Formuleer de vraag beter en post hem zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:01 schreef E.H. het volgende:
Iemand zou hem moeten vragen naar het onvermogen van de politiek om goede oplossingen te bedenken omtrent het voetbal en in hoeverre hij denkt iets te kunnen betekenen in deze.
TE laat.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Formuleer de vraag beter en post hem zou ik zeggen.
ah joh als ze een ban willen moeten ze toch zelf weten manquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:04 schreef stevenmac26 het volgende:
Loop alsjeblieft niet daar te kutten
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:05 schreef E.H. het volgende:
[..]
Nee, een of andere malloot (Saind) heeft mijn post gequote en daar neergegooid
Heb je gelijk in iddquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ah joh als ze een ban willen moeten ze toch zelf weten man
jezus ik wilde het net zeggenquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:06 schreef AFCNiels het volgende:
hij schrijft "verdedigd" tegenwoordige tijd![]()
verdedigdquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:05 schreef Hero_Brinkman het volgende:
Beste Paladeia Ja, wij zetten geen mensen weg. Het DPK gaat geen strijd aan met een religie, maar verdedigd het recht op de vrijheid van godsdienst
Wordt er niet toch. Als een voetbalfan zijn dat toch gewoon gerelateerde vragen? Het is dat de SP sowieso nooit mijn stem zou krijgen maar mocht ik twijfelen zou het zeker meewegen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:04 schreef stevenmac26 het volgende:
Loop alsjeblieft niet daar te kutten
Ik vind het best dat jullie er aan mee doen, zeg alleen ga er niet lopen kuttenquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wordt er niet toch. Als een voetbalfan zijn dat toch gewoon gerelateerde vragen? Het is dat de SP sowieso nooit mijn stem zou krijgen maar mocht ik twijfelen zou het zeker meewegen.
Monopoly is je aan het naaien Steven.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:57 schreef Monopoly het volgende:
Beste heer Brinkman,
Hoe staat uw partij tegenover het idee om uitkeringen per persoonlijk geval te korten als blijkt dat er te weinig door cliënt wordt gezocht naar arbeid?
Is het acceptabel om degene te korten daar waar de persoon niet mee werkt, en de echte hulpbehoevende daarintegen misschien iets meer te geven?
Heb geen uitkeringquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Monopoly is je aan het naaien Steven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |