Anders kan je altijd nog in de EL een Sparta Praag loten.. Piece of cakequote:Op dinsdag 4 september 2012 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, die zullen ze wel niet halen. Tenzij ze een heel makkelijk team loten die door elke Nederlandse club verslagen wordt. Zoals Kiev bijvoorbeeld. Maar dat geluk zullen ze wel niet hebben.
Als je het nu al leuk vind dan ga je straks helemaal genieten bij seizoen 3/4.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:29 schreef Typisch het volgende:
Breaking Bad, ik begin het leuk te vinden.
Eigenlijk zou ik dat moeten doen want ik heb er ook een paar gehad voor die link, ook in de scquote:
DP probeert het in onzquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:34 schreef Doublepain het volgende:
Ze krijgen niet eensgeld voor een huldiging
[..]
Ben ik blij dat mn pauper Chrome spaced en nieuwe tabjes niet laadt zien tenzij ik eerst van tab switch, enne tis pas 19;00..quote:
quote:
Kijk eens naar de klok.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:37 schreef Woods het volgende:
[..]
Ben ik blij dat mn pauper Chrome spaced en nieuwe tabjes niet laadt zien tenzij ik eerst van tab switch, enne tis pas 19;00..
Hoezoquote:
je snapt toch wel wat ik bedoel hequote:
Je zou meteen een waarschuwing moeten geven zoals Morpheusquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo
Ik kan er zelf wel om lachen
Het gebeurde in onz en niet hierquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je zou meteen een waarschuwing moeten geven zoals Morpheus
Grappig, het gekke is dat ik er geen eens van schrik. Het is enkel wat minder prettig voor de ogenquote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:41 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit weer op het rare deel van het internet
idd, zometeen nog een keer proberen.. Heb nog geen note gehadquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het gebeurde in onz en niet hier
Genoeg mods daar die kunnen waarschuwen
Kijk er niet raar van op als je in eens een ban hebt hequote:Op dinsdag 4 september 2012 19:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
idd, zometeen nog een keer proberen.. Heb nog geen note gehad
Ach het is ONZ maar en ze kunnen waarschuwen als ze het niet meer aankunnenquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kijk er niet raar van op als je in eens een ban hebt he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |