Eeeh, niet...quote:Op zondag 2 september 2012 23:49 schreef CherryLips het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn om een mediaplayer aan te sluiten op een tv
Tv heeft geen hdmi dus doe het met tulpstekkers. En nu moet ik de uitgang vinden op de tv. Geef het maar op.quote:
Zo geavanceerd ben ik nietquote:Op zondag 2 september 2012 23:54 schreef KomtTijd... het volgende:
Het beste is natuurlijk als je gewoon een receiver hebt met HDMI
TV's van voor 2012 doen het ook nog prima in 2012 hoorquote:
Heb je t huis nog gekocht?quote:
Nee, ik heb geen autoquote:
Hey Cue_quote:
Gewerktquote:
Geniet!quote:
Owquote:Op maandag 3 september 2012 08:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
GewerktKomende donderdag pas weekend voor mij....
Jij lekker lui geweest?
Lekker hoor, klinkt als een goed weekendquote:Op maandag 3 september 2012 08:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
OwDus je moet nog even, balen. Maar dan leuke plannen?
Haha nee, niet echt, ja zondag niets gedaan
Vrijdag met een date naar Proef-Eet geweest, zaterdag dansfeest en zondag dus niets
Was zeker een goed weekendquote:Op maandag 3 september 2012 08:30 schreef Barbusse het volgende:
Lekker hoor, klinkt als een goed weekendHoe was de date?
Nice!quote:
Hij ging ook uit op een gegeven moment.quote:
Was ie dus niet gemaaktquote:Op maandag 3 september 2012 09:39 schreef rhubarbje het volgende:
De vaatwasser was gemaakt tot ik hem vanmorgen aan zette... de halve keuken weer blank! Ik word er gek van
nou gek genoeg 2 dagen welquote:
Gemaakt én verbeterd; hij dweilt tegelijkertijd de keukenvloer.quote:Op maandag 3 september 2012 09:39 schreef rhubarbje het volgende:
De vaatwasser was gemaakt tot ik hem vanmorgen aan zette... de halve keuken weer blank! Ik word er gek van
quote:Op maandag 3 september 2012 09:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gemaakt én verbeterd; hij dweilt tegelijkertijd de keukenvloer.
nee een slang is los geschoten die dus wel eerst vast zatquote:Op maandag 3 september 2012 09:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
symptoombestrijding heet dat.
Sommige mensen weten altijd wel een puntje van kritiek te vinden.quote:
Altijd handig, mannetjes die je voor bijna niks helpen.quote:
Slangen schieten meestal om een reden los.quote:Op maandag 3 september 2012 10:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee een slang is los geschoten die dus wel eerst vast zat
nee preciesquote:
ik weet ht maar dit is dus een nieuw probleemquote:Op maandag 3 september 2012 10:02 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Slangen schieten meestal om een reden los.
Afgelopen week vertelde je dat jij en vriendje werkeloos zijn, dus het is dan niet alsof jullie geen tijd hebben om die twee borden even met de hand af te wassen.quote:Op maandag 3 september 2012 10:03 schreef rhubarbje het volgende:
en we hebben zeil dus dat moest nu ook weer omhoog om te drogen om te zorgen dat er geen schimmel komt
en zo moet de koelkast er natuurlijk weer af... en alle afwas op de hand....
Bah
Symptoombestrijding heeft als opvallend kenmerk dat binnen onafzienbare tijd een 'nieuw' probleem zich voordoet als het eerste probleem is 'opgelost'.quote:Op maandag 3 september 2012 10:04 schreef rhubarbje het volgende:
ik weet ht maar dit is dus een nieuw probleem
Niet het zelfde opnieuw
dat wil nog niet zeggen dat ik er zin in hebquote:Op maandag 3 september 2012 10:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afgelopen week vertelde je dat jij en vriendje werkeloos zijn, dus het is dan niet alsof jullie geen tijd hebben om die twee borden even met de hand af te wassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |