Hoezo, daar staat het al in.quote:
quote:
In Engeland heeft hij daardoor een paar keer een verbeterd contract gekregen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:57 schreef GGMM het volgende:
Als hij een hoger salaris wil had hij niet voor dit salaris moeten tekenen.
Ik ga voortaan als ik een hoger salaris wil ook als een verontwaardigde kleuter rondlopen op m'n werk, prima tactiek
Logisch, spelers zijn -helaas- de baas tegenwoordig.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In Engeland heeft hij daardoor een paar keer een verbeterd contract gekregen.
Als het niet bij Real lukt dan zijn er genoeg andere clubs die dat wel willen betalenquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In Engeland heeft hij daardoor een paar keer een verbeterd contract gekregen.
Als je dat niet begrijpt dan is je moeder een hoerquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meneertje heeft geen argumenten meer en gooit het over een andere boeg

Nee.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Zullen we dit maar bombarderen tot het livetopic van RTL Sport Daily, als die sportkenners daar in dat topic langskomen mag je niets qua kritiek geven
quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:04 schreef Geo4kant het volgende:
Userfoto's #286
Het had NS kunnen zijn
Als jij niet juicht na een goed resultaat op je werk zal je baas zich niet echt zorgen maken hoor.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:57 schreef GGMM het volgende:
Als hij een hoger salaris wil had hij niet voor dit salaris moeten tekenen.
Ik ga voortaan als ik een hoger salaris wil ook als een verontwaardigde kleuter rondlopen op m'n werk, prima tactiek
Ik juich altijd als ik weer een brief bezorgd heb.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als jij niet juicht na een goed resultaat op je werk zal je baas zich niet echt zorgen maken hoor.
Stalker.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:04 schreef Geo4kant het volgende:
Userfoto's #286
Het had NS kunnen zijn
Oh ik heb wel een zingende postbode in de buurt maar de juichende Balotelli onder de postbodes moet ik nog tegenkomen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik juich altijd als ik weer een brief bezorgd heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |