Geef maar een seintje als het ergens is te zien.quote:Op zondag 2 september 2012 16:01 schreef Samzz het volgende:
Wacht maar tot je ziet hoe het eruit ziet.
Als een mislukte Picasso?quote:Op zondag 2 september 2012 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wacht maar tot je ziet hoe het eruit ziet.
Er staat een foto van de huidige staat in het traditional art topic in m'n PoHiquote:Op zondag 2 september 2012 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef maar een seintje als het ergens is te zien.
Ben benieuwd naar het eindresultaat. Normaal teken je toch met potlood?quote:Op zondag 2 september 2012 16:25 schreef Samzz het volgende:
Er staat een foto van de huidige staat in het traditional art topic in m'n PoHi.
Potlood, kleurpotlood, pastel. Ik heb vroeger veel geschilderd (aquarel en olieverf) en ik dacht, ik probeer het weer eens.quote:Op zondag 2 september 2012 16:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar het eindresultaat. Normaal teken je toch met potlood?
Zijn de uitnodigingen al verstuurd?quote:Op zondag 2 september 2012 16:55 schreef Samzz het volgende:
Is ook een leuk doek voor m'n expositie in oktober.
I see what you did there.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het klonk mij in ieder geval nooit alsof het je niets deed. En ook deze opmerking getuigd van een gevoelige snaar.
Verstuur ik niet. Is tijdens de open dag van het asiel waar ik werkquote:Op zondag 2 september 2012 17:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn de uitnodigingen al verstuurd?
Het klinkt wel als een soort van laatste adem ja.quote:Op zondag 2 september 2012 17:11 schreef Tegan het volgende:
Laptop maakte net (direct nadat ik hem aanzette) een paar minuten het geluid van een motor die stationair draait en allemaal trillen. En nu doet hij weer normaal. Is hij nu dood als ik hem straks uitzet?
Nou ja, je kunt niet met je scharrel spelen in plaats van hele dagen laptoppen.quote:
Ja hoor, met jou altijd.quote:
quote:
quote:
Biertje?quote:
das ritalin toch?quote:Op zondag 2 september 2012 19:57 schreef HeatWave het volgende:
Ligt er een of andere strip pillen voor mijn deur buiten, Methylfenidaat, een of ander vaag ADHD middel.
Kan ik daar nog iets leuks mee?.
Ja, concerta blijkbaar. Wat doet dat?quote:
tis niet zoveel hoor, stuk of 8 pillen, maar lag er gewoon, uit iemands zak geflikkerd denk ik. Beter dat ik het vind ipv al die koters die hier de hele dag spelen lijkt mequote:Op zondag 2 september 2012 20:06 schreef KomtTijd... het volgende:
verkopen aan pubers bij de plaatselijke discotheek?
volgens mij een soort kalmeringsmiddel, schijnt een behoorlijke straatwaarde te hebbenquote:Op zondag 2 september 2012 20:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, concerta blijkbaar. Wat doet dat?.
Nou, 8 pilletjes vast nietquote:Op zondag 2 september 2012 20:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
volgens mij een soort kalmeringsmiddel, schijnt een behoorlijke straatwaarde te hebben
Zelfstandig?quote:Op zondag 2 september 2012 20:10 schreef HeatWave het volgende:
Wie denkt die oekrainse wel dat ze is, beetje zonder mij de kroeg in gaan.
Nou ja met 1 huisgenote en een vriendin, maar dan nog! Braaf thuiszitten tot ik je kom ophalen verdommequote:
als je adhd hebt is t Rustgevend, als je geen adhd hebt, werkt t als n soort speedquote:
Aha, nou wie weet neem ik er zelf wel een keer 1 danquote:Op zondag 2 september 2012 20:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als je adhd hebt is t Rustgevend, als je geen adhd hebt, werkt t als n soort speedonder studenten erg populair om nacht door te werken enzo
Als het Ritalin is kan je het snuivenquote:Op zondag 2 september 2012 19:57 schreef HeatWave het volgende:
Ligt er een of andere strip pillen voor mijn deur buiten, Methylfenidaat, een of ander vaag ADHD middel.
Kan ik daar nog iets leuks mee?.
Geen ervaring overigens.quote:Op zondag 2 september 2012 21:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als het Ritalin is kan je het snuiven.
Eeeh, niet...quote:Op zondag 2 september 2012 23:49 schreef CherryLips het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn om een mediaplayer aan te sluiten op een tv
Tv heeft geen hdmi dus doe het met tulpstekkers. En nu moet ik de uitgang vinden op de tv. Geef het maar op.quote:
Zo geavanceerd ben ik nietquote:Op zondag 2 september 2012 23:54 schreef KomtTijd... het volgende:
Het beste is natuurlijk als je gewoon een receiver hebt met HDMI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |