And the rules are: there are no rules.quote:
Hmmm, biefstuk.quote:Op zondag 2 september 2012 11:17 schreef Samzz het volgende:
Meh, afspraak voor vanavond heeft afgezegd. Dan maar lekker verder schilderen aan Koe.
Fixed.quote:
Mensen die een afspraak met jou afzeggen.quote:Op zondag 2 september 2012 11:17 schreef Samzz het volgende:
Meh, afspraak voor vanavond heeft afgezegd. Dan maar lekker verder schilderen aan Koe.
Ja, stom he. Nu heb ik een date met m'n schilderij.quote:Op zondag 2 september 2012 15:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die een afspraak met jou afzeggen.
Ik ben nog nooit zo jaloers geweest op een schilderij.quote:Op zondag 2 september 2012 15:51 schreef Samzz het volgende:
Ja, stom he. Nu heb ik een date met m'n schilderij.
Wacht maar tot je ziet hoe het eruit zietquote:Op zondag 2 september 2012 15:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit zo jaloers geweest op een schilderij.
Geef maar een seintje als het ergens is te zien.quote:Op zondag 2 september 2012 16:01 schreef Samzz het volgende:
Wacht maar tot je ziet hoe het eruit ziet.
Als een mislukte Picasso?quote:Op zondag 2 september 2012 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wacht maar tot je ziet hoe het eruit ziet.
Er staat een foto van de huidige staat in het traditional art topic in m'n PoHiquote:Op zondag 2 september 2012 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef maar een seintje als het ergens is te zien.
Ben benieuwd naar het eindresultaat. Normaal teken je toch met potlood?quote:Op zondag 2 september 2012 16:25 schreef Samzz het volgende:
Er staat een foto van de huidige staat in het traditional art topic in m'n PoHi.
Potlood, kleurpotlood, pastel. Ik heb vroeger veel geschilderd (aquarel en olieverf) en ik dacht, ik probeer het weer eens.quote:Op zondag 2 september 2012 16:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar het eindresultaat. Normaal teken je toch met potlood?
Zijn de uitnodigingen al verstuurd?quote:Op zondag 2 september 2012 16:55 schreef Samzz het volgende:
Is ook een leuk doek voor m'n expositie in oktober.
I see what you did there.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het klonk mij in ieder geval nooit alsof het je niets deed. En ook deze opmerking getuigd van een gevoelige snaar.
Verstuur ik niet. Is tijdens de open dag van het asiel waar ik werkquote:Op zondag 2 september 2012 17:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn de uitnodigingen al verstuurd?
Het klinkt wel als een soort van laatste adem ja.quote:Op zondag 2 september 2012 17:11 schreef Tegan het volgende:
Laptop maakte net (direct nadat ik hem aanzette) een paar minuten het geluid van een motor die stationair draait en allemaal trillen. En nu doet hij weer normaal. Is hij nu dood als ik hem straks uitzet?
Nou ja, je kunt niet met je scharrel spelen in plaats van hele dagen laptoppen.quote:
Ja hoor, met jou altijd.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |