Bron: Nieuwe Revuquote:In een interview met CNN weet dj Tiesto te vertellen dat drugs hun beste tijd hebben gehad in de dance-scene. ‘Jongeren die naar een hiphopconcert gaan, nemen xtc en rockfans gebruiken cocaïne. Bij dance speelt het geen rol meer.’ Dat is niet het enige opmerkelijke antwoord. In een ander interview claimt hij rust op te zoeken. ‘Ik woon in Miami, want daar is het lekker rustig, ik houd niet van drukte zoals in New York.’ Maar tegen het nieuwsstation zegt hij stellig: ‘Mijn leven is glamoureus. Je ziet dat ik plezier heb.’ Maar het is niet alleen rozengeur en maneschijn. ‘Ik heb alleen bijna geen vrije tijd,’ sipt de plaatjesdraaier. Waarom is hij eigenlijk zo goed? ‘Ik produceer zelf veel muziek en treed overal ter wereld op. Maak mijn fans aan het lachen, ik maak feestmuziek. Het grote verschil tussen mij en de rest? Ik ben een echte dj, lees het publiek goed, weet wat ik moet spelen om het voor hen en mezelf interessant te houden. Waar ik ook kom, iedereen gaat blij naar huis.’
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:33 schreef RichardDawkins het volgende:
Fijn om te weten hoe wereldvreemd Tiesto wel niet is.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:33 schreef RichardDawkins het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh I'm sorry, did I break your concentration?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:40 schreef Kentoet het volgende:
Het is groen en het draait plaatjes.shit...ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iddquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:33 schreef RichardDawkins het volgende:
Haha das net de drugsvraagbak. Achja niet geheel onverwacht.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd. Kijk voor de lol even in UVT
.
Je zou je rug recht kunnen houden, een statement maken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:53 schreef fathank het volgende:
In het puriteinse Amerika kan ie natuurlijk niet anders.
Absoluut, maar daarom kun je wel kritiek hebben op wat hij zegtquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:54 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik wil best wat lelijks over hem zeggen, maar volgens mij is het een succesvol ondernemer en die daartoe niemand bedondert of uitbuit. Net als Andre Rieu, heb ik ook respect voor.
Het is op fucking CNN, dan ga je niet verkondigen dat 80% van je publiek aan de pillen en de meth zit. Al helemaal niet in het land van "The war on drugs" en ultra conservatieve gristenhonden. Dan kun je je boeltje wel inpakken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:56 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Je zou je rug recht kunnen houden, een statement maken.
Hij verkeert in de luxepositie dat ie dat kan doen en laat het na.
Jammer. Tenzij hij zelf gewoon anti is natuurlijk.
quote:
Want je moet per se over anderen praten? Slap excuus.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Het is op fucking CNN, dan ga je niet verkondigen dat 80% van je publiek aan de pillen en de meth zit. Al helemaal niet in het land van "The war on drugs" en ultra conservatieve gristenhonden. Dan kun je je boeltje wel inpakken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |