Het is best disturbingquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan nou niet uitgebreid luisteren/kijken ivm werk, maar zal vanavond eens kijken.
OMG, waar is m'n joystick!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga daarvoor naar di.fm en dan chiptunes
-1 voorspelbaarquote:
De muziek van de jongens van Konami zou niet misstaan daarquote:
Veel is een relatief begripquote:
Ja zoals die van de brown noisequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:56 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb altijd meelij gehad met die briljante componisten die nooit de sterren zijn geworden dat ze hadden moeten worden
Was echt technisch ook zo geweldig wat ze toen met de FM-chip konden, was de reden om F1spirit te kopen, de chip overal gebruikenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:54 schreef MissMSX het volgende:
Hoewel er aan deze gewoon NOOIT getipt kan worden
ja, de 500 was ook een geweldige machine, zeker voor die tijdquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:03 schreef MissMSX het volgende:
Deze was ook leuk
Amiga was ech wel beter dan MSX
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, de 500 was ook een geweldige machine, zeker voor die tijd.
maar de MSX was de tegenhanger van de Commodore64 en die blies ie omver.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:09 schreef MissMSX het volgende:
Als eerbetoon toch maar weer eens mijn epilepticon
De MSX2 was een mooie computer jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, de 500 was ook een geweldige machine, zeker voor die tijd.
maar de MSX was de tegenhanger van de Commodore64 en die blies ie omver.
ja, tot en met de 2+ heb ik ze gehad, toen de Amiga500/1200, daarna over op de PC.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De MSX2 was een mooie computer ja![]()
Je bent...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, tot en met de 2+ heb ik ze gehad, toen de Amiga500/1200, daarna over op de PC.
Tot in lengte van dagen altijd overal waar het kon MSX-emulatoren op gedraaid.
jajajajajajaajajajajajajaja, jij ook toverdoosquote:
Ik heb ook nooit gezegd dat ik dat niet ben, toverballetjequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jajajajajajaajajajajajajaja, jij ook toverdoos.
Vind ik ookquote:
Klopt, maar ik zit er niet mee, jij bent obsessed met leeftijd, magische mutsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat ik dat niet ben, toverballetje
Ha!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zit niet mee, jij bent obsessed met leeftijd, magische muts.
Sterkte!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:18 schreef MissMSX het volgende:
Goed, ik ga een pakkie macaroni halen. Als ik niet meer post straks dan ben ik weggewaaid
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sterkte!
RIP alvast!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Als ik levend terugkomquote:
Teveel eisenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
En nadat je chemisch bent gereinigd na HW
Ik vind eigenlijk dat hij niet zo epilepticon is als hij altijd leek. Hij is natuurlijk ook al 10 jaar oud ofzoquote:
Ik zou zeggen, het is hun fout, dus dan mag je toch wel wat coulance verwachten?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:01 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wil bijvoorbeeld best geld naar ze overmaken als ik vanavond thuis kom maar dat is vast niet goed genoeg om dat pakket vandaag nog mee te laten gaan
ja vind ik ook maar zo klinken ze niet. ze hebben ook al gemaild. ik had duidelijker en extra moeten vermelde dat het pakket naar het buitenland moest. (staat er ook niet op of zoquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, het is hun fout, dus dan mag je toch wel wat coulance verwachten?
Een beller is snellerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja vind ik ook maar zo klinken ze niet. ze hebben ook al gemaild. ik had duidelijker en extra moeten vermelde dat het pakket naar het buitenland moest. (staat er ook niet op of zo)
En er staat dat ik naar de winkel moet komen om af te rekenen.
Ik zal mij voorstel eens mailen
ik kan nu even niet bellen helaasquote:
Dan maar mailen jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik kan nu even niet bellen helaas
Ah toe, you're among friendsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:03 schreef Tegan het volgende:
Ik heb weer een mooie date quote maar ik durf hem niet te vertellen.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:13 schreef dawg het volgende:
je gaat vooruit, zo wordt het nog eens wat met onze relatie.
Hij vroeg of je je eitjes gekookt of bevrucht wilde hebben?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:03 schreef Tegan het volgende:
Ik heb weer een mooie date quote maar ik durf hem niet te vertellen.
Neuhquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij vroeg of je je eitjes gekookt of bevrucht wilde hebben?
Ocharme jijquote:Op zaterdag 1 september 2012 08:50 schreef Tegan het volgende:
Dit is mijn laatste weekend voor ik weer moet gaan werken.
Het voelt toch verdacht veel als weekend hier. Relaxed muziekje aan, bakje koffie, ontbijtje, rondlopen in trainingsbroek...quote:Op zaterdag 1 september 2012 08:46 schreef Barbusse het volgende:
GoedenmorgenTis zaterdag, nog geen weekend....
En arme jijquote:Op zaterdag 1 september 2012 08:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ocharme jijIk heb donderdag pas weekend....
Lekker hoorquote:Op zaterdag 1 september 2012 08:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het voelt toch verdacht veel als weekend hier. Relaxed muziekje aan, bakje koffie, ontbijtje, rondlopen in trainingsbroek...
Ik overleef het wel, maar dank jequote:
Is ze een beetjequote:Op zaterdag 1 september 2012 09:12 schreef Barbusse het volgende:
Weet iemand van jullie misschien iets van een gerucht dat Ryanair en Easyjet niet meer vliegen op Eindhoven vanaf eind oktober? Collega hier is een beetje aan het panieken
Je vergeet de jus expliciet te noemenquote:Op zaterdag 1 september 2012 08:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het voelt toch verdacht veel als weekend hier. Relaxed muziekje aan, bakje koffie, ontbijtje, rondlopen in trainingsbroek...
Mwoah, ik zou zeggen een 15quote:
Op een schaal van?quote:
As in Black Jack. Not sure if I would hit that.quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:30 schreef Barbusse het volgende:
As in Black Jack. Not sure if I would hit that.
Ik wist niet hoe ik het anders uit moest drukkenquote:
Hey lekker dingquote:
Zo voel ik me niet echtquote:Op zaterdag 1 september 2012 09:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wist niet hoe ik het anders uit moest drukken
[..]
Hey lekker ding![]()
Iets zegt mij dat je die grap al eerder hebt gemaakt. Hoe fout.quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:36 schreef Barbusse het volgende:
Ik wist niet hoe ik het anders uit moest drukken
Ik heb ook een beetje slaaptekortquote:Op zaterdag 1 september 2012 09:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo voel ik me niet echtWeinig geslapen..
Black Jack is de beoordelingsschaal die een maat van me en ik gebruikenquote:Op zaterdag 1 september 2012 09:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat je die grap al eerder hebt gemaakt. Hoe fout.
Lijkt me niets van waar.quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lekker hoor
[..]
Ik overleef het wel, maar dank je![]()
Weet iemand van jullie misschien iets van een gerucht dat Ryanair en Easyjet niet meer vliegen op Eindhoven vanaf eind oktober? Collega hier is een beetje aan het panieken
Ik hoop dat de seks beter is dan de humor.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:20 schreef Tegan het volgende:
Ok, het verhaal was. We hadden het over dat eigenlijk nog vrijwel niemand wist dat wij aan het daten waren enzo. En toen zei ik (voor de grap): "We kunnen het ook wel geheim houden tot over tien jaar ofzo, als we gaan trouwen dat ze dan ineens een kaartje krijgen en zoiets hebben van wtf T, een date?!" En zijn enige reactie was zo: "Wil je pas over tien jaar trouwen dan?!"
Ze mag óf met een luchtvaartmaatschappij mee die veevervoer minder hoog in het vaandel heeft staan óf ze komt niet in Eindhoven.quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:12 schreef Barbusse het volgende:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoop dat de seks beter is dan de humor.
Je had er bij moeten zijn. Dat maakt op zijn minst de seks beter. De humor, ach, één patient per keer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |