Hoezo, daar staat het al in.quote:
quote:
In Engeland heeft hij daardoor een paar keer een verbeterd contract gekregen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:57 schreef GGMM het volgende:
Als hij een hoger salaris wil had hij niet voor dit salaris moeten tekenen.
Ik ga voortaan als ik een hoger salaris wil ook als een verontwaardigde kleuter rondlopen op m'n werk, prima tactiek
Logisch, spelers zijn -helaas- de baas tegenwoordig.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In Engeland heeft hij daardoor een paar keer een verbeterd contract gekregen.
Als het niet bij Real lukt dan zijn er genoeg andere clubs die dat wel willen betalenquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In Engeland heeft hij daardoor een paar keer een verbeterd contract gekregen.
Als je dat niet begrijpt dan is je moeder een hoerquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meneertje heeft geen argumenten meer en gooit het over een andere boeg

Nee.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Zullen we dit maar bombarderen tot het livetopic van RTL Sport Daily, als die sportkenners daar in dat topic langskomen mag je niets qua kritiek geven
quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:04 schreef Geo4kant het volgende:
Userfoto's #286
Het had NS kunnen zijn
Als jij niet juicht na een goed resultaat op je werk zal je baas zich niet echt zorgen maken hoor.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:57 schreef GGMM het volgende:
Als hij een hoger salaris wil had hij niet voor dit salaris moeten tekenen.
Ik ga voortaan als ik een hoger salaris wil ook als een verontwaardigde kleuter rondlopen op m'n werk, prima tactiek
Ik juich altijd als ik weer een brief bezorgd heb.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als jij niet juicht na een goed resultaat op je werk zal je baas zich niet echt zorgen maken hoor.
Stalker.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:04 schreef Geo4kant het volgende:
Userfoto's #286
Het had NS kunnen zijn
Oh ik heb wel een zingende postbode in de buurt maar de juichende Balotelli onder de postbodes moet ik nog tegenkomen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik juich altijd als ik weer een brief bezorgd heb.
Echt een film voor jou.quote:
Wint wat?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vanavond is ook prijsuitreiking, maybe wint Driesje toch
quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vanavond is ook prijsuitreiking, maybe wint Driesje toch
Waar ben je?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vanavond weer eens idiot abroad kijken
quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:00 schreef AFCNiels het volgende:
Even kijken naar dat sport inside.
[ afbeelding ]
Die aflevering in China is pas geniaalquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Rusland. Maar uiteraad Japan ook al gezien![]()
Rusland
Huh?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Rusland
Het internet is wel significant beter geworden door Russen met videocamera'squote:Op dinsdag 4 september 2012 19:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Rusland
Dat is toch de serie van Ricky Gervais en die lange?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vanavond weer eens idiot abroad kijken
Karl Pilkingtonquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is toch de serie van Ricky Gervais en die lange?
Carl.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is toch de serie van Ricky Gervais en die lange?
Seizoen 2 aflevering 2 ben ik.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Huh?1ste seizoen is toch met 7 wonders? Ben nu bij S02E03
Kan mij geen japan herinneren.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Seizoen 2 aflevering 2 ben ik.
Inderdaad. Als hij uiteindelijk concludeert dat de M6 rond londen >>>>> is boven de Chinese Muurquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die aflevering in China is pas geniaal
Vooral over de muur
Japan is laatste aflevering seizoen 2. Die heb ik gekeken voordat ik zelf naar Japan ging.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kan mij geen japan herinneren.
http://en.wikipedia.org/w(...)_and_events_featured
Oh zoquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Japan is laatste aflevering seizoen 2. Die heb ik gekeken voordat ik zelf naar Japan ging.
Nu pasquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:22 schreef vandermar het volgende:
Morgen weer voetbaltrainen :p ik ben zelf fluitist maar vind het toch wel fijn om tegen een bal te trappen en mensen voor paal te zetten.
Ja maar ik wil niet bij een team zitten omdat ik ook werk moet hebben en fluiten leuker vind na het debacle van vorig seizoen. Moest toen op zondag voetballen, nooit en nooit weer. Met katers en half dronken om 10 uur op het veld staanquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nu pasWij zijn alweer paar weekjes bezig. Zondag 1e wedstrijd maar ben er niet
quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja maar ik wil niet bij een team zitten omdat ik ook werk moet hebben en fluiten leuker vind na het debacle van vorig seizoen. Moest toen op zondag voetballen, nooit en nooit weer. Met katers en half dronken om 10 uur op het veld staan
Waar gaat het over manquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:25 schreef E.H. het volgende:
http://play.iprima.cz/iprima/277100/all
Vanaf 4:51. Bizarre shit was dat.
Wordt steeds beter.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:29 schreef Typisch het volgende:
Breaking Bad, ik begin het leuk te vinden.
Ahh dus ik zag toch wel Happel in beeldquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Feyenoord die het weer moet verpesten in Europa.
Ach, je moet toch ergens door opvallen als de sportieve prestaties uitblijven.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Feyenoord die het weer moet verpesten in Europa.
ZIjn wel 2e geworden!quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, je moet toch ergens door opvallen als de sportieve prestaties uitblijven.
Serieus? Waarom is er dan geen huldiging geweest??quote:
Die schijnt er ook geweest te zijn !quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Serieus? Waarom is er dan geen huldiging geweest??
Iemand moet een Feyenoord CL tune maken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geld te kort voor huldigingquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
hmf zou zich in zijn digitale graf omdraaien als hij dit zou lezenquote:Mikey-Modus
quote:Mikey-Modus
Meh, die zullen ze wel niet halen. Tenzij ze een heel makkelijk team loten die door elke Nederlandse club verslagen wordt. Zoals Kiev bijvoorbeeld. Maar dat geluk zullen ze wel niet hebben.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Iemand moet een Feyenoord CL tune maken.
En toch drukte ik deze keerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |