abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 september 2012 @ 23:32:23 #176
383168 Mr.Smokey
Who else nigga
pi_116523309
Roya jeweetzelluf Drenthe _O-
Ride Or Die Lalalalalalalala
pi_116523374
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 september 2012 23:30 schreef Caland het volgende:

Jammer dat 'ie Van Gahl niet gewoon vol met zijn ijzeren noppen op zijn muil raakt. Had ik veel leuker gevonden.
Van Gaal geeft hem tenminste een kans. Hij is van gaal gewoon dankbaar
pi_116523388
Royston 'stukje stift' Drenthe wel al 11 Champions League potten op z'n naam.
  vrijdag 7 september 2012 @ 23:54:33 #179
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_116524063
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 september 2012 19:35 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Idd. Maar laat het maar weer volgende week zaterdag zijn, veel interessanter.
Die wedstrijd opzich interesseert me echt geen kont, al verliezen we hem, dat WK halen we toch wel. Maar nu er 3 Feyenoorders in de basis staan vind ik dit toch wel zo interessant. Dit kan hun transferwaarde in een jaartje echt verdubbelen. Ik ben wél verdomd benieuwd of we Brazilië straks ingaan met het duo BMI-Vrij in het centrum, dat zou écht WIN zijn.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  zaterdag 8 september 2012 @ 00:02:41 #180
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_116524392
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 23:54 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Die wedstrijd opzich interesseert me echt geen kont, al verliezen we hem, dat WK halen we toch wel. Maar nu er 3 Feyenoorders in de basis staan vind ik dit toch wel zo interessant. Dit kan hun transferwaarde in een jaartje echt verdubbelen. Ik ben wél verdomd benieuwd of we Brazilië straks ingaan met het duo BMI-Vrij in het centrum, dat zou écht WIN zijn.
En wereldkampioen worden. Kassa!
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
  zaterdag 8 september 2012 @ 00:02:47 #181
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_116524396
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 september 2012 23:30 schreef Caland het volgende:

Jammer dat 'ie Van Gahl niet gewoon vol met zijn ijzeren noppen op zijn muil raakt. Had ik veel leuker gevonden.
_O-
pi_116524450
BMI zal wel zo weg zijn naar een club als New Castle
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
  zaterdag 8 september 2012 @ 00:05:10 #183
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_116524486
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2012 00:02 schreef vandermar het volgende:

[..]

En wereldkampioen worden. Kassa!
Stel je haalt "gewoon" minstens de kwartfinale en je speelt heel aardig voetbal met Vrij, BMI en Clasie in de basis, en ze hebben nog een leuk contractje, moet je daar natuurlijk gewoon gelijk 30-40 miljoen voor cashen. Wat dat betreft is het voor Feyenoord op de langere termijn net zo belangrijk wat die jongens in Oranje doen als bij Feyenoord zelf.
  zaterdag 8 september 2012 @ 00:07:03 #184
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_116524554
quote:
19s.gif Op zaterdag 8 september 2012 00:04 schreef Guidetti het volgende:
Die legden al 8,5 neer voor Anita. Als BMI deze lijn doortrekt is hij zo natuurlijk wel een stukje meer waard. Newcastle heeft volgens mij ook centen zat, en ik vind het een hele aardige club voor die jongen. Als hij eerst ons nog even een tijdje helpt en daarna goed geld oplevert ben ik wel voor, zijn opvolger staat toch al klaar ^O^
  zaterdag 8 september 2012 @ 00:11:39 #185
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_116524720
quote:
De schrik sloeg bondscoach Louis van Gaal om het hart toen hij vrijdag na het tweede doelpunt van Oranje verdediger Bruno Martins Indi juichend op zich af zag rennen.

'Ik zag hem aankomen en dacht: dat is een zware jongen, die ga ik niet houden', zei de winnende trainer glimlachend. 'Ik heb een heupoperatie achter de rug, dan is dit niet zo prettig.'

De jonge verdediger van Feyenoord wilde Van Gaal in de armen springen, maar beiden vielen daarbij op de grond. Van Gaal kwam uiteindelijk met de schrik vrij. 'Fantastisch dat zo'n jongen weet dat we het met z'n allen hebben gedaan. Ik hoop dat het meevalt met mijn heup, al moet je dat altijd afwachten', zo sloot Van Gaal af met een kwinkslag.
_O- genieten, als BMI gahl gewoon goed stuk blijkt te hebben gemaakt :')
pi_116524781
quote:
19s.gif Op zaterdag 8 september 2012 00:04 schreef Guidetti het volgende:
Zei ik ook al.
  zaterdag 8 september 2012 @ 00:17:39 #187
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_116524964
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 00:12 schreef Luni het volgende:

[..]

Zei ik ook al.
Als we er de hoofdprijs voor pakken, alleen maar goed. Voor het LCV hebben we genoeg jongens lopen, met mathijsen en Kongolo die volgend jaar weer een stukje verder is. Die jongen blijven misbruiken op LB is ook zonde, kunnen we hem beter voor een klein kapitaal verkopen om dat te investeren in een LB, spits en aflossing.

Uiteraard vind ik het wel heel jammer, BMI is baas, maar dat is helaas de situatie waar we nu in zitten...
  zaterdag 8 september 2012 @ 00:29:15 #188
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_116525322
quote:
Bondscoach Louis van Gaal was vrijdagavond niet helemaal tevreden over de zege van Oranje op Turkije (2-0). "We waren onzorgvuldig in balbezit", zei hij. "Ook hadden we het eerder moeten afmaken. Maar ik ben wel blij met de uitslag."

De opvolger van Bert van Marwijk gaf toe dat zijn ploeg enkele goede kansen aan de tegenstander gunde. "Maar dat kwam wel door persoonlijke fouten", zei hij. "En we hadden het moeilijk met spelhervattingen. We speelden ook met kleine jongens."

Van Gaal was ontevreden over Daryl Janmaat en Jordy Clasie. "Daarom heb ik ze na rust gewisseld", zei hij. "Janmaat was Janmaat niet. Clasie kan juist goed vooruit spelen. Maar dat deed hij niet. Ik was in de eerste helft ook niet tevreden over Martins Indi en Willems. Zij hebben zich in de tweede helft knap hersteld."

Van Gaal had naar eigen zeggen ook enkele "geweldenaren" aan het werk gezien. "Maar ik hoef geen namen te noemen, want dat heeft iedereen kunnen zien. Fer en Van Rhijn vielen ook erg goed in. Deze zege geeft vertrouwen. We hebben twee stappen vooruit gezet. Op naar Hongarije."

"Tijdens mijn eerste periode als bondscoach heb ik de fout gemaakt om te lang voor de vertrouwde spelers te kiezen", vervolgde Van Gaal. "Dat moest ook wel, omdat er zich in mijn ogen toen nog geen grote talenten aandienden. Ik zie nu wel veel goede jonge spelers doorbreken. Die jongens maken soms een foutje, maar van zulke duels leren ze snel. Ik geloof in hen."

John Heitinga viel in de slotfase overigens uit met kramp. Van Gaal verwacht dat de verdediger dinsdag gewoon kan spelen tegen Hongarije. "Hij kon niet verder. Hij had kramp. Maar volgens mij was dat het enige. Hij is dus niet geblesseerd."
Zal me benieuwen. Ik denk dat BMI de beste kans maakt op dit moment.
pi_116525738
Eerlijk is eerlijk, wat Van Gaal zegt klopt op zich.

Alleen vond ik BMI voor rust ook best redelijk, maar het is mij nog onduidelijk of dat ene misverstand aan Krul of BMI lag. Na rust speelde BMI in ieder geval top en durfde hij ook meer (instappen).

Clasie zou ik ook gtraag zien met Sneijder en Fer en zonder die kutkkop, maar eerlijk is eerlijk, toen Clasie eruit ging werd het wel een stuk beter. Fer is trouwens echt top, eerlijk is eerlijk, laten we hopen dat daar in de toekomst nog wat geld mee te verdienen valt.
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
  zaterdag 8 september 2012 @ 00:49:24 #190
383168 Mr.Smokey
Who else nigga
pi_116525843
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 00:44 schreef Dr_Strangelove het volgende:

Alleen vond ik BMI voor rust ook best redelijk, maar het is mij nog onduidelijk of dat ene misverstand aan Krul of BMI lag. Na rust speelde BMI in ieder geval top en durfde hij ook meer (instappen).

Clasie zou ik ook gtraag zien met Sneijder en Fer en zonder die kutkkop, maar eerlijk is eerlijk, toen Clasie eruit ging werd het wel een stuk beter. Fer is trouwens echt top, eerlijk is eerlijk, laten we hopen dat daar in de toekomst nog wat geld mee te verdienen valt.
Je bent in ieder geval eerlijk
Ride Or Die Lalalalalalalala
pi_116526130
Clasie was te voorzichtig.

Niet zo vreemd, eerste keer oranje, Niet aanwezig thuispubliek en overaanwezig uitpubliek (soort van omgedraaide Kuip :D )

Komt wel goed in oranje met die jongen :)
  zaterdag 8 september 2012 @ 01:04:20 #192
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_116526157
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 00:44 schreef Dr_Strangelove het volgende:

Ach, daar zijn het jonge jongens voor. Nederland haalt het WK toch wel, Gahl zorgt gewoon dat tegen die tijd de nieuwe lichting er echt klaar voor staat lijkt mij. Twente gaat natuurlijk niet naast 5 miljoen ook nog een flink doorverkooppercentage aan Feyenoord afstaan voor een speler met 1 jaar contract, dus daar gaan we nooit meer wat voor vangen behalve een opleidingsvergoeding. Dat is zo weinig dat ik nog altijd hoop dat die jongen ebola ofzo oploopt.
pi_116526396
2e helft ging Turkije ook anders spelen he waardoor er meer ruimte op het middenveld ontstond.
  zaterdag 8 september 2012 @ 01:25:00 #194
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_116526481
Is het nog ergens terug te zien? Heb het helaas niet kunnen zien. Een samenvatting met alleen BMI, Clasie en Janmaat is ook goed :9 (beter zelfs)
  zaterdag 8 september 2012 @ 01:43:53 #195
383446 Rubberen_Robin
Bionisch doch flexibel
pi_116526783
Zo! Was die Janmaat slecht?! :Y

Hij heeft niks goed gedaan; alle gevaar van de Turken kwam over zijn kant, afgezien van de kadootjes van BMI en Wilhelmson. Ik ben in de tweede helft lekker iets anders gaan doen. Mijn held Janmaat was gewisseld, dus waarom doorkijken?
Als blikken blikken konden doden...
  zaterdag 8 september 2012 @ 02:35:44 #196
14505 OProg
A Life in Music
pi_116527273
Janmaat was inderdaad niet echt best, maar in feite ook nog jong.

Clasie stond anderhalf jaar geleden nog bij Excelsior te ballen, dus kan me voorstellen dat het debuut in het Nederlands Elftal dan vrij zwaar is.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_116527376
Je kan veel van Van Gaal vinden, maar hij is toch wel een held om zo de jeugd een kans te geven. Hij gebruikt het Nederlands elftal als springplank voor die gasten en ze worden er alleen maar beter van. Onder de meeste coaches hadden ze leuk een paar dagen mogen meetrainen voordat ze weer naar huis werden gestuurd. En wie weet levert het Feyenoord nog flink wat geld op~
pi_116527767
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 02:57 schreef Hamilcar het volgende:
Je kan veel van Van Gaal vinden, maar hij is toch wel een held om zo de jeugd een kans te geven. Hij gebruikt het Nederlands elftal als springplank voor die gasten en ze worden er alleen maar beter van. Onder de meeste coaches hadden ze leuk een paar dagen mogen meetrainen voordat ze weer naar huis werden gestuurd. En wie weet levert het Feyenoord nog flink wat geld op~
Dit

+

Dat hij snapt dat mindere spelers soms ervoor kunnen zorgen dat je team wel sterker wordt, terwijl de feitelijk betere speler dat soms niet doet. In die combinatie is van Gaal wel ijzersterk.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_116528598
Janmaat miste Schaken voor zich.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_116528649
Die tekst _O-
Of ben ik weer spuit 11? Ben op vakantie geweest namelijk :@

HAND IN HAND
Ga je mee naar de evenementenhal?
Naar de club, van rood en wit.

Je zoekt een plaatsje in de zon!
Als dak eens niet dicht zit.

Kijk ze komen op het kunstgrasveld.
Een gejuich uit duizend business seats.
Ja, je staat er van versteld… Als de sterrenploeg gaat speeeeelen…..

Als een doelpunt wordt gescoord.
Dan brult er niemand meer.

Hand in Hand, Kameraden.
Hand in Hand. Met witte wijn.
Geen supporters die zingen…
Dit wordt Feyenoord één!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')