Clasie deed niet echt veel verkeerd maar hij speelde wel erg zouteloos en voorzichtig, voegde niets toe. Maar ik denk dan, laat die jongen lekker staan en geef hem vertrouwen. En dat dacht ik bij Janmaat ook. Van Gaal moet weer zo nodig overal een statement van maken. Clasie/Fer/Sneijder lijkt mij juist zo'n mooi middenveld.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Janmaat viel me flink tegen, maar waarom ging Clasie er nou weer uit? Vond hem niet slecht, grindtegelkop vind ik daarentegen wel heel erg matig....
BMI speelt wel als een baas op die fout na
Heb je gelijk in, maar Janmaat vond ik wel matig hoor. En dat kan niet echt op dit niveau natuurlijk..quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Clasie deed niet echt veel verkeerd maar hij speelde wel erg zouteloos en voorzichtig, voegde niets toe. Maar ik denk dan, laat die jongen lekker staan en geef hem vertrouwen. En dat dacht ik bij Janmaat ook. Van Gaal moet weer zo nodig overal een statement van maken. Clasie/Fer/Sneijder lijkt mij juist zo'n mooi middenveld.
Die Willems is trouwens echt een prutser, en wat een irritant hoofd heeft dat ventje.
Robben vind ik wel meevallen, hij staat vaak op de goede plek, verovert zelf ballen waar iets uit komt, is dreigend. Maar het is het allemaal net niet hoor.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:56 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar Janmaat vond ik wel matig hoor. En dat kan niet echt op dit niveau natuurlijk..
Clasie was idd niet dwingend aanwezig maar die Strootman bakt er al helemaal geen reet van.
Willems is wel drama ja, net als Robben en Narsingh. Schaken lijkt me een prima optie. Bless.
Je kan veel zeggen maar Strootman speelde erg goed. Ik ben blij dat hij het in de eredivisie niet zo speelt. Van Rhijn is ook duidelijk niet beter dan Janmaat.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Janmaat viel me flink tegen, maar waarom ging Clasie er nou weer uit? Vond hem niet slecht, grindtegelkop vind ik daarentegen wel heel erg matig....
BMI speelt wel als een baas op die fout na
Strootman was erg sterk, vond Clasie erg voorzichtig. Hoop wel dat Janmaat en Clasie het niet meteen verneukt hebben bij von Gaal.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen maar Strootman speelde erg goed. Ik ben blij dat hij het in de eredivisie niet zo speelt. Van Rhijn is ook duidelijk niet beter dan Janmaat.
Ik vind het belangrijker als ze voor Feyenoord goed spelen. Indi is erg goed, zo sterk, snel, voetballend ook beter en beter.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:33 schreef Siyara het volgende:
[..]
Strootman was erg sterk, vond Clasie erg voorzichtig. Hoop wel dat Janmaat en Clasie het niet meteen verneukt hebben bij von Gaal.
Die verslaggever faalde trouwens. Geeft ie aan dat de linkerkant een stuk sterker is met Robben, Sneijder en ook Van Persie, vergeet ie de beste speler op te noemen aan de linkerkant van het veld en de reden dat het meeste van het spel over de linkerkant gingquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:50 schreef heiden6 het volgende:
Ik denk dat BMI voorlopig gewoon vast bij Oranje zit, hij is de beste linker centrale verdediger die NL heeft, en de eennabeste linksback (en de beste speelt waarschijnlijk bijna nooit bij Man U).
Mwa, door in deze wedstrijden te spelen word je ook beter bij Feyenoord. Wat dat betreft is het jammer dat Clasie niet helemaal goed uit de verf kwam, want ik denk dat Van Gaal volgende wedstrijd voor Strootman, Fer en Sneijder zal gaan. En ook Van Rijn trouwens. Hij had voor Janmaat gekozen vanwege diens opkomend vermogen, maar daar kwam door de spanning niet veel van terecht. Bovendien zag je bij alle spelhervattingen van Turkije dat hij in de mandekking (nog) niet top is.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind het belangrijker als ze voor Feyenoord goed spelen. Indi is erg goed, zo sterk, snel, voetballend ook beter en beter.
Het lijkt bijna verboden te zijn als clubliefhebber, maar ik ben ook extreem groot fan van het NL elftal, en ik ervaar het nog veel intenser als onze Feyenoord bazen ook meespelenquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind het belangrijker als ze voor Feyenoord goed spelen. Indi is erg goed, zo sterk, snel, voetballend ook beter en beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |