quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ze mag óf met een luchtvaartmaatschappij mee die veevervoer minder hoog in het vaandel heeft staan óf ze komt niet in Eindhoven.
Ik wil de definitie voor "win-win" graag aanpassen.
In dat geval: hahaquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:27 schreef Tegan het volgende:
Het is grappig omdat ik altijd heel privacygevoelig ben en dat soort dingen heel vaak zeg.
Trouwen. Station wagon, golden retriever, rijtjeshuis, mini'squote:Op zaterdag 1 september 2012 11:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je vergeet dat hij binnen tien jaar met me wil trouwen. Huuuuuuuu.
Nou ja, miniquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:31 schreef STING het volgende:
[..]
Trouwen. Station wagon, labrador, rijtjeshuis, mini's
I can see a Tegan shaped hole in the wall opposite of your date.....quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
De naïviteit.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:30 schreef Tegan het volgende:
Die bijzondere wensen kunnen niet meer tijdens het huwelijk?quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De naïviteit.Waarschijnlijk heeft hij nog wat bijzondere wensen op seksueel gebied en probeert hij je met dit soort uitspraken te verleiden tot het uitvoeren van deze wensen.
Hij weet al dat dat niet nodig isquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De naïviteit.Waarschijnlijk heeft hij nog wat bijzondere wensen op seksueel gebied en probeert hij je met dit soort uitspraken te verleiden tot het uitvoeren van deze wensen.
Natuurlijk wel, al ligt dat niet in de aard van een man. Zodra hij ze bij Tegan heeft uitgeprobeerd, gaat hij op zoek naar een andere vrouw om die te verleiden tot hetzelfde moraalloze gedrag.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:37 schreef STING het volgende:
Die bijzondere wensen kunnen niet meer tijdens het huwelijk?
Natuurlijk niet. Saaiheid ende burgelijkheid dan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:37 schreef STING het volgende:
[..]
Die bijzondere wensen kunnen niet meer tijdens het huwelijk?
Nee het is andersom. I've got hem wraped around my little finger doing everything I tell him to. Om hem vervolgens te dumpen en heartbroken achter te laten als ik genoeg van hem heb.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, al ligt dat niet in de aard van een man. Zodra hij ze bij Tegan heeft uitgeprobeerd, gaat hij op zoek naar een andere vrouw om die te verleiden tot hetzelfde moraalloze gedrag.
Dumpen is een goed uitgangspunt. Mannen die na drie dates al aangeven niet pas over 10 jaar te willen trouwen zijn bad news.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:41 schreef Tegan het volgende:
Nee het is andersom. I've got hem wraped around my little finger doing everything I tell him to. Om hem vervolgens te dumpen en heartbroken achter te laten als ik genoeg van hem heb.
Het is leuk dat de rollen eens omgedraaid zijn.
Couldn't agree more.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dumpen is een goed uitgangspunt. Mannen die na drie dates al aangeven niet pas over 10 jaar te willen trouwen zijn bad news.
Stoere talkquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:45 schreef Tegan het volgende:
Maar voorlopig houd ik hem even als sekstoy.
Oh noesquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Saaiheid ende burgelijkheid dan.
Wat zal jij genieten van die seks als je toch niks voelt...quote:
Vandaar dat het zeker alleen lekker is als het heel ruw isquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat zal jij genieten van die seks als je toch niks voelt...
Welke reden je er ook aan wil plakken verandert niets aan het feit.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:46 schreef STING het volgende:
[..]
Zo wil je je zeker graag presenteren aan de buitenwereld, wel zo veilig
Je uit/toont/voelt weinig emoties, ongeacht de situatie?quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Welke reden je er ook aan wil plakken verandert niets aan het feit.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:48 schreef STING het volgende:
[..]
Je uit/toont/voelt weinig emoties, ongeacht de situatie?
How boringquote:
Dit zijn niet de woorden van iemand zonder gevoel.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee het is andersom. I've got hem wraped around my little finger doing everything I tell him to. Om hem vervolgens te dumpen en heartbroken achter te laten als ik genoeg van hem heb.
Het is leuk dat de rollen eens omgedraaid zijn.
Ik zie dat je je epilepticon weer van stal hebt gehaald, wat leuk.quote:
Oh ik vind van wel.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dit zijn niet de woorden van iemand zonder gevoel.
Klopt. Daarnaast zijn ook mensen zich soms niet bewust van hun emoties, hoe ze hun gedrag soms beinvloeden.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:20 schreef MissMSX het volgende:
Uiten/tonen is wat anders dan voelen.
Hij heeft een Mini Cooper en een hipster bril gekochtquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:04 schreef STING het volgende:
[..]
Retro-buien
En waarin uit zich dat bij hem?
Hey Ang3l, alles oke met u?quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:19 schreef Ang3l het volgende:
Hoi barbusse! En de rest natuurlijk ook. maar hoi Barbusse!
Si si, muy bien. Y tu, guapo?quote:
Bijzonder zonnig hierquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Si si, muy bien. Y tu, guapo?
De vakanties zijn helaas weer afgelopen dus we storten onszelf weer volop in het echte leven! Seks en zo. En o ja, werken.
Het klonk mij in ieder geval nooit alsof het je niets deed. En ook deze opmerking getuigd van een gevoelige snaar.quote:
90's muziekjes draaienquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:04 schreef STING het volgende:
[..]
Retro-buien
En waarin uit zich dat bij hem?
Je begrijpt het verkeerdquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie dat je je epilepticon weer van stal hebt gehaald, wat leuk.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:56 schreef HeatWave het volgende:
je hebt gelijk MissMSX, ik ben oud, gisteren van 17:45 tot 5:30 gestapt en gedronken, en nu kan ik vanavond echt niet meer weg. ben kapot
.
Hold me?.
Bejaarde!quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:56 schreef HeatWave het volgende:
je hebt gelijk MissMSX, ik ben oud, gisteren van 17:45 tot 5:30 gestapt en gedronken, en nu kan ik vanavond echt niet meer weg. ben kapot
.
Hold me?.
I guessquote:
Als je maar niet aan haar denkt tijdens de huwelijksnacht.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:26 schreef Litpho het volgende:
Muziekjes uitzoeken voor de bruiloft en bij verschrikkelijk catchy J-pop aan MissMSX moeten denken.
Dat heb ik veelvuldig gedaan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:46 schreef CherryLips het volgende:
Aan MissMSX denken tijdens de voorbereiding van je bruiloft
Lijkt me raar als je dat niet doet.quote:
Beter dan tijdens de seks met je vriendin lijkt mequote:Op zaterdag 1 september 2012 21:46 schreef CherryLips het volgende:
Jaquote:
enige medicijn is verder zuipen toch zegt men altijdquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
JaNou ja, ziek van de drank van gisteren dan
.
True, maar ik vond het wel ff mooi, kostte ook echt klauwen met geld, uit eten, 2 kroegen, van 17:45 tot 5:30 en dan een dure taxi van 40 euro omdat de ij-tunnel dicht is.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
enige medicijn is verder zuipen toch zegt men altijd
Ah joh, gewoon gaan, kan jou het schelenquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar ik vond het wel ff mooi, kostte ook echt klauwen met geld, uit eten, 2 kroegen, van 17:45 tot 5:30 en dan een dure taxi van 40 euro omdat de ij-tunnel dicht is.
Even pas op de plaats vandaag, al twijfelde ik alweer rond 21:00.
Nu niet meerquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ah joh, gewoon gaan, kan jou het schelen
broek, shirt, schoenen aan en gaan, is n minuut werk, niet eensquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu niet meer. Lig in boxer op de bank.
TMI, I know.
Zou ook nog moeten douchenquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
broek, shirt, schoenen aan en gaan, is n minuut werk, niet eens
Die overleven het wel een avond zonder mequote:Op zaterdag 1 september 2012 22:45 schreef Memento-Mori het volgende:
en al die lekkere wijven danje stelt me teleur HW
Euh icm boxer op de bank *kwartje*quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die overleven het wel een avond zonder me.
En ik ben mijn vakantieliefde aan het entertainen op de chat.
Chat, niet webcam poppetjequote:Op zaterdag 1 september 2012 22:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Euh icm boxer op de bank *kwartje*
ja dat is wel TMI![]()
je doet op FOK! al jaren niet andersquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oh ik dacht automatisch icm webcam, lettertjes zijn nou niet echt heeel entertainend
Dat laat ik wel aan B. over.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je maar niet aan haar denkt tijdens de huwelijksnacht.
nouja jij die een vakantievriendinnetje entertaint, ik dacht idd dat dat niet alleen lettertjes zouden zijnquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je doet op FOK! al jaren niet anders.
Yatta!quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:26 schreef Litpho het volgende:
Muziekjes uitzoeken voor de bruiloft en bij verschrikkelijk catchy J-pop aan MissMSX moeten denken.
Hij entertaint met letters, zij met beelden.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:10 schreef Memento-Mori het volgende:
nouja jij die een vakantievriendinnetje entertaint, ik dacht idd dat dat niet alleen lettertjes zouden zijn
Goedemorgen Samzzquote:
En truste jijquote:
Spierpijn.quote:Op zondag 2 september 2012 09:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goedemorgen SamzzWat heb je gedaan met je rug?
[..]
En truste jij![]()
De baby ging niet meer slapen na de ochtendvoeding van 4 uur.quote:Op zondag 2 september 2012 08:44 schreef Barbusse het volgende:
Wat zijn jullie vroeg wakker op de zondagmorgen. Grote plannen vandaag?
B..b...baby?quote:Op zondag 2 september 2012 09:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De baby ging niet meer slapen na de ochtendvoeding van 4 uur.
Van de buren. En dat mormel bleef sindsdien alleen maar krijsen.quote:
Neem een voorbeeld aan de kerel in god bless america.quote:Op zondag 2 september 2012 09:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van de buren. En dat mormel bleef sindsdien alleen maar krijsen.
Ken ik niet.quote:Op zondag 2 september 2012 09:30 schreef Samzz het volgende:
Neem een voorbeeld aan de kerel in god bless america.
Goeden filmpjen was dat.quote:
Ik lig liever es wakker van een baby dan van de angst dat één van mijn gevangenismatties mij in mijn bips wil naaien.quote:
How the hell did we get this far?quote:
Seaworld? Met een vliegticket. Twee, in haar geval.quote:
quote:
quote:Op zondag 2 september 2012 09:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Seaworld? Met een vliegticket. Twee, in haar geval.
Het blijft een goede vraagquote:
Jaloers?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:46 schreef CherryLips het volgende:
Sorry, tis nog vroegquote:
quote:
En een goed nummer ook. Ook voor een bruiloft trouwens.quote:
Marvin Gaye hier. Ideaal ook voor de zondagochtend.quote:Op zondag 2 september 2012 10:10 schreef Barbusse het volgende:
Tijd voor een zondagochtend-ontbijt-op-bed-muziekje:
Marvin Gaye is ook bijzonder goed ja. Vooral in bed.quote:Op zondag 2 september 2012 10:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Marvin Gaye hier. Ideaal ook voor de zondagochtend.
The game is not to get caught.quote:Op zondag 2 september 2012 09:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik lig liever es wakker van een baby dan van de angst dat één van mijn gevangenismatties mij in mijn bips wil naaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |