Ocharme jijquote:Op zaterdag 1 september 2012 08:50 schreef Tegan het volgende:
Dit is mijn laatste weekend voor ik weer moet gaan werken.
Het voelt toch verdacht veel als weekend hier. Relaxed muziekje aan, bakje koffie, ontbijtje, rondlopen in trainingsbroek...quote:Op zaterdag 1 september 2012 08:46 schreef Barbusse het volgende:
GoedenmorgenTis zaterdag, nog geen weekend....
En arme jijquote:Op zaterdag 1 september 2012 08:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ocharme jijIk heb donderdag pas weekend....
Lekker hoorquote:Op zaterdag 1 september 2012 08:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het voelt toch verdacht veel als weekend hier. Relaxed muziekje aan, bakje koffie, ontbijtje, rondlopen in trainingsbroek...
Ik overleef het wel, maar dank jequote:
Is ze een beetjequote:Op zaterdag 1 september 2012 09:12 schreef Barbusse het volgende:
Weet iemand van jullie misschien iets van een gerucht dat Ryanair en Easyjet niet meer vliegen op Eindhoven vanaf eind oktober? Collega hier is een beetje aan het panieken
Je vergeet de jus expliciet te noemenquote:Op zaterdag 1 september 2012 08:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het voelt toch verdacht veel als weekend hier. Relaxed muziekje aan, bakje koffie, ontbijtje, rondlopen in trainingsbroek...
Mwoah, ik zou zeggen een 15quote:
Op een schaal van?quote:
As in Black Jack. Not sure if I would hit that.quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:30 schreef Barbusse het volgende:
As in Black Jack. Not sure if I would hit that.
Ik wist niet hoe ik het anders uit moest drukkenquote:
Hey lekker dingquote:
Zo voel ik me niet echtquote:Op zaterdag 1 september 2012 09:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wist niet hoe ik het anders uit moest drukken
[..]
Hey lekker ding![]()
Iets zegt mij dat je die grap al eerder hebt gemaakt. Hoe fout.quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:36 schreef Barbusse het volgende:
Ik wist niet hoe ik het anders uit moest drukken
Ik heb ook een beetje slaaptekortquote:Op zaterdag 1 september 2012 09:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo voel ik me niet echtWeinig geslapen..
Black Jack is de beoordelingsschaal die een maat van me en ik gebruikenquote:Op zaterdag 1 september 2012 09:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat je die grap al eerder hebt gemaakt. Hoe fout.
Lijkt me niets van waar.quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lekker hoor
[..]
Ik overleef het wel, maar dank je![]()
Weet iemand van jullie misschien iets van een gerucht dat Ryanair en Easyjet niet meer vliegen op Eindhoven vanaf eind oktober? Collega hier is een beetje aan het panieken
Ik hoop dat de seks beter is dan de humor.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:20 schreef Tegan het volgende:
Ok, het verhaal was. We hadden het over dat eigenlijk nog vrijwel niemand wist dat wij aan het daten waren enzo. En toen zei ik (voor de grap): "We kunnen het ook wel geheim houden tot over tien jaar ofzo, als we gaan trouwen dat ze dan ineens een kaartje krijgen en zoiets hebben van wtf T, een date?!" En zijn enige reactie was zo: "Wil je pas over tien jaar trouwen dan?!"
Ze mag óf met een luchtvaartmaatschappij mee die veevervoer minder hoog in het vaandel heeft staan óf ze komt niet in Eindhoven.quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:12 schreef Barbusse het volgende:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoop dat de seks beter is dan de humor.
Je had er bij moeten zijn. Dat maakt op zijn minst de seks beter. De humor, ach, één patient per keer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |