Het is best disturbingquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan nou niet uitgebreid luisteren/kijken ivm werk, maar zal vanavond eens kijken.
OMG, waar is m'n joystick!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga daarvoor naar di.fm en dan chiptunes
-1 voorspelbaarquote:
De muziek van de jongens van Konami zou niet misstaan daarquote:
Veel is een relatief begripquote:
Ja zoals die van de brown noisequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:56 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb altijd meelij gehad met die briljante componisten die nooit de sterren zijn geworden dat ze hadden moeten worden
Was echt technisch ook zo geweldig wat ze toen met de FM-chip konden, was de reden om F1spirit te kopen, de chip overal gebruikenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:54 schreef MissMSX het volgende:
Hoewel er aan deze gewoon NOOIT getipt kan worden
ja, de 500 was ook een geweldige machine, zeker voor die tijdquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:03 schreef MissMSX het volgende:
Deze was ook leuk
Amiga was ech wel beter dan MSX
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, de 500 was ook een geweldige machine, zeker voor die tijd.
maar de MSX was de tegenhanger van de Commodore64 en die blies ie omver.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:09 schreef MissMSX het volgende:
Als eerbetoon toch maar weer eens mijn epilepticon
De MSX2 was een mooie computer jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, de 500 was ook een geweldige machine, zeker voor die tijd.
maar de MSX was de tegenhanger van de Commodore64 en die blies ie omver.
ja, tot en met de 2+ heb ik ze gehad, toen de Amiga500/1200, daarna over op de PC.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De MSX2 was een mooie computer ja![]()
Je bent...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, tot en met de 2+ heb ik ze gehad, toen de Amiga500/1200, daarna over op de PC.
Tot in lengte van dagen altijd overal waar het kon MSX-emulatoren op gedraaid.
jajajajajajaajajajajajajaja, jij ook toverdoosquote:
Ik heb ook nooit gezegd dat ik dat niet ben, toverballetjequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jajajajajajaajajajajajajaja, jij ook toverdoos.
Vind ik ookquote:
Klopt, maar ik zit er niet mee, jij bent obsessed met leeftijd, magische mutsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat ik dat niet ben, toverballetje
Ha!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zit niet mee, jij bent obsessed met leeftijd, magische muts.
Sterkte!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:18 schreef MissMSX het volgende:
Goed, ik ga een pakkie macaroni halen. Als ik niet meer post straks dan ben ik weggewaaid
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sterkte!
RIP alvast!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Als ik levend terugkomquote:
Teveel eisenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
En nadat je chemisch bent gereinigd na HW
Ik vind eigenlijk dat hij niet zo epilepticon is als hij altijd leek. Hij is natuurlijk ook al 10 jaar oud ofzoquote:
Ik zou zeggen, het is hun fout, dus dan mag je toch wel wat coulance verwachten?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:01 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wil bijvoorbeeld best geld naar ze overmaken als ik vanavond thuis kom maar dat is vast niet goed genoeg om dat pakket vandaag nog mee te laten gaan
ja vind ik ook maar zo klinken ze niet. ze hebben ook al gemaild. ik had duidelijker en extra moeten vermelde dat het pakket naar het buitenland moest. (staat er ook niet op of zoquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, het is hun fout, dus dan mag je toch wel wat coulance verwachten?
Een beller is snellerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja vind ik ook maar zo klinken ze niet. ze hebben ook al gemaild. ik had duidelijker en extra moeten vermelde dat het pakket naar het buitenland moest. (staat er ook niet op of zo)
En er staat dat ik naar de winkel moet komen om af te rekenen.
Ik zal mij voorstel eens mailen
ik kan nu even niet bellen helaasquote:
Dan maar mailen jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik kan nu even niet bellen helaas
Ah toe, you're among friendsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:03 schreef Tegan het volgende:
Ik heb weer een mooie date quote maar ik durf hem niet te vertellen.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:13 schreef dawg het volgende:
je gaat vooruit, zo wordt het nog eens wat met onze relatie.
Hij vroeg of je je eitjes gekookt of bevrucht wilde hebben?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:03 schreef Tegan het volgende:
Ik heb weer een mooie date quote maar ik durf hem niet te vertellen.
Neuhquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij vroeg of je je eitjes gekookt of bevrucht wilde hebben?
Ocharme jijquote:Op zaterdag 1 september 2012 08:50 schreef Tegan het volgende:
Dit is mijn laatste weekend voor ik weer moet gaan werken.
Het voelt toch verdacht veel als weekend hier. Relaxed muziekje aan, bakje koffie, ontbijtje, rondlopen in trainingsbroek...quote:Op zaterdag 1 september 2012 08:46 schreef Barbusse het volgende:
GoedenmorgenTis zaterdag, nog geen weekend....
En arme jijquote:Op zaterdag 1 september 2012 08:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ocharme jijIk heb donderdag pas weekend....
Lekker hoorquote:Op zaterdag 1 september 2012 08:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het voelt toch verdacht veel als weekend hier. Relaxed muziekje aan, bakje koffie, ontbijtje, rondlopen in trainingsbroek...
Ik overleef het wel, maar dank jequote:
Is ze een beetjequote:Op zaterdag 1 september 2012 09:12 schreef Barbusse het volgende:
Weet iemand van jullie misschien iets van een gerucht dat Ryanair en Easyjet niet meer vliegen op Eindhoven vanaf eind oktober? Collega hier is een beetje aan het panieken
Je vergeet de jus expliciet te noemenquote:Op zaterdag 1 september 2012 08:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het voelt toch verdacht veel als weekend hier. Relaxed muziekje aan, bakje koffie, ontbijtje, rondlopen in trainingsbroek...
Mwoah, ik zou zeggen een 15quote:
Op een schaal van?quote:
As in Black Jack. Not sure if I would hit that.quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:30 schreef Barbusse het volgende:
As in Black Jack. Not sure if I would hit that.
Ik wist niet hoe ik het anders uit moest drukkenquote:
Hey lekker dingquote:
Zo voel ik me niet echtquote:Op zaterdag 1 september 2012 09:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wist niet hoe ik het anders uit moest drukken
[..]
Hey lekker ding![]()
Iets zegt mij dat je die grap al eerder hebt gemaakt. Hoe fout.quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:36 schreef Barbusse het volgende:
Ik wist niet hoe ik het anders uit moest drukken
Ik heb ook een beetje slaaptekortquote:Op zaterdag 1 september 2012 09:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo voel ik me niet echtWeinig geslapen..
Black Jack is de beoordelingsschaal die een maat van me en ik gebruikenquote:Op zaterdag 1 september 2012 09:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat je die grap al eerder hebt gemaakt. Hoe fout.
Lijkt me niets van waar.quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lekker hoor
[..]
Ik overleef het wel, maar dank je![]()
Weet iemand van jullie misschien iets van een gerucht dat Ryanair en Easyjet niet meer vliegen op Eindhoven vanaf eind oktober? Collega hier is een beetje aan het panieken
Ik hoop dat de seks beter is dan de humor.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:20 schreef Tegan het volgende:
Ok, het verhaal was. We hadden het over dat eigenlijk nog vrijwel niemand wist dat wij aan het daten waren enzo. En toen zei ik (voor de grap): "We kunnen het ook wel geheim houden tot over tien jaar ofzo, als we gaan trouwen dat ze dan ineens een kaartje krijgen en zoiets hebben van wtf T, een date?!" En zijn enige reactie was zo: "Wil je pas over tien jaar trouwen dan?!"
Ze mag óf met een luchtvaartmaatschappij mee die veevervoer minder hoog in het vaandel heeft staan óf ze komt niet in Eindhoven.quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:12 schreef Barbusse het volgende:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoop dat de seks beter is dan de humor.
Je had er bij moeten zijn. Dat maakt op zijn minst de seks beter. De humor, ach, één patient per keer.quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ze mag óf met een luchtvaartmaatschappij mee die veevervoer minder hoog in het vaandel heeft staan óf ze komt niet in Eindhoven.
Ik wil de definitie voor "win-win" graag aanpassen.
In dat geval: hahaquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:27 schreef Tegan het volgende:
Het is grappig omdat ik altijd heel privacygevoelig ben en dat soort dingen heel vaak zeg.
Trouwen. Station wagon, golden retriever, rijtjeshuis, mini'squote:Op zaterdag 1 september 2012 11:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je vergeet dat hij binnen tien jaar met me wil trouwen. Huuuuuuuu.
Nou ja, miniquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:31 schreef STING het volgende:
[..]
Trouwen. Station wagon, labrador, rijtjeshuis, mini's
I can see a Tegan shaped hole in the wall opposite of your date.....quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
De naïviteit.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:30 schreef Tegan het volgende:
Die bijzondere wensen kunnen niet meer tijdens het huwelijk?quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De naïviteit.Waarschijnlijk heeft hij nog wat bijzondere wensen op seksueel gebied en probeert hij je met dit soort uitspraken te verleiden tot het uitvoeren van deze wensen.
Hij weet al dat dat niet nodig isquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De naïviteit.Waarschijnlijk heeft hij nog wat bijzondere wensen op seksueel gebied en probeert hij je met dit soort uitspraken te verleiden tot het uitvoeren van deze wensen.
Natuurlijk wel, al ligt dat niet in de aard van een man. Zodra hij ze bij Tegan heeft uitgeprobeerd, gaat hij op zoek naar een andere vrouw om die te verleiden tot hetzelfde moraalloze gedrag.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:37 schreef STING het volgende:
Die bijzondere wensen kunnen niet meer tijdens het huwelijk?
Natuurlijk niet. Saaiheid ende burgelijkheid dan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:37 schreef STING het volgende:
[..]
Die bijzondere wensen kunnen niet meer tijdens het huwelijk?
Nee het is andersom. I've got hem wraped around my little finger doing everything I tell him to. Om hem vervolgens te dumpen en heartbroken achter te laten als ik genoeg van hem heb.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, al ligt dat niet in de aard van een man. Zodra hij ze bij Tegan heeft uitgeprobeerd, gaat hij op zoek naar een andere vrouw om die te verleiden tot hetzelfde moraalloze gedrag.
Dumpen is een goed uitgangspunt. Mannen die na drie dates al aangeven niet pas over 10 jaar te willen trouwen zijn bad news.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:41 schreef Tegan het volgende:
Nee het is andersom. I've got hem wraped around my little finger doing everything I tell him to. Om hem vervolgens te dumpen en heartbroken achter te laten als ik genoeg van hem heb.
Het is leuk dat de rollen eens omgedraaid zijn.
Couldn't agree more.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dumpen is een goed uitgangspunt. Mannen die na drie dates al aangeven niet pas over 10 jaar te willen trouwen zijn bad news.
Stoere talkquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:45 schreef Tegan het volgende:
Maar voorlopig houd ik hem even als sekstoy.
Oh noesquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Saaiheid ende burgelijkheid dan.
Wat zal jij genieten van die seks als je toch niks voelt...quote:
Vandaar dat het zeker alleen lekker is als het heel ruw isquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat zal jij genieten van die seks als je toch niks voelt...
Welke reden je er ook aan wil plakken verandert niets aan het feit.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:46 schreef STING het volgende:
[..]
Zo wil je je zeker graag presenteren aan de buitenwereld, wel zo veilig
Je uit/toont/voelt weinig emoties, ongeacht de situatie?quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Welke reden je er ook aan wil plakken verandert niets aan het feit.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:48 schreef STING het volgende:
[..]
Je uit/toont/voelt weinig emoties, ongeacht de situatie?
How boringquote:
Dit zijn niet de woorden van iemand zonder gevoel.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee het is andersom. I've got hem wraped around my little finger doing everything I tell him to. Om hem vervolgens te dumpen en heartbroken achter te laten als ik genoeg van hem heb.
Het is leuk dat de rollen eens omgedraaid zijn.
Ik zie dat je je epilepticon weer van stal hebt gehaald, wat leuk.quote:
Oh ik vind van wel.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dit zijn niet de woorden van iemand zonder gevoel.
Klopt. Daarnaast zijn ook mensen zich soms niet bewust van hun emoties, hoe ze hun gedrag soms beinvloeden.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:20 schreef MissMSX het volgende:
Uiten/tonen is wat anders dan voelen.
Hij heeft een Mini Cooper en een hipster bril gekochtquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:04 schreef STING het volgende:
[..]
Retro-buien
En waarin uit zich dat bij hem?
Hey Ang3l, alles oke met u?quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:19 schreef Ang3l het volgende:
Hoi barbusse! En de rest natuurlijk ook. maar hoi Barbusse!
Si si, muy bien. Y tu, guapo?quote:
Bijzonder zonnig hierquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Si si, muy bien. Y tu, guapo?
De vakanties zijn helaas weer afgelopen dus we storten onszelf weer volop in het echte leven! Seks en zo. En o ja, werken.
Het klonk mij in ieder geval nooit alsof het je niets deed. En ook deze opmerking getuigd van een gevoelige snaar.quote:
90's muziekjes draaienquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:04 schreef STING het volgende:
[..]
Retro-buien
En waarin uit zich dat bij hem?
Je begrijpt het verkeerdquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie dat je je epilepticon weer van stal hebt gehaald, wat leuk.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:56 schreef HeatWave het volgende:
je hebt gelijk MissMSX, ik ben oud, gisteren van 17:45 tot 5:30 gestapt en gedronken, en nu kan ik vanavond echt niet meer weg. ben kapot
.
Hold me?.
Bejaarde!quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:56 schreef HeatWave het volgende:
je hebt gelijk MissMSX, ik ben oud, gisteren van 17:45 tot 5:30 gestapt en gedronken, en nu kan ik vanavond echt niet meer weg. ben kapot
.
Hold me?.
I guessquote:
Als je maar niet aan haar denkt tijdens de huwelijksnacht.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:26 schreef Litpho het volgende:
Muziekjes uitzoeken voor de bruiloft en bij verschrikkelijk catchy J-pop aan MissMSX moeten denken.
Dat heb ik veelvuldig gedaan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:46 schreef CherryLips het volgende:
Aan MissMSX denken tijdens de voorbereiding van je bruiloft
Lijkt me raar als je dat niet doet.quote:
Beter dan tijdens de seks met je vriendin lijkt mequote:Op zaterdag 1 september 2012 21:46 schreef CherryLips het volgende:
Jaquote:
enige medicijn is verder zuipen toch zegt men altijdquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
JaNou ja, ziek van de drank van gisteren dan
.
True, maar ik vond het wel ff mooi, kostte ook echt klauwen met geld, uit eten, 2 kroegen, van 17:45 tot 5:30 en dan een dure taxi van 40 euro omdat de ij-tunnel dicht is.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
enige medicijn is verder zuipen toch zegt men altijd
Ah joh, gewoon gaan, kan jou het schelenquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar ik vond het wel ff mooi, kostte ook echt klauwen met geld, uit eten, 2 kroegen, van 17:45 tot 5:30 en dan een dure taxi van 40 euro omdat de ij-tunnel dicht is.
Even pas op de plaats vandaag, al twijfelde ik alweer rond 21:00.
Nu niet meerquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ah joh, gewoon gaan, kan jou het schelen
broek, shirt, schoenen aan en gaan, is n minuut werk, niet eensquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu niet meer. Lig in boxer op de bank.
TMI, I know.
Zou ook nog moeten douchenquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
broek, shirt, schoenen aan en gaan, is n minuut werk, niet eens
Die overleven het wel een avond zonder mequote:Op zaterdag 1 september 2012 22:45 schreef Memento-Mori het volgende:
en al die lekkere wijven danje stelt me teleur HW
Euh icm boxer op de bank *kwartje*quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die overleven het wel een avond zonder me.
En ik ben mijn vakantieliefde aan het entertainen op de chat.
Chat, niet webcam poppetjequote:Op zaterdag 1 september 2012 22:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Euh icm boxer op de bank *kwartje*
ja dat is wel TMI![]()
je doet op FOK! al jaren niet andersquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oh ik dacht automatisch icm webcam, lettertjes zijn nou niet echt heeel entertainend
Dat laat ik wel aan B. over.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je maar niet aan haar denkt tijdens de huwelijksnacht.
nouja jij die een vakantievriendinnetje entertaint, ik dacht idd dat dat niet alleen lettertjes zouden zijnquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je doet op FOK! al jaren niet anders.
Yatta!quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:26 schreef Litpho het volgende:
Muziekjes uitzoeken voor de bruiloft en bij verschrikkelijk catchy J-pop aan MissMSX moeten denken.
Hij entertaint met letters, zij met beelden.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:10 schreef Memento-Mori het volgende:
nouja jij die een vakantievriendinnetje entertaint, ik dacht idd dat dat niet alleen lettertjes zouden zijn
Goedemorgen Samzzquote:
En truste jijquote:
Spierpijn.quote:Op zondag 2 september 2012 09:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goedemorgen SamzzWat heb je gedaan met je rug?
[..]
En truste jij![]()
De baby ging niet meer slapen na de ochtendvoeding van 4 uur.quote:Op zondag 2 september 2012 08:44 schreef Barbusse het volgende:
Wat zijn jullie vroeg wakker op de zondagmorgen. Grote plannen vandaag?
B..b...baby?quote:Op zondag 2 september 2012 09:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De baby ging niet meer slapen na de ochtendvoeding van 4 uur.
Van de buren. En dat mormel bleef sindsdien alleen maar krijsen.quote:
Neem een voorbeeld aan de kerel in god bless america.quote:Op zondag 2 september 2012 09:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van de buren. En dat mormel bleef sindsdien alleen maar krijsen.
Ken ik niet.quote:Op zondag 2 september 2012 09:30 schreef Samzz het volgende:
Neem een voorbeeld aan de kerel in god bless america.
Goeden filmpjen was dat.quote:
Ik lig liever es wakker van een baby dan van de angst dat één van mijn gevangenismatties mij in mijn bips wil naaien.quote:
How the hell did we get this far?quote:
Seaworld? Met een vliegticket. Twee, in haar geval.quote:
quote:
quote:Op zondag 2 september 2012 09:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Seaworld? Met een vliegticket. Twee, in haar geval.
Het blijft een goede vraagquote:
Jaloers?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:46 schreef CherryLips het volgende:
Sorry, tis nog vroegquote:
quote:
En een goed nummer ook. Ook voor een bruiloft trouwens.quote:
Marvin Gaye hier. Ideaal ook voor de zondagochtend.quote:Op zondag 2 september 2012 10:10 schreef Barbusse het volgende:
Tijd voor een zondagochtend-ontbijt-op-bed-muziekje:
Marvin Gaye is ook bijzonder goed ja. Vooral in bed.quote:Op zondag 2 september 2012 10:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Marvin Gaye hier. Ideaal ook voor de zondagochtend.
The game is not to get caught.quote:Op zondag 2 september 2012 09:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik lig liever es wakker van een baby dan van de angst dat één van mijn gevangenismatties mij in mijn bips wil naaien.
And the rules are: there are no rules.quote:
Hmmm, biefstuk.quote:Op zondag 2 september 2012 11:17 schreef Samzz het volgende:
Meh, afspraak voor vanavond heeft afgezegd. Dan maar lekker verder schilderen aan Koe.
Fixed.quote:
Mensen die een afspraak met jou afzeggen.quote:Op zondag 2 september 2012 11:17 schreef Samzz het volgende:
Meh, afspraak voor vanavond heeft afgezegd. Dan maar lekker verder schilderen aan Koe.
Ja, stom he. Nu heb ik een date met m'n schilderij.quote:Op zondag 2 september 2012 15:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die een afspraak met jou afzeggen.
Ik ben nog nooit zo jaloers geweest op een schilderij.quote:Op zondag 2 september 2012 15:51 schreef Samzz het volgende:
Ja, stom he. Nu heb ik een date met m'n schilderij.
Wacht maar tot je ziet hoe het eruit zietquote:Op zondag 2 september 2012 15:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit zo jaloers geweest op een schilderij.
Geef maar een seintje als het ergens is te zien.quote:Op zondag 2 september 2012 16:01 schreef Samzz het volgende:
Wacht maar tot je ziet hoe het eruit ziet.
Als een mislukte Picasso?quote:Op zondag 2 september 2012 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wacht maar tot je ziet hoe het eruit ziet.
Er staat een foto van de huidige staat in het traditional art topic in m'n PoHiquote:Op zondag 2 september 2012 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef maar een seintje als het ergens is te zien.
Ben benieuwd naar het eindresultaat. Normaal teken je toch met potlood?quote:Op zondag 2 september 2012 16:25 schreef Samzz het volgende:
Er staat een foto van de huidige staat in het traditional art topic in m'n PoHi.
Potlood, kleurpotlood, pastel. Ik heb vroeger veel geschilderd (aquarel en olieverf) en ik dacht, ik probeer het weer eens.quote:Op zondag 2 september 2012 16:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar het eindresultaat. Normaal teken je toch met potlood?
Zijn de uitnodigingen al verstuurd?quote:Op zondag 2 september 2012 16:55 schreef Samzz het volgende:
Is ook een leuk doek voor m'n expositie in oktober.
I see what you did there.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het klonk mij in ieder geval nooit alsof het je niets deed. En ook deze opmerking getuigd van een gevoelige snaar.
Verstuur ik niet. Is tijdens de open dag van het asiel waar ik werkquote:Op zondag 2 september 2012 17:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn de uitnodigingen al verstuurd?
Het klinkt wel als een soort van laatste adem ja.quote:Op zondag 2 september 2012 17:11 schreef Tegan het volgende:
Laptop maakte net (direct nadat ik hem aanzette) een paar minuten het geluid van een motor die stationair draait en allemaal trillen. En nu doet hij weer normaal. Is hij nu dood als ik hem straks uitzet?
Nou ja, je kunt niet met je scharrel spelen in plaats van hele dagen laptoppen.quote:
Ja hoor, met jou altijd.quote:
quote:
quote:
Biertje?quote:
das ritalin toch?quote:Op zondag 2 september 2012 19:57 schreef HeatWave het volgende:
Ligt er een of andere strip pillen voor mijn deur buiten, Methylfenidaat, een of ander vaag ADHD middel.
Kan ik daar nog iets leuks mee?.
Ja, concerta blijkbaar. Wat doet dat?quote:
tis niet zoveel hoor, stuk of 8 pillen, maar lag er gewoon, uit iemands zak geflikkerd denk ik. Beter dat ik het vind ipv al die koters die hier de hele dag spelen lijkt mequote:Op zondag 2 september 2012 20:06 schreef KomtTijd... het volgende:
verkopen aan pubers bij de plaatselijke discotheek?
volgens mij een soort kalmeringsmiddel, schijnt een behoorlijke straatwaarde te hebbenquote:Op zondag 2 september 2012 20:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, concerta blijkbaar. Wat doet dat?.
Nou, 8 pilletjes vast nietquote:Op zondag 2 september 2012 20:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
volgens mij een soort kalmeringsmiddel, schijnt een behoorlijke straatwaarde te hebben
Zelfstandig?quote:Op zondag 2 september 2012 20:10 schreef HeatWave het volgende:
Wie denkt die oekrainse wel dat ze is, beetje zonder mij de kroeg in gaan.
Nou ja met 1 huisgenote en een vriendin, maar dan nog! Braaf thuiszitten tot ik je kom ophalen verdommequote:
als je adhd hebt is t Rustgevend, als je geen adhd hebt, werkt t als n soort speedquote:
Aha, nou wie weet neem ik er zelf wel een keer 1 danquote:Op zondag 2 september 2012 20:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als je adhd hebt is t Rustgevend, als je geen adhd hebt, werkt t als n soort speedonder studenten erg populair om nacht door te werken enzo
Als het Ritalin is kan je het snuivenquote:Op zondag 2 september 2012 19:57 schreef HeatWave het volgende:
Ligt er een of andere strip pillen voor mijn deur buiten, Methylfenidaat, een of ander vaag ADHD middel.
Kan ik daar nog iets leuks mee?.
Geen ervaring overigens.quote:Op zondag 2 september 2012 21:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als het Ritalin is kan je het snuiven.
Eeeh, niet...quote:Op zondag 2 september 2012 23:49 schreef CherryLips het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn om een mediaplayer aan te sluiten op een tv
Tv heeft geen hdmi dus doe het met tulpstekkers. En nu moet ik de uitgang vinden op de tv. Geef het maar op.quote:
Zo geavanceerd ben ik nietquote:Op zondag 2 september 2012 23:54 schreef KomtTijd... het volgende:
Het beste is natuurlijk als je gewoon een receiver hebt met HDMI
TV's van voor 2012 doen het ook nog prima in 2012 hoorquote:
Heb je t huis nog gekocht?quote:
Nee, ik heb geen autoquote:
Hey Cue_quote:
Gewerktquote:
Geniet!quote:
Owquote:Op maandag 3 september 2012 08:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
GewerktKomende donderdag pas weekend voor mij....
Jij lekker lui geweest?
Lekker hoor, klinkt als een goed weekendquote:Op maandag 3 september 2012 08:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
OwDus je moet nog even, balen. Maar dan leuke plannen?
Haha nee, niet echt, ja zondag niets gedaan
Vrijdag met een date naar Proef-Eet geweest, zaterdag dansfeest en zondag dus niets
Was zeker een goed weekendquote:Op maandag 3 september 2012 08:30 schreef Barbusse het volgende:
Lekker hoor, klinkt als een goed weekendHoe was de date?
Nice!quote:
Hij ging ook uit op een gegeven moment.quote:
Was ie dus niet gemaaktquote:Op maandag 3 september 2012 09:39 schreef rhubarbje het volgende:
De vaatwasser was gemaakt tot ik hem vanmorgen aan zette... de halve keuken weer blank! Ik word er gek van
nou gek genoeg 2 dagen welquote:
Gemaakt én verbeterd; hij dweilt tegelijkertijd de keukenvloer.quote:Op maandag 3 september 2012 09:39 schreef rhubarbje het volgende:
De vaatwasser was gemaakt tot ik hem vanmorgen aan zette... de halve keuken weer blank! Ik word er gek van
quote:Op maandag 3 september 2012 09:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gemaakt én verbeterd; hij dweilt tegelijkertijd de keukenvloer.
nee een slang is los geschoten die dus wel eerst vast zatquote:Op maandag 3 september 2012 09:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
symptoombestrijding heet dat.
Sommige mensen weten altijd wel een puntje van kritiek te vinden.quote:
Altijd handig, mannetjes die je voor bijna niks helpen.quote:
Slangen schieten meestal om een reden los.quote:Op maandag 3 september 2012 10:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee een slang is los geschoten die dus wel eerst vast zat
nee preciesquote:
ik weet ht maar dit is dus een nieuw probleemquote:Op maandag 3 september 2012 10:02 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Slangen schieten meestal om een reden los.
Afgelopen week vertelde je dat jij en vriendje werkeloos zijn, dus het is dan niet alsof jullie geen tijd hebben om die twee borden even met de hand af te wassen.quote:Op maandag 3 september 2012 10:03 schreef rhubarbje het volgende:
en we hebben zeil dus dat moest nu ook weer omhoog om te drogen om te zorgen dat er geen schimmel komt
en zo moet de koelkast er natuurlijk weer af... en alle afwas op de hand....
Bah
Symptoombestrijding heeft als opvallend kenmerk dat binnen onafzienbare tijd een 'nieuw' probleem zich voordoet als het eerste probleem is 'opgelost'.quote:Op maandag 3 september 2012 10:04 schreef rhubarbje het volgende:
ik weet ht maar dit is dus een nieuw probleem
Niet het zelfde opnieuw
dat wil nog niet zeggen dat ik er zin in hebquote:Op maandag 3 september 2012 10:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afgelopen week vertelde je dat jij en vriendje werkeloos zijn, dus het is dan niet alsof jullie geen tijd hebben om die twee borden even met de hand af te wassen.
Een SPersquote:Op maandag 3 september 2012 10:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat wil nog niet zeggen dat ik er zin in heb
en we doen allebei twee studies dus het is niet alsof we de hele dag tellsell zitten te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |