abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116395768
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 20:43 schreef Hero_Brinkman het volgende:
Beste Motorbloempje Natuurlijk zijn wij teleurgesteld, maar we bestaan nog maar drie maanden. Alles wat goed is groeit als langzaam!!
Haha, bedankt voor het antwoord! En heel veel succes natuurlijk. Heb ik nog een vraagje:

Als u uw partij met 3 woorden zou mogen omschrijven, welke 3 woorden zouden dat zijn?
Ja doei.
pi_116395787
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 20:39 schreef Hero_Brinkman het volgende:
Beste Vogeltjesdans: We zullen speciaal voor speciale catgorieen voor werkgevers het aantrekkelijk moeten maken om deze mensen aan te nemen. Bij deze categorie is zelfredzaamheid geen 1e vereiste.
Vriendelijk dank voor uw antwoord. Ik heb echter nog een kleine nuance.

Is het echter niet een utopie gebleken om werkgevers te 'verleiden' middels subsidieregelingen om 50-plussers in dienst te nemen? Deze zijn vaak slechts van korte duur, als de subsidie op is staat de oudere weer op straat (draaideur 50-plusser). Is het niet veel zinvoller om werkgevers een ouderenquotum op te leggen op basis van een maatschappelijk afspiegelingsbeginsel, zoals met allochtonen en vrouwen is gedaan?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_116395809
Allereerst bedankt voor uw tijd.

Wat betreft "Keerpunt 3: Efficiëntere Gezondheidszorg":

Vrienden van mij die in de zorg werken zijn het met u eens dat het bijzonder slecht gesteld is met de zorg in Nederland, en dan vooral m.b.t. de ouderenzorg/thuiszorg. Echter leggen zij de schuld niet bij slecht management of te weinig toezicht (toezicht is er volgens hun voldoende, zo niet teveel), maar dat er simpelweg te weinig goed opgeleide verzorgenden zijn. De reden waarom zorginstellingen zorgfabrieken worden, is omdat een verzorgende zó weinig tijd per client over heeft dat ze wel in fabriekstempo moet werken om iedereen nog in hun basisbehoeften te kunnen voorzien.

Bovendien vind ik het bijzonder simpel gesteld om dit soort intensieve zorg op familieleden af te schuiven. Natuurlijk kan er worden verlangd naar een grotere bijdrage, maar u doet dit af met 'buren die even op de kinderen willen passen'. Vaak hebben ouderen dagelijks hulp nodig met aankleden, wassen, huishoudelijke taken, medicijnen, ed. En ook nog even een kopje koffie want het moet geen fabriekszorg worden. Waar moeten familieleden deze tijd in godsnaam vandaan halen? Hun baan opzeggen en proberen rond te komen van uw voorgestelde vergoeding? Ik zou zeggen steek die vrijwilligersvergoeding maar in het creeëren van meer banen in de zorg.
pi_116395811
Een oplossing voor de langstudeerboete is een bonussysteem voor goede studenten en leerlingen.
pi_116395853
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 20:46 schreef Hero_Brinkman het volgende:
Een oplossing voor de langstudeerboete is een bonussysteem voor goede studenten en leerlingen.
Wat voor een oplossing ziet u voor de langstudeerboete?
dus
  dinsdag 4 september 2012 @ 20:46:59 #31
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_116395872
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 20:46 schreef Evie het volgende:

[..]

Wat voor een oplossing ziet u voor de langstudeerboete?
Dat zegt hij toch net :+?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_116395928
Beste Samzz
Dat is precies het programma van het DPK. DPK heeft het beste programma voor de zorg volgens het CPB.
pi_116395938
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 20:46 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat zegt hij toch net :+?
Ik zie het niet echt als een oplossing voor de langstudeerboete. ;) Maar goed. Zou graag een echte oplossing zien en daarnaast is motiveren natuurlijk nooit verkeerd ;)
dus
  dinsdag 4 september 2012 @ 20:47:56 #34
349633 SiIk
Echt zijde
pi_116395943
In het partijprogramma wordt gesproken over het afstoten van kleine natuurgebieden wanneer deze niet kunnen worden samengevoegd. Wanneer is een natuurgebied klein? En komt hier ook compensatie voor, bijvoorbeeld door de grotere gebieden verder uit te breiden?
Tevens wordt benadrukt dat de natuurgebieden vooral recreatie en educatie als bestemming moeten hebben. Houdt dat in dat alles een veredeld stadspark wordt en er helemaal geen ruimte meer komt voor de dieren in Nederland, laat staan de eventuele introductie van nieuw wild?
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  dinsdag 4 september 2012 @ 20:48:14 #35
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_116395962
quote:
Meneer Brinkman,

Bent nu niet bang dat scholen hier misbruik van gaan maken en leerlingen hogere cijfers gaan geven om in aanmerking te komen voor deze bonus? Wie gaat dan beoordelen welke leerlingen en studenten goed zijn?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_116395966
quote:
Maar brengt/houdt dat genoeg geld in de kas? Het kan namelijk veel studenten een zorg zijn of ze met een 6 of een 8 dat diploma halen en zullen door een eventuele bonus denk ik niet harder gaan lopen; de bonus hogere cijfers, betere kans op de arbeidsmarkt pakken ze ook al niet?
Ja doei.
pi_116395992
Beste Doublepain. Ik ben het niet eens met Wilders, vandaar dat ik het DPK heb opgericht.
pi_116395995
Bent u van plan om Europees succes te gaan boeken?
pi_116396007
Meneer Brinkman, waar u eerder toen u nog tot de PVV behoorde fel tegen het gedoogbeleid ten aanzien van softdrugs was en zelfs bepleitte dat vanwege de overlast alle coffeeshops gesloten dienden te worden - een statement waarvan ik mij kan voorstellen dat het aan kracht won door uw achtergrond bij de politie - bent u sinds kort voor volledige legalisering van het gebruik van softdrugs.

Nu heb ik via de media vernomen dat u "diep in uw hart" altijd voor legalisering (van softdrugs) zou zijn geweest. Mijn vraag luidt dan ook als volgt:

1. Klopt dit en zo ja; hoe kan het dan dat u gedurende uw tijd in de politiek een mening heeft uitgedragen die kennelijk totaal haaks staat op wat u zelf, diep in uw hart, vindt?

2. Vindt u het niet wrang dat u, juist op een gebied waarop u toch op zijn minst als ervaringsdeskundige zou moeten gelden, een visie heeft uitgedragen waar u kennelijk totaal niet achter heeft gestaan?

3. Zijn er op dit moment standpunten waar u persoonlijk (diep in uw hart) niet achter staat of misschien zelfs wel volledig op tegen bent, maar die u wel uitdraagt alsof u er wél achter staat?
Je suis Charlie Sheen
  dinsdag 4 september 2012 @ 20:50:46 #40
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_116396124
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 20:47 schreef Hero_Brinkman het volgende:
Beste Samzz
Dat is precies het programma van het DPK. DPK heeft het beste programma voor de zorg volgens het CPB.
Klinkt goed :).
pi_116396144
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 20:45 schreef Hero_Brinkman het volgende:
Wij onderscheiden ons van de PVV door het komen van realistische oplossingen en zetten geen groep mensen weg in de maatschappij.
Moet men hieruit afleiden dat uw partij zich distantieert van de standpunten van de PVV als het gaat over de Islam of de moslim an sich?
  dinsdag 4 september 2012 @ 20:51:16 #42
104871 remlof
Europees federalist
pi_116396149
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 20:48 schreef Hero_Brinkman het volgende:
Beste Doublepain. Ik ben het niet eens met Wilders, vandaar dat ik het DPK heb opgericht.
Hero, je hoeft niet alle vragen te beantwoorden, daar is geen tijd voor, maak een selectie.
Yankee go home!
pi_116396163
Beste Vaatwastablet Wij maken geen onderscheid tussen groepen mensen die hier hard werken en op een legale manietr zijn brood verdient . Daar waar iedereen samen leeft en werkt maken wij geen verschil in beleid. Wij zijn de partij voor de ondernemers ook gezien de doorberekening van het CPB waar wij als beste uit de bus kwamen voor de ondernemers.
pi_116396234
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 20:51 schreef Hero_Brinkman het volgende:
Beste Vaatwastablet Wij maken geen onderscheid tussen groepen mensen die hier hard werken en op een legale manietr zijn brood verdient . Daar waar iedereen samen leeft en werkt maken wij geen verschil in beleid. Wij zijn de partij voor de ondernemers ook gezien de doorberekening van het CPB waar wij als beste uit de bus kwamen voor de ondernemers.
Klinkt goed! :)
Ja doei.
  dinsdag 4 september 2012 @ 20:54:53 #45
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_116396385
User akziom vraagt:

De laatste jaren is "de economische crisis" een heet hangijzer. Wat betreft de oorzaken van deze crisis: wat vindt u ervan dat geld met miljarden tegelijk uit lucht kan worden getoverd met een druk op de knop, zonder dat er feitelijke waarde wordt gecreëerd, wat gigantische kredieten en schulden heeft opgeleverd die niemand ooit nog kan afbetalen? En dat dat privilege bovendien niet aan de staat is voorbehouden, maar nota bene aan banken, oftewel private commerciële bedrijven met maar één belang: hun eigen portemonnee? Wat vindt u van deze situatie, en wat zou u hieraan aan willen veranderen?
Laffe huichelaar
pi_116396400
hoe kijkt u partij tegen flexibele accijns aan voor brandstof
pi_116396409
Beste Aeon Het DP wil beide doen, dat is ook de reden, dat wij in de efficientie en het management grof snijden in de zorg. tevens draaien wij een aantal delen van de marktwreking terug, omdat die aantoonbaar niet hebben gewerkt. Het DPK wil wel een samenleving waarin de gemeenschap meer oog heeft voor zorg naar elkaar toe en dit wil stimuleren, Dat betekend niet, dat men voor elk wissewasje naar de dokter moet rennen.
pi_116396410
Beste meneer Brinkman.

Bent u niet teleurgesteld dat niet meer PVV aanhangers de overstap naar jullie nieuwe partij lijken te maken?
  dinsdag 4 september 2012 @ 20:55:48 #49
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_116396441
Gisteren hebben we het ook gehad over daadkracht, waar het huidige demissionair kabinet kennelijk nooit van gehoord heeft.

O.a. kwam naar voren dat het kennelijk voor partijen onmogelijk is een wet af te schaffen (langstudeerboete) terwijl het grootste deel van de kamer tegen is. Hoe kan de burger vertrouwen hebben in deze manier van politiek bedrijven?

Hoe denkt u dat uw DPK kan bijdragen aan een daadkrachtig kabinet, dat er ook staat wanneer het er moet staan :)?
pi_116396545
Beste heer Brinkman,

Hoe staat uw partij tegenover het idee om uitkeringen per persoonlijk geval te korten als blijkt dat er te weinig door cliënt wordt gezocht naar arbeid?
Is het acceptabel om degene te korten daar waar de persoon niet mee werkt, en de echte hulpbehoevende daarintegen misschien iets meer te geven?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2012 20:58:04 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')