En de kennis die deze generatie met zich meedraagt door te gevenquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
Beste heer Brinkman,
Hoe ziet u uw speerpunt van zelfredzaamheid in relatie tot de soms uitzichtloze situatie van sommige werkloze bevolkingsgroepen, zoals bijvoorbeeld 55-plussers waar werkgevers niet op zitten te wachten?
Hoe kunt u verwachten van die mensen dat ze nog zelfredzaam zijn in een maatschappij waar je boven de 50 door de werkgever als te duur, te oud en te lastig wordt gezien?
Wat zijn uw concrete punten om dit aan te pakken en te voorkomen dat er een hele generatie van 50plussers in de financiele problemen komt?
Vriendelijk dank voor uw antwoord![]()
Dank u wel. Als u nog tijd heeft - wat zou dan een mogelijke oplossing zijn voor de langstudeerboete?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:37 schreef Hero_Brinkman het volgende:
Wij zijn absoluut tegen de langstudeerboete.
Het verder inleveren van de studiefinanciering mogelijk? Hoe staat u hier tegenover?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:39 schreef Herpderphawk het volgende:
[..]
Dank u wel. Als u nog tijd heeft - wat zou dan een mogelijke oplossing zijn voor de langstudeerboete?
Een klassiek liberale partij met een ontslagverbod?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:42 schreef Hero_Brinkman het volgende:
Beste Timmm We zijn de partij met een klassiek liberaal gedachte en zijn voor een kleine overhied en snijden daarmee in die overhoed. Hierdoor zijn we volgens het CPB de partij die beste voor de zorg, soc. zekerheid, het verlagen van de lasten van de huishoudens en het verlagen van de lasten van de ondernemers.
Haha, bedankt voor het antwoord! En heel veel succes natuurlijk. Heb ik nog een vraagje:quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:43 schreef Hero_Brinkman het volgende:
Beste Motorbloempje Natuurlijk zijn wij teleurgesteld, maar we bestaan nog maar drie maanden. Alles wat goed is groeit als langzaam!!
Vriendelijk dank voor uw antwoord. Ik heb echter nog een kleine nuance.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:39 schreef Hero_Brinkman het volgende:
Beste Vogeltjesdans: We zullen speciaal voor speciale catgorieen voor werkgevers het aantrekkelijk moeten maken om deze mensen aan te nemen. Bij deze categorie is zelfredzaamheid geen 1e vereiste.
Wat voor een oplossing ziet u voor de langstudeerboete?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:46 schreef Hero_Brinkman het volgende:
Een oplossing voor de langstudeerboete is een bonussysteem voor goede studenten en leerlingen.
Dat zegt hij toch netquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Wat voor een oplossing ziet u voor de langstudeerboete?
Ik zie het niet echt als een oplossing voor de langstudeerboete.quote:
Meneer Brinkman,quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:46 schreef Hero_Brinkman het volgende:
Een oplossing voor de langstudeerboete is een bonussysteem voor goede studenten en leerlingen.
Maar brengt/houdt dat genoeg geld in de kas? Het kan namelijk veel studenten een zorg zijn of ze met een 6 of een 8 dat diploma halen en zullen door een eventuele bonus denk ik niet harder gaan lopen; de bonus hogere cijfers, betere kans op de arbeidsmarkt pakken ze ook al niet?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:46 schreef Hero_Brinkman het volgende:
Klinkt goedquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:47 schreef Hero_Brinkman het volgende:
Beste Samzz
Dat is precies het programma van het DPK. DPK heeft het beste programma voor de zorg volgens het CPB.
Moet men hieruit afleiden dat uw partij zich distantieert van de standpunten van de PVV als het gaat over de Islam of de moslim an sich?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:45 schreef Hero_Brinkman het volgende:
Wij onderscheiden ons van de PVV door het komen van realistische oplossingen en zetten geen groep mensen weg in de maatschappij.
Hero, je hoeft niet alle vragen te beantwoorden, daar is geen tijd voor, maak een selectie.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:48 schreef Hero_Brinkman het volgende:
Beste Doublepain. Ik ben het niet eens met Wilders, vandaar dat ik het DPK heb opgericht.
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:51 schreef Hero_Brinkman het volgende:
Beste Vaatwastablet Wij maken geen onderscheid tussen groepen mensen die hier hard werken en op een legale manietr zijn brood verdient . Daar waar iedereen samen leeft en werkt maken wij geen verschil in beleid. Wij zijn de partij voor de ondernemers ook gezien de doorberekening van het CPB waar wij als beste uit de bus kwamen voor de ondernemers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |