Je uit/toont/voelt weinig emoties, ongeacht de situatie?quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Welke reden je er ook aan wil plakken verandert niets aan het feit.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:48 schreef STING het volgende:
[..]
Je uit/toont/voelt weinig emoties, ongeacht de situatie?
How boringquote:
Dit zijn niet de woorden van iemand zonder gevoel.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee het is andersom. I've got hem wraped around my little finger doing everything I tell him to. Om hem vervolgens te dumpen en heartbroken achter te laten als ik genoeg van hem heb.
Het is leuk dat de rollen eens omgedraaid zijn.
Ik zie dat je je epilepticon weer van stal hebt gehaald, wat leuk.quote:
Oh ik vind van wel.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dit zijn niet de woorden van iemand zonder gevoel.
Klopt. Daarnaast zijn ook mensen zich soms niet bewust van hun emoties, hoe ze hun gedrag soms beinvloeden.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:20 schreef MissMSX het volgende:
Uiten/tonen is wat anders dan voelen.
Hij heeft een Mini Cooper en een hipster bril gekochtquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:04 schreef STING het volgende:
[..]
Retro-buien
En waarin uit zich dat bij hem?
Hey Ang3l, alles oke met u?quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:19 schreef Ang3l het volgende:
Hoi barbusse! En de rest natuurlijk ook. maar hoi Barbusse!
Si si, muy bien. Y tu, guapo?quote:
Bijzonder zonnig hierquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Si si, muy bien. Y tu, guapo?
De vakanties zijn helaas weer afgelopen dus we storten onszelf weer volop in het echte leven! Seks en zo. En o ja, werken.
Het klonk mij in ieder geval nooit alsof het je niets deed. En ook deze opmerking getuigd van een gevoelige snaar.quote:
90's muziekjes draaienquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:04 schreef STING het volgende:
[..]
Retro-buien
En waarin uit zich dat bij hem?
Je begrijpt het verkeerdquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie dat je je epilepticon weer van stal hebt gehaald, wat leuk.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:56 schreef HeatWave het volgende:
je hebt gelijk MissMSX, ik ben oud, gisteren van 17:45 tot 5:30 gestapt en gedronken, en nu kan ik vanavond echt niet meer weg. ben kapot
.
Hold me?.
Bejaarde!quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:56 schreef HeatWave het volgende:
je hebt gelijk MissMSX, ik ben oud, gisteren van 17:45 tot 5:30 gestapt en gedronken, en nu kan ik vanavond echt niet meer weg. ben kapot
.
Hold me?.
I guessquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |