quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ze mag óf met een luchtvaartmaatschappij mee die veevervoer minder hoog in het vaandel heeft staan óf ze komt niet in Eindhoven.
Ik wil de definitie voor "win-win" graag aanpassen.
In dat geval: hahaquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:27 schreef Tegan het volgende:
Het is grappig omdat ik altijd heel privacygevoelig ben en dat soort dingen heel vaak zeg.
Trouwen. Station wagon, golden retriever, rijtjeshuis, mini'squote:Op zaterdag 1 september 2012 11:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je vergeet dat hij binnen tien jaar met me wil trouwen. Huuuuuuuu.
Nou ja, miniquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:31 schreef STING het volgende:
[..]
Trouwen. Station wagon, labrador, rijtjeshuis, mini's
I can see a Tegan shaped hole in the wall opposite of your date.....quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
De naïviteit.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:30 schreef Tegan het volgende:
Die bijzondere wensen kunnen niet meer tijdens het huwelijk?quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De naïviteit.Waarschijnlijk heeft hij nog wat bijzondere wensen op seksueel gebied en probeert hij je met dit soort uitspraken te verleiden tot het uitvoeren van deze wensen.
Hij weet al dat dat niet nodig isquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De naïviteit.Waarschijnlijk heeft hij nog wat bijzondere wensen op seksueel gebied en probeert hij je met dit soort uitspraken te verleiden tot het uitvoeren van deze wensen.
Natuurlijk wel, al ligt dat niet in de aard van een man. Zodra hij ze bij Tegan heeft uitgeprobeerd, gaat hij op zoek naar een andere vrouw om die te verleiden tot hetzelfde moraalloze gedrag.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:37 schreef STING het volgende:
Die bijzondere wensen kunnen niet meer tijdens het huwelijk?
Natuurlijk niet. Saaiheid ende burgelijkheid dan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:37 schreef STING het volgende:
[..]
Die bijzondere wensen kunnen niet meer tijdens het huwelijk?
Nee het is andersom. I've got hem wraped around my little finger doing everything I tell him to. Om hem vervolgens te dumpen en heartbroken achter te laten als ik genoeg van hem heb.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, al ligt dat niet in de aard van een man. Zodra hij ze bij Tegan heeft uitgeprobeerd, gaat hij op zoek naar een andere vrouw om die te verleiden tot hetzelfde moraalloze gedrag.
Dumpen is een goed uitgangspunt. Mannen die na drie dates al aangeven niet pas over 10 jaar te willen trouwen zijn bad news.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:41 schreef Tegan het volgende:
Nee het is andersom. I've got hem wraped around my little finger doing everything I tell him to. Om hem vervolgens te dumpen en heartbroken achter te laten als ik genoeg van hem heb.
Het is leuk dat de rollen eens omgedraaid zijn.
Couldn't agree more.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dumpen is een goed uitgangspunt. Mannen die na drie dates al aangeven niet pas over 10 jaar te willen trouwen zijn bad news.
Stoere talkquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:45 schreef Tegan het volgende:
Maar voorlopig houd ik hem even als sekstoy.
Oh noesquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Saaiheid ende burgelijkheid dan.
Wat zal jij genieten van die seks als je toch niks voelt...quote:
Vandaar dat het zeker alleen lekker is als het heel ruw isquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat zal jij genieten van die seks als je toch niks voelt...
Welke reden je er ook aan wil plakken verandert niets aan het feit.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:46 schreef STING het volgende:
[..]
Zo wil je je zeker graag presenteren aan de buitenwereld, wel zo veilig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |