Hoezo, daar staat het al in.quote:
quote:
In Engeland heeft hij daardoor een paar keer een verbeterd contract gekregen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:57 schreef GGMM het volgende:
Als hij een hoger salaris wil had hij niet voor dit salaris moeten tekenen.
Ik ga voortaan als ik een hoger salaris wil ook als een verontwaardigde kleuter rondlopen op m'n werk, prima tactiek
Logisch, spelers zijn -helaas- de baas tegenwoordig.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In Engeland heeft hij daardoor een paar keer een verbeterd contract gekregen.
Als het niet bij Real lukt dan zijn er genoeg andere clubs die dat wel willen betalenquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In Engeland heeft hij daardoor een paar keer een verbeterd contract gekregen.
Als je dat niet begrijpt dan is je moeder een hoerquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meneertje heeft geen argumenten meer en gooit het over een andere boeg

Nee.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Zullen we dit maar bombarderen tot het livetopic van RTL Sport Daily, als die sportkenners daar in dat topic langskomen mag je niets qua kritiek geven
quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:04 schreef Geo4kant het volgende:
Userfoto's #286
Het had NS kunnen zijn
Als jij niet juicht na een goed resultaat op je werk zal je baas zich niet echt zorgen maken hoor.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:57 schreef GGMM het volgende:
Als hij een hoger salaris wil had hij niet voor dit salaris moeten tekenen.
Ik ga voortaan als ik een hoger salaris wil ook als een verontwaardigde kleuter rondlopen op m'n werk, prima tactiek
Ik juich altijd als ik weer een brief bezorgd heb.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als jij niet juicht na een goed resultaat op je werk zal je baas zich niet echt zorgen maken hoor.
Stalker.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:04 schreef Geo4kant het volgende:
Userfoto's #286
Het had NS kunnen zijn
Oh ik heb wel een zingende postbode in de buurt maar de juichende Balotelli onder de postbodes moet ik nog tegenkomen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik juich altijd als ik weer een brief bezorgd heb.
Echt een film voor jou.quote:
Wint wat?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vanavond is ook prijsuitreiking, maybe wint Driesje toch
quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vanavond is ook prijsuitreiking, maybe wint Driesje toch
Waar ben je?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vanavond weer eens idiot abroad kijken
quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:00 schreef AFCNiels het volgende:
Even kijken naar dat sport inside.
[ afbeelding ]
Die aflevering in China is pas geniaalquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Rusland. Maar uiteraad Japan ook al gezien![]()
Rusland
Huh?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Rusland
Het internet is wel significant beter geworden door Russen met videocamera'squote:Op dinsdag 4 september 2012 19:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Rusland
Dat is toch de serie van Ricky Gervais en die lange?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vanavond weer eens idiot abroad kijken
Karl Pilkingtonquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is toch de serie van Ricky Gervais en die lange?
Carl.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is toch de serie van Ricky Gervais en die lange?
Seizoen 2 aflevering 2 ben ik.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Huh?1ste seizoen is toch met 7 wonders? Ben nu bij S02E03
Kan mij geen japan herinneren.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Seizoen 2 aflevering 2 ben ik.
Inderdaad. Als hij uiteindelijk concludeert dat de M6 rond londen >>>>> is boven de Chinese Muurquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die aflevering in China is pas geniaal
Vooral over de muur
Japan is laatste aflevering seizoen 2. Die heb ik gekeken voordat ik zelf naar Japan ging.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kan mij geen japan herinneren.
http://en.wikipedia.org/w(...)_and_events_featured
Oh zoquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Japan is laatste aflevering seizoen 2. Die heb ik gekeken voordat ik zelf naar Japan ging.
Nu pasquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:22 schreef vandermar het volgende:
Morgen weer voetbaltrainen :p ik ben zelf fluitist maar vind het toch wel fijn om tegen een bal te trappen en mensen voor paal te zetten.
Ja maar ik wil niet bij een team zitten omdat ik ook werk moet hebben en fluiten leuker vind na het debacle van vorig seizoen. Moest toen op zondag voetballen, nooit en nooit weer. Met katers en half dronken om 10 uur op het veld staanquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nu pasWij zijn alweer paar weekjes bezig. Zondag 1e wedstrijd maar ben er niet
quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja maar ik wil niet bij een team zitten omdat ik ook werk moet hebben en fluiten leuker vind na het debacle van vorig seizoen. Moest toen op zondag voetballen, nooit en nooit weer. Met katers en half dronken om 10 uur op het veld staan
Waar gaat het over manquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:25 schreef E.H. het volgende:
http://play.iprima.cz/iprima/277100/all
Vanaf 4:51. Bizarre shit was dat.
Wordt steeds beter.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:29 schreef Typisch het volgende:
Breaking Bad, ik begin het leuk te vinden.
Ahh dus ik zag toch wel Happel in beeldquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Feyenoord die het weer moet verpesten in Europa.
Ach, je moet toch ergens door opvallen als de sportieve prestaties uitblijven.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Feyenoord die het weer moet verpesten in Europa.
ZIjn wel 2e geworden!quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, je moet toch ergens door opvallen als de sportieve prestaties uitblijven.
Serieus? Waarom is er dan geen huldiging geweest??quote:
Die schijnt er ook geweest te zijn !quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Serieus? Waarom is er dan geen huldiging geweest??
Iemand moet een Feyenoord CL tune maken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geld te kort voor huldigingquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
hmf zou zich in zijn digitale graf omdraaien als hij dit zou lezenquote:Mikey-Modus
quote:Mikey-Modus
Meh, die zullen ze wel niet halen. Tenzij ze een heel makkelijk team loten die door elke Nederlandse club verslagen wordt. Zoals Kiev bijvoorbeeld. Maar dat geluk zullen ze wel niet hebben.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Iemand moet een Feyenoord CL tune maken.
En toch drukte ik deze keerquote:
Anders kan je altijd nog in de EL een Sparta Praag loten.. Piece of cakequote:Op dinsdag 4 september 2012 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, die zullen ze wel niet halen. Tenzij ze een heel makkelijk team loten die door elke Nederlandse club verslagen wordt. Zoals Kiev bijvoorbeeld. Maar dat geluk zullen ze wel niet hebben.
Als je het nu al leuk vind dan ga je straks helemaal genieten bij seizoen 3/4.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:29 schreef Typisch het volgende:
Breaking Bad, ik begin het leuk te vinden.
Eigenlijk zou ik dat moeten doen want ik heb er ook een paar gehad voor die link, ook in de scquote:
DP probeert het in onzquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:34 schreef Doublepain het volgende:
Ze krijgen niet eensgeld voor een huldiging
[..]
Ben ik blij dat mn pauper Chrome spaced en nieuwe tabjes niet laadt zien tenzij ik eerst van tab switch, enne tis pas 19;00..quote:
quote:
Kijk eens naar de klok.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:37 schreef Woods het volgende:
[..]
Ben ik blij dat mn pauper Chrome spaced en nieuwe tabjes niet laadt zien tenzij ik eerst van tab switch, enne tis pas 19;00..
Hoezoquote:
je snapt toch wel wat ik bedoel hequote:
Je zou meteen een waarschuwing moeten geven zoals Morpheusquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo
Ik kan er zelf wel om lachen
Het gebeurde in onz en niet hierquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je zou meteen een waarschuwing moeten geven zoals Morpheus
Grappig, het gekke is dat ik er geen eens van schrik. Het is enkel wat minder prettig voor de ogenquote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:41 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit weer op het rare deel van het internet
idd, zometeen nog een keer proberen.. Heb nog geen note gehadquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het gebeurde in onz en niet hier
Genoeg mods daar die kunnen waarschuwen
Kijk er niet raar van op als je in eens een ban hebt hequote:Op dinsdag 4 september 2012 19:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
idd, zometeen nog een keer proberen.. Heb nog geen note gehad
Ach het is ONZ maar en ze kunnen waarschuwen als ze het niet meer aankunnenquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kijk er niet raar van op als je in eens een ban hebt he
Ze is niet onlinequote:Op dinsdag 4 september 2012 19:44 schreef Doublepain het volgende:
Nee grapje ik weet dat Yvonne mij altijd volgt
bespaart.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Beter krijg je gewoon een IP ban, dat bespaard Yvonne nog kostbare tijd ook.
Dat vindt ik een goed idee, ben het met je eensquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Beter krijg je gewoon een IP ban, dat bespaard Yvonne nog kostbare tijd ook.
Nee joh, wie moet ik dan verbeteren voortaan?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi beter word ik ook ge-IP-banned.
Troll?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat vindt ik een goed idee, ben het met je eens
Geen idee, een permban voldoet ook?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, wie moet ik dan verbeteren voortaan?
Ik meen het, LR heeft gelijk. Dat kan gewoon niet, wat ik van plan was kan niet door de beugelquote:
Wordt ikquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik meen het, LR heeft gelijk. Dat kan gewoon niet, wat ik van plan was kan niet door de beugel
quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:50 schreef Doublepain het volgende:
Iedereen hier mag een IP ban krijgen, omdat het gewoon kan
Zou niemand missen iig, net als ik HMF o.a. niet mis.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:50 schreef Doublepain het volgende:
Iedereen hier mag een IP ban krijgen, omdat het gewoon kan
quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou niemand missen iig, net als ik HMF o.a. niet mis.
Door je UI neem ik je niet meer serieus, dus je post is niet geldigquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou niemand missen iig, net als ik HMF o.a. niet mis.
Het zal wel een vrouw zijn, net als dezequote:
flikkerquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:55 schreef vandermar het volgende:
Dan is van bommel godzijdank eindelijk uit oranje en dan doet van gaal strootman erinben je weer terug bij af en staat het probleem er weer in.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooi, Krijg net te horen dat ik naar Ajax - RKC ga.
Hetero, aangenaam kennis te makenquote:
90+3 Chevalier 0-1quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Eerste keer?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Leuk. Kinderkaartjes?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
410, lekker in de blote batsquote:
Rkc versloeg Psv en Psv Ajax... Naja ook een verliespartij van Ajax kan spannend zijn.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is er met je UI gebeurd?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rkc verloeg Psv en Psv Ajax... Naja ook een verliespartij van Ajax kan spannend zijn.
*mijn handtekening*quote:
bij die mongols waar wesley voorbij ging?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee joh. Eerste ring en nog op een best chille plek
Welk vak was dat?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
bij die mongols waar wesley voorbij ging?
quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het zal wel een vrouw zijn, net als deze
[ afbeelding ]
quote:
is bij noord tribunequote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
bij die mongols waar wesley voorbij ging?
quote:
zuid is dat net niet maar lange zijde volgens mijquote:
Hoedje van papier bij de entree?quote:
Onder 423 toch? Net de hoek om richting langquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
zuid is dat net niet maar lange zijde volgens mij
4 is idd boven dus dan zal 123 onder 423 zijn jaquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Onder 423 toch? Net de hoek om richting lang
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Onder 423 toch? Net de hoek om richting lang
Wel onder oude 410, kan je alsnog in blote barst gaan stinhoquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2e trap van onder
op noord zitten de vakken niet recht onder elkaarquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
4 is idd boven dus dan zal 123 onder 423 zijn ja
Het is geen noordquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:03 schreef Saind het volgende:
[..]
op noord zitten de vakken niet recht onder elkaar
Niet schrikken als ik over het veld ren na de 10-0 van Ajaxquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wel onder oude 410, kan je alsnog in blote barst gaan stinho
Ik zou alleen maar gaan lachen, serieusquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet schrikken als ik over het veld ren na de 10-0 van Ajax
nieuwequote:Op dinsdag 4 september 2012 20:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wel onder oude 410, kan je alsnog in blote barst gaan stinho
quote:
Nieuwe is een klein stukje weer opgeschoven dit jaar toch?quote:
Oh op die manier.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nieuwe is een klein stukje weer opgeschoven dit jaar toch?
quote:
Graagquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan Dolf Jansen eens van de buis af
Jan mulder ook, wat een fucking mongool is hijquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan Dolf Jansen eens van de buis af
eens.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jan mulder ook, wat een fucking mongool is hij
Er is er ook een waar iemand een TD doet dmv een salto om 3 man te ontwijkenquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:09 schreef stevenmac26 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_football_pr0n.html
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:10 schreef stevenmac26 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)in_award_winnen.html
Wat is er toch met die overrated Brazilianen?quote:Manchester United is van plan om Leandro Damiao in januari aan de selectie toe te voegen. De Braziliaanse aanvaller werd deze zomer al in verband gebracht met Tottenham Hotspur en Liverpool, maar de eerste contacten met United waren er in februari al. Naar verluidt hebben vertegenwoordigers van the Mancunians nu in Sao Paulo met Damiao’s zaakwaarnemers onderhandeld over een winterse overgang. (Daily Mail) (Sport)
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:10 schreef stevenmac26 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)in_award_winnen.html
RTquote:
quote:
Dat beest is slimquote:
Zo voeden ze de jongen. Ik weet niet waar jouw geslachtsdeel zit.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:24 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw manier van pijpen
En deze post je omdat?quote:
CL lijst Unitedquote:Goalkeepers
No. Name P G
1 David de Gea - -
13 Anders Lindegaard - -
50 Sam Johnstone - -
Defenders
No. Name P G
2 Rafael - -
3 Patrice Evra - -
4 Phil Jones - -
5 Rio Ferdinand - -
6 Jonny Evans - -
12 Chris Smalling - -
15 Nemanja Vidić - -
38 Michael Keane - -
Midfielders
No. Name P G
7 Antonio Valencia - -
8 Anderson - -
11 Ryan Giggs - -
16 Michael Carrick - -
17 Nani - -
18 Ashley Young - -
22 Paul Scholes - -
23 Tom Cleverley - -
24 Darren Fletcher - -
25 Nick Powell - -
34 Larnell Cole - -
35 Jesse Lingard - -
36 Marnick Vermijl - -
46 Ryan Tunnicliffe - -
Forwards
No. Name P G
10 Wayne Rooney - -
14 Javier Hernández - -
19 Danny Welbeck - -
20 Robin van Persie - -
26 Shinji Kagawa - -
27 Federico Macheda - -
28 Alexander Büttner - -
41 Joshua King - -
Coach: Sir Alex Ferguson (SCO)
Ik lees mee maar die kerel is niet echt snelquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:39 schreef Doublepain het volgende:
Hero Brinkman komt dinsdag 4-9 live jullie vragen beantwoorden!
Ik wil wel maar durf nietquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik lees mee maar die kerel is niet echt snel
Die vent die toen uit de partij van Wilders stapte.quote:
Wie is Wilders?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die vent die toen uit de partij van Wilders stapte.
1 of andere politieke tjappiequote:
Die vent die toen tegen Rutte zei dat hij eens even normaal moest doen.quote:
Oh, die. Met die bos krullen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die vent die toen tegen Rutte zei dat hij eens even normaal moest doen.
Ja, die.quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:45 schreef Hero_Brinkman het volgende:
Wij onderscheiden ons van de PVV door het komen van realistische oplossingen en zetten geen groep mensen weg in de maatschappij.
Doe je UI terug.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is de man die sneller in de peilingen daalt dan Feyenoord op de ranglijst
Moet je vragen of hij Europees succes wil boekenquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is de man die sneller in de peilingen daalt dan Feyenoord op de ranglijst
Hehe dat zou dan wel weer grappig zijnquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet je vragen of hij Europees succes wil boeken
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet je vragen of hij Europees succes wil boeken
Nee in topic, kheb nu gevraagd of hij Eurpees succes wil gaan boekenquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Per DM? maar ik ga het debat kijken.
Wat een kutvraag stelde jequote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:48 schreef Doublepain het volgende:
Bent u van plan om Europees succes te gaan boeken?
waar dan ik zie niksquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee in topic, kheb nu gevraagd of hij Eurpees succes wil gaan boeken
quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:01 schreef Grijsbaard het volgende:
Wie is Hero? Die man van cassis ofzo?
Waarom zou je per se een vraag moeten stellen?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:48 schreef Doublepain het volgende:
Bent u van plan om Europees succes te gaan boeken?
Ah een eerdere vraag, dat hij daar op antwoordquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee in topic, kheb nu gevraagd of hij Eurpees succes wil gaan boeken
Neuh, bijna niemand vraagt hem wat.. Toch sneu voor hemquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou je per se een vraag moeten stellen?ALs je er geen verstand van hebt kan je je er ook gewoon niet mee bemoeien.
Dat glimlachje van Wilders 'haha kijk hem dan falen'quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:51 schreef Typisch het volgende:
Zit iemand RTL 4 te kijken?Roemer.
![]()
![]()
''Dat is toch een patatje, joh''
quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:48 schreef Hero_Brinkman het volgende:
Beste Doublepain. Ik ben het niet eens met Wilders, vandaar dat ik het DPK heb opgericht.
Ja, heerlijk man.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat glimlachje van Wilders 'haha kijk hem dan falen'
Kunnen we hem de echt belangrijke vragen stellen: Wie is er beter, Messi of Ronaldo?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
wooww quote alert man nu komt die hero hierheen
Klopt, het is een serieus topic dus snap ook niet waarom je dat doetquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:55 schreef Saind het volgende:
godver ik mag hem niet attenderen op spelfouten
omdat Hero Brinkmanquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt, het is een serieus topic dus snap ook niet waarom je dat doet
Wilde ik ook doenquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:55 schreef Saind het volgende:
Dat is echt verschrikkelijk slecht, viel mij ook al op.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:55 schreef Saind het volgende:
Zijn al meer gasten geweest afgelopen tijdquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
TJa... als je niet wordt uitgenodigd voor het debat op RTL4
daar komt ie net.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:58 schreef Doublepain het volgende:
Jammer dat hij mijn 2de vraag negeert
Of spellen, het lijkt wel een 422 kloon.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:00 schreef Typisch het volgende:
Het heeft wel wat, maar leer hem even quoten dan.
Formuleer de vraag beter en post hem zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:01 schreef E.H. het volgende:
Iemand zou hem moeten vragen naar het onvermogen van de politiek om goede oplossingen te bedenken omtrent het voetbal en in hoeverre hij denkt iets te kunnen betekenen in deze.
TE laat.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Formuleer de vraag beter en post hem zou ik zeggen.
ah joh als ze een ban willen moeten ze toch zelf weten manquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:04 schreef stevenmac26 het volgende:
Loop alsjeblieft niet daar te kutten
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:05 schreef E.H. het volgende:
[..]
Nee, een of andere malloot (Saind) heeft mijn post gequote en daar neergegooid
Heb je gelijk in iddquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ah joh als ze een ban willen moeten ze toch zelf weten man
jezus ik wilde het net zeggenquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:06 schreef AFCNiels het volgende:
hij schrijft "verdedigd" tegenwoordige tijd![]()
verdedigdquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:05 schreef Hero_Brinkman het volgende:
Beste Paladeia Ja, wij zetten geen mensen weg. Het DPK gaat geen strijd aan met een religie, maar verdedigd het recht op de vrijheid van godsdienst
Wordt er niet toch. Als een voetbalfan zijn dat toch gewoon gerelateerde vragen? Het is dat de SP sowieso nooit mijn stem zou krijgen maar mocht ik twijfelen zou het zeker meewegen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:04 schreef stevenmac26 het volgende:
Loop alsjeblieft niet daar te kutten
Ik vind het best dat jullie er aan mee doen, zeg alleen ga er niet lopen kuttenquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wordt er niet toch. Als een voetbalfan zijn dat toch gewoon gerelateerde vragen? Het is dat de SP sowieso nooit mijn stem zou krijgen maar mocht ik twijfelen zou het zeker meewegen.
Monopoly is je aan het naaien Steven.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:57 schreef Monopoly het volgende:
Beste heer Brinkman,
Hoe staat uw partij tegenover het idee om uitkeringen per persoonlijk geval te korten als blijkt dat er te weinig door cliënt wordt gezocht naar arbeid?
Is het acceptabel om degene te korten daar waar de persoon niet mee werkt, en de echte hulpbehoevende daarintegen misschien iets meer te geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |