Ze is niet onlinequote:Op dinsdag 4 september 2012 19:44 schreef Doublepain het volgende:
Nee grapje ik weet dat Yvonne mij altijd volgt
bespaart.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Beter krijg je gewoon een IP ban, dat bespaard Yvonne nog kostbare tijd ook.
Dat vindt ik een goed idee, ben het met je eensquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Beter krijg je gewoon een IP ban, dat bespaard Yvonne nog kostbare tijd ook.
Nee joh, wie moet ik dan verbeteren voortaan?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi beter word ik ook ge-IP-banned.
Troll?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat vindt ik een goed idee, ben het met je eens
Geen idee, een permban voldoet ook?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, wie moet ik dan verbeteren voortaan?
Ik meen het, LR heeft gelijk. Dat kan gewoon niet, wat ik van plan was kan niet door de beugelquote:
Wordt ikquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik meen het, LR heeft gelijk. Dat kan gewoon niet, wat ik van plan was kan niet door de beugel
quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:50 schreef Doublepain het volgende:
Iedereen hier mag een IP ban krijgen, omdat het gewoon kan
Zou niemand missen iig, net als ik HMF o.a. niet mis.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:50 schreef Doublepain het volgende:
Iedereen hier mag een IP ban krijgen, omdat het gewoon kan
quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou niemand missen iig, net als ik HMF o.a. niet mis.
Door je UI neem ik je niet meer serieus, dus je post is niet geldigquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou niemand missen iig, net als ik HMF o.a. niet mis.
Het zal wel een vrouw zijn, net als dezequote:
flikkerquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:55 schreef vandermar het volgende:
Dan is van bommel godzijdank eindelijk uit oranje en dan doet van gaal strootman erinben je weer terug bij af en staat het probleem er weer in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |