quote:
Biertje?quote:
das ritalin toch?quote:Op zondag 2 september 2012 19:57 schreef HeatWave het volgende:
Ligt er een of andere strip pillen voor mijn deur buiten, Methylfenidaat, een of ander vaag ADHD middel.
Kan ik daar nog iets leuks mee?.
Ja, concerta blijkbaar. Wat doet dat?quote:
tis niet zoveel hoor, stuk of 8 pillen, maar lag er gewoon, uit iemands zak geflikkerd denk ik. Beter dat ik het vind ipv al die koters die hier de hele dag spelen lijkt mequote:Op zondag 2 september 2012 20:06 schreef KomtTijd... het volgende:
verkopen aan pubers bij de plaatselijke discotheek?
volgens mij een soort kalmeringsmiddel, schijnt een behoorlijke straatwaarde te hebbenquote:Op zondag 2 september 2012 20:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, concerta blijkbaar. Wat doet dat?.
Nou, 8 pilletjes vast nietquote:Op zondag 2 september 2012 20:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
volgens mij een soort kalmeringsmiddel, schijnt een behoorlijke straatwaarde te hebben
Zelfstandig?quote:Op zondag 2 september 2012 20:10 schreef HeatWave het volgende:
Wie denkt die oekrainse wel dat ze is, beetje zonder mij de kroeg in gaan.
Nou ja met 1 huisgenote en een vriendin, maar dan nog! Braaf thuiszitten tot ik je kom ophalen verdommequote:
als je adhd hebt is t Rustgevend, als je geen adhd hebt, werkt t als n soort speedquote:
Aha, nou wie weet neem ik er zelf wel een keer 1 danquote:Op zondag 2 september 2012 20:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als je adhd hebt is t Rustgevend, als je geen adhd hebt, werkt t als n soort speedonder studenten erg populair om nacht door te werken enzo
Als het Ritalin is kan je het snuivenquote:Op zondag 2 september 2012 19:57 schreef HeatWave het volgende:
Ligt er een of andere strip pillen voor mijn deur buiten, Methylfenidaat, een of ander vaag ADHD middel.
Kan ik daar nog iets leuks mee?.
Geen ervaring overigens.quote:Op zondag 2 september 2012 21:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als het Ritalin is kan je het snuiven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |