Zo voeden ze de jongen. Ik weet niet waar jouw geslachtsdeel zit.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:24 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw manier van pijpen
En deze post je omdat?quote:
CL lijst Unitedquote:Goalkeepers
No. Name P G
1 David de Gea - -
13 Anders Lindegaard - -
50 Sam Johnstone - -
Defenders
No. Name P G
2 Rafael - -
3 Patrice Evra - -
4 Phil Jones - -
5 Rio Ferdinand - -
6 Jonny Evans - -
12 Chris Smalling - -
15 Nemanja Vidić - -
38 Michael Keane - -
Midfielders
No. Name P G
7 Antonio Valencia - -
8 Anderson - -
11 Ryan Giggs - -
16 Michael Carrick - -
17 Nani - -
18 Ashley Young - -
22 Paul Scholes - -
23 Tom Cleverley - -
24 Darren Fletcher - -
25 Nick Powell - -
34 Larnell Cole - -
35 Jesse Lingard - -
36 Marnick Vermijl - -
46 Ryan Tunnicliffe - -
Forwards
No. Name P G
10 Wayne Rooney - -
14 Javier Hernández - -
19 Danny Welbeck - -
20 Robin van Persie - -
26 Shinji Kagawa - -
27 Federico Macheda - -
28 Alexander Büttner - -
41 Joshua King - -
Coach: Sir Alex Ferguson (SCO)
Ik lees mee maar die kerel is niet echt snelquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:39 schreef Doublepain het volgende:
Hero Brinkman komt dinsdag 4-9 live jullie vragen beantwoorden!
Ik wil wel maar durf nietquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik lees mee maar die kerel is niet echt snel
Die vent die toen uit de partij van Wilders stapte.quote:
Wie is Wilders?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die vent die toen uit de partij van Wilders stapte.
1 of andere politieke tjappiequote:
Die vent die toen tegen Rutte zei dat hij eens even normaal moest doen.quote:
Oh, die. Met die bos krullen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die vent die toen tegen Rutte zei dat hij eens even normaal moest doen.
Ja, die.quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:45 schreef Hero_Brinkman het volgende:
Wij onderscheiden ons van de PVV door het komen van realistische oplossingen en zetten geen groep mensen weg in de maatschappij.
Doe je UI terug.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is de man die sneller in de peilingen daalt dan Feyenoord op de ranglijst
Moet je vragen of hij Europees succes wil boekenquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is de man die sneller in de peilingen daalt dan Feyenoord op de ranglijst
Hehe dat zou dan wel weer grappig zijnquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet je vragen of hij Europees succes wil boeken
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet je vragen of hij Europees succes wil boeken
Nee in topic, kheb nu gevraagd of hij Eurpees succes wil gaan boekenquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Per DM? maar ik ga het debat kijken.
Wat een kutvraag stelde jequote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:48 schreef Doublepain het volgende:
Bent u van plan om Europees succes te gaan boeken?
waar dan ik zie niksquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee in topic, kheb nu gevraagd of hij Eurpees succes wil gaan boeken
quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:01 schreef Grijsbaard het volgende:
Wie is Hero? Die man van cassis ofzo?
Waarom zou je per se een vraag moeten stellen?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:48 schreef Doublepain het volgende:
Bent u van plan om Europees succes te gaan boeken?
Ah een eerdere vraag, dat hij daar op antwoordquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee in topic, kheb nu gevraagd of hij Eurpees succes wil gaan boeken
Neuh, bijna niemand vraagt hem wat.. Toch sneu voor hemquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou je per se een vraag moeten stellen?ALs je er geen verstand van hebt kan je je er ook gewoon niet mee bemoeien.
Dat glimlachje van Wilders 'haha kijk hem dan falen'quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:51 schreef Typisch het volgende:
Zit iemand RTL 4 te kijken?Roemer.
![]()
![]()
''Dat is toch een patatje, joh''
quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:48 schreef Hero_Brinkman het volgende:
Beste Doublepain. Ik ben het niet eens met Wilders, vandaar dat ik het DPK heb opgericht.
Ja, heerlijk man.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat glimlachje van Wilders 'haha kijk hem dan falen'
Kunnen we hem de echt belangrijke vragen stellen: Wie is er beter, Messi of Ronaldo?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
wooww quote alert man nu komt die hero hierheen
Klopt, het is een serieus topic dus snap ook niet waarom je dat doetquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:55 schreef Saind het volgende:
godver ik mag hem niet attenderen op spelfouten
omdat Hero Brinkmanquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt, het is een serieus topic dus snap ook niet waarom je dat doet
Wilde ik ook doenquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:55 schreef Saind het volgende:
Dat is echt verschrikkelijk slecht, viel mij ook al op.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:55 schreef Saind het volgende:
Zijn al meer gasten geweest afgelopen tijdquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
TJa... als je niet wordt uitgenodigd voor het debat op RTL4
daar komt ie net.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:58 schreef Doublepain het volgende:
Jammer dat hij mijn 2de vraag negeert
Of spellen, het lijkt wel een 422 kloon.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:00 schreef Typisch het volgende:
Het heeft wel wat, maar leer hem even quoten dan.
Formuleer de vraag beter en post hem zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:01 schreef E.H. het volgende:
Iemand zou hem moeten vragen naar het onvermogen van de politiek om goede oplossingen te bedenken omtrent het voetbal en in hoeverre hij denkt iets te kunnen betekenen in deze.
TE laat.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Formuleer de vraag beter en post hem zou ik zeggen.
ah joh als ze een ban willen moeten ze toch zelf weten manquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:04 schreef stevenmac26 het volgende:
Loop alsjeblieft niet daar te kutten
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:05 schreef E.H. het volgende:
[..]
Nee, een of andere malloot (Saind) heeft mijn post gequote en daar neergegooid
Heb je gelijk in iddquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ah joh als ze een ban willen moeten ze toch zelf weten man
jezus ik wilde het net zeggenquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:06 schreef AFCNiels het volgende:
hij schrijft "verdedigd" tegenwoordige tijd![]()
verdedigdquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:05 schreef Hero_Brinkman het volgende:
Beste Paladeia Ja, wij zetten geen mensen weg. Het DPK gaat geen strijd aan met een religie, maar verdedigd het recht op de vrijheid van godsdienst
Wordt er niet toch. Als een voetbalfan zijn dat toch gewoon gerelateerde vragen? Het is dat de SP sowieso nooit mijn stem zou krijgen maar mocht ik twijfelen zou het zeker meewegen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:04 schreef stevenmac26 het volgende:
Loop alsjeblieft niet daar te kutten
Ik vind het best dat jullie er aan mee doen, zeg alleen ga er niet lopen kuttenquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wordt er niet toch. Als een voetbalfan zijn dat toch gewoon gerelateerde vragen? Het is dat de SP sowieso nooit mijn stem zou krijgen maar mocht ik twijfelen zou het zeker meewegen.
Monopoly is je aan het naaien Steven.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:57 schreef Monopoly het volgende:
Beste heer Brinkman,
Hoe staat uw partij tegenover het idee om uitkeringen per persoonlijk geval te korten als blijkt dat er te weinig door cliënt wordt gezocht naar arbeid?
Is het acceptabel om degene te korten daar waar de persoon niet mee werkt, en de echte hulpbehoevende daarintegen misschien iets meer te geven?
Heb geen uitkeringquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Monopoly is je aan het naaien Steven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |