Echt een film voor jou.quote:
Wint wat?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vanavond is ook prijsuitreiking, maybe wint Driesje toch
quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vanavond is ook prijsuitreiking, maybe wint Driesje toch
Waar ben je?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vanavond weer eens idiot abroad kijken
quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:00 schreef AFCNiels het volgende:
Even kijken naar dat sport inside.
[ afbeelding ]
Die aflevering in China is pas geniaalquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Rusland. Maar uiteraad Japan ook al gezien![]()
Rusland
Huh?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Rusland
Het internet is wel significant beter geworden door Russen met videocamera'squote:Op dinsdag 4 september 2012 19:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Rusland
Dat is toch de serie van Ricky Gervais en die lange?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vanavond weer eens idiot abroad kijken
Karl Pilkingtonquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is toch de serie van Ricky Gervais en die lange?
Carl.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is toch de serie van Ricky Gervais en die lange?
Seizoen 2 aflevering 2 ben ik.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Huh?1ste seizoen is toch met 7 wonders? Ben nu bij S02E03
Kan mij geen japan herinneren.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Seizoen 2 aflevering 2 ben ik.
Inderdaad. Als hij uiteindelijk concludeert dat de M6 rond londen >>>>> is boven de Chinese Muurquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die aflevering in China is pas geniaal
Vooral over de muur
Japan is laatste aflevering seizoen 2. Die heb ik gekeken voordat ik zelf naar Japan ging.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kan mij geen japan herinneren.
http://en.wikipedia.org/w(...)_and_events_featured
Oh zoquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Japan is laatste aflevering seizoen 2. Die heb ik gekeken voordat ik zelf naar Japan ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |