kansen van de wedstrijd kwamen voort uit blunders van Van Rhijn en Willems. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 8 september 2012 @ 15:52:20 #231
383446 Rubberen_Robin
Bionisch doch flexibel
pi_116535758
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 september 2012 15:42 schreef vandermar het volgende:

[..]

Je vond van Rhijn beter? Die leek wel een vrije rol te willen invullen maar was 45 minuten lang zijn man kwijt en deed het ook vrij matig. Hij had mazzel dat Fer er op het middenveld bij kwam, iemand die alles kan belopen en een hoop zorgen voor de verdedigers weghaalt. Dat mag ook wel als je backs WIllems en Janmaat/van Rhijn zijn. Verdedigend zijn ze gewoon niet sterk.
Mijn post quoten, prima, maar lees hem ook even (helemaal) door. Dan had je gelezen dat ik de tweede helft gemist heb. :)

Maar ik kan me trouwens niet voorstellen dat van Rhijn het minder deed dan Daryl. Janmaat is simpelweg geen Nederlands Elftal-materiaal, in tegenstelling tot Clasie en de Vrij.
Als blikken blikken konden doden...
  zaterdag 8 september 2012 @ 15:58:00 #232
321382 vandermar
pi_116535913
quote:
19s.gif Op zaterdag 8 september 2012 15:52 schreef Rubberen_Robin het volgende:

[..]

Mijn post quoten, prima, maar lees hem ook even (helemaal) door. Dan had je gelezen dat ik de tweede helft gemist heb. :)

Maar ik kan me trouwens niet voorstellen dat van Rhijn het minder deed dan Daryl. Janmaat is simpelweg geen Nederlands Elftal-materiaal, in tegenstelling tot Clasie en de Vrij.
Ik kan er prima een oordeel over vellen en van Rhijn was niet beter. Misschien gelijkwaardig maar zeker niet beter! Die kon geen bal normaal raken, liep een paar keer op 10 terwijl Turkije in de aanval was en was continue zijn man kwijt. Ik zou nog eerder Breuer erin doen dan van Rhijn. Net zo overhyped als Gouweleeuw die centraal achterin staat maar niet kan verdedigen.
RvP; Feyenoord
  zaterdag 8 september 2012 @ 16:12:18 #233
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_116536291

´Spits ging op mijn tenen staan, dus moest iemand teurgpakken. Dan maar de bondscoach.´

_O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_116536451
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 september 2012 15:58 schreef vandermar het volgende:

[..]

Ik kan er prima een oordeel over vellen en van Rhijn was niet beter. Misschien gelijkwaardig maar zeker niet beter! Die kon geen bal normaal raken, liep een paar keer op 10 terwijl Turkije in de aanval was en was continue zijn man kwijt. Ik zou nog eerder Breuer erin doen dan van Rhijn. Net zo overhyped als Gouweleeuw die centraal achterin staat maar niet kan verdedigen.
Het grote voordeel van Van Rhijn zat hem in de spelhervattingen. Janmaat zijn mannetje was in de eerste minuut al heel dicht bij een goal en ook bij die bal op de lat (toen Janmaat in de rebound een trap in z'n gezicht kreeg) was het het de persoon die Janmaat dekte die voor het gevaar zorgde. Er was ook nog een kans bij de tweede paal waar Janmaat het kopduel verloor.

Dat zijn misschien niet echt fouten, maar meer een teken dat er te weinig mensen met kopduelkracht in het veld staan. Wat dat betreft was de wissel logisch en in dat opzicht deed Van Rhijn het gewoon beter.
  zaterdag 8 september 2012 @ 16:24:02 #235
321382 vandermar
pi_116536571
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 16:18 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

Het grote voordeel van Van Rhijn zat hem in de spelhervattingen. Janmaat zijn mannetje was in de eerste minuut al heel dicht bij een goal en ook bij die bal op de lat (toen Janmaat in de rebound een trap in z'n gezicht kreeg) was het het de persoon die Janmaat dekte die voor het gevaar zorgde. Er was ook nog een kans bij de tweede paal waar Janmaat het kopduel verloor.

Dat zijn misschien niet echt fouten, maar meer een teken dat er te weinig mensen met kopduelkracht in het veld staan. Wat dat betreft was de wissel logisch en in dat opzicht deed Van Rhijn het gewoon beter.
Van Rhijn verloor zijn kopduels ook ;) liet zelfs nog iemand vrij inkoppen op 5 meter maar die miste. Vlaar moest in 10 minuten tijd nog 2 dikke fouten van hem herstellen. Van Rhijn is totaal geen verbetering.
RvP; Feyenoord
pi_116536623
Van Rhijn (in potentie misschien wel een topper) en Janmaat zijn gewoon beide nog niet goed genoeg voor Oranje. Waren alle twee niet al te best.
pi_116536626
Over Vlaar gesproken, die vond ik wel goed invallen al was het maar voor een paar minuten.
pi_116536666
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 16:26 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Over Vlaar gesproken, die vond ik wel goed invallen al was het maar voor een paar minuten.
Schijnt bij Villa wel wat indruk te maken, o.a te zien aan dit artikeltje.
quote:
‘Ik luister altijd naar ‘big man’ Ron, ik wil hem zeker niet kwaad maken’
Zaterdag, 8 september 2012 om 11:24
Een paar weken na zijn entree bij Aston Villa heeft Ron Vlaar zich bij zijn nieuwe werkgever al ontwikkeld tot de baas van de defensie. Rechtsback Matt Lowton is blij met zijn van Feyenoord overgekomen ploeggenoot, en stelt de coaching van de Nederlandse centrumverdediger zeer op prijs.

Vlaar bemoeit zich bij de Premier League-club nadrukkelijk met zijn medespelers, en de imposante gestalte van de Nederlander zorgt ervoor dat Lowton de aanwijzingen van Vlaar opvolgt. “Ron vertelt me waar ik heen moet en wat ik moet doen”, vertelt de rechtervleugelverdediger op de officiële website van the Villans. “Om eerlijk te zijn heb ik dat maar gewoon geaccepteerd, want hij is een big man en ik wil hem zeker niet kwaad maken”, zegt Lowton met een knipoog.
“Maar hij is een fantastische verdediger”, vervolgt de 23-jarige Engelsman serieus. “Hij heeft zich meteen aangepast hier. Hij spreekt de taal erg goed en is altijd aan het praten, omdat hij een ervaren international is. Hij is hier nog niet lang, maar bij een speler met zijn ervaring gaat dat automatisch, hij stuurt de achterhoede aan. Ik coach zelf ook veel en ik help hem graag met de organisatie. Ik denk dat het moment dat we ‘de nul’ gaan houden zeker kom.
pi_116537187
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2012 14:57 schreef tammepiet het volgende:

[..]

Ehm loop die data nog eens na.

Goossens is van 88 niet 91.
En MtV dus wel...
  zaterdag 8 september 2012 @ 17:05:51 #240
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_116537551
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 16:18 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Zoals ik al zei, de grootste kans van de wedstrijd kwam voort uit een kopduel waar Van Rhijn zijn man volledig kwijt was. Hij sprong niet eens mee. Op dit moment gewoon lood om oud ijzer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 8 september 2012 @ 18:02:33 #241
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_116539076

Kijk die swag van Kongolo dan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator zaterdag 8 september 2012 @ 18:10:03 #242
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_116539263
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 september 2012 18:02 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

SWAGG
pi_116539399
Die shirts wil ik ook :D

Kongolo baas! _O_
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.
  zaterdag 8 september 2012 @ 19:00:25 #244
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_116540491
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 september 2012 18:02 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Is die rechter niet Ebecillio van Arsenal? De middelste is zeker Böetius??
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_116542496
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 13:52 schreef elCholo het volgende:

[..]

Fer mag van mij een blessure oplopen.
En zo geschiedde :)
http://www.nu.nl/sport/29(...)-fer-bij-oranje.html
#winning
pi_116542755
Herkansing voor Clasie dus, hopelijk nu wat meer lef, viel wel wat tegen gister. :( Al gaat het wel heel erg rap ansich natuurlijk.
  zaterdag 8 september 2012 @ 20:31:12 #247
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_116543386
quote:
17s.gif Op zaterdag 8 september 2012 10:06 schreef charmed_angel het volgende:
Die tekst _O-
Of ben ik weer spuit 11? Ben op vakantie geweest namelijk :@

HAND IN HAND
Ga je mee naar de evenementenhal?
Naar de club, van rood en wit.

Je zoekt een plaatsje in de zon!
Als dak eens niet dicht zit.

Kijk ze komen op het kunstgrasveld.
Een gejuich uit duizend business seats.
Ja, je staat er van versteld… Als de sterrenploeg gaat speeeeelen…..

Als een doelpunt wordt gescoord.
Dan brult er niemand meer.

Hand in Hand, Kameraden.
Hand in Hand. Met witte wijn.
Geen supporters die zingen…
Dit wordt Feyenoord één!

Ik vind het een beetje bedroevend eigenlijk.
Al die reacties van de "echte supporters". Ik begrijp wel dat de meest fanatieke mensen het meest worden getroffen door zulks, en dat fanatieker supporters ook meer hechten aan het terechte sentiment van onze geweldige voetbaltempel, maar Feyenoord zal altijd blijven bestaan, en een wanstaltige evenementenhal zal daar wmb weinig aan veranderen.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  zaterdag 8 september 2012 @ 20:35:11 #248
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_116543561
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 12:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
BMI was goed gister. Janmaat kan, hoe jammer ook, het niveau (nog) niet aan. Toen van Rhijn er speelde ging het beter. Clasie moet nog wennen denk ik, die durfde niet naar voren te voetballen. Fer is dan toch net wat slimmer op dit moment..
Tja. Fer is bezig aan zijn zesde seizoen in de Eredivisie, waarin hij met alle turbulentie veel heeft meegemaakt, terwijl Clasie net een jaartje komt kijken. Daarbij kwakkelt Clasie al een aantal potjes dit seizoen, terwijl Fer juist in de vorm van zijn leven is. Vind het allemaal zo gek niet, het is gewoon wel erg snel. Hoop wel dat Clasie zo af en toe wat kansjes blijft krijgen.
  zaterdag 8 september 2012 @ 20:36:10 #249
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_116543606
quote:

[..]

Teambelang voor eigenbelang...
pi_116543772
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 20:36 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Teambelang voor eigenbelang...
True, true
  zaterdag 8 september 2012 @ 20:40:53 #251
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_116543805
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 13:12 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:

:')
Zeggen dat Oranje er niet toe doet, terwijl wij nog altijd schulden hebben en voor het eerst in jaren een heel rijtje spelers hebben die ons, mede met dank aan Oranje, heel veel geld op kunnen gaan leveren :')

Dat hele oranjegebeuren kan ons in 2 jaar tijd gerust eens 10 miljoen opleveren, als Clasie, BMI, De Vrij en in mindere mate Janmaat wat minuten gaan maken.

Alleen al voor het afstaan van een international voor het WK krijg je een paar ton de man, laat staan de transferwaardes.
  zaterdag 8 september 2012 @ 20:41:56 #252
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_116543852
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 14:40 schreef tammepiet het volgende:
Mathijssen kan het nu al niet meer bijbenen. Hoe zien jullie dat over 2 jaar dan? Gast is passé.
Speelde vorige week in de eredivisie gewoon weer een puike pot hoor zuigjong.
pi_116544205
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 20:41 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Speelde vorige week in de eredivisie gewoon weer een puike pot hoor zuigjong.
Hij heeft gelijk, het heeft gewoon wat treurigs. Of je nu Bouma van PSV neemt of Mathijsen bij Feyenoord. Allebei belichamen ze de treurnis van de hype om een ouwe, trage 'leider' centraal te hebben staan. Wisgerhof gaat naar mijn idee ook die kant op.
Dit, dus.
pi_116544281
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2012 20:51 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Hij heeft gelijk, het heeft gewoon wat treurigs. Of je nu Bouma van PSV neemt of Mathijsen bij Feyenoord. Allebei belichamen ze de treurnis van de hype om een ouwe, trage 'leider' centraal te hebben staan. Wisgerhof gaat naar mijn idee ook die kant op.
Mathijsen was de beste man tegen Vitesse.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2012 20:53:56 ]
  Moderator zaterdag 8 september 2012 @ 20:54:12 #255
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_116544294
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2012 20:51 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Mathijsen krijgt nog een wedstrijdje of 6 respijt. Immers nog 3 voordat we de i told you so story op kunnen gaan hangen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_116544327
Mathijsen is een bruikbare kracht voor in de Eredivisie, ook voor Feyenoord.
  Moderator zaterdag 8 september 2012 @ 20:56:14 #257
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_116544369
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 20:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Voorlopig heeft ie dat nog niet laten zien. Nu moeten we hem natuurlijk de tijd gunnen.

Wat ergens ook weer vreemd is, want hij is immers een dikke international & zo ervaren? ;)
4045
onlogisch
pi_116544390
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 september 2012 20:53 schreef Typisch het volgende:

[..]

Mathijsen was de beste man tegen Vitesse.
Ja, maar op 1 wedstrijd vervalt mijn mening niet. Ze kunnen altijd een goeie wedstrijd spelen, maar de basiskenmerken verander je niet en die is bij oude spelers vaak negatief.
Dit, dus.
  Moderator zaterdag 8 september 2012 @ 20:57:26 #259
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_116544411
Mathijssen speelde een uitstekende pot tegen Vitesse. Gewoon kijken hoe hij speelt. Dat vooringenomen gelul.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_116544433
quote:
9s.gif Op zaterdag 8 september 2012 20:56 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Voorlopig heeft ie dat nog niet laten zien. Nu moeten we hem natuurlijk de tijd gunnen.

Wat ergens ook weer vreemd is, want hij is immers een dikke international & zo ervaren? ;)
Tegen Vitesse vond ik hem één van de betere op het veld. Tegen Heerenveen ging het ook wel, jammer van die rode kaart en die penalty, daar wordt ie juist op afgerekend. Tegen PSV krijgt hij zijn eerste volgende echte test wat mij betreft, tegen PEC lijkt me dit niet echt relevant.
  Moderator zaterdag 8 september 2012 @ 20:58:57 #261
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_116544459
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 20:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Tegen Vitesse vond ik hem één van de betere op het veld. Tegen Heerenveen ging het ook wel, jammer van die rode kaart en die penalty, daar wordt ie juist op afgerekend. Tegen PSV krijgt hij zijn eerste volgende echte test wat mij betreft, tegen PEC lijkt me dit niet echt relevant.
Tegen PEC mag ie juist laten zien dat hij een beetje de lijnen uit kan zetten. Daar is ie toch mede voor gehaald?
4045
onlogisch
pi_116544488
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2012 20:56 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ja, maar op 1 wedstrijd vervalt mijn mening niet. Ze kunnen altijd een goeie wedstrijd spelen, maar de basiskenmerken verander je niet en die is bij oude spelers vaak negatief.
Mathijsen voegt, dit seizoen zeker, gewoon wat toe aan Feyenoord. Het is (nog) geen Bouma.
  Moderator zaterdag 8 september 2012 @ 21:00:28 #263
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_116544516
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 september 2012 20:59 schreef Typisch het volgende:

[..]

Mathijsen voegt, dit seizoen zeker, gewoon wat toe aan Feyenoord. Het is (nog) geen Bouma.
Ja maar wat ie precies toevoegt moet ik nog zien. En geloof me, dat wil ik graag :)
4045
onlogisch
pi_116544545
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 20:57 schreef Gert het volgende:
Mathijssen speelde een uitstekende pot tegen Vitesse. Gewoon kijken hoe hij speelt. Dat vooringenomen gelul.
Is geen vooringenomen gelul, na een paar eredivisiewedstrijden kun je voorzichtig een balans opmeten.
Dit, dus.
  zaterdag 8 september 2012 @ 21:13:17 #265
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_116545088
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 september 2012 16:26 schreef Typisch het volgende:
Van Rhijn (in potentie misschien wel een topper) en Janmaat zijn gewoon beide nog niet goed genoeg voor Oranje. Waren alle twee niet al te best.
Klopt. Van Janmaat twijfel ik zelfs of hij ooit écht NL11 materie wordt. Misschien zal hij wel spelen, maar dan toch vooral bij gebrek aan beter. Rhijn is natuurlijk wel 2 of 3 jaar jonger, maar vindt ik verder wel simpelweg kut. Denk dat wiel nog de minst slechte is, al hoop ik uiteraard dat Janmaat zich nog verder zal ontwikkelen nu hij bij Feyenoord toch weer een niveautje hoger speelt.
  zaterdag 8 september 2012 @ 21:46:05 #266
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_116546412
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2012 21:01 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Is geen vooringenomen gelul, na een paar eredivisiewedstrijden kun je voorzichtig een balans opmeten.
Ga toch fietsen, jandoedel.

Mathijsen heeft welgeteld twee eredivisiewedstrijden gespeeld. Dat kun je omschrijven als 1 paar ja. Maar tegen Heerenveen speelde hij helemaal niet zo slecht als sommigen dat willen zien, en tegen vitesse was hij gewoon erg goed.

Kortom, vooringenomen gelul.
  zaterdag 8 september 2012 @ 21:56:32 #267
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_116546825
5000 :7
  Moderator zaterdag 8 september 2012 @ 22:05:32 #268
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_116547145
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 21:56 schreef Chewbalhaar het volgende:
5000 :7
?
4045
onlogisch
  zaterdag 8 september 2012 @ 22:08:38 #269
321382 vandermar
pi_116547289
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 21:13 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Klopt. Van Janmaat twijfel ik zelfs of hij ooit écht NL11 materie wordt. Misschien zal hij wel spelen, maar dan toch vooral bij gebrek aan beter. Rhijn is natuurlijk wel 2 of 3 jaar jonger, maar vindt ik verder wel simpelweg kut. Denk dat wiel nog de minst slechte is, al hoop ik uiteraard dat Janmaat zich nog verder zal ontwikkelen nu hij bij Feyenoord toch weer een niveautje hoger speelt.
Janmaat is 23 en speelt nu voor het eerst op niveau bij een club metbwat niveau. Die heeft tijd nodig om zich aan te passen. Niet iedereen kan zo,aar op elk niveau mee.
RvP; Feyenoord
pi_116547776
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 21:46 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Ga toch fietsen, jandoedel.

Mathijsen heeft welgeteld twee eredivisiewedstrijden gespeeld. Dat kun je omschrijven als 1 paar ja. Maar tegen Heerenveen speelde hij helemaal niet zo slecht als sommigen dat willen zien, en tegen vitesse was hij gewoon erg goed.

Kortom, vooringenomen gelul.
Eredivisie, europees, het is hetzelfde want de kwaliteiten van hem blijven hetzelfde. Het blijft een trage en stille.
Dit, dus.
pi_116549054
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 september 2012 22:05 schreef onlogisch het volgende:

[..]

?
De man zit op 5000 posts :P
  zaterdag 8 september 2012 @ 22:50:17 #272
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_116549063
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 september 2012 22:05 schreef onlogisch het volgende:

[..]

?
Je 5000e post maken in het 1000ste topic is baas
met dit account dan :9
  Moderator zaterdag 8 september 2012 @ 22:53:34 #273
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_116549193
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 22:50 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Je 5000e post maken in het 1000ste topic is baas
met dit account dan :9
Wow... Mag ik je nu aanraken? :o
4045
onlogisch
  zaterdag 8 september 2012 @ 22:55:07 #274
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_116549255
quote:
9s.gif Op zaterdag 8 september 2012 22:53 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wow... Mag ik je nu aanraken? :o
Nee :6

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 8 september 2012 @ 22:55:19 #275
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_116549264
Ik wil toch eigenlijk ook wel een keer posten in het 1000e draadje! *O*
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  zaterdag 8 september 2012 @ 23:00:08 #276
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_116549430
Wie kon ik ook weer PMen om zo'n zootje tribute-filmpjes te downloaden :@

Binnenkort ook eens dat legioenDVDtje bekijken, is 't wat?
  zaterdag 8 september 2012 @ 23:05:16 #277
321382 vandermar
pi_116549614
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 23:00 schreef Chewbalhaar het volgende:
Wie kon ik ook weer PMen om zo'n zootje tribute-filmpjes te downloaden :@

Binnenkort ook eens dat legioenDVDtje bekijken, is 't wat?
Ernst
RvP; Feyenoord
pi_116549693
Moet hier even gepost hebben. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zaterdag 8 september 2012 @ 23:11:17 #279
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_116549836
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2012 23:05 schreef vandermar het volgende:

[..]

Ernst
K thx done.
pi_116549998
Valt me tegen dat niemand mij wilt aanraken als opener van het 1000e topic. Ga denk ik maar even huilen in een hoekje van m'n kamer :(
  zaterdag 8 september 2012 @ 23:16:37 #281
277865 Sejt
Ondertitel
pi_116550051
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 23:15 schreef Siyara het volgende:
Valt me tegen dat niemand mij wilt aanraken als opener van het 1000e topic. Ga denk ik maar even huilen in een hoekje van m'n kamer :(
:') :W
I love my mispoken words.
pi_116550196
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 23:15 schreef Siyara het volgende:
:{w
pi_116550236
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 23:20 schreef portie het volgende:

[..]

:{w
Neem me ff serieus ofzo :P
pi_116550313
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 23:22 schreef Siyara het volgende:

[..]

Neem me ff serieus ofzo :P
ik wou gewoon nog net gepost hebben voordat hij dichtgaat :@
pi_116552000
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 20:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit jaar wel ja, de volgende 2 jaar ws niet meer.
  zondag 9 september 2012 @ 00:44:21 #286
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_116552758
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 00:18 schreef macca728 het volgende:

[..]

Dit jaar wel ja, de volgende 2 jaar ws niet meer.
Ok. Omdat jij het zegt zal ik het gelijk geloven. Ik zorg wel dat ze hem in de zomer overdoen aan Willem 2.
  Moderator zondag 9 september 2012 @ 00:59:21 #287
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_116553168
Er waren ook zat lui hier die Kuyt nú al te oud vonden. Had hem er graag bij gehad. Speelden we nu CL.

Mathijssen is een slimme voetballer en dáárom heeft hij 80 interlands gespeeld, niet omdat hij zo snel is. En ja hij zal over twee jaar misschien te veel slijtage gaan vertonen. Maar zo'n ervaren speler voor relatief weinig geld terwijl Vlaar net verkocht was: buitenkans.

En Pelle gaat er ook 15 inschoppen. Van Geel _O_ ;)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zondag 9 september 2012 @ 01:53:33 #288
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_116554315
Boh, nog wachten tot de 15e voordat Feyenoord weer speelt.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  zondag 9 september 2012 @ 01:56:06 #289
383168 Mr.Smokey
Who else nigga
pi_116554351
quote:
9s.gif Op zondag 9 september 2012 01:53 schreef Euribob het volgende:
Boh, nog wachten tot de 15e voordat Feyenoord weer speelt.
klote he zo'n weekend zonder Feyenoord.
Maar volgende week wel een thuiswedstrijd weer _O_
Ride Or Die Lalalalalalalala
  zondag 9 september 2012 @ 02:28:34 #290
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_116554901
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 00:59 schreef Gert het volgende:
Er waren ook zat lui hier die Kuyt nú al te oud vonden. Had hem er graag bij gehad. Speelden we nu CL.

Mathijssen is een slimme voetballer en dáárom heeft hij 80 interlands gespeeld, niet omdat hij zo snel is. En ja hij zal over twee jaar misschien te veel slijtage gaan vertonen. Maar zo'n ervaren speler voor relatief weinig geld terwijl Vlaar net verkocht was: buitenkans.

Helemaal mooi dat vaak diezelfde mensen die het hardste commentaar hebben dan roepen dat mensen met échte clubliefde op tijd terugkomen en niet om af te bouwen, zoals van Bommel want die is gelukkig geen 3 jaar ouder :')

Maar precies wat jij zegt, mathijsen, goeie deal. Alleen jammer dat het voor 3 jaar is. Daarnaast gewoon "hopen" dat BMI verkocht wordt na een super WK, want anders krijg je met Kongolo erbij wel erg veel spelers voor LCV.

Pelle moet ik nog maar zien dat hij er in 1 jaar 3 meer inschopt dan in 4 jaar AZ.
pi_116555601
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 00:59 schreef Gert het volgende:

62 competitiewedstrijden, 12 goals, 7 assists. En lang niet altijd in de basis, daar zitten ook wedstrijden bij waarin hij 10 of 15 minuten heeft gespeeld, dat geeft een vertekend beeld. Hij is niet heel dramatisch slecht. Anders had Parma hem ook niet gekocht denk ik. :) Maar het is natuurlijk ook geen topspeler, dus een echte gok. Wat mij wel vertrouwen heeft, is dat Koeman hem graag wilde hebben, en die heeft een jaar met hem gewerkt.

We zien het wel.

Maar goed, het is wel een gokje
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 9 september 2012 @ 07:32:38 #292
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_116555998
1000e topic *O*.
2000 light years from home
pi_116556833
Over 908 topics een feestje.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  Moderator zondag 9 september 2012 @ 10:46:32 #294
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_116557493
Fer niet mee naar Hongarije wegens blessure. Maher vervangt 'm.
Tweede kans voor Clasie?
  zondag 9 september 2012 @ 10:56:27 #295
174296 Siyara
Feyenoord!
pi_116557686
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 10:46 schreef Gert het volgende:
Fer niet mee naar Hongarije wegens blessure. Maher vervangt 'm.
Tweede kans voor Clasie?
Laten we het hopen. Denk dat Clasie er ook wel van geleerd heeft.
pi_116557903
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 09:54 schreef Muto het volgende:
Over 908 topics een feestje.
Kan Pierre toch wel organiseren?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_116559620
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 03:45 schreef heiden6 het volgende:

[..]

62 competitiewedstrijden, 12 goals, 7 assists. En lang niet altijd in de basis, daar zitten ook wedstrijden bij waarin hij 10 of 15 minuten heeft gespeeld, dat geeft een vertekend beeld. Hij is niet heel dramatisch slecht. Anders had Parma hem ook niet gekocht denk ik. :) Maar het is natuurlijk ook geen topspeler, dus een echte gok. Wat mij wel vertrouwen heeft, is dat Koeman hem graag wilde hebben, en die heeft een jaar met hem gewerkt.

We zien het wel.

Maar goed, het is wel een gokje
Pellé ramt er gewoon eerst 2 in tegen PEC en vanaf dan legt Verhoek ze gewoon lekker op de stropdas waar zelfs Pelle alleen maar het hoofd tegen de bal hoeft te leggen. Als Verhoek Bulykin topscorer kan maken, moet hij Pelle er ook op z'n minst 10 in laten leggen.
  zondag 9 september 2012 @ 12:43:27 #298
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_116560483
quote:
Elke start bij een nieuwe club is wennen. Ook voor Karim El Ahmadi bij Aston Villa. De voormalige middenvelder van Feyenoord en FC Twente bekende gisteren in de Birmingham Mail dat hij na het eerste duel van zijn nieuwe club, thuis tegen Everton, de weg was kwijtgeraakt.

El Ahmadi raakte in de war, nadat hij in de hectiek van de mensenmassa buiten Villa Park, na de nederlaag van 3-1 tegen de club uit Liverpool, bijna letterlijk de weg kwijtraakte.

'Toen ik in een trainingspak van Villa het stadion had verlaten, zag ik plots een heleboel mensen. Ik wist niet meer hoe ik thuis moest komen. Ik heb toen maar aan iemand gevraagd of hij de weg naar mijn huis wist', laat de 27-jarige Marokkaan optekenen door de Birmingham Mail.

'Mijn navigatiesysteem deed het niet. Toen ik iemand benaderde, wilde hij me helpen. Ik vermoed dat het een supporter van ons was. Hij pakte zijn auto en ik mocht achter hem aan rijden. Dat was erg aardig van hem.'

El Ahmadi speelt vandaag met Marokko de Afrika Cup-kwalificatiewedstrijd tegen Mozambique.
pi_116560542
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 12:43 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Daar rijdt hij geen supporters aan, hihi.
  zondag 9 september 2012 @ 13:08:13 #300
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_116561238
Dicht.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')