Ernstquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:00 schreef Chewbalhaar het volgende:
Wie kon ik ook weer PMen om zo'n zootje tribute-filmpjes te downloaden
Binnenkort ook eens dat legioenDVDtje bekijken, is 't wat?
quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:15 schreef Siyara het volgende:
Valt me tegen dat niemand mij wilt aanraken als opener van het 1000e topic. Ga denk ik maar even huilen in een hoekje van m'n kamer
quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:15 schreef Siyara het volgende:
Valt me tegen dat niemand mij wilt aanraken als opener van het 1000e topic. Ga denk ik maar even huilen in een hoekje van m'n kamer
Dit jaar wel ja, de volgende 2 jaar ws niet meer.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mathijsen is een bruikbare kracht voor in de Eredivisie, ook voor Feyenoord.
Ok. Omdat jij het zegt zal ik het gelijk geloven. Ik zorg wel dat ze hem in de zomer overdoen aan Willem 2.quote:Op zondag 9 september 2012 00:18 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dit jaar wel ja, de volgende 2 jaar ws niet meer.
klote he zo'n weekend zonder Feyenoord.quote:Op zondag 9 september 2012 01:53 schreef Euribob het volgende:
Boh, nog wachten tot de 15e voordat Feyenoord weer speelt.
Helemaal mooi dat vaak diezelfde mensen die het hardste commentaar hebben dan roepen dat mensen met échte clubliefde op tijd terugkomen en niet om af te bouwen, zoals van Bommel want die is gelukkig geen 3 jaar ouderquote:Op zondag 9 september 2012 00:59 schreef Gert het volgende:
Er waren ook zat lui hier die Kuyt nú al te oud vonden. Had hem er graag bij gehad. Speelden we nu CL.
Mathijssen is een slimme voetballer en dáárom heeft hij 80 interlands gespeeld, niet omdat hij zo snel is. En ja hij zal over twee jaar misschien te veel slijtage gaan vertonen. Maar zo'n ervaren speler voor relatief weinig geld terwijl Vlaar net verkocht was: buitenkans.
En Pelle gaat er ook 15 inschoppen. Van Geel![]()
62 competitiewedstrijden, 12 goals, 7 assists. En lang niet altijd in de basis, daar zitten ook wedstrijden bij waarin hij 10 of 15 minuten heeft gespeeld, dat geeft een vertekend beeld. Hij is niet heel dramatisch slecht. Anders had Parma hem ook niet gekocht denk ik.quote:Op zondag 9 september 2012 00:59 schreef Gert het volgende:
Er waren ook zat lui hier die Kuyt nú al te oud vonden. Had hem er graag bij gehad. Speelden we nu CL.
Mathijssen is een slimme voetballer en dáárom heeft hij 80 interlands gespeeld, niet omdat hij zo snel is. En ja hij zal over twee jaar misschien te veel slijtage gaan vertonen. Maar zo'n ervaren speler voor relatief weinig geld terwijl Vlaar net verkocht was: buitenkans.
En Pelle gaat er ook 15 inschoppen. Van Geel![]()
Laten we het hopen. Denk dat Clasie er ook wel van geleerd heeft.quote:Op zondag 9 september 2012 10:46 schreef Gert het volgende:
Fer niet mee naar Hongarije wegens blessure. Maher vervangt 'm.
Tweede kans voor Clasie?
Pellé ramt er gewoon eerst 2 in tegen PEC en vanaf dan legt Verhoek ze gewoon lekker op de stropdas waar zelfs Pelle alleen maar het hoofd tegen de bal hoeft te leggen. Als Verhoek Bulykin topscorer kan maken, moet hij Pelle er ook op z'n minst 10 in laten leggen.quote:Op zondag 9 september 2012 03:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
62 competitiewedstrijden, 12 goals, 7 assists. En lang niet altijd in de basis, daar zitten ook wedstrijden bij waarin hij 10 of 15 minuten heeft gespeeld, dat geeft een vertekend beeld. Hij is niet heel dramatisch slecht. Anders had Parma hem ook niet gekocht denk ik.Maar het is natuurlijk ook geen topspeler, dus een echte gok. Wat mij wel vertrouwen heeft, is dat Koeman hem graag wilde hebben, en die heeft een jaar met hem gewerkt.
We zien het wel.
Maar goed, het is wel een gokje
quote:Elke start bij een nieuwe club is wennen. Ook voor Karim El Ahmadi bij Aston Villa. De voormalige middenvelder van Feyenoord en FC Twente bekende gisteren in de Birmingham Mail dat hij na het eerste duel van zijn nieuwe club, thuis tegen Everton, de weg was kwijtgeraakt.
El Ahmadi raakte in de war, nadat hij in de hectiek van de mensenmassa buiten Villa Park, na de nederlaag van 3-1 tegen de club uit Liverpool, bijna letterlijk de weg kwijtraakte.
'Toen ik in een trainingspak van Villa het stadion had verlaten, zag ik plots een heleboel mensen. Ik wist niet meer hoe ik thuis moest komen. Ik heb toen maar aan iemand gevraagd of hij de weg naar mijn huis wist', laat de 27-jarige Marokkaan optekenen door de Birmingham Mail.
'Mijn navigatiesysteem deed het niet. Toen ik iemand benaderde, wilde hij me helpen. Ik vermoed dat het een supporter van ons was. Hij pakte zijn auto en ik mocht achter hem aan rijden. Dat was erg aardig van hem.'
El Ahmadi speelt vandaag met Marokko de Afrika Cup-kwalificatiewedstrijd tegen Mozambique.
Daar rijdt hij geen supporters aan, hihi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |