Als je maar niet aan haar denkt tijdens de huwelijksnacht.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:26 schreef Litpho het volgende:
Muziekjes uitzoeken voor de bruiloft en bij verschrikkelijk catchy J-pop aan MissMSX moeten denken.
Dat heb ik veelvuldig gedaan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:46 schreef CherryLips het volgende:
Aan MissMSX denken tijdens de voorbereiding van je bruiloft
Lijkt me raar als je dat niet doet.quote:
Beter dan tijdens de seks met je vriendin lijkt mequote:Op zaterdag 1 september 2012 21:46 schreef CherryLips het volgende:
Aan MissMSX denken tijdens de voorbereiding van je bruiloft
Jaquote:
enige medicijn is verder zuipen toch zegt men altijdquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
JaNou ja, ziek van de drank van gisteren dan
.
True, maar ik vond het wel ff mooi, kostte ook echt klauwen met geld, uit eten, 2 kroegen, van 17:45 tot 5:30 en dan een dure taxi van 40 euro omdat de ij-tunnel dicht is.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
enige medicijn is verder zuipen toch zegt men altijd
Ah joh, gewoon gaan, kan jou het schelenquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar ik vond het wel ff mooi, kostte ook echt klauwen met geld, uit eten, 2 kroegen, van 17:45 tot 5:30 en dan een dure taxi van 40 euro omdat de ij-tunnel dicht is.
Even pas op de plaats vandaag, al twijfelde ik alweer rond 21:00.
Nu niet meerquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ah joh, gewoon gaan, kan jou het schelen
broek, shirt, schoenen aan en gaan, is n minuut werk, niet eensquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu niet meer. Lig in boxer op de bank.
TMI, I know.
Zou ook nog moeten douchenquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
broek, shirt, schoenen aan en gaan, is n minuut werk, niet eens
Die overleven het wel een avond zonder mequote:Op zaterdag 1 september 2012 22:45 schreef Memento-Mori het volgende:
en al die lekkere wijven danje stelt me teleur HW
Euh icm boxer op de bank *kwartje*quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die overleven het wel een avond zonder me.
En ik ben mijn vakantieliefde aan het entertainen op de chat.
Chat, niet webcam poppetjequote:Op zaterdag 1 september 2012 22:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Euh icm boxer op de bank *kwartje*
ja dat is wel TMI![]()
je doet op FOK! al jaren niet andersquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oh ik dacht automatisch icm webcam, lettertjes zijn nou niet echt heeel entertainend
Dat laat ik wel aan B. over.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je maar niet aan haar denkt tijdens de huwelijksnacht.
nouja jij die een vakantievriendinnetje entertaint, ik dacht idd dat dat niet alleen lettertjes zouden zijnquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je doet op FOK! al jaren niet anders.
Yatta!quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:26 schreef Litpho het volgende:
Muziekjes uitzoeken voor de bruiloft en bij verschrikkelijk catchy J-pop aan MissMSX moeten denken.
Hij entertaint met letters, zij met beelden.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:10 schreef Memento-Mori het volgende:
nouja jij die een vakantievriendinnetje entertaint, ik dacht idd dat dat niet alleen lettertjes zouden zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |